|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

צוק איתן על המפה: מבצע שנועד לגדולות

בימים אלה אנו נמצאים בעיצומו של צוק איתן, מבצע צבאי שמטרתו להחזיר את השקט לתושבי ישראל. מה היה התאריך המושלם מבחינה טארונומרולוגית ליציאה למבצע?
27/07/2014  |     |   מאמרים   |   מבצע צוק איתן   |   תגובות
על המפה

למרות שאינו אדם, למבצע צוק איתן מפה טארונומרולוגית מרתקת במיוחדת. מפתו מגלה לנו הרבה על היתרונות והחסרונות של המבצע בעזה, על איך הוא מתקבל בעולם ומה עלינו לעשות כדי לחזק אותו. וגם: מה היה התאריך המושלם מבחינה טארונומרולוגית ליציאה למבצע?

בימים אלה אנו נמצאים בעיצומו של צוק איתן, מבצע צבאי שמטרתו להחזיר את השקט לתושבי ישראל. כולנו חווים אותו על בשרנו בצורה כזו או אחרת. לכל אחד מאיתנו דעות ומחשבות על המבצע, על הרקטות, על הפעולה הקרקעית וגם על מה צריך לעשות עכשיו. כל אחד מאיתנו יודע איפה הוא עומד בנושאים אלה, אך מעטים מאיתנו יודעים מה אומרת המפה הטארונומרולוגית של המבצע, איך היא מאפיינת אותו, מה היא יכולה לחדש עליו.

איך הכל התחיל?

רק למקרה שהגעתם הלילה מכוכב אחר, או שקיבלתם בלק אאוט קצר, הנה תקציר הפרקים הקודמים, כזה שיאפשר לנו לעבור מיד למפה הטארונומרולוגית:

מבצע צוק איתן החל ב-8.7.2014, ולצורך המפה הטארונומרולוגית שלו, זהו תאריך הלידה שלו. המבצע החל בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה לכיוון מדינת ישראל ואזרחיה. לאחר ימים ארוכים של תגובה אווירית מצידנו ולאור איום מנהרות על ישובי אזור עוטף עזה קיבלה ישראל החלטה על פעולה קרקעית במטרה לפגוע במנהרות ההתקפיות הללו ולנטרל את האיום על אזרחי ישראל. ב-17 ביולי נכנסו כוחות קרקעיים של צה"ל לרצועת עזה והחלו במלאכת איתור, גילוי והרס המנהרות הללו. זה השלב בו אנו נמצאים בו כעת.

המפה הטארונומרולוגית של מבצע צוק איתן

כאמור, לצורך המפה הטארונומרולוגית של המבצע, נשתמש בתאריך תחילת המבצע, 8.7.2014, כתאריך הלידה שלו.

ספירת תפארת 4=22 במפת צוק איתן = הייעוד מאופיינת על-ידי הכוכב פלוטו - מסמל את מזל עקרב מיסוד המים, מייצגת את המערכת הרגשית ואת הייעוד והצרכים הרגשיים.

ייעוד מבצע צוק איתן מצד ישראל:

להוביל דרך עולמית ולהשאיר חותם ביקום. לבצע תהפוכות מהיסוד. לייצר אנרגיות המסוגלות להניע את גלגלי ההרס ובניית היקום על-פי הצורך. מטרת המבצע לפעול בגאונות מחשבתית, אנרגיה המובילה לשינוי דעת קהל ולייצר אנרגיה שהולכים אחריה באש ובמים. למבצע הזה פוטנציאל יכולת להמציא פתרונות לא שיגרתים, לפעול למען האנושות. הוא בעל אנרגיה של שליחות מדינית, ממשלתית וציבורית.

זהו מבצע שנועד לגדולות מההיבט הפיזי הגשמי והתוצאתי. אנרגיה ורבאלית, בעל יכולת שכנוע טובה, מקורית, מיוחדת ולא שגרתית. אנרגיה בעלת יכולת מנהיגות טבעית. על-פי המפה, המבצע הוא בעל יכולת להשיג תוצאות בקלות ביחס לאחרים. הוא בעל אנרגיה המסוגלת להתמודד מול מדינות וארגונים בכל התחומים. אנרגיה בעלת אחריות ציבורית במיוחד כלפי מי שנמצא תחת שלטונה. אנרגיה מיוחדת וייחודית, בוגרת, אחראית, סמכותית. אנרגיה החלטית, מהירת תגובה, מתפקדת טוב תחת לחץ ומשברים.

ספירת כתר 8 במפת צוק איתן = מחשבות, מאופיינת על-ידי הכוכב שבתאי (סטורן) המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי מיסוד האדמה ומייצגת את המניעים, המוטיבציות, האידיאלים המודעים ואת סגנון המחשבה והלימוד. ספירת הכתר בקבלה מציינת את כוח החשיבה והמודעות העצמית.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת החשיבה והשאיפות המבצע להגן על המדינה, הבית והרכוש. אנחנו יכולים לראות שמתגלה בה אנרגיה יציבה, הישגית, תכליתית, מעשית ועניינית. אנרגיה בעלת יכולת של "מצליחן". אנרגיה שאפתנית, ביצועית, עוצמתית, דינמית, מתמידה, יסודית, יעילה ותחרותית.

זוהי אנרגיה בעלת ביטחון ונטייה להציב גבולות, נטייה לשמירת חוק ונורמות. אנרגיה הנוטה לעקביות, בעלת יכולת לרדת לפרטים ולנתחם. בעלת סדר מחשבתי ומציאותית. אנרגיה פרקטית, מהירה, בעלת יכולת יישומית ותוצאתית. אנרגיה היודעת להעריך מצבים. אנרגיה מציאותית, בעלת ראיה אסטרטגית ממוקדת ובעלת מטרות. אנרגיה ממורכזת וממוקדת.

ספירות חסד גבורה ובינה 9 במפת צוק איתן = עשייה
מאופיינת על-ידי הכוכב מאדים (מארס) המסמל את מזל טלה מיסוד האש ומייצגת את הכישורים הנרכשים של האדם, הכלים שלו לתפקד בחיי היומיום והתנאים בהם יוציא מעצמו את המיטב.

מפת צוק איתן מתארת מצד אחד אנרגיה עם יכולת בלתי רגילה בעשייה ובביצוע, במיוחד כאשר האנרגיה מופעלת באופן עצמאי ולא נותנת מקום להפרעות חיצוניות להפריע לעשייה. זוהי אנרגיה היודעת להנהיג ולנהל, שפועלת טוב בחוק ורשויות, צבא ומשטרה ונוטה לקחת סיכונים עד כדי פעילויות אקסטרים. זוהי אנרגיה טובה מאוד לפן המלחמתי.

במטרה להצליח ולממש יכולות אילו על החיילים המשרתים במבצע צוק איתן, להיות במשך היום באנרגיות גבוהות המתאימות להובלת דרך עולמית. אם לא הצליחו להיות באנרגיות גבוהות אלו, יהיו יכולותיהם וכישוריהם באנרגיה של תכנים טכניים ומדויקים של עשייה מדוקדקת, עקב בצד אגודל, לפי תוכניות מובנות ומסודרות.

ספירת הדעת הנסתרת 2 = המניע הנסתר
מאופיינת על-ידי הכוכב ירח המסמל את מזל סרטן מיסוד המים, ומייצגת את המניע הנסתר שעוזר לאדם להגשים את ייעודו ומאפשר לו לממש את הפוטנציאל שבו.

המפה הטארונומרולוגית מתארת כי המבצע "דורש"/מאלץ להצליח בשיתופי פעולה. התכונה הבולטת בחסרונה ושאינה מתאימה למלחמה היא אנרגיה רגישה, עדינה, ותרנית, המעדיפה עבודת צוות בין מדינות.

דבר זה מהווה חיסרון שכן למדינת ישראל בשלב זה אין אפשרות לצרף למערכה חיילים ממדינות אחרות שילחמו האחד לצד השני. את המבצע מאפיינת אנרגיה מופנמת, שקולה, הפועלת בצניעות. אנרגיה המכילה את הכאב של הצד השני (מחלישה מאוד את הצד הלוחמני). אנרגיה אוהבת שלום ומתחשבת. אנרגיה זו, כאמור עלולה להפריע ללחימה, כי יתר התחשבות בצד האחר, קרי האויב. התחשבות זו מתקבלת על-ידי הצד האחר כחולשה ולא כהומאניות.

ספירת מלכות 1=19 התדמית ויצירת הרושם.
מספר המייצג את התדמית והרושם אותם האדם היה רוצה לשדר כלפי זרים וסביבה לא מוכרת ובטוחה. צרוף הכוכבים השולטים הם: שמש המסמל את מזל אריה מיסוד האש, הכוכב מאדים (מארס) - מסמל באסטרולוגיה את מזל טלה מיסוד האש ושמש המסמל את מזל אריה מיסוד האש. שילוב שלושת הכוכבים שמושכים כל אחד לכיוון אחר, אינם מסתדרים האחד עם השני וגורמים את מירב הבעיות במבצע צוק איתן.

תדמית מבצע צוק איתן בעיני העולם והחברה: מפת צוק איתן מתארת כי תדמיתו בעיני העולם הוא שמנהלי המבצע מתקשים להיות השולטים במערכה. מבצע שנתפס כקשה ונוקשה בעל התנהגויות ומעשים קיצונים ובעלת נטייה שינצלו אותו לרע (19 חלש בגלל השיא 6 שהוא חלש).

מפת תקופות החיים


השיא 6 מאופיין על-ידי הכוכב נוגה (ונוס) המסמל את מזל מאזנים מיסוד האוויר.

המפה מתארת תקופה לא הכי מוצלחת הכוללת בעיות וקשיים מההיבט המלחמתי. תקופה זו מאופיינת על-ידי הצלחה או כישלון. על-מנת למצות את המתנות שנתן היקום למבצע, מומלץ לפעול על-פי ההנחיות המובילות להצלחה הגדולה ביותר ומצד שני להימנע מפעולות המובילות לכישלון. באופן זה הצלחה תהא הגדולה ביותר.

ההצלחה ממוקדת בהגנה על המשפחות ומחויבות להן. תקופה טובה לצאת למבצע תחת הכותרת "חייבים להגן על המשפחות במדינה".

תקופה טובה להפגין אהבה כלפי הילדים ולהעניק להם חום ואהבה. תקופה טובה מאוד לפעול באחריות, צדק ואיזון. תקופה פשרנית, הנוטה לפיוס ושלום עם המדינות שמסביב.

המסקנה: תקופה חלשה ולא טובה לצאת למלחמה.

הכישלון עלול לבוא לידי ביטוי בתקופה עצלה, פחד בהווה ופחד מהעתיד, תקופה ביקורתית במיוחד ביקורת מבפנים ומבחוץ על מהלכי הממשלה, התמכרות לאכילה אובססיבית והשמנה.

המחזור 7


מאופיין על-ידי הכוכב נפטון המסמל באסטרולוגיה את מזל דגים מיסוד המים. זו תקופה לא קלה אפשר לומר אפילו קשה. תקופה טובה להתמודדות עם חרדות, חששות ובעיות מדיניות וחברתיות. קיים קושי לממש את שאיפות החיים.

המסקנה: תקופה חלשה ולא טובה לצאת למלחמה.

אם נסכם את הדברים, למבצע צוק איתן מעלות וחולשות על-פי המפה הטארונומרולוגית: המבצע התחיל ביום בעל יתרונות וחסרונות. היתרון יכולות עמידות ושינוי דעת קהל עולמית.

החיסרון הבולט ביום בו כל עיני העולם נשואות למדינת ישראל בביקורת נוקבת. יכולות הביצוע של המבצע הן עם תנאים (9), כלומר על-מנת להצליח על האנרגיות להיות גבוהות ומובילות דרך, הן לא מתאימות למלחמות פשרניות וטכניות. המלחמה מאופיינת על-ידי ניסיון לנצל הזדמנויות לא כשרות ולקרבן את החיילים - לא מוצלח עבורנו למלחמה.

המלחמה נפתחה במועד בו ההצלחה תבוא רק משיתופי פעולה בין מדינת ישראל ומדינות נוספות, לא מספיק מוצלח עבורנו היות שקשה למצוא שיתוף פעולה מלחמתי שכזה או לפחות היה צורך לנהל מערכה פוליטית מתאימה לפני תחילת המבצע על-מנת "לייצר" זאת. מומלץ באופן מידי לנסות למצוא שיתוף פעולה כזה לפני סיום המלחמה, דבר שיעצים את ההצלחה.

היום המוצלח ביותר לתחילת המלחמה היה 3.7.14. יום זה היה מספר ימים לאחר חטיפת הנערים. אילו יצאו למלחמה ביום זה, הניצחון היה מובטח מכל ההיבטים וללא תנאים.

מאחל הצלחה גדולה לחיילים ולעם ישראל.

תאריך:  27/07/2014   |   עודכן:  27/07/2014
שרון נריה בר-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צוק איתן על המפה: מבצע שנועד לגדולות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ראיס-פוטין-טיל400
28/07/14 09:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע צוק איתן
ימים קשים עוברים על כולנו, מלאי דאגות. הכל פתאום מתגמד. המינוס בבנק, החוב לחברת חשמל ופיגור תשלומי הארנונה, הכל פתאום נראה זניח. המשכנתה החודשית, הטסט של הרכב ותשלומי הגז. לא ממש מעניין אותנו הויכוח עם השכן או החבר בעבודה, הכל פתאום נראה מזווית אחרת. שוב ימים קשים מראות וגרורות ממבצעים קודמים. עכשיו מרגישים שהעם מתאחד כד להדוף יחד את הצרה החדשה ישנה. מחסומים נשברים, מחיצות מתרסקות. אין ימין ושמאל. מחלוקות עדתיות נעלמות ונראות כמו הבל הבלים בזמן כזה.
27/07/2014  |  ציפורה חלפון  |   מאמרים
האם רק כאשר תחשוש לחייה, למרות המגן האנושי הסוכך עליה מעל מעמקי הבונקרים, היא תוותר על התנאים שלה להפסקת אש? בשדרת הפיקוד הזאת הדרג הצבאי, בראשות מחמד דף, נשמע לדרג המדיני המקומי של הניה, בניגוד לדעה הרווחת אצלנו.
27/07/2014  |  עמוס גלבוע  |   מאמרים
המלחמה מתנהלת במלוא עוזה חיילינו ומפקדינו נמצאים עמוק בתוך רצועת עזה המדממת ומציגים לעין כל את המפלצת המלחמתית שנבנתה על-ידי החמס ארגון טרוריסטי רצחני שמאיים להשמידנו ובונה עצמו לכך.
27/07/2014  |  שמעון זיו  |   מאמרים
אחד הדיאלוגים המוכרים ביותר מהספר 'אליסה בארץ הפלאות' הוא הדיאלוג שבין הדמות הראשית לבין חתול הצ'שייר. במהלכו שואלת אליסה "התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?".
27/07/2014  |  אלכסנדר ס. שכטמן  |   מאמרים
מבצע "צוק איתן" בעזה עדיין בעיצומו. נכון לכתיבת שורות אלו לא נראית באופק הפסקת-אש, וברור שעל סיום המבצע מוקדם עדיין לדבר.
27/07/2014  |  צפריר זוהר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il