המגזין הטכנולוגי TMC בחר זו השנה השניה ברציפות, במערכת לניהול קמפיינים של SAS, כמוצר השנה לשנת 2005. המגזין פועל בתחומי ה-CRM, CALL CENTERS ותעשיית ה-TELESERVICES מאז 1982.
נדג'י טהרני, עורך המגזין:"הפרס מוענק בכל שנה למוצרי חברות שהצטיינו בפתרונות טכנולוגיים ובאפליקציות חדשניות. חברת SAS הציגה לעורכי המגזין את שירותיה ומוצריה, המסייעים הן בהעצמת חוויית הלקוח והן בשיפור ה-ROI בקרב החברות המשתמשות במוצריה".
המערכת כוללת ניהול נתונים מקיף, ניהול קמפיינים וניתוח רחב של התנהגות לקוח תחת פתרון אחיד וקל לשימוש. כמו כן מאפשרת תכנון ותעדוף של כל דרכי התקשורת עם הלקוחות ומקסום היעילות, תוך איזון המאפשר תגובות מקסימליות מצד הלקוחות.
מערכת ניהול הקמפיינים של SAS המאפשרת למקסם את אפקטיביות הקמפיין, הותקנה בארגונים רבים בעולם. רק בשנה האחרונה נוספו ל-SAS יותר מ-50 לקוחות חדשים שרכשו את המערכת, ובהם נכללים חברת המדיה MLB ,US בנק, AA באנגליה ועוד. המערכת מתאימה בעיקר למערכת הבנקאית, לשוק הביטוח ולשוק התקשורת.