לאחר שהקימו בשנה שעברה את מערכת הפורומים והקהילות העסקיות, מעמיק שיתוף הפעולה בין היומון הכלכלי גלובס לבין פורטל האינטרנט תפוז. השניים יזמו, במסגרת אתר הבלוגים (יומני רשת) של הפורטל, מערכת בלוגים לאנשי עסקים מכל השדרות המרכזיות במשק. בנוסף, יזמו השניים פנייה אל עשרות מנכ"לים מובילים במשק, כל אחד מתחום שונה, על-מנת שישתפו את הגולשים בנושאים אקטואליים עסקיים וב'אני מאמין' שלהם.
מטרת מערכת הבלוגים החדשה היא לעודד אנשי עסקים, מנכ"לים ומנהלים ליצור, לפתח ולשפר את הקשר של עסקיהם עם קהל הלקוחות, העמיתים והשותפים. בתפוז ובגלובס מאמינים כי התנאים להקמת פלטפורמת בלוגים עסקית הבשילו בקרב הקהילה העסקית של ישראל.
פלטפורמות דומות נמצאות בשימוש חברות בינלאומיות מובילות כדוגמת: גוגל, מיקרוסופט, אינטל, ג'נרל מוטורס ובואינג אומר ניר אופיר, העורך הראשי של תפוז אנשים. חברות מובילות ואנשי מפתח בקהילות העסקיות באירופה ובארה"ב מודעים לעובדה כי בלוגים הינם כלים אפקטיביים עבור עסקים המעונינים לנהל קשר הדוק עם קהל לקוחותיהם, לספק נגישות טובה יותר להזדמנויות עסקיות ולחזק תדמית של חברה אמינה וקשובה בקרב הציבור.
בלוג (בעברית: יומן רשת או רשומון) הוא יומן רשת, שבעליו כותב בו רשומות ("פוסטים") ותוכנו גלוי לגולשי האינטרנט לשם קריאה ולתגובה. הבלוג הוא אחד ממאפייניה של תרבות האינטרנט. מקור המונח הוא בשפה האנגלית, Web + Log = Weblog --> blog.
האתר תפוז, הינו אתר קהילות גדול בישראל (כ- 70,000 הודעות ביום). האתר מתבסס על תקשורת בין אנשים באמצעות מגוון של מעל 1,050 פורומים פעילים, צ'אטים פופולריים, בלוגים אישיים (כ-50,000 בלוגים), בלוג TV, מערכת מסרים וכרטיסים אישיים.
בנוסף, האתר משמש כאתר בית לתוכניות טלוויזיה מובילות (היכל התרבות, פספוסים, קצרים, יאיר לפיד ועוד), מציע מנוע חיפוש מהטובים בארץ וערוצי תוכן שונים (חדשות, ספורט, קניות, משפחה, הורים וילדים, בריאות). תפוז אנשים השלימה בחודש מרס 2006 הנפקה של מניותיה בבורסת תל אביב.
כתובת האתר:
www.tapuz.co.il