רשת הוניגמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2006 ויוצאת בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה, בהשקעה כוללת של כמיליון דולר.
קמפיין הוניגמן להשקת הקולקציה, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית מור קציר, יעלה לאוויר השבוע ויכלול סרט פרסומת שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24. כמו כן הקמפיין יכלול קטלוג מעוצב שיופץ בלמעלה ממיליון בית אב, שלטי חוצות, פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני נשים.
סרט הפרסומת החדש, משלב את דמותה המצולמת של מור קציר המטיילת בעולם אנימציה צבעוני (רקעים מאויירים) המגיב אליה בהערצה. בסרטון, נראית קציר כאשר היא יורדת מהמטוס והולכת בנונשלנטיות ברחובות בירות העולם לונדון, פריז, וניו-יורק. דמותה לא ממש מודעת למה שקורה מסביבה, והיא פשוט נקלעת איכשהו לכל המקומות ולסיטואציות שונות בהן בין השאר היא נוסעת ברכב, עולה על מטרו, חוצה את מעבר החצייה המפורסם ב"אייבי רוד", עולה במעלית, נרגעת בדירה פריזאית, ועוד כאשר בסופו היא היא מגיעה למסיבה על גג ניו-יורקי.
הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס ובימוי הסרט נעשה על-ידי שירי שחר.
לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "הקונספט העומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של החברה הנו פנייה לנשים בגילאי 25-35 שהינן נשים עסוקות, קרייריסטיות שמתמרנות בין כל תחומי החיים, כאשר במעט זמן שנשאר להן לעצמן את מעדיפות להתפנק ולפרגן לעצמן בשופינג, ובשבילן הקנייה בחנויות הוניגמן הינה הפינוק האולטימטיבי".
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ- 51 סניפים ברחבי הארץ.