|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

השמאל בשרות אובמה

הרצוג מצא באמריקה מקום מתאים לתקוף את ראש ממשלת ישראל ולומר כי בנימין נתניהו יצר משבר אמון עם הנשיא האמריקני אובמה. בניגוד לדברי הרצוג, אמרה הילרי קלינטון: 'שיתוף הפעולה טוב, זה לא אומר שתמיד נסכים'. האם שכח הרצוג כי עליו לזכות בקולות הישראלים, וחשב כי עליו למצוא חן בעיני אדוניו האמריקנים?
21/12/2014  |   אברהם שלום   |   מאמרים   |   תגובות
ציפי לבני, יצחק הרצוג. מתחנפים לאמריקנים [צילום: פלאש 90]

צפורה לבני ויצחק הרצוג ברשימה אחת

'וכל העוף למינהו כל צפור כל כנף', הפסוק הזה מספר בראשית עלה בדעתו של הבוחר הישראלי כאשר שמע כי צפורה לבני הצטרפה לרשימת יצחק הרצוג לבחירות לכנסת. ומדוע הצטרפה אליו? ההסבר העונה לשאלה בא מיד בדעת האזרח השוקל להצביע 'רבי אליעזר אומר לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא בן מינו' ולא מעטים נזכרו בבריתא (משנה חיצונית שלא נכללה במשנה של רבי יהודה הנשיא) 'רבי אליעזר אומר לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא בן מינו'.

בתמונה אחת שהתפרסמה בה נראו יחד צפורה לבני ויצחק הרצוג, הם ספקו למצביע הישראלי תמונה ברורה להיכן הדרדרו. שניהם הופיעו יחד בושינגטון במה שנקרא 'פורום סבן' שמארגן ישראלי אמריקני שמאלן בעל הון ובעל בזיכיון טלוויזיה בארץ. שהתקים בושינגטון. בערב נכחה הילרי קלינטון, שרת החוץ הקודמת בממשל אובמה. הזוג הופיעו יחד לראשונה לא בפני הקהל הישראלי, אלא בושינגטון בנאום באנגלית והשמיעו דבריהם באזני הילרי קלינטון שרת החוץ הקודמת של אובמה.

הרצוג מצא באמריקה מקום מתאים לתקוף את ראש ממשלת ישראל ולומר כי בנימין נתניהו יצר משבר אמון עם הנשיא האמריקני אובמה. בניגוד לדברי הרצוג אמרה הלרי קלינטון 'שיתוף הפעולה טוב, זה לא אומר שתמיד נסכים'. האם שכח הרצוג כי עליו לזכות בקולות הישראלים, וחשב כי עליו למצא חן בעיני אדוניו האמריקנים. ספק אם כבדה אותו הלרי קלינטון, ששמעה אותו באנגלית המוזרה שלו, בקול בכיני ובמנגינה שאינה מקובלת על דוברי אנגלית, כה ירודה לעמת האנגלית המצוחצחת של קצין בריטי שהייתה בפי אביו המנוח, שהיה נציג ישראל באו"ם והגן על ישראל באמריקה. כאשר נשאלה צפורה מה דעתה על הסכוי שהרצוג יהיה ראש ממשלה ויצרף אותה, השיבה 'בכיף'. אפיני לבורים בערבית המשתמשים בבטוי ומשבשים אותו. בערבית מדוברת יאמר 'בכיפכ' במשמע לפי רצונך, הגב' לבני חשבה כנראה כי פרוש המלה 'בשמחה'.

בימים שעברו התברר לעין כל כי הלהק של הסיעות 'התנועה' ו'העבודה' של צפורה לבני ושל יצחק הרצוג מרחף הרחק מן הארץ, מן הערכים של 'תנועת העבודה' הידועה בתולדות ארץ ישראל, בנאמנות לציונות ולהתישבות בארץ ישראל.

לצפורה לבני תמיד עקרון שהיא נאמנה לו

כאשר פיטר ראש הממשלה את צפורה לבני מן הממשלה, הצהירה כי היא נשארת נאמנה לעקרונותיה. לגב' היו כה הרבה עקרונות שונים ומנוגדים, עד כי בכל רגע נתון ימצא עקרון שהיא נאמנה לו. כלנו זוכרים איך נבחרה לרשימת הלכוד ולכנסת בהבטחה של עקרונות נאמנות לארץ ישראל, ואיך פעלה בדיוק ההפך מכל מה שהבטיחה וסללה את הדרך להשגת רוב בכנסת להחרבת גוש-קטיף ומסירת אדמותיו לחמאס. כל עם ישראל הסתופף במקלטים במבצע צוק איתן מאימת הטילים ששיגר החמאס מרצועת עזה אשר מסרה לו אותה הגב' לבני הנאמנה לעקרונותיה. מאז החליפה שרת החוץ והמשפטים לשעבר כמה וכמה מפלגות ועקרונות. היא הייתה בלכוד והבטיחה לבוחרים דין נצרים כדין תל אביב ובזכות אותה הבטחה הובס מר מצנע בבחירות. ומיד אחר שזכתה במקומה בכנסת הלכה בדרכו של מצנע ובכוון הפוך לדרך הלכוד.

לגב' לבני עקרונות כה רבים ומנוגדים ותמיד תוכל לומר כי נשארה נאמנה לעקרונות כלשהם.

במקום להציג את עמדת ישראל לאמריקנים, בקשה הגב' לבני יחד עם מר הרצוג למצא חן בעיני הילרי קלינטון. בנגוד למר נתניהו הם לא יגנו על מעמד ישראל ועל בטחונה, אינם מעלים על דעתם להסביר למדינאים אמריקנים כי לחצים על ישראל מזיקים לישראל ולאמריקה. בעיניהם יחסים טובים עם אמריקה פרושם להסכים לכל דרישות אובמה וג'ון קרי ללא דיון וללא ערעור.

בתור שרת החוץ של אולמרט בממשלת קדימה בזמן מלחמת לבנון השנייה, לא הבינה הגב' לבני כמה רעה ומסוכנת החלטה 1701 של האו"ם שהיא תמכה בה לסיום המלחמה.החלטה - אשר חסמה את דרכה של ישראל והותירה את ארגון החיזבאללה חפשי להשיג מעמד חזק ושליט בלבנון ולהצטיד מחדש באלפי רקטות.

מר לפיד בתעמולה נגד ישראל

כבר גלוי לכל כי שר האוצר המפוטר אינו מבין בכלכלה. עכשיו הוא טורח להראות בנאומיו כי גם במדיניות אינו מבין. אנו מבקשים לזכות בידידות לעזור לנו לשמור על ארצנו ועל בטחוננו. ומר לפיד חושב ההפך, כי עלינו לותר על בטחוננו ועל שטחי ארצנו כדי לזכות בחיוכים ובהסכמה של ברק אובמה. בהתקפה על ראש הממשלה פנה אליו מר לפיד ואמר 'גרמת נזק מתמשך חמור לברית האסטרטגית בין ישראל לארה"ב'. לא נשמעה עוד שערורייה כזאת, כי שר בממשלת ישראל יתקוף את ראש הממשלה העומד על משמר בטחוננו וזכויותינו. שר המבקש לשסות גורמים עוינים בארה"ב נגד ישראל, לצד מי הוא פועל? הוא מזכיר ברית אסטרטגית בין ישראל ואמריקה ובהתקפתו מחליש את מעמדנו. מר לפיד אינו מבין כי ישראל חזקה חשובה למען אמריקה.

ועל מה יסד מר לפיד את דבריו? בנאום בכנס אנרגיה סיפר מר לפיד: סנאטורים מתקשרים אליי כדי להבין מה פשר היחס המתנשא והמזלזל שאתה מפגין כלפי הידידה הכי טובה שלנו בעולם, שהיחסים איתה הם הנכס הביטחוני הכי גדול שלנו. לך תסביר להם שאתה כל כך מנותק שנדמה לך שאמריקה נתקעה בשנות ה-80. פעם הבנת את אמריקה, אבל אמריקה השתנתה ואתה מנותק". הרי זאת הסתה גרועה נגד ישראל, מעתה יוכלו מתנגדינו להסתמך עליו. האם טלפנו אותם סנטורים למר לפיד לדון בתוכנית מע"מ אפס שלו? ואם בקשו לדון במדיניות ישראל,אשר מר לפיד אינו מבין ואינו מסוגל להסביר, כמו שהוא אומר 'לך ותסביר להם', כה קשה לו להסביר, היה על מר לפליד להפנות את 'המתקשרים' אל ראש הממשלה. מר נתניהו ידוע ביכולתו להציג את עמדתנו בצורה יפה וברורה ומשכנעת וכובש בכל הופעה שלו את דעת הקהל בעולם.

ומי הם אותם 'סנטורים אמריקנים', השופכים את לבם בפני יאיר לפיד, האם הם נמנים על הרוב בסנט האוהד ותומך בישראל או על המעוט התומך במדיניות העוינת של אובמה. אין זאת אלא שאותם אישים אלמונים התקשרו במיוחד לשר האוצר, כי בקשו אוזן קשבת לדברי אובמה נגד ראש הממשלה, וידעו שימצאו אותה אצל לפיד ויבעירו אש מחלוקת בישראל ויחלישו את מעמדנו. ראש מפלגת 'יש עתיד' אינו חש כי הוא מודה בדבריו כי צדק מר נתניהו אשר פיטר אותו ואת הגב' לבני כי פעלו בארה"ב נגד עמדת ממשלת ישראל.

אבל מר לפיד הוא כה גלותי, עד שהוא מתגאה שהאמריקנים בחרו לדבר עמו, ואינו שם אל לבו כי בדבריהם נזיפה ועלילת שוא על ראש ממשלת ישראל. מר לפיד לא הזכיר בנאומו כי דחה את טענות הסנטורים, ולהפך, נראה מדבריו כי התפתה לומר להם כי ראש ממשלת ישראל 'מנותק'. יאיר לפיד לא קלט כי נזדמנה לו האפשרות להסביר לסנטורים כי מדיניות אובמה וקרי לוקה בחוסר הבנה של המציאות במזרח התיכון ומחלישה את אמריקה ואת בני בריתה באזור.

אנו התובעים ולא הנתבעים

הסכם אוסלו יצר בעולם כלי תעמולה עצום נגדנו. בדעת הקהל בעולם מופץ השקר כי ישראל כבשה מדינה פלשתינית וגרשה את היושבים בה והרסה את בתיהם ועכשיו יש התנחלות של ישראלים באדמה ערבית. עלינו להתנער מהסכמי אוסלו אשר הערבים הפרו אותם, ועלינו לאמץ גישה של תביעת זכויותינו. ותור על זכויתינו אינו יוצר בעולם רושם כי אנו מתונים ו'רוצים שלום' כי אם להפך, משכנע את העולם בדברי התעמולה הערבית.

רוב צופי הטלוויזיה בעולם אינם יודעים כי המדינות בסוריה ובעירק הוקמו בידי בריטניה וצרפת באדמות שזכו בהם אחר המלחמה נגד האמפריה העותמנית. עכשיו כאשר המדינות הללו מתפרקות מבקשים ארופה ומר אובמה להקים מדינה ערבית מלאכותית נוספת בשטחי ארץ ישראל. אותה החלטה של חבר הלאומים ליצור מנדט בסוריה ועירק, להקמת מדינה חדשה, גם כללה פרק להקים בית לאומי לעם ישראל בארץ ישראל. לערבים למעלה מעשרים מדינות ואין הם זקוקים ואינם מתכונים להקים עוד מדינה. הם מתנגדים לקיום המדינה הישראלית. קהילות ישראל שכנו במדינות ערב אלפים שנה לפני בוא הערבים. אין אנו מבקשים זכות שיבה לעירק ולסוריה ועוד מדינות אשר גורשנו מהם. מדינת ישראל קלטה את הפליטים שגורשו ממדינות ערב, ולנו זכות על שטחים ועל בתים ועל קרקעות . מלבד רכוש פרטי אשר נגזל מאתנו, השאירו הקהלות רכוש צבורי, בתי ספר ובתי חולים ורכוש הקדש 'וקף'. לנו אתרים מקודשים בעירק אשר נגזלה מאתנו הגישה אליהם.

עלינו להסביר לדעת הקהל בעולם כי לא היה עם פלשתיני מעולם, ולא כבשנו מדינה זרה. הערבים הם שפלשו וכבשו אדמת ארץ ישראל בשנת 1948 והפסידו אותם כאשר תקפו שוב ב 1967. הדרישה מאתנו לסגת לקוי 1948 פרושה כי הכבוש הערבי מקודש, למרות שהפסידו אותו במלחמה נוספת שתקפו אותנו.

תאריך:  21/12/2014   |   עודכן:  23/12/2014
אברהם שלום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמאל בשרות אובמה
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר רון בריימן
21/12/14 13:23
 
שמ
21/12/14 18:32
 
ד"ר רון בריימן
22/12/14 10:35
 
גולדה מאיירסון
23/12/14 23:15
2
סניל
21/12/14 20:19
3
אהוד פרלסמן
22/12/14 13:39
 
אברהם שלום
22/12/14 23:34
4
יוא"ב
23/12/14 18:07
5
העם אינו שוטה
24/12/14 07:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שתי התבטאויות בסוף השבוע צדו את עיני: "ממטה ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים כי "נחשף פרצופם האמתי של ציפי ובוז׳י. מיד אחרי הבחירות הם מתכוונים לסגת ולאפשר הקמת חמאסטן שניה ביהודה ושומרון". למותר לציין שהתגובה באה לאחר פרסום הידיעה על פנייתם של ציפי לבני ושמעון פרס למזכיר המדינה האמריקני, קרי, כדי שארה"ב תסכל את הניסיון הפלשתיני לזכות בהכרה בזכותם להקמת המדינה פלשתינית באמצעות הפנייה למועצת הביטחון. יש כאן שתי סוגיות הראויות לליבון.
21/12/2014  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
אין מנוס אלא להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד לפקוח עיני עיוורים, מפני שקורה עתה משהו מפחיד ממש. בניגוד לעבר, כאשר בראש ש"ס עמד הרב עובדיה יוסף, הרי שגם אם אריה דרעי נהג במפלגה כעריץ ושלט כרודן שהכל מפחדים ממנו ואומרים לו אמן, הוא זה שממנה וממליך, ואין לאף אחד את היכולת לומר מילה רעה מפני שהוא יעוף מיד - הרב עובדיה עדיין היה מי שדרכו לפחות הייתה לך דרך איך לעצור בעדו, לזעוק, לעשות משהו.
21/12/2014  |  חיים שאולזון  |   מאמרים
חז"ל המליצו לקרב כל יהודי לתורה אבל מעולם לא נאמר על ידם לקרב את התורה ליהודי. לא במקרה המליצו חז"ל בזו הלשון ולא בלשון האחרת.כאשר מקרבים יהודי לתורה הרי שהוא אמור לעבור שינוי אט,אט ולעלות במדרגות שמירת המצוות,אך כאשר פועלים להפך - לקרב את התורה ליהודי, הרי שהתורה משתנה על-פי שגעונו של היהודי הלא דתי(שאליו מקרבים אותה), עד שהתורה מאבדת כליל את טהרתה וקדושתה והופכת לצחוק ולקלס, רחמנא לצלן. הקירוב של יהודי לתורה הוא קירוב של נשמות אך קירוב התורה ושינוייה ליהודי הוא קירוב של גופות. הרפורמים, וגם הקונסרבטיבים, הלכו והולכים בדרך השנייה, ומקרבים את התורה ליהודי, ואף למתבולל ולנכרי עד שהכול נראה ונעשה כהצגה זולה שמגיעה עד לכדי התבוללותם של המשתתפים בחוג הקלס הזה.
20/12/2014  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
בעצרת הגדולה שערך החמאס בשבוע שעבר הוא הזכיר לנו, ולכל העולם מה הוא מתכנן עבורנו בגדול (השתלטות על יהודה ושומרון והתקפות טילים עלינו גם משם)..."ובקטן" הוא הראה לנו שהוא מנסה טילים חדישים יותר, עם טווח גדול יותר ומשקל נפץ רב יותר.
20/12/2014  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
מערכת אכיפת החוק פעלה השבוע במרץ נגד ארגון להב"ה, ולא רק נגד פעילות ההסתה והגזענות המיוחסת לו, אלא גם נגד המסרים שלו למניעת התבוללות. ספק אם מערכת אכיפת החוק לא חרגה מתפקידה ולא פגעה בחופש הבעת הדעה. גם התקשורת ששה לדווח על הפעילות מול הארגון, וכמובן לא הפסיקה לדווח שמדובר בארגון ימין קיצוני. הן בקשת התקשורתית ובלוגיקה התמוהה של עדר התקשורת, לקשת יש רק קצה אחד. הקצה השני נקרא בתקשורת "מתון", בשעה שאיננו כזה. לא זכור שארגון כמו "שלומעכשיו" (הנושא את שם השלום לשווא) או ארגוני זכויות המחבלים והעבריינים (המתקראים ארגוני זכויות האדם) הוגדרו אי-פעם בתקשורת כקיצוניים, למרות אופיים הזה.
20/12/2014  |  רון בריימן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il