כהרגלה בקודש, חושפת חברת ב.מ.וו את שלל דגמיה בהדרגה. בתחילה היתה זו סדרה 3 החדשה בגרסת הסדאן, אח"כ בא תור הסטיישן ועכשיו, בימים אלו, נחשפת האחרונה בסדרה - הקופה המבוססת על מכללי הסדאן.
המכוניות הראשונות צפויות להגיע לאולמות התצוגה במהלך חודש ספטמבר ובמהלך הדרך גם נדע את מרבית הפרטים, אך ממה שכן פרסמה החברה עולים הפרטים הבאים: עם השקת המכונית יוצגו מספר דגמים עם מנועים שונים. את הרשימה "יפתחו ויסגרו" ה- 325i וה- 335i בהתאמה.
הדגם הראשון (325) צפוי להיות גרסת הבסיס של המכונית והוא יונע ממנוע בנפח 2.5 ליטרים עם שישה צילינדרים בטור, הספק של 218 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. עם הנתונים הללו מצהירה ב.מ.וו על מהירות מרבית של 245 קמ"ש ותאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש ב- 69 שניות.
הדגם השני, ה- 335, שעתיד להיות הדגם הבכיר בהשקה, צפוי לחולל מהפך בחברה. לראשונה זה שנים רבות עתידה ב.מ.וו לעשות שימוש בצמד מגדשי טורבו - אחד לכל שלושה צילינדרים, שיסייעו למנוע שלושת הליטרים משושה הצילינדרים להוציא מתוכו הספק של 306 כ"ס ו- 40.8 קג"מ של מומנט. הביצועים? בב.מ.וו מצהירים על 5.5 שניות ל- 100 קמ"ש בדרך למהירות מרבית של 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.
שני הדגמים עתידים להציע תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, או אוטומטית עם אפשרות לתפעול ידני בעזרת שתי דוושות מאחורי גלגל ההגה. בין גרסת הבסיס לגרסה הבכירה יוצגו גם מנועי שלושה ליטרים ללא מגדש (330i) עם 272 כ"ס וגרסת טורבו-דיזל עם 231 סוסים משלושה ליטרים (330d).
מבחינת אבזור בטיחותי תציע ה- 3 קופה את כל המפרט המוכר: מערכת בקרת אחיזה ויציבות, ABS, שש כריות אוויר כסטנדרט, פנסי קסנון (אופציה לפנסים אדפטיביים), אופציה למערכת ההיגוי האקטיבי ועוד. ואם במקרה אתם מודאגים מהגישה לחגורת הבטיחות במושבים הקדמיים (מכיוון שלמכונית שתי דלתות בלבד ממוקמת החגורה מאחורי הדלת, קרי נדרשת הושטת יד ארוכה) ובכן, אל דאגה. ב.מ.וו דאגה לזרוע חשמלית הנשלפת ומגישה לכם את החגורה.