|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?

יוניליוור ישראל מעלה קמפיין ייחודי <br>

- הודעה מטעם יוניליוור
07/05/2006  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מעלה קמפיין פרסום ייחודי לרגל השקה מחדש של שמפו ומרכך דאב, עם נוסחת לחות חדשה וייחודית המחזירה לשיער את המגע הטבעי. הקמפיין שובר את גבולות ז'אנר הפרסומות לשמפו שהכרנו עד היום, ותומך בתפיסת העולם של "האשה האמיתית" של דאב.

ממחקרים שערכה יוניליוור בקרב נשים בארץ ובעולם עולה כי השיער מהווה גורם מרכזי בתפיסת האישה את עצמה ואת יופיה. כ- 60% מהנשים אינן מרוצות ממראה שיערן מסיבות שונות, לכן הן עושות פעולות שונות על-מנת להפוך את שיערן ליפה יותר בעיניהן.

ל-64% מהנשים יש היום שיער צבוע, כש-80% מהנשים צבעו את שיערן לפחות פעם אחת בחייהן; 59% מהנשים משתמשות בתכשירי עיצוב שיער ומדי שנה מבקרת האישה הישראלית אצל הספר כ-8 ביקורים לצורך תספורת. טיפולים אלה אומנם משפרים את מראה השיער אך פוגמים ברכותו והופכים אותו ליבש ופגום. כך נוצר מעין מעגל המוביל שוב לאי שביעות רצון בקרב נשים משערן. סדרת השמפו והמרכך החדשה של דאב למעשה "תשבור" מעגל זה הודות לנוסחת הלחות החדשה והייחודית, המחזירה לשיער היבש והפגום את המגע הטבעי שלו.

קמפיין הפרסום הייחודי, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, מציג את שבירת המעגל הסיזיפי שעוברת האשה. בסרטון נראות מאות נשים צועדות כשלראשן פאה בלונדינית, המסמלת את הטיפולים השונים כגון צביעה, החלקה, פנים ושטיפות, שהשיער עובר לאורך השנים. הנשים הללו מרגישות כאילו שיערן כבר אינו שייך להן, ולכן כל הנשים יחד משליכות את הפאות לאוויר. פעולה זו מסמלת את החזרה שלהן למגע הטבעי של שיערן, הודות לשימוש בסדרת השמפו והמרכך של דאב.

הקמפיין, באמצעות משרד פרסום מקאן אריקסון, יכלול: סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות, אינטרנט, קולנוע ופעילות קידום מכירות תחת הסיסמא: "שמפו ומרכך דאב החדשים מחזירים לשיערך את המגע הטבעי".

הקמפיין עולה כחלק מהשקה מחדש של סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב עם נוסחת הלחות הייחודית ובאריזות בעיצוב חדש. נוסחת הלחות הייחודית מכילה חומרי לחות והזנה טבעיים, אינה מכבידה על השיער ומחזירה לו את הרכות והמגע הטבעי שלו. הפורמולציה החדשה מותירה בשיער את הלחות והמרכיבים החיוניים לו, אשר בדרך כלל נשטפים יחד עם השמפו בעת החפיפה.

סדרת השיער החדשה של דאב כוללת 14 מוצרי שמפו ומרכך לשיער, מתוכם 3 מוצרים חדשים: שמפו נגד קשקשים 400 מ"ל, שמפו לשיער צבוע 750 מ"ל ושמפו 2 ב-1 750 מ"ל.

יתר הסדרה תכלול: שמפו ומרכך לשיער רגיל, שמפו ומרכך לשיער צבוע, שמפו ומרכך לשיער יבש, שמפו ומרכך לשיער דק/עדין, שמפו 2 ב-1 ב-400 מ"ל, שמפו לשיער רגיל, שמפו לשיער יבש - 750 מ"ל.

מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח, יוניליוור ישראל:
"יוניליוור ישראל רואה בתחום השיער בכלל ובהשקה מחדש של סדרת השמפו והמרכך של דאב, הזדמנות למינוף מובילותו של מותג דאב בעולם הטיפוח. המהלך ילווה בתמיכה שיווקית מקיפה בשפה תקשורתית חדשה וייחודית, שתבדל את הסדרה מיתר השחקנים בקטגוריה. יוניליוור תשקיע במהלך זה 5 מיליון שקל במטרה לתפוס בשנה הראשונה 6-7% מנתח שוק טיפוח השיער בישראל".

מותג דאב הוא המותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח. מנתוני נילסן (נתוני איי.סי נילסן, כמותי, ינואר 2006 ) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-1 מיליארד ₪ בשנה. תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 33% ומגלגל כ-270 מיליון ₪ בשנה. תחום זה הינו בעל צמיחה של 5% והוא כולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים. אחריו מדורגים תחום הסבונים (26%), תחום טיפוח הפנים (19%), תחום הדאודורנטים לנשים (16%) ותחום מוצרי העור והידיים (6%).

מחירים מומלצים לצרכן:
שמפו ומרכך באריזה של 400 מ"ל - 16.99 - 18.99 שקל ליחידה.
שמפו ומרכך באריזה של 750 מ"ל - כ - 25.99 - 28.99 שקל ליחידה.

אודות דאב

המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. מותג דאב התרחב בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.

דאב הינו המותג הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"דיסקרט" רשת האופנה לכל אישה יוצאת בקמפיין לאופנת הקיץ בהשקעה של 500 אלף ש"ח והוא כולל שלטי חוצות ופוסטרים בנקודות מכירה, שילוט בתחנות אוטובוס והפקת קטלוג מהודר בכיכובן של ארבע דוגמניות מובילות.
07/05/2006  |  מירי חיון  |   הודעות כלליות
פרסום וילנאי משיק אתר אינטרנט חדש שמציג את המשרד, את תפיסת העולם השיווקית המאפיינת אותו וכמובן תיק עבודות עדכני.
07/05/2006  |  יחסי ציבור  |   הודעות כלליות
מהי הזכות הבסיסית לבריאות? המצב בישראל ביחס לעולם, בריאות התקציב או תקציב הבריאות? בחירת מין היילוד, מעמד האב בוועדות להפסקת הריון, רשלנות רפואית, אבחון התעללות בילדים ועוד..
04/05/2006  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
רשת "ללין" המתמחה במוצרי טיפוח מחומרים טבעיים ומוצרי אווירה ופנאי, מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון "רננים" ברעננה, המצטרף ל- 12 הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.
הכוריאוגרף והרקדן עמנואל גת הוא נבחר הקרן למצוינות בתרבות בתחום המחול לשנת 2006.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הכנה מעולה בתיקי תביעות קטנות מאפשרת לרשמת הבכירה מיכל בר לסיים אותם ללא צורך בשמיעת הוכחות. יש שופטים הנוהגים אחרת, אך אין לפסול גם גישה זו
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
קשה להשתחרר מהתחושה כי כאבן האותנטי של המשפחות האומללות הופך יותר ויותר לאבן שואבת לארגוני המחאה מתקופת המאבק ברפורמה המשפטית, אשר משעבדים ומנכסים את מצוקתן למאבקם נגד הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il