|   15:07:40
דלג
  יניב שלום  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

לידת פלשתין וקץ ישראל

"לידת המדינה הפלשתינית כרוכה תהיה בתהליך גסיסתה הוודאית של מדינת ישראל", והבעיה היא קורי המדינה - האזרחים
22/02/2015  |   יניב שלום   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
הקורים - האזרחים, הם הבעיה [צילום: National Zoological Park]

לא קורי העכביש של נסראאלה יחסלו את מדינת ישראל אלה הצאצא שאותו עכביש יצר וטיפח.

מטריפאגיה, מתאר מצב בו צורת חיים אחת מתקיימת מאכילת האם שהביאה אותו לעולם. דוגמה לצורת חיים שכזו ניתן למצוא בעכביש הצמירן המפוּספס.

נקבת העכביש טווה שק ביצים שלתוכו היא מטילה את ביציה. לאחר כחודש היא פותחת בעצמה את השק ומאפשרת לעכבישונים לצאת החוצה. עם צאתם האם מגוננת על העכבישונים ומזינה אותם במזון שבעצמה ייצרה ממצי עיכול. לאחר כשבועיים מתרחש דבר מוזר, העכבישונים מטפסים על בטן אימם ומתחילים לאכול את אמם בעודה בחיים. בתוך זמן קצר לא נשאר ממנה מאומה פרט לשלד החיצוני. לא זו אף זו, מסתבר שגם נקבות אחרות שעזרו בגידול העכבישונים גם כן יאכלו על-ידם.

ב-26 במאי 2000, יום לאחר נסיגת צה"ל מלבנון, נשא מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה את "נאום קורי העכביש" בו התרברב וטען שאת ישראל ניתן לנגף בקלות, על-אף כוחה ועוצמתה הצבאית, כפי שניתן לנגף קורי עכביש במחי יד, זה בגלל חולשתם של אזרחי המדינה העייפים ממלחמות ושכוח העמידה שלהם נמוך.

מלחמת לבנון השנייה, כמו גם המבצעים השונים בעזה שלאחריה, הוכיחו את מה שנסראללה הנבער לא ידע, קורי העכביש הם החוטים החזקים בעולם וחוזק הקוטר שלהם הוא עצום פי כמה מחוזקו של חוט פלדה באותו הקוטר.

אז מה כן הבעיה אם לא קורי המדינה (האזרחים)?

הבעיה היא במי שטווה את החוטים, מי שמתווה אותם, את צורתם. הבעיה היא במי שמייצר אותם ואורג אותם. הבעיה היא העכביש, או יותר נכון העכבישה שמנהיגה את המדינה אל אובדנה בלהט לייצר צאצא חדש שעימו תעשה "שלום", אותו צאצא שעם לידתו יתהפך שעון החול ותתחיל הספירה לאחור לקץ חיי אמו. לקץ ישראל.

לידת המדינה הפלשתינית כרוכה תהיה בתהליך גסיסתה הוודאית של מדינת ישראל. נסיגה משטחי יהודה ושומרון תגרום לחיסולה הוודאי של העכבישה שתייצר אותה - מדינת ישראל. אין פרשנות אחרת, אין שום סברה סטטיסטית אחרת, יש רק הטעיה הונאה או הזיה אחת גדולה.

עם הקמת מדינה פלשתינית ביו"ש תתחיל להתמוטט גם הרשות הפלשתינית שסובלת מחוסר אמון גמור מצד התושבים הערבים ביו"ש הרואים בה כגוף בוגדני מושחת ומשתף פעולה עם המערב וישראל.

מסקר דעת קהל פלשתיני שפרסמה סוכנות הידיעות "אי-פי" שנערך בספטמבר 2014, עולה שהחמאס זכה לתמיכה חסר תקדים בציבור הערבי בשטחי הרשות וכ-61% מהם היו מעדיפים לראות את איסמעיל הנייה בתפקיד נשיא הרשות הפלשתינית. את אבו-מאזן רק 32% היו מעוניינים לראות כנשיא.

כעת אתם מבינים מדוע אין בחירות ברשות הפלשתינית כבר קרוב לעשור?

המנהיגות הישראלית עייפה ומותשת וכמהה ליצירת פתרון שיחלץ אל אוויר העולם בלי להיות מודעת שהפתרון המאולץ הוא זה שיחנוק אותה, הוא זה שימנע ממנה את האויר. לידת האחד כרוכה במוות של השני. האוויר לאחד כרוך בחנק האחר.

עם פירוק הרשות הפלשתינית ואולי אף במקביל לתהליך מיטוטה תחל שיבה המונית של פלטים פלשתינים מכל עמי האזור המתפרקים אל עבר המדינה החדשה. אבו מאזן מדבר על שיבה של 6 מיליון פליטים, בעוד עריקאת דיבר על 7 מיליון פליטים שיתווספו ל 4 מיליון התושבים בעזה ובגדה כיום. הלחץ לעבור למדינה החדשה שנולדה יהיה עצום גם מצד גורמים שאינם פלשתינים. גם פליטים מסוריה עירק ולבנון, אלו שטעמו את נחת זרועה של דאעש, יצבאו על דלתות המדינה החדשה. כך גם גורמי טרור איסלאמיסטים קיצוניים.

והמדינה החדשה תקלוט אותם, יש לה ברירה, הרי רף הציפיות שהיא יצרה תחייב אותה לעמוד בהתחייביותה.

שטח המדינה הפלשתינית שיעמוד על כ-6,000 קמ"ר עם לפחות כ-8 מיליון תושבים, יהפכו אותה לאחת מהמדינות הצפופות ביותר בעולם.

לשם ההשוואה, שטח ירדן הוא פי 15 מהמדינה הפלשתינית שתוקם ומספר תושביה, כ-8 מיליון, זהה. שטח מצרים הוא פי 166 משטח המדינה הפלשתינת שישראל תוליד, עם מספר תושבים הגבוה רק פי 10... כעת אתם גם מבינים מדוע לא ניתן להשוות את "השלום" עם מצרים וירדן לשלום עתידי עם "הפלשתינים". הבועות יבעבעו בחוזקה, וידחקו וידחפו את הפקק החוצה, אל עבר ישראל.

איזה עתיד יש למדינה כה קטנה כה צפופה ונטולת משאבים? כיצד היא תוכל להתקיים?

"...המדינה החדשה תביט אל עבר אימא עכבישה, תביט על ביטנה השמנה ומדושנת העונג ותתמלא בתאבון עז".



עם תמ"ג ממוצע של כ-2,000 דולר לנפש בשנה שרק ילך וירד, תביט הצאצאית שהביאה ישראל אל עבר אימא שמחזיקה תמ"ג של כ-35 אלף דולר בשנה להתגאות בו, ותצור לחץ אדיר להתפשטות מערבה אל עבר ישראל...אל עבר הבוננזה.

"...הצאצא מתחיל במנה הראשונה"

ב-3 שנים האחרונות ישנה עלייה של יותר מ-300% במספר אירועי הפח"ע באיו"ש. יותר מ-1,270 אירועים כאלה תועדו ב-2013. הנתונים שיתפרסו בשבועות הקרובות לשנת 2014 יהיו עגומים עוד יותר. טרור מושתק שלא סיפרו לכם על קיומו כי הרי צריך לעשות שלום עם "פרטנר מתון"...

כשצה"ל ייצא מהשטח, הוואקום יתמלא באיסלמיסטים מתוסכלים שיצפו מהרי השומרון על אדמות הוואקפ שמדינת ישראל מתקיימת בם. הם יראו בעין בלתי מזויינת את הקריה, את מפרץ חיפה, את ארובות תחנת הכוח בחדרה, את נמל התעופה בן-גוריון, ואת נמלי הים בחיפה ובאשדוד. הטרור המשותק יהפוך לגלוי ולאלים יותר.

הכוונות יכוונו לנ.צ הנכונים. רקטות יחלו ליפול על ישראל. השיתוק יהיה כמעט מוחלט. כל צירי התנועה המרכזיים יטווחו. נמלי התעופה והים ישותקו, והמשק הישראלי יעבור לתפקוד של משק לשעת חרום.

"...חלקים מהאם העכבישה ינסו להתנגד להתאבדות העצמית, אך האם לא תוכל ואולי גם לא תרצה לפגוע בצאצא שיצא מבין חלצייה".

בישראל יוכרז על גיוס מילואים כללי, יצאו למלחמה על המדינה, רק שהפעם אין לכל המלחמה תכלית. מדינת פלשתין מונה לכל הפחות כ-8 מיליון תושבים, כמספר תושבי ישראל בערב עצמאות 2014. לא ניתן לכבוש אותה. האיום הדמוגרפי התיאורטי שבגללו נקרע שליש מארצנו, הפך להיות מוחשי עם הקמת הצאצא הטורף.

בראשית חדשה קרא שמעון פרס לאחד מספריו. הבראשית של האחד היא האחרית של האחר. לא ניתן לכבוש שוב את השטח, אלה רק לצאת ולהיכנס במהרה ממנו בתדירות אין סופית. ועם היציאה ייספרו גם קורבנות הצבא של האם. חיים ללא תכלית. מלחמה ללא אופק. מבצע רודף מבצע, ושכול רודף שכול.

יאוש ותיסכול יבוא על ישראל.

"...האם העכבישה מתחילה לדמם קשות מהנגיסות של הצאצא"

ישראל אבל חייבת למצוא פתרון, היא ורק היא, תמיד הייתה מחויבת לכך, והחיפוש אחר הפתרון תמיד יתאגד בהאשמה העצמית וממנה, בניסיון למצוא פתרון. הנה כי כן, בין הפוגה אחת למשניה תנסה האם לדבר עם הצאצא, ללטף אותו לרצות אותו. האם שיצרה את הצאצא תרצה לתת לו לנגוס ממנה עוד טיפה אולי זה ישביע סוף-סוף את רעבונו.

כבר כעת מדברים פרופ' יונה, וזוהיר בהלול, מספר 23, ו- 17, בהתאמה, בפריימריז של העבודה, על איחוד משפחות פלשתיניות. על ביטול חוק השבות. על מדינת כל אזרחיה. על מדינת כל צאצאיה...
תתחיל זליגה שתהפוך לשטפון אל עבר הבטן הרכה של האם שתאכל על-ידי צאצאיה, בעודה מצדקת את פעולותיה חסרות ההגיון שתציף אותה בצאצאים טורפים,בצוטטה את הפסוק מויקרא יט: "כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגָּר הַגֵּר אִתְּכֶם וְאָהַבְתָּ לוֹ".

רק אהבה תנצח תאמר האם בעודה מכורסמת על-ידי צאצא תאב דם.

יחלו לעלות דרישות להחזרת הנגב והגליל למדינה הפלשתינית. הרי אלו שטחי תוכנית החלוקה מ 1947 שהעולם הכיר. ידברו עימנו על לגיטמציה או בידוד, על כיבוש או מוסר... כבר כיום מגדירים חברי הכנסת הערבים את הגליל "כשטח כבוש", כבר כיום ח"כים מהשמאל מתנגדים לייהוד הגליל והנגב וכבר כיום מדינות מצטרפות לטענה הזו.

"... האם תמשיך לתת לצאצא לכלות אותה, ובעודה תשושה וחלשה מהדם הניגר מגופה היא תקווה שאולי כעת יתרצה הצאצא"

12 המנדטים של הגוש-הערבי שיחברו לגוש הפסבודו-ציוני יפסיקו את הבנייה יהודית בגליל ובנגב. אולי זה יפתור את התאווה של הצאצא...אולי זה ישים סוף למלחמות? הפתרון הרי הוא רק אצלנו, בידנו...

ושוב יבואו רקטות, ושוב יתחילו מבצעים, ושוב נגן על התוקפן מפגיעות ונחשוף את חיילינו לצליפות. חיים לנוטלי החיים, מוות למגניו. שוב נקבור את ההרוגים הצעירים שלנו. יאוש מתסכל, מלחמה ללא הכרעה, חיים ללא תכלית שיבריחו צעירים מהתופת, ישתקו את העלייה, וימוטטו את הכלכלה, את הלב של האם.

הצאצא ובני בריתו ימשיכו לדרוש ולקבל את שינוי ההמנון, את שינוי הדגל, את שינוי הסמלים ואת ביטול חוק השבות. והם יקבלו. לשמאל, לאם לא תהיה ברירה... זה הצאצא האהוב עליה.

"...וכך תרגיש האם עירפול חושים, וחולשת אימים. הצאצא כבר נכנס פנימה אל תוך בטנה, הצאצא החל לכלותה בתאווה... בעוד היא עוצמת את עיניה ונמקה"

לידת המדינה הפלשתינית כרוכה תהיה בתהליך גסיסתה הוודאי של מדינת ישראל, היהודית, הציונית, הדמוקרטית ובכלל.

הכותב הוא מנהל הבלוג "השלום ושברו"
תאריך:  22/02/2015   |   עודכן:  22/02/2015
יניב שלום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לידת פלשתין וקץ ישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
משה כהן1
22/02/15 12:42
2
מאיה23
22/02/15 13:10
3
אלון ד.
22/02/15 13:46
4
סניל
22/02/15 15:50
5
אהוד פרלסמן
22/02/15 16:52
6
אהרון שחר
23/02/15 08:19
7
מוטי1
24/02/15 07:25
8
שושנה אל חגי
4/03/15 23:45
9
טל189794
11/03/19 09:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
המאבק הפלשתיני אינו מאבק של עם קטן ונרדף שגורש מאדמתו על-ידי "הציונים האכזריים" שפלשו לאדמתו בסיוע הכידונים הבריטיים ובסוף גירשו חלק ניכר ממנו במהלך מלחמה ארוכה. זהו מאבק פוליטי שהחל בשנות המנדט בין הישוב היהודי המתחדש לבין העם הערבי שישב באזור המזרח התיכון וכלל בתוכו גם את ערביי ארץ ישראל/פלשתין
22/02/2015  |  שאול ברטל  |   מאמרים
בתחילת החודש הבא, כמה ימים לפני הבחירות לכנסת בישראל, יכנס יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס את המועצה המרכזית של אש"ף כדי לדון בכל ההתפתחויות הפוליטיות באזור.
22/02/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
באמצע המאה התשע עשרה השמיע דוסטויבסקי, שהיה אדם דתי, מפיו של איוואן קרמזוב את ההתרסה, "שאם אין אלוהים מותר הכל". בתקופתנו דווקא הטוענים לקיומו של אלוהים ובשם האלוהים מרשים לעצמם לנקוט בדרך, שלפיה הכל מותר. מותר לכנופיות דאעש בשם האלוהים לערוף ראשים של אלו, שלא נראה להם כמכבדים את האלוהים לפי הבנתם. מותר לפגוע בשם המוסר האלוהי באדם שנברא בצלם, כי הוא אומנם נברא בצלם, אבל לא מגזע שאני נמנה אליו.
20/02/2015  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
הסיפור שלא סופר על הסיבה שהביאה לכך שלא התמנה שופט ערבי לבית המשפט המחוזי בירושלים וגם: שימו לב לרשימה המשותפת ולח"כים הנוכחיים, מדוע אין ערבים בשירות אזרחי ולמה "התקווה" מחייב גם אותם
20/02/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
שני נושאים המתמקדים במזרח התיכון ניצבים מזה שנים לא מעטות במרכז העניין העולמי כאשר קווי הדמיון המאפיינים אותם מפתיעים בגלל השפעתם על ההתנהגות של עמים ומדינות רבות. הראש והראשון שבהם: המשא-ומתן האינסופי, בין נציגי המעצמות לבין אירן, שאמור להביא להפסקת המאמץ האירני המאיים לפתח נשק גרעיני התקפי. השני: המו"מ הלא-תכליתי והבלתי מסתיים בין ישראל לרשות הפלשתינית שאמור לגבש הסדר קבע שיביא להסכם שלום בין הצדדים.
19/02/2015  |  עמי דור-און  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il