רשת סנסור יוצאת בקמפיין פרסום חדש לקראת ראש השנה תשס"ג, בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ש"ח. כך הודיע היום (24.7.02) אבנר אפשטיין, המנהל המסחרי של רשת סנסור.
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום ענבר-שדה-מרחב, יעלה בתאריך 26/7/02 ויימשך כחודש. הקמפיין ילווה במודעות בעיתונות המקומית ובג'ינגלים ברדיו.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: "סנסור Sale".
הקמפיין החדש מציג ללקוחות סנסור שני מבצעים חסרי תקדים:
1. 24 תשלומים שווים על כל מגוון מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בחנויות רשת סנסור, בקניית מוצרים שמחירם מעל 600 ש"ח (עם ריבית שנתית מתואמת של 6.5% בלבד - בעוד הריבית במשק עומדת כיום על 13%).
2. 500 ש"ח מתנה בשוברי הנחה - "כסף סנסור" בקניה בסכום של 600 ש"ח ומעלה, לקניות עתידיות בחנויות סנסור, בהתאם לתקנון.
מי עומד מאחורי הקמפיין:
משרד פרסום: ענבר-שדה-מרחב
סופרוויזרית: נירית ויינגרטן
מנהל קריאייטיב וקופירייטר: חן ענבר
ארט דירקטור: קרן גורן.