|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
חיפשו לפגוע בו; בסוף ניצח. בנימין נתניהו [צילום: AP]
תחזית שבועית אסטרולוגית 26.3.15-20.3.15

באו לקלל ויצאו מברכים

הכוכבים לא משקרים! למרות כל המניפולציות של כלי התקשורת והעיתונאים, רק הציבור הכריע ובחר במי הוא רוצה כראש ממשלה גם ליקוי החמה "עזר" לשנות את התמונה, ופגע במפה האישית של הרצוג לא כל מה שמשמיעים לנו הפוליטיקאים לפני ליקוי החמה יעמוד במבחן המציאות
20/03/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2015   |   תגובות

השבוע מדינת ישראל חוותה את סיפור בלעם גרסת המאה ה-21. באו לקלל ויצאו מברכים.

אם נהיה כנים, התקשורת המגויסת פעלה בבוטות ובישירות, בלי מסיכות! הגיוס של עמותות במימון אמריקני ואירופי, אנשי הביטחון לשעבר, טכנוקרטים שיצאו ממוקדי הכוח לפני הרבה שנים, חסרי מושג על מה שקורה במציאות ונפוחים מחשיבות עצמית.

"וַאֲשֶׁר שָׂכַר עָלֶיךָ אֶת בִּלְעָם בֶּן בְּעוֹר מִפְּתוֹר אֲרַם נַהֲרַיִם לְקַלֲלֶךָּ, וְלֹא אָבָה ה' אֱלֹהֶיךָ לִשְׁמֹעַ אֶל בִּלְעָם וַיַּהֲפֹךְ ה' אֱלֹהֶיךָ לְּךָ אֶת הַקְּלָלָה לִבְרָכָה כִּי אֲהֵבְךָ ה' אֱלֹהֶיךָ" [דברים כ"ג, פסוקים ד'-ו'].

נתחיל מדברים מתוך רשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 31.10.2014 : "בשבוע שעבר היה ליקוי חמה מיד אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה נתניהו ונכתב אז: ...ליקוי החמה שהיה הלילה, 24.10, קרוב לקו האופק של מדינת ישראל, זהה לליקוי חמה שהיה בתאריך 24.10.1995. מאחר שהמופע התרחש אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה, המשמעות היא שיהיה עליו להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שיקשו עליו לשמור על האיזונים שלו כבן מזל מאזניים. ייתכן שאויבי ישראל (כולל אנשים שאינם חפצים ביקרו, פוליטית וגם כאלה הנמצאים במדינות אחרות) מחפשים 'לפגוע' בו גם מאחורי הקלעים".

חישבו על זה, אלו כוחות פעלו נגד נתניהו, החל בניסיון הפוטש של יאיר לפיד וציפי לבני שהביא לבחירות, לא מה שלפיד ושלח ניסו לומר לכולם ש"נתניהו הזוי", אלא הסיפור שנחשף על-ידי ח"כ ליצמן וזהבה גלאון.

במהלך הבחירות, הגיוס של התקשורת שלאורך הדרך כתבתי לכם פעם אחר פעם שהם כותבים רק ממשאלות ליבם ומכזבים אתכם בלי הרף, לצידם V15 ואייל ארד ו"מיליון ידיים" ששוטפים לכולנו את המוח - "מהפך, מהפך"... והם צדקו!

הם צדקו בגלל שהמהפך היה התפכחות האזרחים משטיפות המוח שנעשו בכל כלי התקשורת. אלה שלא פחדו לחשוב, להפעיל את שתי האונות של המוח, הוכיחו שהתבונה שלהם ניצחה!
אחרי התוצאה הנוכחית, אני מאמינה שרבים מכם ידעו מעתה לקרוא ולשמוע את הפרשנים ולקרוא עיתונאים רבים עם מסננת צפופה מאוד.

לפני שבוע נכתב כאן: "נזכור שאנו לפני ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 20.3, כל התרחשות שתהיה קרובה לליקוי תקבל אנרגיה וכוח, אבל התפתחויות והתרחשויות שיהיו לפני הליקוי "אינן עובדות" על-פי הציפיות (אצלנו הבחירות). הבחירות בתאריך 17.3, כמה ימים לפני ליקוי חמה. כזכור, כל מה שקורה או נעשה לפני ליקוי החמה מקבל תפנית או תוצאה שמשתנה ואינה מתרחשת כפי שרוצים או חושבים... לקראת סוף יום הבחירות, הירח יהיה בטל ורק בשעות הצהריים של יום רביעי, 18.3, ייכנס לפעולה. כלומר, התוצאות שנשמע במדגמים לא ישקפו את המציאות...".

המסקנה היום, שהליקוי פגע קודם כל בסוקרים
, שחלק מהנשאלים היתלו בהם ולא אמרו להם את האמת שלהם, הערפול שגרם לכך שנראה את ההבדל בין הסקרים שלפני, המדגם ולבסוף תוצאות האמת בבוקר.

עוד כתבתי כאן בשבוע שעבר: "ליקוי החמה יהיה בדיוק מול השמש בהורוסקופ האישי של הרצוג. זה עלול להיות גורם שיפגע בשמו, או במעמדו".

דרך אגב, ל"צעירים" הזוכרים את הסקרים בשנת 1996, שנתנו לשמעון פרס את הניצחון בכמה מנדטים על נתניהו, ובדיעבד התברר שהתקשורת גם אז ידעה את האמת ושיקרה לאזרחים. (תחזית שלי מתאריך 25.5.1996 בעיתון מעריב שהבטיחה את השינוי בלילה לטובת נתניהו נמצאת באתר שלי.)

עוד אזכיר לכם מה כתבתי כאשר היה האיחוד של הרצוג-לבני: "ניתן להבין שיש עכשיו הרבה התלהבות, אבל הציפיות יסתיימו באכזבות, האווירה של המומנטום תהיה חיובית עד לנקודה מסוימת. ככל שיעבור הזמן, האכזבות וחוסר המימוש יתפסו את המקום של ההתלהבות. האיחוד שלהם עומד לעבור מבחנים שיעמידו בסימן שאלה את קיומו. המציאות לא תתמוך בהם ובעשייה המשותפת שלהם וכשהמטרות המוצהרות לא תושגנה, סביר להניח שזה ישפיע לא טוב על השותפות. קשה להאמין שעם כוכבים כאלה הם יזכו להגיע לבאר ולשתות ממנה מים".

ברשימה מתאריך 20.2.15: "עוד במפה של הרצוג עם המדינה, הכוכבים נפטון-פלוטו על ציר 1-7 מציגים ציפייה ואכזבה... יש אצלו חוסר קשר בין החוויה הפנימית החיובית והיכולת לממש את זה למציאות...

"בהשוואה בין המפה האישית של הרצוג והמפה של המדינה, ההיבט היחידי שקיים זה בין הירח של בוז'י ובין כוכב נפטון של המדינה, מה שמציג את בעל הירח (הרצוג) נישא על-כנפי הפנטזיה (נפטון). רעיונות ואשליות הגורמים לניתוח לא ריאלי של המצב. בעל הירח טועה בהבנת המסרים של הנפטון(מדינת ישראל). איך אומרים בשפה עממית... 'חי בסרט' ".

עוד נכתב באותה רשימה: "השילוב של כוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מספר על 'יכולות מוגבלות'. המערכת הרגשית שלו מנפחת את עצמה ללא גבולות. כשזה בא לביטוי במציאות, זה אומר אולי להיות בתפקיד (יו"ר המפלגה?) עם השפעה, אבל במבחן התוצאה זה מסתיים בכישלון".

זיכרו שכל המלל של הפוליטיקאים שאנו שומעים לפני הליקוי ישתנה אחר כך, כך שבהמשך המו"מ על הרכבה של הקואליציה, ייתכנו עוד הפתעות.

ברשימה מתאריך 16.1.2015 נכתב כאן על יאיר לפיד: "התנאים סביב לפיד מקשים עליו להיות רלוונטי עם סדר היום שלו. הכוכבים מראים שקיים קונפליקט בין הרצוי והמצוי. הקושי שלו הוא בעיקר הוא עצמו, והמצב היה יכול להיות שונה לו היה יודע להשתחרר מהאגו, מוותר קצת, נותן כבוד לאנשים אחרים ויוצר שיתופי פעולה. הכוכבים על הצירים 1-7 ו-2-8 מעידים על כך שהוא ככל הנראה 'משלם' על ההבטחות שפיזר ולא קיים. האם הוא ימשיך להילחם? אולי זה יהיה מהאופוזיציה".

ברשימה מתאריך 2.1.2015 נכתב על אביגדור ליברמן: "עד לאחרונה הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על 'עסקים כרגיל', לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה, ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על ניסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד.

"רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על ציר 6-12, מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרוב ההשפעה שלו תרד... הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי... המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו, עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו".

דרך אגב, גם המפה האישית של הנשיא אובמה מעידה על כך שהוא נמצא במצוקה, תסכול וחוסר סבלנות מתחילת מרס, והוא ירגיש זאת כמה שבועות. זה מעניין בגלל רצועת הזמן - נאומו של נתניהו בקונגרס, הניסיון הנואש להגיע להסכם עם האירנים שאינו מתקדם כפי שהוא רוצה, ועכשיו הכישלון שלו להפיל את נתניהו.

ונחזור לתחזית השבועית...

האירועים שיתרחשו בימים שאחרי ליקוי החמה מקבלים אנרגיה חזקה וגורלית. ייתכן שהחלטות או תהליכים שהחלו בשבוע שעבר ישתנו. לכן האסוציאציה הראשונה שלי היא שיהיה נכון אם המו"מ האמיתי לקואליציה יחל אחרי שעות הצהריים של יום שישי, 20.3. התחלות במהלך השבוע הקרוב יאפשרו להגיע למטרה בדרך הטובה ביותר שיש.

למעשה אנחנו מתחילים את עונת האביב עם מעבר השמש למזל טלה, לקראת הלילה שבין שישי לשבת. גם שעון הקיץ יתחיל בלילה שבין 27.3-26.3. זו תקופה שבה יגיעו גלים של שינוי בניסיון להתגבר על הבלוקים, כך שגם אם יגיעו שינויים שתתקשו לקבל אותם יהיה עליכם להשתחרר, כי אולי אלה טובים לכם. זיכרו שפעם חשבו שהעולם שטוח...

אלה ימים שאתם נוגעים בנשמה, חווים התנסויות יותר רגשיות. האנרגיות מביאות גם כאוס, וכאוס יכול להביא גם חיוניות יצירתית. זה פותח שדרות שיאפשרו לשינוי להתרחש וזו תקופה מעניינת. עם המרקורי במזל דגים הרגשות זורמים יותר בקלות גם במילים, אבל כך גם הדמעות. יש אהבה באוויר. השתדלו לא להגיב בטיפשות הנובעת מאימפולסיביות.

מבנה הכוכבים יכניס שותפים חדשים לחייכם וזה יכול להיות בכמה רבדים. כדאי לשים לב עם מי אתם נפגשים ומה המשמעות שיש לאותן פגישות. במפגשים בינאישיים, ספרו לבן הזוג שאתם אוהבים, הביעו את רגשותיכם ולא תצטערו על כך אחר כך.

כפי שכבר ציינתי, ליקוי החמה קרוב למעלת העולם ולכן צפויות התפתחויות גורליות, בעלות משמעות בעולם. למעשה, סביב התאריך 24.3 אמורים למצוא פתרונות לתוכנית הגרעין של אירן ויש להניח שההסכם יידחה. גם הבחירות אצלנו היו כמה ימים לפני הליקוי, איזו משמעות תהיה לזה ביחס לעולם. אוקראינה, פוטין, רוסיה, וגם כאן במזרח התיכון ה"תוסס" - סוריה, דאעש, אל-קאעידה, חיזבאללה, עירק, תימן, אירן ואם שכחתי מישהו, קרוב לוודאי שנשמע עליו בקרוב. דרך אגב, הילרי קלינטון כל הזמן בחדשות בגלל שהליקוי "יושב" על הירח שלה, שזה קשור לדעת קהל וגם מנסים לדחוף אותה להכריז על קמפיין הבחירות שלה לנשיאות.

זמני הירח הבטל:

יום שישי, 20.3 - הירח בטל משעה 11:35 עד שעה 12:08 בצהריים.
יום ראשון, 22.3 - הירח בטל משעה 00:49 אחר חצות עד שעה 12:40 בצהריים.
יום שני, 23.3 - הירח בטל משעה 16:23 אחה"צ עד למחרת בשעה 15:22 אחה"צ.
יום חמישי, 26.3 - הירח בטל משעה 14:33 עד שעה 21:45 בלילה.

שימו לב: מזיזים את השעון שעה אחורה בלילה שבין חמישי לשישי.

כלכלה ושווקים

לליקוי ביום שישי, 20.3, תהיה השפעה על השווקים, אבל ביום שישי אין מסחר אצלנו, כך שאולי למשהו שיתרחש מעבר לים תהיה השפעה מתגלגלת אלינו בתחילת השבוע. הליקוי הוא בעל אופי לוחמני ולכן צפויים שינויים בתוכניות שונות שהוצגו לפנינו.

בימים הקרובים לא נראה משהו מיוחד. כך שהתנועה בשווקים תהיה בהלימה לכותרות שיופיעו.

"פתק הקלפי חזק מכדור רובה" [אברהם לינקולן].

תאריך:  20/03/2015   |   עודכן:  20/03/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
ראש הממשלה בנימין נתניהו מפר את הבטחת הבחירות הראשונה שלו שלא תקום מדינה פלשתינית, והכחיש בראיונות לפוקס ולאן-בי-סי כי הוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית.
19/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
דחיתי את שיחתי ביומיים כדי ליהנות מן המותרות של החוכמה שלאחר הבחירות, לברך ברכת הגומל על הסרת הצל המאיים של אוסלו שנייה מעל ארץ ישראל וברכת שהחיינו על שזכינו לראות בניצחון האתוס היהודי הלאומי בארץ ישראל. כי סוד הצלחת קמפיין ה'גיוואלד' של נתניהו הוא סירוב העם לראות את ירושלים מחולקת, מאה אלף יהודים מגורשים ומדינה פלשתינית מוקמת על חורבות מאות יישובים יהודיים. 'גיוואלד' פירושו - "הצילו!", ומן התסריט המפלצתי הזה ברחו מאות אלפי בוחרים אל תוך זרועותיו הפתוחות של נתניהו. זה מה שהביא לו את הניצחון, זה - ולא הקמפיין המזהיר של הליכוד. לא היה כזה.
19/03/2015  |  אליקים העצני  |   מאמרים
ברשומה הקודמת, והקצרה לשם שינוי, הבאתי ציטוט מרשומה קודמת שלי. מדי פעם בפעם אני עושה זאת, אולי בין היתר כדי לחדד את הזיכרון במרום שנותיי. יומיים לאחר הבחירות, אני עושה זאת שוב. ב-14 בדצמבר 2014 העליתי רשומה בשם "מילה זאת מילה של אבר כרות". כותרת המשנה הייתה כזבים ומרמה שרווחים בחברה והפכו כמעט לנורמה.
19/03/2015  |  צבי גיל  |   מאמרים
גזרתי על עצמי שתיקה במסגרת הבחירות האחרונות. כעת, הגיעה השעה לדבר. בחירות כל שנתיים אינן ראויות לאף מדינה ובטח שלא למדינתינו. כך סברתי וכך אני סובר כעת.
19/03/2015  |  עוז גדות  |   מאמרים
על-רקע נצחונו המהדהד של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות ביום שלישי, הבית הלבן הביע (יום ה', 19.3.15) "דאגה חמורה" בנוגע לרטוריקה של הקמפיין של מנהיג הליכוד והתפנית שחלה בעמדתו כלפי הקמתה של מדינה פלשתינית.
19/03/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il