|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

פסיכו-דיל

לדעתי יש הסכם ברור בין ביבי לאובמה והם משתפים פעולה באופן יוצא מן הכלל כדי להוליך את העולם שולל. לכאורה הם הולכים לקראת ההסכם כמו השוטר-הרע והשוטר-הטוב. השוטר הטוב חי בבית הלבן והשוטר הרע מסתובב בהר-הבית וחוטף אבנים. הם מתאמים עמדות ללא הרף
08/04/2015  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   הגרעין האירני   |   תגובות
ברק אובמה, בנימין נתניהו. מתואמים ביניהם [צילום: AP]

הגיע הזמן שהיהודים בתוכנו, וישנם רבים, יתעוררו ויעמדו פנים אל פנים מול המציאות. קשה לדעת כרגע הפנים של מי אכזריות יותר, של מי שלא רוצה לראות כשורה או מי שעומד בשורה, רואה ולא רואה. כי מה בעצם אומר אובמה הנשיא לעמו, לעמנו ולעולם כולו: יהודים זה כסף קטן, תמיד היו, למה להתרגש מהם? ומה אכפת כשרואים עם ועוד עם מכריזים, כל אחד בתורו, שיש להשמיד את היהודים? אף אחד עוד לא מת מזה, כלומר אצלנו באמריקה. זה בכלל לא הגיוני ולא מעשי לדרוש מעם גדול לבטל את רצונו להשמיד עם אחר קטן מפני שהוא יהודי...

נכון שהגרמנים הזדיינו בטירוף כדי לבצע את זממם, אבל היו להם מטרות פוליטיות-מדיניות לגיטימיות לחלוטין לכך. הם שאפו להשמיד את הממשלה היהודית-בולשביקית ברוסיה הסובייטית, ותודו, זה רעיון לא כל-כך רע ולא הזיק לנו באמריקה כלל ועיקר.

הם, אומר אובמה ומתכוון לאירנים, לא יזרקו פצצה על היהודים בירושלים כי הם מוסלמים ולכן לא יפציצו את המקדש שלהם שאותו הקים המלך האיסלאמי הגדול סלומו. הרי גם החמאס לא שלח טילים לירושלים בגלל הקדושה שלה – הם תעו בסבך והתבלבלו באוויר. לנו היהודים יש בעיה עם הקדושה. אנחנו מאמינים לקדושה של הערבים כשהם מדברים עליה ללא הרף מגרוננו. הרי האדמה שלהם בארץ ישראל קדושה להם ולכן יש לתת אותה בתמורה לגרוננו, כי קדושה היא קדושה. אנחנו נכבד אותה, אפילו אנחנו נחשבים צאצאי כלבים וקצת חזירים טמאים - כי אנחנו גם יהודים.

מחול השדים, שאובמה כל כך מטיב לאפיין אותו בתפקיד 'עבד כושי' שעושה את שלו במובהק – מניה נסחרת בבורסת העבדים האיסלאמית, שלוש מאות שנה אחרי שיירת הפשיטה הגדולה על אפריקה - החל לאחר מלחמת ה'הפתעה' ב-67. היה זה הגנרל דה-גול שמשך את ידיה של אפריקה מצרפת ושחרר את אירופה ממקצה קולוניאלי באלג'יר ב-62, ועתה החל להפגין בפומבי את אי-שביעות רצונו מהתנהגותה החצופה של ישראל. שוב העזה לנצח. ב-47 היה זה הפילדמרשל מונטגומרי שאמר כי ימיהם של היהודים בארץ ישראל ספורים והערבים עומדים לשים קץ להרפתקה הציונית הנמהרת שגררה גם את הבריטים לתוכה. כן, מונטי המפורסם גמר עלינו אז. בעקבות צרפת הגיחה גם גרמניה מתוך הצל ושתיהן הטילו אמברגו על מכירת נשק לישראל.

אשת העכביש

אחרי מלחמת יום הכיפורים הכריזו הערבים על אמברגו נפט ואיימו לחנוק את אירופה. האיום בחנק הביא לשינוי מהותי בתפישת המציאות של אירופה. עתה הוסיפה לאמברגו על הנשק את נשיקת העכביש ואימצה בתיאבון את התפישה המקובעת של הערבים ופטרוניהם הסובייטים: הציונות הפכה לתנועה גזענית (קולוניאלית) - לא לגיטימית, וכי סירובו של העולם הערבי להכיר במדינה היהודית נובע מסירובה של ישראל להחזיר לו את השטחים 'הכבושים'. נודה על האמת תפישה זו הינה נחלתו של השמאל היהודי בארצנו שהפיצה בעולם הרחב כמו שפעת. המסורת של פ.ק.פ עדין מבצבצת ומלבלבת לתפארת בשמאל שלנו. באמצע שנות השבעים שונתה מגמת החתירה הערבית ועתה הייתה הסיבה לסכסוך האלים ותפיחתו סרבנותם של היהודים להקים לפלשתינים מדינה בארץ ישראל. איך הם צצו פה? ייתכן שרבין, פרס והפודל המציאו אותם מחדש.

הנרטיב הכוזב של הערבים ושמשיהם הסובייטים, שהציונות ובאי-כוחה בארץ ישראל הם חיידקיה ונגיפיה של תנועה גזענית-קולוניאלית טמאה, שצמחה מתוך פרוטוקולים מפורסמים של זקני ציון, מצאה אוזן קשבת לא רק בעולם אלא גם באמריקה שאימצה לעצמה דפוסי מחשבה אירופאים. היה זה דה-גול שהכריז בעקבות ניצחונה הגדול ב-67 כי היהודים הם 'עם אליטיסטי, בוטח בעצמו ושתלטן'. בעקבות דברים אלה ואחרים הכריז האו"ם במוסדותיו על גינוי למדינת ישראל כמדינה בעלת צביון גזעני.

מוסדותיו בדרבן דרבנו כהלכה כל החלטה אנטישמית של המפעל החיוני הזה שאמריקה מממנת באהבה, כאילו אין עולם – רק יהודים וישראל. כותבת קרולין גליק בספרה 'סיפוח עכשיו': "אחרי שישראל הביסה את צבאות סוריה ומצרים במלחמת יום הכפורים החליטו שרי הנפט הערביים בקרטל הנפט אופ"ק להעלות את מחיר הנפט פי 4 ולהפחית את התפוקה ב5%. הערבים אכפו חרם יצוא נפט על ארצות שנתפשו כידידותיות לישראל...ותבעו שיפסיקו לתמוך במדינה היהודית...האירופאים נכנסו לפניקה.

ב-6 בנובמבר 73 נפגשו 9 נציגי המדינות החברות בקהילה הכלכלית האירופאית בבריסל והניפו דגל לבן. הם הוציאו החלטה המכריזה כי 'ישראל חייבת לסגת לגבולות שביתת הנשק של 1949...(וכן כי) "הזכויות הלגיטימיות של הפלשתינים" חייבות להיכלל בכל הגדרה של שלום למזרח התיכון'. ההכרזה הזאת הייתה ללא תקדים....עד אז, בהתאם להשקפה הערבית הרשמית, לא הבחינו האירופאים כלל בין הפלשתינים ל'אומה הערבית' או האומה האיסלאמית. הרעיון של אומה פלשתינית נפרדת היה כה מנותק מהנרטיב הערבי עד שאפילו אמנת אש"ף משנת 1968 התכחשה לקיומה של אומה כזו" (שם עמ' 122). ה'זכויות הלגיטימיות של הפלשתינים' שאירופה החלה לתמוך בן כוללות את זכות השמדתה והכחדתה של מדינת היהודים. שוב, 30 שנה לאחר השואה, האירופאים תומכים בהשמדת יהודים, רחוק מן העין והלב.

בדצמבר 2014 הודיע אבו-מאזן המכחיש, יו"ר אש"ף, על החלטתו לבקש ממועצת הביטחון של האו"ם לאשר החלטה שתחייב את ישראל לסגת בתוך שנתיים מכל שטחי ארץ ישראל ביהודה, שומרון וירושלים. פניה זו הינה הפרה בוטה ומהותית של ההסכמים עליהם חתם אש"ף עם ישראל לאורך השנים. כותבת קרולין גליק בספרה: "מנקודת מבטם של מנהיגי השמאל, עם זאת, הבעיה לא הייתה בהפרת ההסכמים. באמצע דצמבר 2014, שבועיים לפני ההצבעה באו"ם נפגשו שמעון פרס וציפי לבני בפריז עם מזכיר המדינה ג'ון קרי....".

אני עוצר פה לרגע כדי להביע את עמדתי. כשהתרחשו הדברים בזמן-אמת הייתי בטוח שהחברים שלנו יצאו לפריז כדי להסביר לקרי השפוף את העובדות כהווייתן. להסביר שאירופה חטאה בעבר ונכנעה לחרם נפט. שהם נכנעו לסחטנות לא מוסרית, לא הומנית, שקרית, גזענית ואנטישמית. אבל אתה קרי - חשבתי שציפי תאמר לו - יודע שאין עכשיו בעיה של נפט בעולם. אתה יודע גם שיש לאמריקה מספיק פצלי-נפט כדי לפצל את כל העולם ולנפטל את הקשר הזיפתי-נפטי של אירופה עם הערבים. אז תעשה בבקשה מעשה ותסביר את המפה הגאולוגית לחברים שלכם באירופה לפני שתתקרר דעתם ותקפא לנצח...

כלומר, הצחקתי את העפיפונים של אבו-מאזן. כותבת קרולין גליק: " ...השניים לא ביקשו להבהיר לקרי כי אף ממשלה ישראלית לא תוכל לקיים תהליך מדיני עם עבאס אם המהלך באו"ם יעלה יפה. למעשה, הם המליצו לו להתנגד למהלך הפלשתיני משום שאם תעבור החלטה, הדבר יסיע למפלגות הליכוד והבית היהודי בבחירות לכנסת במרס 2015 (שם, עמ' 132)".

עכשיו, במסגרת אותו פסיכו דיל סביב הסכסוך הערבי ישראלי בארץ ישראל תומך הנשיא אובמה בהסכם גרעיני עם אומה המכריזה השכם והערב על שאיפתה להשמיד את מדינת ישראל. זה לא הגיוני לשים את הנושא הזה לדיון על השולחן – מציע אובמה לעמו ולעולם. כי לחיים של יהודי אין הגיון.

תורת היחסות הכללית

תנסו לשבת, בבקשה, כמה רגעים בשקט כדי שאסביר לכם פרק יסודי בתורת היחסים ששיגעה את איינשטיין כליל עד שזעק בחמת זעם: האלוהים לא זורק קוביות – אלא אותנו...

ממש לפני רגעים הודה הנשיא אובמה כי בעוד 15 שנה תהיה לאירנים פצצה. הרבה יותר מאחת, הוא אמר. הוא גם אמר דבר שלא אמר המון זמן, בערך מאז שנכנס לבית הלבן בפעם הראשונה. הוא אמר שאירן תחמש את החיזבאללה ושאר ארגוני הטרור בסביבה בכל הכסף שתקבל מהעולם החופשי לנפשו.

באותו רגע שאלתי את עצמי מה ההבדל בין היטלר לאובמה, והתשובה הייתה פשוטה. היטלר דאג להווה של היהודים באירופה ואובמה חרד לעתיד של היהודים בארץ ישראל. כלומר, לזכותו יש לומר שהוא הרבה יותר ציוני. זה ייתכן? כמובן שלא. ראש ממשלתנו כבר אמר בכל החדשות שהוא סומך על אובמה באמריקה וזה הרבה מאוד. אין מקרה. כלומר, יש פה סוד וניתן להסביר אותו באופן יחסי, כמו איינשטיין שאמר: אם אני מניח יד על שד של אישה שעוברת לתומה ברחוב, לאישה יש יד על שד. אבל גם לי יש יד על שד. מה לעשות וזו במקרה אותה היד?

איפה ההיגיון, אתם שואלים? תנסו לזכור כי בחדשות שכבר הפכו לנושנות, הנשיא אובמה אמר שזה לא הגיוני לדרוש מאירן ל'רדת' משאיפתה להשמיד את מדינת ישראל. מה לא הגיוני פה?

ובכן, לדעתי יש הסכם ברור בין ביבי לאובמה והם משתפים פעולה באופן יוצא מן הכלל כדי להוליך את העולם שולל. לכאורה הם הולכים לקראת ההסכם כמו השוטר-הרע והשוטר-הטוב. השוטר הטוב חי בבית הלבן והשוטר הרע מסתובב בהר-הבית וחוטף אבנים. הם מתאמים עמדות ללא הרף. זו הסיבה שקרי מגיע לפה תמיד בחמת קרי. המטרה שלהם להראות לעולם שאובמה עושה כל מאמץ אפשרי כדי להגיע להסכם מתקבל על הדעת עם האירנים. באותו רגע עושה ביבי מאמץ להסביר לנו מה מתקבל על הדעת.

בסוף כולם יגידו כי אובמה באמת הלך לעבר הגשר האחרון והניח עליו שטיח פרסי אבל התככים של אירן יכריעו והם יסרבו להתכופף. בלית ברירה אמריקה, באמצעות ישראל, תפציץ את הכורים האטומים בפעולה מסועפת ומתואמת. ישראל תפעל אירן ואמריקה בקוריאה הצפונית...

כשספרתי על כך לאיינשטיין על קפה הפוך הוא פער את פיו בתימהון אדיר ואמר לי, תשמע זו תורת יחסנות שמעוררת בי התפעלות כבירה. אמרתי לו, תשמע, איינשטיין, תוריד את היד מהחזה של האישה, היא רוצה ללכת הביתה...

המחבר הינו פסיכו-טרמפיסט.
תאריך:  08/04/2015   |   עודכן:  09/04/2015
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פסיכו-דיל
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
8/04/15 17:15
 
א.ש.
9/04/15 08:32
2
בבון זה קוף
10/04/15 15:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  הגרעין האירני
לאורך הזמן האחרון ובעיקר בתקופת מערכת הבחירות תקפו כל חדי העט והלשון את ראש הממשלה כי נכשל בטיפולו בפצצה האירנית הממשמשת ובאה. ברצוני להאיר מספר עובדות שאולי נשתכחו במהלך השחזות הסכינים:
08/04/2015  |  שמעון זיו  |   מאמרים
העולם הנאור והחופשי, בהנהגתו הנאיבית והכושלת של אובמה, העניק בלוזאן ניצחון למדינה קיצונית, מטורפת ופושעת, הקרויה הרפובליקה האיסלאמית של אירן. הדיפלומאניה הכושלת של אובמה נכנעה למדינה המממנת, מחמשת ומפיצה טרור איסלמי בעולם. בכל מקום אליו מגיע האיסלאם הפאנטי, על כל סוגיו, מתחוללת סופה של הרס ורצח חפים מפשע, שאובמה לא רואה ולא מבין את מהותה וסכנתה. אירן הבלתי גרעינית בשלב זה, שולטת כבר בפועל באמצעות שליחיה, בארבע מדינות, בעירק, בסוריה, בלבנון ובתימן. אמריקה, מעוז הדמוקרטיה בעולם, נכנעה להונאה של משמרות המהפכה וניהלה איתם משא-ומתן דיפלומטי שהגיע בשלב זה לסיומו בלוזאן. בטהרן צעדו בימים אלה אלפים וצעקו "מוות לאמריקה" ובלוזאן ג'ון קרי התרפס בפני המשלחת האירנית שתסכים לפשרה כדי שיהיה קץ להתבזות הקרויה קרקס לוזאן ויהיה סוף-סוף "הסכם".
08/04/2015  |  מתי דוד  |   מאמרים
העיר לוזאן היושבת על גדת אגם ז'נווה היפה, שם נחתם לפני ימים אחדים במלון "בו-ריוואג' פאלאס" הסכם שאפילו לגבי הגדרתו חלוקים הצדדים, משמשת מאז 1915 כמושב הוועד האולימפי הבינלאומי. אולי כגמול למארחיו, הכריז הוועד על העיר כ"בירה האולימפית של העולם".
08/04/2015  |  ישראל רוזנבלט  |   מאמרים
אולי היינונן, שהיה סגן מנהל הסוכנות לאנרגיה אטומית והיה ממונה מטעם האו"ם על אכיפת האמנה להפצת נשק גרעיני, אומר כי יהיה קשה להגיע אל היעד שנקב בו הנשיא ברק אובמה המאפשר טכנולוגית לאירן להגיע לפצצה גרעינית בתוך שנה לכל הפחות. לדבריו, הדבר אפשרי אך מאתגר מאוד.
08/04/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
"כל מדינה שתתקוף את ישראל תמצא מול את אמריקה" - מבטיח הנשיא ברק אובמה, במסגרת מסע השכנועים שלו בעקבות חתימת הסכם הגרעין עם אירן. הבטחה יפה מאוד, אם כי כאשר היא באה מפיו של אובמה - לא הייתי בונה עליה יותר מדי. ככלות הכל, זה הנשיא שהבטיח שארצו תגיב בכוח על שימוש בנשק כימי בסוריה, וזה הנשיא שמבטיח שלאירן לא יהיה נשק גרעיני, ודי לחכימא ברמיזא.
08/04/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il