הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה השתלמות שישית בנושא אינטראקטיב - שיווק אפקטיבי בעולם האינטראקטיבי, שתתקיים בין ה13 ביוני ל-11 ביולי. ההשתלמות מיועדת למנהלים העוסקים בתחום הפרסום והשיווק המבקשים להרחיב את ידיעותיהם בתחום המדיה האינטראקטיבית וכן למנהלי מותגים, פרסומאים, מנהלי מכירות ואנשי שיווק.
תמיר יולביץ' מנכ"ל די סי אינטראקטיב ומנהל ההשתלמות: "אני שמח שהשתלמות האינטראקטיב השישית יוצאת לדרך ומהווה מודל הזוכה להצלחה נרחבת בקרב האנשים המובילים בענפי השיווק-הפרסום והמכירות. התמקצעות בתחום האינטרנט של אנשים העוסקים בתחומים אלה תגרום לתרומה ולרווח של הענף כולו, ותגרום למפרסמים ולפרסומאים לנצל טוב יותר את המדיה האינטראקטיבית ולהגיע להישגים שיווקיים משמעותיים."
ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות.
מנהלים מקצועיים של ההשתלמות: תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE.
בין החברות שנציגיהם השתתפות בהשתלמויות האינטראקטיב הקודמות: קומברס, פרטנר, גיתם, קווי זהב, ישרוטל, טבע, אלדן, למטייל, רשת שוקן, פרומרקט, YBAY, מכללת ר"ג, יורם לימודים, תפוז, MSN, מקאן אריקסון, גיאוקרטוגרפיה, אימג' בנק ועוד.
בין הנושאים שילמדו: האינטרנט ככלי שיווקי, מונחים מרכזיים בפרסום אינטראקטיבי, טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, שימוש באינטרנט ככלי לחיזוק המותג, הגדלת מכירות והרד-סייל באינטרנט, האינטרנט ככלי קד"מ, שילוב פרסום בתוכן, סקירת מפת המדיה האינטראקטיבית בארץ, תכנון מדיה באינטרנט, שיווק במדיות החדשות (סלולר,טלוויזיה אינטראקטיבית), כלים ושיטות למדידת אפקטיביות של פרסום אינטראקטיבי ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על-ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.