|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

האמת באמת

ראיתם פעם איזה פריץ, מטורף גנטי ככל שיהיה, שוחט תרנגולת שמטילה ביצי זהב? מאכילים אותה פרורי לחם עוני והיא ממשיכה להטיל מטילי זהב...
21/05/2015  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   תגובות
שונאים תוצרת בית [צילום: איתמר לוין]

מי מאתנו אינו מלא הערצה לקומץ הפרמדיקים הדוהרים לעבר חוצות העיר כדי להביא מזור לנפגעים חסרי אונים? לאחרונה עלה על דעתי שיש להאיר גם את קומץ ה'פרמדיקים' המשתדלים להדביק פלסטר על גודש כתבי הפלסתר שחדרו כמו חיצים מורעלים למערכת כלי הדם וכלי הקודש שלנו. הקומץ הזה עושה ימים ולילות בחדרי מיון התקשורתיים כדי להגיש מזור לכל פצוע שותת דם שפילח אותו חץ קדמה נאור, אקדמאי, ליברלי, ניטרלי למכביר, הגיוני כמובן וגם אנטישמי לחלוטין. הקומץ הזה הוא בעיני הילד ההולנדי המעופף שעדין תוקע אצבע בסכר.

אנחנו היהודים זוכים לקי-טונות של אשפה, עלבון, שנאה, זבל, נאצה ואפילו נעיצה ערפדית של מגדל שן גדוש בשנאת ישראל, גם של שונאים תוצרת בית - שכולם לוקחים חלק מכובד ומשתלם בתעשיית השקר האופפת אותנו מכל עבר, מתעללת בנו ובמוסדותינו המוסמכים באהדה סדיסטית צובטת לב, ללא שמץ רחמים. מחרימה כל מפעל ציוני כאולטרה-גזעני וארכי קולוניאלי ומשנה ללא הרף את החוקים, הפרוצדורות וההוראות העולמיות כדי להגביר את תהודת הפגיעה בנו. אנחנו - היהודים, אם לא ניחשתם. בואו ונאמר מפורשות – העולם כולו נגדנו (בעיקר – מי שחושבים שהם העולם). ניתן לומר, באופן אוביקטיזי, שהעולם מחפש את התחת היהודי. אז מה עושים?

שאלה ראשונה – מה כל זה קשור לאמת? למה אנחנו מתאמצים ללא הרף להוציא לאמת את המיץ, להעביד אותה שעות נוספות ולחפש לה כותרות ללא הרף, רק כדי שתטיח עצמה בחזה החשוף של האויב ותרפא אותו מחולי שהוא חש בתוכו תענוג עילאי, מחשמל – בנוסח התפלשות משובבת בבוץ? האם גילויי האמת הנדושה יעשו עבורנו את מלחמת העולם באוטיסטים? התשובה היא לא, בהחלט לא. ההסבר פשוט: האם אנחנו רצחנו את ישו? התשובה הרלוונטית לשאלה היא כמובן, נניח שרצחנו – איך זה מסביר שכל העולם הסתבך בסכסוך פנים משפחתי ביננו לבין עצמנו? התשובה במענה לשאלת התשובה: הנה אותו עולם מסתבך גם בסכסוך שביננו לבין הערבים שבארצנו. איך תסביר למה אינו מתערב בסכסוכי הדמים שבתימן, בסוריה, בתוניס ובכורדיסטן? אני פשוט לא מכיר מקומות אחרים למרות שהם נמצאים בחדשות חדשים לבקרים.

בוא תנסה להיות לרגע אוביקטבעי. אתה חושב שהם יבעטו בתחת צהוב של סיני כמו שהם בועטים בתחת שלנו? הם עשו זאת בעבר בעת מלחמת האופיום, כשהסינים ניסו לחסום את נתיבי הים של המפיצים. הסינים למדו את הלקח המר והפיצו אותו לכל שני המיליארדים שלהם. אז מי נשאר לעולם הנאור - הצוענים? טוב, אלה באמת נפוצים על פני היבשת הנאורה וממשיכים לגנוב סוסים, אבל זה לא תענוג גדול לשרוף כמה עגלות עץ סדוקות וילדים פושטי יד. איפה פה השלל, המלקוח, התהילה העולמית? לא יותר טוב לשרוף משפחה של יהודי באיזה מסע צלב קדוש ולשדוד את בנק הזהב שלו? אז מה נשאר לנו - ארמנים? הטורקים כבר אכלו אותם לארוחת בוקר. הארמנים לא מפוזרים בעולם כמו הצוענים, למשל, או היהודים. איש לא באמת יודע היכן הם מתחבאים עם העטלפים שלהם. נשארנו רק אנחנו, היהודים, זקופים כמו גדולים, כמו שהיינו תמיד לכל אורכה של ההיסטוריה האנושית מאוד ועכשיו גם הומאנית. כי זה כוחו של הרגל הכוח.

נזכרתי בדבריו של המסומם ההולנדי המעופף שתקע 'אצבע' לפני שאמר לי דברים כהווייתם: THE OPPOSITE OF EVERYTHING IS THE TRUTH. בסדר, כיהודי קצת נסחפתי והוא הגוי תקוע עם האמת, כמו שאומרים. האמת לא תציל אותנו כי היא אינה מעניינת באמת. צריך להבין כי היהודים מאז ומתמיד, לפחות באלפים השנים האחרונות, נבעטו ללא הרף, הושפלו ונחבטו, התגלגלו בזפת, נחנקו וירקו דם. היהודים – זו תוכנית הראליטי המזהיר של העולם ומעולם לא נס ליחו ולכלוכו. הנה, תראו, רק הדפסנו את התכנייה של המופע (התנ"ך) – וכבר מצטטים אותו בהתלהבות בקמצ'טקה. פתאום עכשיו היהודים (אנחנו) השתגעו, הם רוצים להפר את ההסכם הלא-כתוב עם האנושות הנאורה ולצאת מהמשחק. פוס. מה, סתם בנה טיטוס שער ניצחון ברומא? הנה, מצקצקים הגויים בלשונם, רק יש להם מדינה בפאתי המזרח וכבר הם מבקשים קצת שקט. באמת!

ראיתם פעם איזה פריץ, מטורף גנטי ככל שיהיה, שוחט תרנגולת שמטילה ביצי זהב? מאכילים אותה פרורי לחם עוני והיא ממשיכה להטיל מטילי זהב...מן היהודי מפיקים בנוסף לזהב גם רווח רוחני שאין למעלה ממנו: הנאה פיסית בלתי מתפשרת, תענוג עילאי - מבעיטה טובה בתחת. רק פעם אחת לאורך ההיסטוריה הגוי 'נענש' על הבעיטה ביהודי. בעט - ונדבק במגיפה שחורה שהיהודי הפיץ. אז מה, העולם הנאור 'ירד', לדעתכם, מהתחת של היהודי, יסגור עכשיו את הטלוויזיה וילך לחפש הנאות זולות וממכרות במקום אחר שאינו רווי ביהודים? היכן הוא ימצא משהו זול כמו יהודי – יש מציאה כזאת במציאות? במיוחד אני שואל את העיתונאי בן דרור ימיני שכתב את הספר המונומנטלי – תעשיית השקרים. למען האמת, אני כמעט בטוח שגם הספר הזה הוא חלק ממפגן עוצמת הבעיטה והוא גורר מכמני הנאה מרושתת לשונאי ישראל. אילו ידעתם כמה מאות אלפי טקסים חגיגיים ומרגשים של שריפת ספרים על המוקד מתרחשים מדי יום, מדי שעה, בכיכרות וירטואליות הממוקדות בנפשו של האדם הנאור. למעשה, כל פיסת אמת היא מזון, חומר בעירה נפלא, המזין את התענוג העילאי של הראליטי. תראו את אילן פפה – ה'עץ' הזה, גדעון לוי – ה'פל' הזה, נועם - החמסניק הזה... הם (גם העולם שבחוץ) לא יוותרו על היהודי, גבירותיי ורבותי. אגב, לא יהיה די. עלוקה הב-הב.

לגיטימציה של רצח עממי

הנה מה שמכריזה בימים טרופים אלה ראש העיר פריז: "הטרור בא מתוכנו, נמשיך לקלוט מהגרים...". היא ממשיכה להצהיר, "הטרור צמח בתוכנו. המחבלים ששנאו אותנו עד מוות, גדלו בלב החברה שלנו ולא בשוליים שלה".

מהן התובנות שלי למקרא הדברים האלה?

1 .הטרור בא מתוכנו אבל רק המהגרים נדבקים בו (מגיפה שחורה?). נמשיך לקלוט אותם, נחנכם ונחסנם. הם יהיו כמונו.

2. הטרור צמח בתוכנו. כלומר, הוא לא רק בא, הוא צמח בכל תאוות השנאה עד מוות. אנחנו אשמים כי הצמחנו אותו, עלינו לבדוק מדוע המחבלים שונאים אותנו עד כדי כך שהיו מוכנים להפקיר לחלוטין – אולי אפילו להקריב לעד - את צלם האנוש שלהם רק כדי לחנך אותנו... כמה אלטרואיסטי מצדם.

3. לא בשוליים, ברור ששם זה אך טבעי. אצלנו, במרכז החברה הנאורה שלנו, אין שוליים של רוע שבהם זנחנו לאנחות, ואולי הפקרנו, את המחבלים המסכנים והמבולבלים. החברה בסדר, המערכות פועלות, אבל כבני האדם – חטאנו. זנחנו, התעלמנו, התאדשנו.

4. ייתכן שאם המחבלים היו גדלים בשוליים, ולא בלב, הכל היה נראה אחרת. הם היו יושבים היום בבתי הסוהר ונאנסים שם לעומק הצלם האנושי שלהם - ולא נרצחים בהמוניהם בסוריה.

5. מצד שני, אנו זקוקים למהגרים – מי ישרת את 20 מיליון התיירים האוטיסטים הדפוקים שמגיעים לפה מדי שנה כמו פינגווינים משולחי רסן?

6. למה היא אומרת ש'המחבלים ששנאו אותנו' - בלשון עבר? האם המשטר הצליח להיפטר מכולם? האם המשטר מתכנן להתחלף?

7. מדוע לא אמרה שהמחבלים בעצם שונאים את היהודים ובטעות הרגו גם כמה גויים שנקלעו למקום? האם זה רמז מובהק שהיהודים נמצאים בכל מקום, כמו אבק?

8. אולי ההצהרה ש'הטרור בא מתוכנו', 'צמח בתוכנו' מיועדת לאוזן היהודי ואשתו? כלומר, הכוונה הברורה, קח את הרגלים שלך מפה כי זה ימשיך הלאה וקדימה.

בקיצור, אינספור שאלות שלעולם לא תמצאו להן תשובות ברורות כי העולם הוא עגול. מה התובנות שלך?

תאריך:  21/05/2015   |   עודכן:  21/05/2015
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האמת באמת
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יעקה עמר
21/05/15 18:54
 
א.ש.
21/05/15 20:28
 
סניל
21/05/15 22:41
2
אהרון שחר
22/05/15 07:49
 
א.ש.
22/05/15 13:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנשיא אובמה טועה, או מטעה, כאשר טוען שיש רק שתי אפשרויות למגעים עם אירן: מו"מ או מלחמה. איום בהפצצה ממוקדת של מתקני גרעין באירן ללא מעורבות כוחות קרקע - אינו מהווה מלחמה, אלא מהווה גורם מרתיע העשוי למתן את האייתולות. מימוש האיום (מול אירן קונבנציונלית שאיננה מסוגלת להתמודד מול ארה"ב)- פעם או מספר פעמים מבסיסי ארה"ב בקטר, בחריין, סעודיה, עומאן, באוקיינוס ההודי ונושאות מטוסים במפרץ הפרסי - ישתק את תוכנית הגרעין האירנית ויקדם שינוי משטר באירן.
21/05/2015  |  יורם אטינגר  |   מאמרים
היו זמנים שבהם הייתה ההסתדרות לא רק האיגוד המקצועי המייצג את העובדים בישראל אלא גם אימפריה כלכלית המעסיקה רבבות עובדים ושולטת בחלק הארי של המשק. ההסתדרות הייתה הבעלים של בנק הפועלים, של קופת חולים, של חברת העובדים (ארגון הגג שהיה אחראי להגופים הכלכליים שבבעלות ההסתדרות שאחד מהם היה קונצרן הענק "כור"), של מרכז הקואופרציה שכלל את המשביר לצרכן, של אגד והקו-אופ ועוד כהנה וכהנה "אוצרות טבע כלכליים". לימים, בעקבות ניהול עסקי שלא ידע להתאים את עצמו לתנאים המשתנים, ירדו רוב האוצרות האלה לטמיון, או שנמכרו לידיים פרטיות והתנתקו מן הבעלות של המערכת ההסתדרותית.
21/05/2015  |  עמי דור-און  |   מאמרים
לשם מה זקוק שר האוצר משה כחלון לשליטה על מינהל התכנון? מדוע הוא דורש להעביר את האחריות עליו ממשרד הפנים למשרד האוצר? דברי ההסבר שמסר האוצר לממשלה חושפים את העובדות האמיתיות: המינהל אישר בשנים האחרונות קרקעות לבניית 70,000 דירות יותר (!) ממה שהענף מסוגל לבנות! המינהל בסדר גמור! מי שאשם במצוקת הדיור הם גורמים אחרים לגמרי.
21/05/2015  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
האלכוהול המצוי בבירה, ביין ובמשקאות חריפים כמו וודקה, עראק, ברנדי, טקילה וויסקי, נספג למחזור הדם ומגיע במהירות לכל חלקי הגוף. הוא משפיע בעיקר על מערכת העצבים המרכזית, הכבד, מערכת העיכול, הלב וכלי הדם. ככל שאדם שותה כמויות גדולות יותר של אלכוהול לאורך זמן, כך מתגלות יותר השפעותיו המזיקות של האלכוהול. תוחלת החיים של אלה שצורכים אלכוהול בכמות מרובה וממושכת, קטנה ב-12 שנים בהשוואה למתנזרים מאלכוהול או לשותים כמויות קטנות.
בית המדרש התלמודי, בשתי התפתחויותיו העיקריות - בית הועד לחכמים בכינוסיהם ומפגשיהם ובלכתם בדרך ובשבתם בדין- מזה, ותלמוד התורה בו ישבו תלמידים שורות שורות לפני רבם ועמלו ביצירתיות ממוקדת בתורה וגדרו עצמם ברצינות טהורה מדברי חולין- מזה, היה יותר מדי מקושר לרב פניות של הקיום מכדי להדיר עצמו מן ההומור.
21/05/2015  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il