השבוע התכנסו חברי הנהלת איגוד חברות הפרסום לישיבתם הראשונה מאז הבחירות לאיגוד שהתקיימו בחודש שעבר.
אבנר בראל, יו"ר איגוד חברות הפרסום, הציג בפני חברי ההנהלה את היעדים העומדים על הפרק, בכל הקשור לפעילות האיגוד, ובהם יזום פעילויות להעלאת רמת מקצועיותו של ענף הפרסום וחיזוק מעמדם של חברות הפרסום כאוטוריטה הבלעדית של ענף הפרסום בארץ.
עוד הוחלט בישיבה על מספר בעלי תפקידים לוועדות והפעילויות השונות באיגוד לפי הפרוט שלהלן:
משה גאון (באומן- בר- ריבנאי) מונה לרכז את הטיפול בנושא של פישוט נוהל אישור תשדירים בטלוויזיה.
מורדי עמר (מורדי-גורן) מונה ליו"ר ועדת קקטוס.
משה גאון (באומן-בר-ריבנאי) מונה ליו"ר ועדת אפי, תוך סיוע של מורדי עמר.
יואב חביב (פריור) מונה ליו"ר ועדת הכספים.
יאיר גלר מונה ליו"ר הועדה ללובינג ויצוג מול ועדות הכנסת. לצידו של גלר יעמדו רזי פלד (פלד-מזרחי) וראובן אדלר (אדלר-חומסקי-ורשבסקי).
רזי פלד וליאור צ'סמריו מונו לרכז את פעילות בניית מרכז נתונים רבעוני ושנתי של ענף הפרסום, שיהווה ריכוז נתוני מדידה מהימנים של המדיה (עיתונות, רדיו, וכו').
טל אשכנזי (אשכנזי זלצמן) מונה לאחראי על בנייה מחדש של אתר האינטרנט של האגוד.
ליאור צ'סמריו מונה לרכז את פעילויות ימי עיון וכנסים של האיגוד בתיאום עם מרכז הפרסום.
יאיר גלר מונה לגזבר של איגוד חברות הפרסום.
באיגוד חברות הפרסום חברים כ-60 משרדי הפרסום המובילים בישראל, המרכזים למעלה מ-80% מהיקף פעילות הפרסום בישראל.
האיגוד מקיים שורה של פעילויות המתבצעות על-ידי חברי ההנהלה, המנכ"ל, היו"ר וחברים נוספים בתחום הייצוגי המקצועי והמשפטי. כמו כן, מתקיים קשר הדוק עם איגוד הפרסום האירופאי EACA לצורך עדכונים, החלפת מידע מקצועי וסיוע במקרים של מאבקים שונים.