|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

לחזור לעצמנו, לימים עברו

נאום הבכורה של חבר הכנסת שרון גל מסיעת ישראל ביתנו בפתיחת כנס הקיץ של המושב הראשון בכנסת ה-20 [י"ד בסיוון תשע"ה, 01.06.2015]
02/06/2015  |     |   נאומים   |   כנסת 20   |   תגובות
ישראל על עריה ואתריה הקדושים אינה למסירה ואינה למכירת חיסול. גל [צילום: דוברות הכנסת]

ה-עליהום
מניסיון אישי כואב, כמי שראה את ילדיו מהלכים כבויים, חרדים ועצובים במשך כמעט שנה, דואגים לאבא שעומד במרכזה של פרשיית השמצה ורוע - איך אמר יונתן למורה שלו יום אחד כשהוא הסתובב בהפסקה לבד בחצר? זה באמת שבר לי את הלב כששמעתי את זה. הוא אמר לה: אני דואג לאבא, אני דואג לאבא שלי. הוא לא ממש הבין את הפרטים כי ההתמודדות הייתה באמת מייסרת עם האשמות שווא, עליהום וכותרות מכאיבות

אדוני היושב-ראש, חברי הכנסת. קודם כל תודה לנשארים עד שעה כזאת. אני מודה שהתלבטתי לא מעט בבואי לכתוב את הנאום הזה. אינני מפריז חלילה בחשיבותו אך אינני עושה את ההפך. באתי לבית הזה כי יש לי מה לומר ואני מתפלל שגם תהיה לי הזכות לעשות למען עם ישראל וארץ ישראל.

מאז מעמד ההשבעה של הכנסת העשרים זכיתי לעמוד כאן ולדבר כמה פעמים כולל היום, ובכל זאת בעידן היוטיוב, שכנראה לא הולך לשום מקום, תחת מילות החיפוש "נאום בכורה" ושמי, יופיעו 10 הדקות הבאות. אני מתחייב לא להאריך. אין לי ספק שילדיי יקשיבו לו בעתיד ויבחנו היטב עד כמה הייתי נאמן לדרך שעליה אני מחנך אותם: לסובלנות, לאהבת הזולת, לאהבת המולדת, לכבד כל אדם באשר הוא, לתת כבוד למילה הכתובה ולזו הנאמרת בעל-פה.

בתי שיר בת 9.5, בני יונתן כמעט בן 8, בשבועות האחרונים הם מרבים לשאול אותי מדוע עזבתי הכל והחלטתי להתמודד בבחירות לכנסת. אני משיב להם: בשבילכם אהוביי, למענכם, למען החברים שלכם, החברים של החברים שלכם, בשביל כל ילדי ישראל, במרכז, בגליל, בנגב, ביהודה ושומרון בירושלים, כולם.

אני יודע שכל הורה אומר על הילדים שלו שהם מדהימים וגם אני אומר לכם ששיר ויונתן הם באמת מדהימים. הם גדלו באולפני רדיו וטלוויזיה לא מעט ונאלצו לא פעם להירדם על מזרן דק בשעת ערב מאוחרת על רצפת האולפן כשאבא היה בעיצומה של עוד תוכנית כלכלית, קצת לפני חצות. הם גם נבונים וסקרנים ויודעים שאבא עשה כמה פשרות בדרך לכאן, בוודאי בהשוואה לעולם התקשורת. מרוויחים שם טוב, תאמינו לי, בטח בשוק הנדל"ן שבו הייתי פעיל.

אבל באמת שאין דבר בעיניי שהוא נעלה יותר מלשרת ציבור. אני באמת מאמין בזה. כשהם שואלים אותי, זה מה שאני אומר להם. מכאן אני מאחל לכולנו ולעצמי כמובן, שבעזרת השם נעשה ונצליח.

חבריי חברי הכנסת, אני כבר חש כאן כבן-בית תודות לצוות המסור שעובד כאן בקביעות ותודות לרבים מכם, ותיקים שנכונים להדריך ולסייע ולשאת עצה טובה. לצד התמיכה הגדולה מרוב ותיקי הבית, שאת חלקם אני מכיר היטב, אני יודע שיש כאן כמה חברי כנסת שמכירים אותי רק ממה שהם קראו ושמעו. להם אני רוצה לעשות היכרות קצרה, בלתי אמצעית, בלי תיווך, בהזדמנות הזאת.

כי מה שאני קראתי על עצמי בין חודש מאי 2013 לחודש אפריל 2014, שנת משבר גדול שלי, רחוק מלשקף את מי שאני ומה שאני מאמין בו ואני באמת לא מאחל לאף אחד להיות קורבן לרצח אופי מהסוג הקשה ביותר שאדם יכול לחוות, כזה שמשאיר צלקת עמוקה אי-שם בפנים, גם אחרי ששמך מנוקה לחלוטין.

מניסיון אישי כואב, כמי שראה את ילדיו מהלכים כבויים, חרדים ועצובים במשך כמעט שנה, דואגים לאבא שעומד במרכזה של פרשיית השמצה ורוע - איך אמר יונתן למורה שלו יום אחד כשהוא הסתובב בהפסקה לבד בחצר? זה באמת שבר לי את הלב כששמעתי את זה. הוא אמר לה: אני דואג לאבא, אני דואג לאבא שלי. הוא לא ממש הבין את הפרטים כי ההתמודדות הייתה באמת מייסרת עם האשמות שווא, עליהום וכותרות מכאיבות.

לכן אני אומר לכם כאן היום בבית הזה ומחוצה לו: מילים יכולות להרוג. לא סתם נאמר חיים ומוות ביד הלשון. לאריאל רוניס, זכרו לברכה, לא עמדו הכוחות והוא שלח יד בנפש בעקבות סטטוס אחד בפייסבוק, פוסט אחד שהאשים אותו בגזענות. הוא היה איש שירות הביטחון בעבר, וניהל את רשות האוכלוסין וההגירה בתל אביב, באמת, איש משכמו ומעלה על-פי תיאור מכריו.

וגם ברמה הלאומית - שקרים והשמצות, בדיות ודברי בלע שאין להם שום בסיס עובדתי אמיתי, שום דבר. כל אלה גורמים נזק עצום לחוסן שלנו ולכלכלה. אני חייב לומר בעיקר לשמאל, השמאל הקיצוני, שאימץ רטוריקה, אני אומר את זה בצער, אבל אני אומר את זה, כי אני גם, כמו חבר הכנסת ינון מגל, שהוציא לי את המילים מהפה בנאום הבכורה המצוין שלו כאן, אני לא שייך לאותה כת של הפוליטיקלי קורקט, והרטוריקה הזאת נשמעת יותר ויותר אנטישמית, ותראו את התוצאה בעולם, תראו את מפגן הצביעות שראינו בפיפ"א בסוף השבוע האחרון, זו רק סנונית ראשונה למה שמצפה לנו.

ואלה שמובילים את מסע הדה-לגיטימציה הארסי נגד ישראל - הם מתרגמים פוסטים ומאמרים של גורמים רדיקליים, ושם נעשה בעיקר בזמן האחרון שימוש בהכפשות קשות ושקריות נגד צה"ל, נגד הקצינים והקצינות, החיילים והחיילות, בעורף, בחזית, בסדיר ובקבע, באופן הבוטה ביותר, ואלה הבנים והבנות של כולנו, וחובתנו כאן, בבית הזה, כל הכוחות השפויים, הציוניים, למחות כנגד התופעות הללו בכל הזדמנות, מעל כל במה ובכל העוצמה.

תראו מה עומד לקרות בשוויץ באמצע החודש: חבורה של שונאי ישראל, פשוט שונאי ישראל, עומדים להקריא את עדויות השקר, ולקיים עצרת מחאה מתוקשרת בגלל יוזמת שקר של ארגון "שוברים שתיקה", שהוא ארגון שממומן בכסף אנטישמי שקונה עדויות שקר, ומכתיב מה יהיה התוכן שלהם מראש, כמה עדויות יומצאו כדי לספק אותו, וכדי שאותו מימון יעבור לארגון.

והשקרים האלה שהוקראו כאן, בכנסת, בטקס מתוכנן שערכה מרצ בנאומים בני דקה, יוקראו שם, וכולם יצלמו את זה - סי-אן-אן וסקיי ניוז, ואלג'זירה בערבית ובאנגלית, וכל רשתות החדשות באירופה, והאפקט הוא מסוכן, כי מנהיגים באירופה, בהם ידידי ישראל, מושפעים מן הקולות הללו, נתונים תחת לחץ ציבורי גובר, ומתקשים לתמוך בנו בפעם הבאה שנזדקק לתמיכה הבינלאומית - ככה זה עובד. והתוצאה עלולה באמת להיות איומה מבחינתנו - עוד יוזמות של חרם כלכלי, של חרם אקדמאי, של חרם על תוצרת ישראלית, על שיתוף פעולה בין חוקרים ופגיעה קשה בכולנו. זה הנשק היום, ובגלל מי ההידרדרות הזאת? בגלל הכיבוש? עזה תחת כיבוש? שטחי A תחת כיבוש? האם בעזה סוללים כבישים כדי שהאוכלוסייה תוכל לנוע ממקום למקום באופן נוח יותר - בונים שכונות, משקיעים בתשתיות אזרחיות, או שסוללים דרכים כדי שבסבב הבא יהיה נוח יותר לתקוף את כוחותינו? - משקיעים בטרור מאות מיליונים.

לכן, אני פונה להגיון גם של חברינו במשכן הזה בצד השמאלי, כדאי לעשות חשבון נפש, מותר לחשוב מה שרוצים, אבל קצת יותר אחריות לאומיות, קצת יותר ציונות, והשקר הזה שחוזר כאן פעם אחר פעם, השקר כאילו ישראל היא מדינה גזענית.

אני רוצה לספר לכם משהו - במקומות שבהם חייתי, הרי נולדתי בטירת הכרמל, ולמדתי בחיפה והייתי כתב בצפון בימי לבנון, גרתי במעיין ברוך ובשניר ומאוחר יותר באופקים, הכרתי המון אנשים במהלך עבודתי העיתונאית - גם ערבים, גם דרוזים, ועם רבים מהם נשמר הקשר, והם רוצים לחיות. הם רוצים לגדל ילדים, להתפרנס, לבנות בית. אין הבדל בין אדם לאדם, בין דם לדם, והאנשים האלה במגזר הערבי בעיקר, מצפים מההנהגה שלהם לפעול בתחום האזרחי ולשפר את חייהם, והם רוצים להיות ישראלים לכל דבר, שמכבדים את סמלי המדינה שבהם הם חיים, את ההמנון, את הדגל, ויודעים שהם שווי-זכויות כי ישראל היא מדינה מיוחדת, יותר מכל מדינה אחרת בעולם שבה כל אזרחיה שווים באמת כולם.

והשקר הזה שחוזר על עצמו כאן, גם מהשמאל ובעיקר מפי חברי הכנסת הערבים ברשימה המשותפת, גורם נזק בדיוק לאותם אנשים, כי זה מונע את שילובם המלא שהם באמת חפצים בו, והמדינה לא מונעת מבעדם, ההנהגה שלהם חוסמת אותם. אני לא נעלבתי שכמעט כל חברי הכנסת מהרשימה המשותפת יצאו בזמן שירת ההמנון במושב ההשבעה החגיגי של הכנסת ה-20. אתם שלא נמצאים כאן, ביזיתם את עצמכם, עשיתם מה שלא עושים חברי פרלמנט בשום מקום בעולם, הם לא מפנים עורף למדינה שממנה הם מקבלים כמו כולם, לא כטובה, ביטוח לאומי וקצבאות ילדים, קצבאות זיקנה, ושירותים, ותשתיות, וביטחון - הכל, ובמקום לפעול בכל הכוח לשרות אזרחי חובה כדי לקרב את האוכלוסייה שבחרה בהם, כדי לשפר את סיכוייהם לזכות בכל משרה שיחשקו בה, הם מרחיקים אותם, מדירים אותם כי הם לא באמת באו לכאן כדי לדאוג להם.

אני אומר לכם את זה בכנות ובדאגה, וצריך לומר את הדברים בצורה ברורה. רובם באו כדי להשמיד את המפעל הציוני. אבל אני מבטיח לכם, לכם שלא נמצאים כאן, אתם תיכשלו כישלון חרוץ. חובתנו בעת הזאת יותר מתמיד, חבריי חברי הכנסת, להתייצב ולומר בצורה ברורה בלי לזגזג, בלי לגמגם, בלי למצמץ - כי אם לא נאמין בזה בכל ליבנו איש בעולם לא יאמין לנו - ישראל על עריה ואתריה הקדושים אינה למסירה ואינה למכירת חיסול. על המחנה הלאומי להתאחד ולחדד את עקרונותיו והשקפותיו, אי-אפשר שלא להבין שאוסלו היה אסון, ושהנסיגה החד-צדדית מלבנון הייתה טעות איומה באופן שבו היא נעשתה, ועקירה מגוש-קטיף הייתה לא פחות מפשע. אף אחד במזרח התיכון לא מעריך חולשה, ולא הכלה, ולא הבלגה, כל אלה יצרו כאן בעשורים האחרונים ישראל אחרת, כי זה לא הצבא שנחלש, אלא ההנהגה.

ורק אם נחזור לעצמנו, נחזור לרוח של ימים עברו, של ימי "מבצע אנטבה", לא דיברנו עם הטרור, לא שחררנו מחבלים, פעלנו בעוז, פעלנו באומץ, ביצירתיות. ונחזור ל"ששת הימים", פעלנו בתחכום, הפתענו את האויב, ידענו שאין דבר כזה לסיים מערכה בסוג של תיקו ולהמתין לסבב הבא. זו הדרך היחידה להגיע לחוף מבטחים, לשקט.

הרי מדוע המדינות הערביות המתונות על-אף המצב הקיצוני מסביב, לא ששות לשבת אתנו סביב שולחן אחד? התשובה פשוטה, כי אנחנו משדרים חולשה. מתי הייתה פריצת דרך מדינית אמיתית בעבר? לא אוסלו וחלומות באספמיה? כששידרנו עוצמה, וכשבצד השני הבינו שיש בנו את הרוח הזאת, את העוז, ושלא כדאי להתעסק אתנו.

אני קורא מכאן לסיום לממשלה, שלצערי, רחוקה בקווי היסוד שלה מלהיות ממשלה לאומית-ימנית - לקיים את רצון הבוחר, לפעול ברוח ז'בוטינסקי נגד הטרור שכתב ואמר: "היה גאון ונדיב ואכזר". אכזר מול הטרור זה אומר מיטוט חמאס, כשחמאס מעז לירות על ערינו. אכזר מול רוצחי משפחת פוגל, זכרם לברכה, באיתמר, ונגד רוצחי שלושת הנערים - נפתלי, גלעד ואייל, זכרם לברכה, ונגד רוצח שלום יוחאי שרקי זכרו לברכה בירושלים. זה אומר חוק עונש מוות למחבלים שהנחנו, חברי ישראל ביתנו על שולחן הכנסת, וחזק מול ההסתה והתמיכה בטרור, חבריי, כי מי שירצה לקחת חלק בפעם הבאה בפעולת טרור כמו משט המרמרה, לא יכול לחזור לכאן ולהיות חבר בפרלמנט הישראלי, יש בזה הגיון, יש בזה אמירה, יש בזה הרתעה והעם רוצה בזה.

אני מסיים במסר לבני הנוער שלנו, אותם צעירים שחיים בפריפריה, ויש להם חלום, בין אם בעולם התקשורת, בין אם בעולם העסקים, אולי שאיפות פוליטיות - אני בא משם, אל תתנו לאיש לגנוז לכם רעיון, האמינו בעצמכם. אל תפסיקו לחלום לרגע. המרחק הגאוגרפי איננו חסר משמעות. מי שגדל וחי במקומות האלה יודע ומבין זאת היטב, אבל רק אם תאמינו בכל לבבכם ובכל מאודכם שאתם יכולים, אין פסגה שלא תוכלו לכבוש, ועלינו, חברי וחברות הכנסת, מוטלת החובה לתת להם את הכלים.

מפאת השעה והערכתי הכנה על כך שנשארתם, אני מקצר, ואני רוצה בתפילה שנושא שליח ציבור בבתי הכנסת לפני "כל נדרי" ביום הכיפורים: "הנני העני ממעש, נרעש ונפחד, באתי לעמוד ולהתחנן לפניך על עם ישראל אשר שלחוני לבית זה. אבקש ממך אלוהי אברהם יצחק ויעקב, היה נא מצליח לדרכי ואל ייבושו בי קוויך, ותזכני להיות שליח ציבור נאמן. אמן ואמן". תודה.

תאריך:  02/06/2015   |   עודכן:  02/06/2015
ח"כ שרון גל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לחזור לעצמנו, לימים עברו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
2/06/15 15:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
אדוני היושב-ראש, עמיתיי חברי הכנסת, הסוף טוב, הכל טוב. הנאום הזה נדחה מספר פעמים, אבל עכשיו זה קורה. לכנסת הזאת נבחרו 39 חברי כנסת חדשים, ואני ביניהם. זו זכות גדולה להיות אחד מכם, אחד מ-120 נבחרי עם. אם היו אלו בחירות אזוריות, וזה עשוי להיות, כל אחד מאתנו היה מייצג כ-70,000 איש. אכן, אחריות גדולה. על כן אני רואה חובה לתת דין-וחשבון לכם ולציבור הרחב, מי אני, לקראת מה אני שואף להצעיד את מדינת ישראל, לְמָה אני מחויב. חלק ניכר מהתשובות עולות בבירור ממסלול החיים שהוביל אותי עד לכאן, ואז על כן אני רוצה ברשותכם לשרטט אותו בקצרה.
02/06/2015  |  ח"כ מנואל טרכטנברג  |   נאומים
הכנסת ה-20 מצליחה לבזות את עצמה עוד לפני שהתחילה לעבוד - בהחלט הישג שיהיה קשה להתחרות בו בעתיד. זה התחיל עם הסאגה סביב מינוי הוועדות ונמשך עם בחירת יושבי-ראש הוועדות וסגני יו"ר הכנסת - וכאמור, כל זה עוד לפני שהעבודה החלה.
01/06/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 1.6.15) את המלצת הוועדה המסדרת על סגני יו"ר הכנסת הבאים: ח"כ אורן חזן וח"כ נורית קורן מהליכוד. שניהם יכהנו בתפקיד עד 1 ביוני 2016. ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה למחצית קדנציה, כלומר עד 25.8.17, ח"כ טלי פלוסקוב מכולנו, ח"כ יצחק וקנין מש"ס, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי וח"כ שי פירון מיש עתיד.
01/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף את יושב-ראש ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, ואומר כי הוא אינו סבור "שהיה אחוז אחד מאלה שהצביעו לישראל ביתנו שהיה מצביע לה אם היו אומרים להם שהם יתאחדו עם השמאל לקואליציה להפיל את ממשלת הליכוד".
01/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאחר דיון שנמשך שעות ארוכות לתוך הלילה, מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק-יסוד: תקציב המדינה לשנים 2009 עד 2014 (הוראות מיוחדות) (הוראת שעה) (תיקון מס' 4). 57 ח"כים תמכו בהצעה ו-55 התנגדו לה בהצבעה שמית. ההצעה תועבר לוועדת הכספים להכנתה לקריאה שנייה ושלישית.
26/05/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
ח"כ דני עטר תועד בתוך קזינו  /  עידן יוסף
פגש את האויב: חבר-כנסת נועד עם קפוצ'י  /  עידן יוסף
תחילתה של ידידות: ארדן וסער מתקרבים  /  עידן יוסף
להצליח את הדמוקרטיה  /  קסניה סבטלובה
בשליחות ילדי הצפון  /  יפעת שאשא-ביטון
למען השוויון בנטל  /  יואב קיש
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור גרין
דרור גרין
יש סוג נוסף של בני-אדם, ואלו הם בעלי האישיות הפסיכופתית    לפסיכופתים אין סולם ערכים, והאישיות שלהם ריקה    הם אנוכיים באופן טבעי, והם מאמצים, כמו טפילים, את מחשבותיהם והישגיהם של אח...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המחשבה שתגובה לפרובוקציה תשנה את ה-דנ"א של אויבנו המוסלמים היא מחשבת סרק    עלינו ליטול את היוזמה לידיים ולתקוף בהתמדה בנקודות הכי כואבות    התגובה והנקמה הן נשק של עניים, ואנו לא כא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il