|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
ניצן. מונע חקירת תנ"צ ברכה [צילום: פלאש 90] כרמל. דרושה חקירה [צילום: תמר מצפי] ברכה. עבירות פשע [צילום: פלאש 90]

צו טיוח חיפוי ושיתוק

הצו שניתן ביום 04.06.15 לבקשת המחלקה לחקירות שוטרים מונע פרסום ההתפתחויות בתיק החקירה פישר-מלכה-רות דוד במקביל הוא משתק את כלי התקשורת, ומאפשר לפרקליט המדינה להתחמק ולהימנע מחקירת מעשיו של תנ"צ אפרים ברכה בשורה של פרשות ובראשן מעורבותו הפלילית בפרשת השוחד בעיריית אשדוד וגם: על תרבות השקר והטיוח שהשתרשה בתקופת עדנה ארבל ודורית ביניש
06/06/2015  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת ברכה   |   תגובות
יואב יצחק
חשיפה ב-News1: המשטרה סגרה תיק חקירה למאהבת של ניצב דנינו

1. ברכה הדליף לקבלן על המעצר שתוכנן; 2. לאחר מכן מנע מעצרו עם שובו מחו"ל; 3. נפגש עם הקבלן ותדרך לקראת החקירה
יואב יצחק
גילויים חדשים ומדאיגים בפרשת השוחד בעיריית אשדוד הנחשפים לראשונה ב-News1 מצביעים על עבירות הפשע שביצע תנ"צ אפרים ברכה * הקצין הבכיר נפגש ב-2012 עם אחד החשודים המרכזיים, קבלן בכיר ומוכר, הדליף לו על המעצרים שתוכננו ואיפשר לו להימלט לחו"ל * לאחר שחלה רגיעה חזר החשוד לישראל וזכה לשתי פגישות עם ברכה, בהן קיבל ממנו תדרוך לקראת חקירתו שלא באזהרה * פשע מאורגן בכמה שלבים
לרשימה המלאה

שי ניצן ומני יצחקי נמנעים מחקירת מאיר ברכה בעבירות שוחד וגניבה
יואב יצחק
לפרקליט המדינה שי ניצן ולראש אח"ק מני יצחקי הוגשה תלונה בחשד לעבירות חמורות מצד סמנכ"ל קואופרטיב דן, מאיר ברכה (אחיו של תנ"צ אפרים ברכה) * למרות זאת, ניצן, יצחקי וגורמים נוספים נרתעים מלהורות על חקירה נגד תנ"צ ברכה ובני משפחתו, ומתנהלים באופן מוזר משל הם חשופים לסחיטה מצד תנ"צ ברכה * החשדות כלפי ברכה: קבלת שוחד בעסקות עם קואופרטיב דן בהן מעורב מקורבו האישי ליאור גרשון, גניבה, גלגול כספים בשחור, הימורים בכספי שוחד ועוד
לרשימה המלאה

ביום 04.06.15, בהפתעה גמורה, הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים על צו שהוצא, לבקשתה, בתיק מח"ש 3881-2014 במסגרתו כבר נחקרו: רונאל פישר, ערן מלכה ורות דוד, וכן שורה של אנשי עסקים וגורמים נוספים המעורבים בפרשה. הצו החדש אוסר "פרסום כל מידע או פרט על אודות חקירה עתידית ו/או מידע אחר העלול לשבש, למנוע או לסכל את חקירת מח"ש". הצו הגורף ניתן על-ידי שופט בית המשפט השלום בירושלים, ירון מינטקביץ.

הצו מגביל מפורשות פרסום מידע על-אודות עניין מסוים שעומד על הפרק בימים אלה (שעם השלמת ביצועו יאוין אולי הצורך בצו, שניתן במסגרת אותו סעיף), וכן פרסום מידע חדש על החקירה הנוכחית המתקיימת במח"ש בתיק: פישר-מלכה-רות דוד.

בפועל, נזקו של הצו עצום: הצו גוזר שיתוק על אמצעי התקשורת, כולל שיתוק מרצון - במיוחד מצד כלי תקשורת, עיתונאים ועורכים, שבלאו-הכי נמנעו, אם מתוך חוסר מקצועיות ו/או רשלנות, ואם מתוך שיקולים זרים, מלמלא את חובתם כלפי הציבור: לחשוף מידע על עבירות שביצעו קציני משטרה בכירים, עם או בלי שיתוף פעולה מצד פרקליטים בכירים בשירות המדינה. הצו מגביל גם עיתונאים חרוצים, הנמנעים מפרסום מידע חדש, מחשש שמא הוא נופל בגדר האיסור הנכלל מכוח הצו השיפוטי. הצו הגוזר שתיקת התקשורת מאפשר, במקביל, לבכירי התביעה בישראל, להתחמק מביצוע מלאכתם ולטייח עבירות חמורות - כמו אלה שביצע תנ"צ אפרים ברכה.

ניזקו של הצו חמור עוד יותר. שכן, מעת שניתן הצו - יום חמישי בערב (04.06.15), החלה חרושת שמועות, חלקן הגדול מופרכות, כולל על תיקים נסתרים, כביכול, שהוכנו על-ידי פישר ושותפיו על שורה של שרים בממשלה, ופקידים בכירים בשירות הציבורי, ואפילו על פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. שמועות נלוזות, כך אנו רוצים לפחות לקוות, שנולדו בעטיו של הצו הגורף - המונע מכלי תקשורת רציניים לברר דברים לעומקם ולהביא את העובדות המאומתות בפני הציבור.

פרקליט המדינה שי ניצן הוא המוביל, בתקופה האחרונה, את החקירות במסגרת התיק האמור (היועמ"ש וינשטיין שומר מרחק במטרה לסיים את כהונתו בשלום...). למרבה הצער, שי ניצן הוא גם האיש המונע חקירת גורמים אחרים, ובראשם ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה - גם בתיקים חמורים שאינם קשורים קשר הדוק, כלל ועיקר, לתיק פישר-מלכה-רות דוד.

שי ניצן מסכל חקירה נגד תנ"צ ברכה


אחת הפרשות הטעונות חקירה דחופה היא פרשת השוחד בעיריית אשדוד שנחקרה ב-2012, שבה מעורב תנ"צ אפרים ברכה בהדלפות חמורות מן החקירה, וזאת תוך עבירות שוחד בהן הוא כרוך אישית. כפי שחשפנו כאן ב-News1:

  • תנ"צ אפרים ברכה הדליף ב-2012 לקבלן ידוע על החקירה הסמויה שהתנהלה נגדו ונגד הבכירים בעירייה, ובהם עמרם כנפו, וכן נגד קבלנים נוספים שנתנו שוחד;

  • ברכה הדליף לחשוד על המעצרים שתוכננו, כולל על התוכנית לעצור את אותו קבלן;

  • ברכה הדליף על המועד שנקבע ל"פרוץ" (בוקר המעצרים), ובכך איפשר לקבלן ולעוזריו לנוס לפריז (ומשם למרוקו);

  • בתיאום עם ברכה חזר הקבלן הידוע לארץ, לאחר שהובטח לו על-ידי ברכה שהוא לא ייעצר;

  • עם שובו של הקבלן לארץ הוא נפגש שוב עם ברכה, וזה תידרכו לקראת החקירה;

  • ברכה קיים פגישה שלישית עם הקבלן וגם סידר לו שדרכונו לא יילקח ממנו. וכך היה;

  • ברכה לא דיווח לאיש ולא ערך תרשומות בדבר פגישותיו עם הקבלן ו/או בדבר המסרים שהעביר לקבלן.

בכירי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), ובראשם מנהל מח"ש עו"ד אורי כרמל, וסגן מנהל מח"ש עו"ד משה סעדה, מבינים היטב במה מדובר. הם התוודעו למעשיו הפליליים ולשיטותיו של ברכה בפרשות אחרות, אך מבוקשם - לחקור את ברכה באותן פרשות - לא ניתן להם. ניצן והיועמ"ש וינשטיין אף נתנו ידם למסירת כזבים לבית המשפט העליון, וזאת כדי שבג"ץ "יכשיר" הימנעותם מחקירת ברכה. עתה עומדת לפתחם של בכירי מח"ש ובידיו של ניצן, פצצה מתקתקת. מעורבותו החמורה של ברכה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט בפרשת השוחד בעיריית אשדוד, מחייבת חקירה דחופה. השאלות פשוטות בתכלית:

- האם ברכה אכן נפגש עם הקבלן;
- היכן ברכה נפגש עם הקבלן ומדוע;
- מדוע ברכה לא דיווח על הפגישות;
- מדוע ברכה לא ערך תרשומות של הפגישות.

נעלה מכל ספק: ניתן לקבל מענה על השאלות הנ"ל תוך זמן קצר, בחקירה פשוטה ויעילה. די אם יזומן ברכה, בשלב הראשוני, לבדיקת פוליגרף, כדי לאמת דבר פגישותיו האסורות.

שאלת השאלות היא: מדוע שי ניצן מסכל חקירת ברכה בפרשה זו שנחשפה ב-News1, וזאת למרות הפניות שנעשו אליו הן מצד הח"מ והן מצד נציבת תלונות על פרקליטים, השופטת (בדימ.) הילה גרסטל, ועל-אף המידע המצוי בידי בכירי מח"ש, שהובא לידיעתו, הן בפרשת עיריית אשדוד והן בכמה פרשות אחרות.

מדוע לא נחקר דנינו בפרשת המאהבת
וינשטיין. נמנע מחקירה [דודי ועקנין, פלאש 90]

אחת הפרשות שטויחו היא סגירת תיק החקירה נגד המאהבת של יוחנן דנינו, כשזה כיהן כניצב, תוך מעורבותו של דנינו עצמו. תיק החקירה נסגר באופן בלתי תקין, לאחר שהמאהבת סיפרה לחוקרת על קשריה האישיים עם דנינו.

החקירה נגד המאהבת - עולה חדשה מברזיל ששמה הוא מרסיה - נפתחה בעקבות תלונה שהגישה עובדת זרה שהגיעה עימה מברזיל. העובדת, ששהתה שלא כדין בישראל, הייתה מועמדת לגירוש. הפרקליטות הורתה לפתוח מחדש את התיק, אך דנינו לא זומן אפילו לבירור. תלונה שהוגשה בנושא ליועמ"ש יהודה וינשטיין לא טופלה עד עצם היום הזה. חמור מכך: וינשטיין לא טרח להורות על בדיקת הפרשה גם כשדנינו הציג מועמדותו לכהונת מפכ"ל המשטרה. לשאלה מדוע לא נחקרה פרשה זו, נמסר לח"מ רשמית: לא נעים לחקור עניין זה, הנוגע למאהבת.

פרשה זו נחשפה בפירוט ב-News1. יתר כלי התקשורת נאלמו. גם כלי תקשורת אליהם הובא המידע הפרטני, בחרו בשתיקה. ל-News1 נודע, כי המידע הובא גם לתוכנית "המקור" (ערוץ 10) שבראשה רביב דרוקר ולתוכנית "עובדה" שבראשה אילנה דיין (ערוץ 2), אך גם הם בחרו להימנע מפרסום המידע השערורייתי ומחשיפת דבר מעורבותו של דנינו באותה פרשה. התוצאה: דנינו התמנה למפכ"ל. עתה, ובחלוף כמה שנים, ולאור התוצאות העגומות ומצבה של המשטרה, ניתן לקבוע: הדג מסריח מהראש.

מי המציא את תרבות החיפוי והטיוח
ביניש. עבירות וחיפוי [צילום: בוצ'צ'ו]


שי ניצן לא המציא את תרבות החיפוי והטיוח. גם אם יבקש לעצמו, לא יוכל לדרוש 'זכויות יוצרים'. זכורה לי היטב שורה ארוכה של פרשות שטויחו בעבר הרחוק יותר על-ידי קודמותיו של ניצן, בתפקידן כפרקליטת המדינה: דורית ביניש ועדנה ארבל. הנה כמה דוגמאות:

  • פרשת החשבוניות הפיקטיביות - ביניש היא שנמנעה מהגשת כתב אישום נגד אהוד אולמרט בפרשת החשבוניות הפיקטיביות, והיא שנתנה ידה, בפועל, לשמירה עליו ולהחזקת התיק בהקפאה במשך שנים. עם מינויה לבית המשפט העליון נאלצה מחליפתה, עדנה ארבל, להגיש את כתב האישום, בעקבות חשיפת דבר הטיוח ועתירה שהוגשה לבג"ץ. אולמרט זוכה, בסופו של דבר, לאחר שכמה מהעדים המרכזיים "לא זכרו" בעדותם בבית המשפט מידע קריטי שאמור היה להביא להרשעתו של אולמרט. הנה כי-כן: הטיוח הצליח. אולמרט יצא לדרכו לסדרה ארוכה של פשעים נוספים;

  • פרשת משה מזרחי - ארבל היא שמנעה חקירת ראש אגף החקירות דאז, ניצב (בדימ.) משה מזרחי, על-אף מעורבותו הפלילית בפרשת האזנות הסתר הבלתי חוקיות כפי שנחשפה על-ידי News1. בסופו של דבר, ולאחר שהיועמ"ש דאז אליקים רובינשטיין נאלץ להורות על חקירתו של משה מזרחי, ולאור הממצאים שעלו בחקירה, הודח מזרחי מתפקידו. עתירה שהוגשה לבג"ץ, נדחתה. הרכב שלושה-שופטים ובראשם אליהו מצא (אב"ד) הצדיקו את ההדחה וביקרו באופן חריף את מעשיו של מזרחי (ראו: פרשת מזרחי);

  • פרשת יחזקאל ביניש - ארבל, יחד עם שורה של גורמים, נתנו ידם לעיכוב כתב אישום חמור שהוגש נגד עו"ד יחזקאל ביניש בעבירות מס, למרות שביצע עבירות מס חמורות בהיקף של מיליונים ועבירות על חוק העונשין, כולל שיבוש הליכי חקירה ומשפט, גניבה, ניהול כספים שחורים ועוד. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים דוד חשין נתן גם הוא ידו לחילוץ ביניש - על-אף שאישר בעצמו שאין הדבר בסמכותו - דבר שנתן זמן בידי ביניש וסייעניו לעצור את ההליכים נגדו, כולל מניעת חקירתו בעבירות גניבה. וכך אירע. רמאי ועבריין מיסים יצא בלא פטור מעונש פלילי. ביניש, שכיהנה כשופטת בית המשפט העליון ובחלק מהתקופה כיהנה כחברה בוועדה לבחירת שופטים, ידעה לגמול היטב לדוד חשין - זמן קצר לאחר מכן היא פעלה לקידום מועמדותו כשופט בפועל בבית המשפט העליון. ביניש נאבקה גם למענה של ארבל, חברתה הקרובה שסייעה בקבורת התיק נגד בעלה, וסייעה במינויה לעליון. המדובר ביחסי שוחד ברורים ושקופים, שלא נחקרו מעולם (ראו: פרשת ביניש);

  • קידום ארבל לעליון תמורת טיפול בתיק אולמרט - ארבל היא שנתנה החלטה שלא להגיש כתב אישום נגד אהוד אולמרט בפרשת האי היווני, למרות הראיות החמורות נגדו. ארבל קיבלה את ההחלטה לאחר תרגיל מחוכם מצד שר המשפטים דאז, יוסף (טומי) לפיד, שהיה חברו הקרוב של אולמרט. לפיד אמר מפורשות, כולל באמצעי התקשורת: לא אציג את מועמדותה של ארבל לכהונת שופטת בית המשפט העליון, אלא לאחר שתסיים את הטיפול בתיק אולמרט (ההחלטה בתיק זה בחשדות נגד ראש הממשלה דאז אריאל שרון היו בידי היועמ"ש דאז מני מזוז). ארבל, שהבינה היטב את הרמז, נתנה החלטה לגנוז את התיק נגד אולמרט. לפיד, שהיה מאוד מרוצה מחילוץ חברו מאישום פלילי, קיים את הבטחתו. זמן קצר לאחר מכן הביא למינויה של ארבל לעליון - למרות המעשים החמורים שהתגלו אודותיה (שנחשפו ב-News1), לרבות כספים שקיבלה בתחבולה, ועל-אף שאישית, ובשיחות פנימיות, מתח לפיד ביקורת חריפה מאוד על ארבל ואמר דברים בגנותה (ראו: פרשת ארבל).

תרבות החיפוי והטיוח השתרשה בקרב בכירי התביעה בישראל לפני שנים רבות. יחסי השוחד שהתגלו אז מאפילים, לדידי, אפילו על מעשיהם של רונאל פישר, ערן מלכה ורות דוד. כעולה מן האמור לעיל, תרבות החיפוי והטיוח נמשכת גם בימים אלה והיא מסכנת את האינטרסים של הציבור הרחב. שי ניצן הולך עתה בדרכן של ביניש וארבל ומנסה לסכל חקירת תנ"צ ברכה, למרות העדויות והראיות החמורות. שי ניצן מועל בתפקידו - הוא פועל תוך הפרת אמונים ושיבוש הליכי חקירה ומשפט, ומאפשר לקצין בכיר המעורב בעצמו בעבירות מסוג פשע לעמוד בראש יחידת החקירות החשובה ביותר בישראל.

תאריך:  06/06/2015   |   עודכן:  08/06/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צו טיוח חיפוי ושיתוק
תגובות  [ 65 ] מוצגות   [ 65 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לא להרפות מהנושא
6/06/15 13:43
 
צוחקים עלינו
7/06/15 14:33
2
שבץ חלובה
6/06/15 13:51
 
עיניה
6/06/15 14:22
3
videla
6/06/15 14:12
 
שושלב1
6/06/15 18:54
 
adfg
6/06/15 20:04
4
מייק
6/06/15 14:31
 
יעלא
6/06/15 18:55
5
מה לא ברור ?
6/06/15 15:00
6
פרקליטות רקובה
6/06/15 15:05
7
המיואש
6/06/15 15:24
8
אליסיה
6/06/15 15:25
 
במה חטאה?
6/06/15 16:01
 
למה החקירה נגדה?
6/06/15 16:24
 
מושלמת
6/06/15 20:07
 
מה זה?חידון חמיצר
6/06/15 22:16
9
מיכל מירושלים
6/06/15 15:36
 
מודלה 1
29/06/15 11:01
10
חשדנית
6/06/15 15:51
 
כל אנשי החוק
6/06/15 18:02
 
מאיפה יוצאת ההורא
6/06/15 20:01
 
נתין מדמנת ישראל
7/06/15 07:43
11
ביבימילכוד האזרח
6/06/15 16:02
12
אהרון שחר
6/06/15 18:00
 
בתיה אבן
6/06/15 18:17
 
אהרון שחר
6/06/15 19:39
13
המתלונן
6/06/15 18:31
14
אריהב
6/06/15 18:50
15
כולם אנשי שמאל?
6/06/15 19:00
16
דגדג
6/06/15 19:27
17
אברהם מבית דגן
6/06/15 19:39
18
יעיעננננננ
6/06/15 19:41
19
מושלמת
6/06/15 19:59
20
עידןסובול
6/06/15 20:17
 
הנ"ל
6/06/15 21:07
21
אחמד
6/06/15 20:59
22
בכל מצב להעיף אות
6/06/15 21:04
23
ולכן ההגנה
6/06/15 22:07
 
הסוד הגלוי?
6/06/15 23:27
24
אחת מהעם
6/06/15 22:17
25
שי ניצן מעל לחוק?
6/06/15 22:29
26
NBA24353
6/06/15 22:30
27
נתין מדמנת ישראל
6/06/15 22:34
28
ישראלי זועם
6/06/15 22:56
 
ד.ט.
7/06/15 12:03
29
תימני
6/06/15 23:49
30
דין דין
7/06/15 01:46
31
שקדן
7/06/15 05:58
32
התוהה
7/06/15 06:09
 
מזרחית גאה
7/06/15 10:24
33
מקרקעין בפרקליטות
7/06/15 06:40
34
שלמה בנימין
7/06/15 07:43
 
דגדג
7/06/15 12:59
35
בהיכלי ....
7/06/15 09:37
36
דגדג
7/06/15 11:36
37
שלישי
7/06/15 12:44
38
BOBY
7/06/15 14:00
39
מ.שלום
7/06/15 14:17
40
מיכאל10
7/06/15 16:59
41
מ.ל
7/06/15 23:23
42
אדיר
8/06/15 01:01
43
יהויקים
8/06/15 21:55
44
אוריאנה
8/06/15 22:30
45
זלצר
9/06/15 11:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת ברכה
התפתחות משמעותית בפרשת רונאל פישר, שבה מעורבים, כפי שנחשף ב-News1, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) תת-ניצב אפרים ברכה, רב-פקד ערן מלכה, ופרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) לשעבר, רות דוד. בפרשה מעורבים גורמים נוספים שאת זהותם אנו מנועים מלמסור כאן.
04/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
בשבועות האחרונים חשפנו מידע דרמטי על פשעיו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ״צ אפרים ברכה, בחקירת פרשת השחיתות בעיריית אשדוד. חשפנו מידע לפיו ברכה גילה לחשודים המרכזיים על קיומה של חקירה סמויה, בפגישה שערך עם אחד החשודים המרכזיים. לאחר מכן גילה להם על המועד המדויק של ה״פרוץ״ - בוקר המעצרים שתוכנן, ואיפשר את בריחתו של הקבלן - אחד החשודים המרכזיים לחו"ל, יחד עם עוזריו. בהמשך, ולאחר הרגיעה - שאיפשרה את שובו של הקבלן-החשוד, נפגש ברכה פעמיים עם הקבלן החשוד כדי לתדרכו לקראת חקירתו.
04/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
ג'יי אדגר הובר עמד בראש מחלקת החקירות של משרד המשפטים האמריקני בשנים 1935-1924, וכאשר הוקמה הבולשת הפדרלית (ה-FBI) - עמד בראשה מ-1935 עד מותו בשנת 1972. נשיאים באו והלכו, שרי משפטים נכנסו והתחלפו - והובר תמיד היה שם. 48 שנים ברציפות באותו תפקיד.
03/06/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה, פעל תוך ניגוד עניינים מושחת ובלתי חוקי - בניסיון לסכל הליכי חקירה במשטרה נגד מנחם גלילי - בעליו של המגזין השבוע באשדוד. באותה עת יוצג גלילי על-ידי עו"ד רונאל פישר, בכמה עניינים. באותה תקופה ממש יוצג תת-ניצב אפרים ברכה, בעתירה שהוגשה נגדו, על-ידי עורכי הדין רונאל פישר ורות דוד.
30/05/2015  |  יואב יצחק  |   תחקירים
ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (לשעבר), תנ"צ (בגימ.) זיוה אגמי, מאשרת את החשיפה ב-News1, לפיה היא לא ידעה מאומה על פגישותיו האישיות של תנ"צ אפרים ברכה עם הקבלן-החשוד בפרשת השוחד בעיריית אשדוד. בשיחה שקיימה עם News1 אמרה אגמי, כי היא ידעה באופן כללי, מדברים שאמר לה ברכה, כי ברכה יכול להביא, באמצעות גורם שלישי, להודיתו של הקבלן-החשוד בחקירה בחשדות שיוחסו לו, אך בשום שלב, הדגישה, לא נמסר לה על פגישות שקיים ברכה, אם אכן התקיימו, כדבריה, עם הקבלן אישית (הפגישות התקיימו, י.י.).
27/05/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il