|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

ונוס מתחיל בנסיגה

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים
26/07/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
אחראי על אהבה [צילום: ד"ר מרגלית מולנר גויטיין]

במהלך השבוע הקרוב ייכנס כוכב ונוס, האחראי למערכות יחסים וכספים והנמצא במזל בתולה לנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא.

למרות שתאריך הנסיגה הרשמי יהיה בתאריך ה-25 ביולי הרי שכבר עכשיו בגלל הילוכו האיטי, נחוש בהשפעה וכך יהיה עד לתאריך ה-7.9 בספטמבר, מועד יציאת הכוכב מהנסיגה.

ב-1.8 יחזור הכוכב ממזל בתולה למזל אריה וישפיע גם על מי שנולד בשליש השני והאחרון של המזל. הנסיגה תסתיים במזל אריה. הנסיגה מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי. חשוב לציין שכמו בכל נסיגה גם כאן תורגש הנסיגה כשבועיים לפני וגם אחרי התאריך שצוין כסיום הנסיגה.

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים.

הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס.

ונוס מלמדת אותנו מהם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחלופין רשמיות, כמו יחסי עבודה. אותה ונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים.

דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של ונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו. ונוס נמצאת בכל מזל בערך כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי בערך.

כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים שלא לראות או יותר נכון לא להתעמת, בגלל הקושי משינוי או בגלל ההכרח לא לוותר עד להגעת הפתרון הרצוי.

מאחר שאנו נמצאים בתחילה של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושא יחסים בין אישיים עוד לפני תחילת הנסיגה, כיוון שנושא השנוי במחלוקת וייכנס אל תוך תאריך הנסיגה יישאר שם עד לסיומה בחודש נובמבר.

הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הינם קשיים בזוגיות וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם.

במידה ותטפלו בבעיות תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ובמידה ולא - ייתכנו סיכויים לפרדה.

מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.

בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות. ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציא כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב.

ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים בגלל העובדה שלא תהיה לכם ברירה ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהייה מועילה ביותר.

מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי האחראי להתקשורת נמצא במזל שלכם, ועובדה זו מאפשרת לכם יכולת ביטוי ורבלית טובה מאוד זה הזמן להביע את דעתכם כך שתישמע באהדה
▪ ▪ ▪


טלה

מרבית הכוכבים בשבוע הקרוב נמצאים במקום המקושר עם כל האנשים הצעירים מכם במשפחה וגם בסביבה בה אתם נמצאים. מאוד במהירות התגובה שלכם. בפעמים שאתם יודעים בוודאות שטעיתם, אתם יכולים גם להודות ולהתנצל והתנהגות זו רק תקרב אליכם את האנשים. בשלב הזה אתם נמצאים במקום שאתם מרחיקים במקום לקרב ולכן חשוב שתתנו על זה את הדעת.

שור

מרבית הכוכבים שלכם נמצאים במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם והוא המשפחה הקרובה. זה בדיוק הזמן שבו חשוב מאוד שלא תתנו את כל כולכם למען המשפחה, אלא גם תשאירו מקום לעצמכם, אחרת תרגישו שאתם נשאבים והכוחות אוזלים לכם. ייתכנו עימותים בנוגע לכך שלא תסכימו למלא אחר רצון הקרובים לכם בצורה עיוורת וללא הבנה שהדברים אכן נחוצים.

תאומים

הסביבה הקרובה בה אתם נמצאים בשבוע הקרוב מאוד מפרגנת על העשייה שלכם וגם על היכולות המופלאות שלכם לתקשר באופן שוטף עם הקרובים לכם ולייצר מערכות יחסים חדשות וטובות בכל פעם שאתם מרגישים רוויים במקום הקיים. זהו גם בדיוק הזמן שבו גם עליכם להיזהר לא לכפות על האחרים את דעותיכם ולהשאיר לכל אחד מרחב מחייה מספק. מומלץ לכם לא להיות כפייתיים בדעותיכם.

סרטן

הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם כך שהוא נותן לכם כוח ועשייה לבצע את כל אותם תוכניות שאתם מתכננים לעשות. זה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להחליט מהו הכיוון הנכון עבורכם ולכן נראה שמבחינה כספית זהו המקום הראשון שאתם חייבים לתת עליו את הדעת . והשאלה היא האם אתם מתנהלים נכון והאם עכשיו הוא גם העיתוי הנכון לפעולה. נראה שצפויים לכם שינויים משמעותיים.

אריה

הכוכב ונוס מבצע את נסיגתו הנוכחית היישר אל תוך המזל שלכם כך שנראה שמערכות היחסים שלכם בפרק הזמן של החודש הקרוב עומדות בפני שינויים משמעותיים. זה בדיוק הזמן שעליכם לבדוק כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות את חייכם האישיים ומהם הגבולות האישיים שעד שם אתם מוכנים לוותר בשבילם. הקשיבו רק לאינטואיציה הפנימית שלכם בכל מצב של התלבטות.

בתולה

נראה שאתם ממשיכים לעבור ימים מרגשים ולעיתים מסעירים בכל רמות החיים וזאת בגלל העובדה שקיים אצלכם ריכוז גבוה של כוכבים בבית המקושר עם תת המודע, עובדה זו חייבת להוציא מתחת לפני השטח נושאים רבים שאולי הייתם מעדיפים בשלב הזה לא לגעת בהם. הימצאות הכוכב מארס בתוך בית החברים והחברה שלכם, מעידה על כך שאתם גם בתקופה אינטנסיבית בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה מצויינת מבחינה חברתית בגלל העובדה שהכוכבים נמצאים אצלכם במקום שמראה שיש לכם יכולת לשדרג את חייכם ולהעלותם לפסים גבוהים יותר מבחינה חברתית. מאחר שהכוכב וונוס מבצע את נסיגתו בבית החברים שלכם, ייתכנו מערכות יחסים שעכשיו ייצאו אל הפועל, אך בסיום הנסיגה לאחר שתעשו את חשבונות הנפש שלכם, תחליטו שאינכם מעוניינים בהם יותר.

עקרב

זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית מבחינה מקצועית כיוון שנראה שסוף-סוף מצאתם את הדרך והכיוון הנכון על-מנת להוכיח את יכולותיכם האישיות והמקצועיות. אתם נחושי החלטה להראות את הנכונות שלכם ומנסים לחשוב מחוץ לקופסא בכל הפעמים שאתם רוצים להגיע להישגים מהירים הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אל תחששו מקשיים שאתם ניצבים בפניהם כיוון שתוכלו להתגבר על הכל.

קשת

אתם חווים קשיים רגשיים שונים על-רקע משפחתי כיוון שאתם מנסים בכל כוחכם למצוא את האנשים המתאימים לכם שייתנו לכם להרגיש קן חם, בית ומשפחה ומנסים לעיתים קרובות מדי לוותר על עצמכם למען תחושה זו. הגיע הזמן שתניחו לעבר ותלמדו להסתפק במה שיש לכם מתוך הבנה שזה הדבר הנכון ויש לכם את כל הכלים האישיים והרגשיים לפרוץ את חומות התסכול.

גדי

כספים שאתם בונים עליהם עדיין לא התקבלו ולמרות שאתם יכולים להיות אנשי עסקים קשוחים, נראה שנושא זה מתעכב שוב ושוב עד אשר אתם מתחילים לשאול את עצמכם האם אכן תצליחו ליישם את תוכניותכם העתידיות והאישיות . הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ואתם מודעים לעובדה שזהו למעשה הבסיס לכל ההצלחה שלכם ובמידה ולא תצליחו לפתור נושאים אלה, לא תוכלו להתקדם.

דלי

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ובמידה מסוימת זוהי תקופה של התפכחות, כיוון שעכשיו אתם מבינים שמבחינה כלכלית ייתכן שעשיתם החלטות שגויות שעכשיו אתם צריכים להחליט כיצד אתם ממשיכים להתנהל איתן מזווית הראייה החדשה שלכם. מבחינה מקצועית ייתכן שאתם עומדים בפני החלטות חדשות, שרק במשך הזמן תדעו אם אכן היו נכונות.

דגים

עליכם לשמור על עצמכם בכל הנוגע לקשריכם האישיים והמקצועיים. נראה שאתם עובדים קשה מדי ולכן אתם גם מתעייפים מהר מדי. אתם מעניקים מהאנרגיות שלכם לאנשים ופחות חושבים על הטובה האישית שלכם. נכון שאתם מאוד מקובלים עכשיו וכולם מעריכים את העשייה שלכם, אך מוטב שתעצרו, תעשו חושבים ותבדקו האם אתם פועלים נכון והאם אכן העבודה הקשה שלכם מוצדקת.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/07/2015   |   עודכן:  26/07/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הצצה נדירה לסיפורי האהבה הגדולים והמסתוריים של מנהיגי האומה, החלוצים ולוחמי המחתרת, תתאפשר בערב ט"ו באב (30 ביולי) בעיר תל אביב.
26/07/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
התנהגותו של המנהיג העליון של אירן, במיוחד מאז שנחתם הסכם הגרעין עם המעצמות, מעוררת כמה תהיות: יומיים אחרי חתימת ההסכם הוא נאם את נאום עיד אלפיטר ובו הפריח שוב את סיסמאות השנאה והעויינות המוכרות. הסיסמאות העיקריות שהופיעו בנאומו של חמינאי עם הפרשנות שלי, הן:
24/07/2015  |  מרדכי קידר  |   כתבות
נראה כי ההשלכה המיידית של הסכם הגרעין שחתמה אירן עם המעצמות על הרשות הפלשתינית באה לידי ביטוי בפגישת הפיוס של מלך סעודיה סלמאן בן עבד אלעזיז עם הנהגת חמאס בראשות ח'אלד משעל שהתקבלה בתדהמה בצמרת הרשות הפלשתינית ותנועת פתח.
24/07/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
הדרך אל קיצוניות רצחנית איסלאמיסטית, על-פי דיוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, "יכולה להתחיל מהאזנה למה שקרוי הקנוניה היהודית, ומשם להתפתח לכדי עוינות למערב ולערכי החופש הבסיסיים, וליהפך לבסוף לכת המעריצה את המוות. במילים אחרות, ראיית העולם הקיצונית היא השער, והאלימות היא היעד".
24/07/2015  |  יובל ברנדשטטר  |   כתבות
מיכאל דוראן, לשעבר בכיר במועצה לביטחון לאומי של ארצות-הברית, לוקח מספרו של רוברט גייטס שהיה מזכיר ההגנה האמריקני (2006 - 2011) את התיאור כי בעת שההמונים גדשו את כיכר תחריר ודרשו את סילוקו של חוסני מובארק, עלתה השאלה בבית הלבן אם לתמוך במובארק ובתוכנית הפרישה שלו מן הנשיאות תוך 7 חדשים, או לדרוש את סילוקו המיידי. גייטס וצוותו חשבו כי יש לתת אשראי לרודן ששמר על השלום והנאמנות לארה"ב במשך 30 שנה, וכי הפלתו תגרום רק לתוהו ובוהו. מנגד טען צוות הבית הלבן בראשות בן רודס, בן 30 וקצת הנושא את התואר של "משנה ליועץ התקשורת לביטחון לאומי" וכותב נאומים, כי יש להסיר כל תמיכה ממובארק. ועוד עובדה מעניינת: התואר השני של בן רודס אינו ביחסים בינלאומיים אלא בכתיבה יוצרת, ובמילים אחרות - המצאת סחרירים.
24/07/2015  |  יובל ברנדשטטר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il