|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

המטרה: חיסול פוליטי

עוד בטרם מתה שירה בנקי מפצעי הדקירה שלה, כבר החלו בוגרי אוסלו ויחצ"ני ההינתקות בניסיון להוציא מחוץ למחנה את כל מי שמפריע להם, פוליטית. תחילה זיווגו מלאכותית בין פשעי השנאה בירושלים ובדומא, ואח"כ הציפו אותנו בנבואות חורבן, שיימנע רק אם הציבור יחזור להיות "שפוי". כלומר, יחזור מיד למוטב השמאלני
03/08/2015  |   ישראל רוזנבלט   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
הצתת הבית הפלשתיני בכפר דומא, 31.7.15 [צילום: פלאש 90]

אפילו לא זעזוע קל...
אתם לא תזכרו איזשהו זעזוע קליל בקרב הפלשתינים, בעקבות רצח טלי חטואל וארבע בנותיה: (הילה בת 11, הדר 9, רוני 7 ומירב בת השנתיים). הן נסעו ב-2 במאי 2004 בציר כיסופים, ומכוניתן נפגעה בירי של שני מחבלים. הרוצחים התקרבו למכונית וירו מטווח אפס בכל יושביה. הממתקים זרמו באותו יום בשפע ברצועת עזה, שכידוע נמקה ברעב

הפעוט הפלשתיני עלי דוואבשה בן השנה וחצי שנרצח בסוף השבוע שעבר בהצתת ביתו, איננו, לצערנו, החלל האחרון שנפל במלחמה על הארץ הזו. בניגוד למה שמנסים למכור לנו סוחרי האשליות (בוגרי אוסלו ויחצ"ני ההינתקות), הוא גם אינו החלל הראשון, בוודאי שלא מן הצד היהודי. קדמו לו המוני נרצחים, הרבה זמן לפני שהמונח "התנחלות" התאזרח בכלל בלקסיקון שלנו.

רצוי מאוד לזכור את עובדת היסוד הזו, לפני שנטבע בגל הנבואות האפוקליפטיות שבהפצתן האינטנסיבית עוסקים עתה כמה נביאי שקר, החוזים את קץ החלום הציוני. חורבן-על-תנאי, כמובן. חורבן שיתרחש אם העם לא יתנער מן "השוליים הקיצוניים" שלו, ויחזיר את השלטון לאלה שמינו עצמם לנציגי השפיות. לאלה המייחלים לאוסלו מועד ב'.

במילים פשוטות: מוכרחים להחליף את השלטון הלאומני-קיצוני-גזעני-פשיסטי, שהוא האחראי הישיר או העקיף לגל האלימות שפקד אותנו, החל ברצח הנערה שירה בנקי בת ה-16 במצעד הגאווה בירושלים, וכלה בהצתה הקטלנית בכפר דומא (כאשר בני משפחתו של הפעוט שמת, עדיין נאבקים על חייהם).

השחרת-פנים

לבד מן ההגדרה המדויקת של "פשע שנאה", המשותף למה שעשה ישי שליסל בירושלים לבין ההצתה הקטלנית בדומא, אין קשר ארגוני או דומה לו בין שני המעשים הנתעבים. אך המאמץ התקשורתי לחבר ביניהם לא נעשה במקרה. הוא חלק מהמאמץ הפוליטי השקוף להשחיר פניהם של מחנות שלמים.

כאשר ב-25 בפברואר 1994 רצח ברוך גולדשטיין במערת המכפלה, 29 מתפללים פלשתינים, צרח אורי אבנרי מעל דפי מעריב, ש"כל הימין אשם!". מאז השיטה רק השתכללה. היום אין צורך ברוצח. כל מי שמשמיע דברי ביקורת חריפים ככל שיהיו, מקוטלג מיד כ"מסית לרצח".

על הרקע הזה כבר נשמעים קולות (מאותו כיוון פוליטי) שיש להוציא מחוץ לחוק את כל חובשי הכיפות (בעיקר הסרוגות), ואת כל מחנה המתנחלים-הרוצחים-כובשים וגזלני האדמות הפלשתיניות.

ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג הכריז כי יש להוציא מחוץ לחוק את להב"ה ולה-פמיליה, שהם לדעתו ארגונים המטיפים לשנאה. מעניין האם הרצוג היה מכליל בחבורה זו, למשל, גם את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, שמנהיגיו מטיפים בגלוי ובשפה בוטה נגד מדינת ישראל וראשיה? האם לדעת ח"כ הרצוג, המוטרד (בצדק) מהטפות רוויות שנאה, יש לסלק את האימאם של מסגד אל-אקצה, או שאולי המחרים שלנו סבור שהסתה פלשתינית בספרי הלימוד, במסגדים או בטלוויזיה של הרשות היא בסך-הכל אמצאה של נתניהו, ואין להתייחס אליה ברצינות?

בולמי-זעזוע

הכאב בישראל הוא גדול ואמיתי. הזעם עוד יותר. הבושה בצדק מכסה את פנינו בגין מעשיהם הנפשעים של הרוצח מירושלים והמציתים מדומא, שטרם נלכדו. אבל הרי אנחנו בני הארץ הזו שאדמתה רוויה בנהרות דמם של חפים מפשע, ביניהם אלפי יהודים. כבר היו דברים מעולם. מה השתנה הפעם, לבד מהשאיפה הסמויה אך השקופה, לנטרל ציבורית ופוליטית מחנה שלם, בימים שבהם הסקרים מגלים, שיותר ויותר ישראלים מודים כי מבצע ההינתקות - שבדיוק עתה מציינים לו עשור - היה מקח טעות.

אז במה נורא יותר (אם ניתן בכלל למדוד יגון) מותו של עלי דוואבשה, מרציחתם ב-11 במרס 2011 של חמשת בני משפחת פוגל (האב אהוד, האם רות והילדים: יואב בן 11, אלעד בן 4 והדס בת השלושה חודשים - כולם הי"ד)? לא זכור לי שברחבי הרשות הפלשתינית נערכה אז ולו גם הפגנונת זעירה, במחאה על הרצח המחומש.

כמה מראשי הרשות השמיעו אז את הגינוי המסורתי המסויג שלהם ("אנחנו מגנים בבירור ובתקיפות את כל סוגי האלימות"), אבל ברצועת עזה חילקו סוכריות, ואחרי שנגזר דינם של שני המחבלים מהכפר עוורתא (130 שנה מאסר, אם לא ישוחררו קודם באיזושהי עסקה), שידר ערוץ הטלוויזיה הרשמי של הרשות הפלשתינית משדר מיוחד, שבו אימו ובני משפחתו של אחד הרוצחים, היללו ושיבחו אותו ואת הטבח שביצע.

אצלנו, לעומת זאת, הזדרזה שלום עכשיו לכנס עצרת מחאה על הרצח בכיכר רבין, שלצערה הרב של התנועה, לא משכה קהל רב. דנה ויס הכריזה בערוץ 2 על "אלפים בכיכר", אבל הכיתובית בשידור שלה חשפה את האמת: "1,000 איש בכיכר רבין".

מישהו זוכר עצרת מחאה דומה שאירגנה שלום עכשיו אחרי הרצח הנורא של חמשת בני משפחת פוגל? מישהו זוכר מנהיג פלשתיני כלשהו, שהגיע לישראל והכריז (כמו ח"כ יצחק הרצוג בשבת), ש"בשמם של פלשתינים רבים באתי להביע צער עמוק ולבקש סליחה" (אם הייתה אישיות כזו, מן הסתם היה זה נאומה האחרון עלי אדמות). אל תתאמצו, לא תצליחו לזכור.

אתם גם לא תזכרו איזשהו זעזוע קליל בקרב הפלשתינים, בעקבות רצח טלי חטואל וארבע בנותיה: (הילה בת 11, הדר 9, רוני 7 ומירב בת השנתיים). הן נסעו ב-2 במאי 2004 בציר כיסופים, ומכוניתן נפגעה בירי של שני מחבלים. הרוצחים התקרבו למכונית וירו מטווח אפס בכל יושביה.

הממתקים זרמו באותו יום בשפע ברצועת עזה, שכידוע נמקה ברעב. אגב, שני הרוצחים לא ישוחררו בעתיד, לצערם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת ושל כמה משותפיהם בארגונים הרבים לזכויות האדם הפלשתיני. הם חוסלו על-ידי חיילי השריון שהוזנקו למקום.

והשמאל שותק...

אפשר כבר לשמוע את זעקות ההתמרמרות של שוחרי עצמאות העם הפלשתיני, שיטענו כי מעשי הרצח המחרידים הללו הם תוצאה ישירה של הכיבוש, ונעשו בעצם במסגרת פעולות ההתנגדות של הפלשתינים (השמאל הישראלי אימץ מזמן את הטרמינולוגיה של ארגוני הטרור).

אבל אף אחד בשמאל לא טרח מעולם להסביר לנו, איזה כיבוש והתנחלות בדיוק גרמו לטבח חברון (24 באוגוסט 1929: 67 קרבנות, רובם במיתות נוראות)? איזה כיבוש גרם לטבח מעלה עקרבים (17 במרס 1954, כל 11 נוסעי אוטובוס אגד מאילת, פרט לנערה אחת ואחיה שנפגע אנושות ולא חזר להכרתו)? איזו התנחלות גרמה לרצח המא"ז של קיבוץ נחל עוז, רועי רוטברג, שנרצח ב-29 באפריל 1956 על-ידי מחבלים עזתים שלוו בחיילים מצריים (ואני מזכיר רק כמה ממעשי הרצח שביצעו פלשתינים, הרבה לפני שמישהו הגה בכלל את המושג הטמא "התנחלות")?

השמאל לא ניסה להסביר את הסוגיה המהותית הזו מסיבה פשוטה: אם יתחיל במלאכה, ייאלץ, חס וחלילה, להודות, שבעיני הפלשתינים, כל התיישבות יהודית, לא משנה היכן, היא בבחינת כיבוש לא חוקי של אדמה פלשתינית מקודשת.

יום לאחר הרצח של רועי רוטברג הי"ד, נשא על קברו הרמטכ"ל דאז משה דיין ז"ל, הספד מצמרר, שהאקטואליות הנוקבת והבהירה שלו, הפכה אותו מזמן לנאום קאנוני. בין היתר, אמר דיין: "דור התנחלות אנו ובלי כובע הפלדה ולוע התותח לא נוכל לטעת עץ ולבנות בית [...] מעבר לתלם הגבול גואה ים של שנאה ומאוויי נקם, המצפה ליום בו תקהה השלווה את דריכותנו, ליום בו נאזין לשגרירי הצביעות המתנכלת, הקוראים לנו להניח את נשקנו".

היום, מן הסתם, הייתה זהבה גלאון, בתמיכת עיתון הארץ, קוראת ליועץ המשפטי להעמיד את דיין לדין על הסתה.

תאריך:  03/08/2015   |   עודכן:  03/08/2015
ישראל רוזנבלט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המטרה: חיסול פוליטי
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קיראו ותבינו.
3/08/15 10:50
 
אורי ריש
3/08/15 13:45
 
כלפי השוללים
3/08/15 16:37
 
את הגבול"
3/08/15 17:57
2
סניל
3/08/15 12:25
3
אהוד פרלסמן
3/08/15 14:36
4
ארי כספי
3/08/15 15:38
5
אהרון שחר
3/08/15 15:39
6
באום
3/08/15 16:47
7
ייוא"ב
3/08/15 18:55
8
ריקוד המוות
3/08/15 22:08
9
מיטב הלהטב
3/08/15 22:15
10
ישע
4/08/15 10:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
פיגוע הטרור בבית משפחת דוואבשה הפלשתינית שהתרחש בשעות המוקדמות של יום שישי זעזע את החברה הישראלית. מדובר בפשע שנאה, בנקמת דם ברברית. מימין ומשמאל גינו את מה שכונה "הטרור היהודי". מאות נהרו לעצרת הענק של ארגון "שלום עכשיו", כשבראשם ראש האופוזיציה הרצוג, חברת הכנסת גלאון, ועוד חברי כנסת ממפלגות המחנ"צ ומר"צ. על הרשתות החברתיות הועלו פוסטים חריפים כנגד המעשה הנפשע. "דאעש יהודי" קראו לזה.
03/08/2015  |  נחמה הכט  |   מאמרים
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, השתתף (יום א', 3.8.15) בעצרת מחאה ותפילה שנערכה בגוש-עציון על-רקע רצח התינוק עלי דוואבשה בסוף-השבוע.
02/08/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
סופה עזה של שנאה רצחנית העלולה למוטט את מוסדות הארץ מתקרבת בעוצמה, מאיימת לנחות על קיומה של ההוויה הישראלית ולהוביל את כולנו אל מלחמה חדשה בין שני לאומים - יהודים וערבים. עם הסופה הזו מתפרץ מן הבקבוק שד הרוע האנושי ומאיים להרוס את מעט הטוב שעוד נותר מן הארץ שהייתה פעם טובה ויפה. אחרי הסופה הזו נראה שלישראל יהיה קשה מאוד להיות מדינה מתוקנת הראויה להיכלל במשפחת העמים. גם אם בסופו של יום יסתבר לנו כי בני-שטן בודדים עשו את המעשה הבלתי אנושי המחריד הזה ושרפו למוות תינוק חי שלא חטא - התדמית המצטברת של ישראל עלולה להיות כמו זו של מדינות הטרור הרצחניות שבהן עורפים ראשים וקוטעים אברים כמעשה שגרתי של יום-יום וכל זאת בשם האמונה באלוהים.
02/08/2015  |  עמי דור-און  |   מאמרים
מאז 1967 חלומם הרטוב של אנשי הימין המתיימרים להיות לאומיים אמיתיים, ושל הציונות הדתית, הוא סיפוח שטחי יהודה ושומרון. והנה חלומם התגשם: ממשלה לאומית, ימנית-דתית, שאין לה כל צורך לצרף אליה את השמאל, מוג הלב, הבלתי פטריוטי בעליל, הבוגדני. עתה הגיעה השעה להוכיח לכולם מה הימין יודע לעשות, היינו סיפוחם של יהודה ושומרון, חזרה לגוש-קטיף, ביטול הסכמי אוסלו האסוניים. תאזור עוז הממשלה בראשות נתניהו ובשותפות הימנים האמיתיים מתוך מפלגתו והמפלגות האחרות ותבצע את מה שבעיניהם יהיה נכון, מוצדק, לאומי, ציוני ופטריוטי. נראה אתכם, ראש הממשלה ושרים נכבדים, מיישמים בפועל את האידיאולוגיה שלכם. אין מי שיפריע לכם. אין מי שיתקע מקלות בגלגלי הממשלה המשומנים כה טוב. אז קדימה להגשמת חלום הדורות: החלת הריבונות הישראלית על כל השטחים ביהודה ושומרון כפי שנעשה ברמת הגולן ובמזרח ירושלים.
02/08/2015  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי הנחה את רשויות הביטחון והאכיפה לתפוס את הרוצחים של התינוק הפלשתיני בכפר דומא ועקץ את הרשות הפלשתינית בטענה כי בניגוד לישראל - היא מאדירה רוצחי תינוקות.
02/08/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
אבו מאזן: לא רוצה פיגועי תגובה  /  איציק וולף
"האם שאלה - איפה עלי? עלי נשרף"  /  איציק וולף
28 מתנחלים פונו לבי"ח בעקבות חשד להצתה  /  עופר וולפסון
אפוקליפסה עכשיו  /  יצחק מאיר
המנהיג הבא של ישראל חייב לסגור עניין  /  נסים גבאי
צביעות השמאל  /  יהודה דרורי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il