צביקה פיק וחברתו לחיים שירה מנור נבחרו להיות המפורסמים שיובילו את קמפיין "סלקום היפ" בשיתוף עם האחד והיחיד "אורן פדלון".
בפרסומת אסי רוזנברג מופיע כ"אורן פדלון" - כוכב סרטוני אינטרנט, ומושא להערצה של צביקה ושירה. צביקה פיק וזוגתו לחיים שירה מנור, מצולמים כשהם מודדים בגדים בחנות. צביקה שיוצא מתא המדידה מבחין בבחור ומתלהב כמו גרופי, הבחור הוא "אורן פדלון" יוצר ושחקן הסרטון המפורסם "כפכף בבלנדר" ועוד סרטים רבים וטובים אחרים (כמו: "מהפח אל הפחית", "תקתקו שיננית", "המעלית", "הקוסם" ועוד...)
הסרט מדגיש את הקונספט שמהיום אתם הכוכבים האמיתיים. אתם היוצרים, הבמאים, השחקנים האנונימיים שהופכים על-ידי בחירת הקהל לכוכבים ברגע.
רקע:
בשנה האחרונה צברה תאוצה מגמת התוכן שנוצר על-ידי המשתמשים ובמסגרת זו קם עולם שלם של קהילות יוצרות וחולקות תוכן באינטרנט באמצעות אתרים, שהיוו במה ליוצרים מכל התחומים: צלמים, מוסיקאים, סופרים ומשוררים, כותבי בלוגים, תסריטאים, עורכים ויוצרים למיניהם.
כל אחד מקבל במה להקליט, לצלם, לערוך ולשתף תכנים ושמם עבר מפה לאוזן. אתרים כמו MySpace לשיתוף תכנים, בעיקר מוסיקליים, בו מבקרים כל חודש למעלה מ 24 מיליון גולשים יחודיים (unique users) ואף יש הערכות, שמידי יום, מצטרפים אליו כ 150 אלף מבקרים חדשים; ואתר YouTube לשיתוף תכני וידיאו, אליו מועלים מידי יום כ- 35 אלף קבצים חדשים וצופים בו למעלה מ30 מיליון גולשים מידי יום ואתר Flickr לשיתוף תמונות, המציג חשיפה בסדרי גודל דומים, הפכו לבין עשרת המובילים בעולם במספר הכניסות והעמודים הנצפים בהם והפופולריות שלהם הולכת וגוברת.
החידוש: סלקום היפ - קהילה יוצרת ועורכת תוכן גם בסלולר
סלקום מאפשרת לקהל הישראלי - ולא רק ללקוחותיה - להצטרף לעולם שיתוף התכנים המקוריים גם בסלולר, באמצעות הקמת זירה של תוכן קהילתי. בשלב הראשון פנתה סלקום לכ- 150 יוצרים, המייצגים את כל שכבות האוכלוסיה ומשקפים את כל מרכיביה, וחילקה להם מכשירים מתקדמים, בעזרתם יצרו במשך 3 חודשים תכנים שירחיבו את מגוון התוכן באתר. כל אחד, מכל רשת סלולרית, יכול לצלם סרטון או תמונה ולשלוח כהודעת MMS למספר 6363. כן ניתן לשלוח תמונה או קטע וידיאו שצולמו במצלמות דיגיטליות ולעלות אותו לאתר, מהרגע שהקובץ מועלה באתר, הוא מתחיל לצבור ניקוד, על-פי העדפות הצופים.
קרדיטים: משרד פרסום: מקאן אריקסון,סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב, צוות קריאטיב: סיגל עבודי ויותם שרון, סמנכ"ל לקוחות: יעל ברזם, מנהלת לקוחות: מירב עוז, תקציבאית בכירה: מיטל נווה, תקציבאי: שי אלמגור, מנהלת מחלקת הפקה: תמי כץ זרה, מנהל פלנינג: אלון ברנר, פלנרית: ענת בן יעקב, סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי, במאי: קובי חביה, חברת הפקה: אולפנות, מנהלת פוסט: עדי קפלן