בתחילת דרכו הפוליטית, טרם היה חבר כנסת מטעם מפלגת
הבית היהודי, לא ידע
ינון מגל לענות לשאלה פשוטה, לשמה של פרשת השבוע, הקוראים באותו שבוע בבית הכנסת. לבורותו נתן תירוץ תינוקי-שטותי, שהוא מצונן היום, לכן לא היה בבית הכנסת. מה עניין צינון לידיעת שמה של פרשת השבוע. רק לינון מגל פתרונים.
לבורות החליט מר ינון מגל לתת לבוש של קנאות, ומה שיותר קנאות תכסה, להבנתו, יותר יפה ערוות בורות ותירוץ תינוקי מביש, שמכר כדי לכסות אי-ידיעת שמה של פרשת השבוע. ינון מגל החליט לתת לבוש צעקני בוטה לערוות הבערות, ועליו הדביק סטיקירים המוציאים מחוץ למחנה כל מי שדרכו הפוליטית שונה מזו שהוא מצדד בה. במיוחד כאיש השומר שבת.
מראיינים חרדים מתחנת הרדיו "קול חי" הוציא ינון מגל מחוץ למחנה, שהציגם כאנשים שלא הוציאו את הגלות מעצמם, רק כי הם סבורים, שאין לעלות היום להר-הבית ויש לכבד את פסיקת הרבנות הראשית. לא היה מוכן לקבל את טענתם, שהוא מייחס לרב קנייבסקי דברים שלא אמר. ינון מגל תפס בעלות על הרמב"ם, דיבר אל מראייניו בגסות רוח ופוצץ את הראיון.
בימים שמתבצעים מעשי רצח מתועבים ונפשעים ברחובות הערים בישראל, ברכבם בדרכם לביתם נרצחים הורים יהודים לנגד עיני ילדיהם, ינון מגל מחליט שזו השעה ליצור את הדמות של החסיד היהודי החדש, הנועץ כדורים בראשם של ערבים. הוא לא הסתפק בבוטות כלפי מראיינים בתחנת רדיו חרדית, שהיו חלוקים בתפיסת החסיד, הוא פשוט החליט שהוא מפוצץ את הראיון.
בראיון בערוץ 10 שיחרר ינון מגל צרור האשמות כלפי שני המראיינים אורלי וגיא. הם רק שאלו שאלות. לא הסכימו עם כל מילה שאמר. כאן החליט ינון מגל, שגסות רוח ובוטות המאשימה מראיינים בשמאלנות זו דרך בטוחה. הבוטות שלו כלפי המראיינים גררה שטף של תגובות עוינות ומאיימות על אורלי וגיא. זו תרומתו של ינון מגל לשיח אלים ומאיים בחברה שלנו.
למראיינים מימין בתחנת הרדיו "קול חי" הדביק ינון מגל סטיקר של אנשים מחוץ למחנה, כי הם עדיין לא יצאו מהגלות לתפיסתו. למראיינים, אורלי וגיא, שבעינו הם שמאלנים, החליט להוציאם מחוץ למחנה, כי הוא זה שממקם אותם בשמאל.
ואני אומר לך ינון מגל. כל ערבי שלוקח סכין ופוגע ביהודי מבצע מעשה פשע. חבר כנסת אינו צריך לדבר בשפה של כדור בראש. חבר כנסת אחראי צריך לדרוש לנטרל בירי לרגליו של המפגע או בכל דרך אחרת. הכדור בראש כשפה אחת ויחידה הוא חלק משפה קניבלית. השפה שלנו היא עברית ולקוחה מארון ספרים יהודי. אם אתה הוא זה שתוציא אותי מחוץ למחנה, אקבל זאת כמחמאה. ההיסטוריה היהודית תספר לך על מספר רב של אנשים שהוצאו מחוץ למחנה, ועד היום אנחנו מבכים את תוצאות ההרס והחורבן על כך שלא הקשיבו לקולם של אותם מעטים.