אבי קושניר נבחר לשמש כפרזנטור של חברת הביטוח AIG ולהוביל את קמפיין הפרסום החדש של החברה.
חברת AIG העולמית הפועלת ביותר מ-130 מדינות ברחבי העולם, דורגה לאחרונה ע"י מגזין פורבס העולמי כתאגיד הרביעי בגודלו בעולם וכחברת הביטוח הגדולה בעולם.
לדברי שי פלדמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG, קושניר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר מחקרים רבים בהם נמצא כי קושניר הינו אחת מהדמויות האהודות ביותר על הציבור הישראלי "הרעיון שעמד מאחורי ליהוקו של אבי קושניר כפרזנטור החברה היו הערכים שהוא משדר ומעביר שהם יושרה, אמינות, אינטליגנציה, יכולת להעביר מסרים בגובה העיניים לכלל הציבור הישראלי וערכים נוספים שמאוד התאימו והתחברו לנו עם תדמית חברת AIG בישראל".