|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

חלק ב'

לא חשבתי אחרת!

המשך תגובתי לסרטו של דביר קריב: "לא חשבתי שהוא יצחק" שהוקרן בערוץ 10 ב-11.10.15 בפרשת רצח רבין
05/11/2015  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
רבין. הספק מושרש [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

להערים על כולם
"אתה יכול להערים על חלק מהאנשים כל הזמן, אתה יכול להערים על כל האנשים חלק מהזמן, אינך יכול להערים על כל האנשים כל הזמן" (לינקולן).


תמיהות ושאלות שנותרו ללא מענה מאז הרצח

אציין קמצוץ בים של תמיהות, שאלות, עובדות וראיות בזמן אמת, הנעדרים במכוון מכל תסריט ושיח הנוגעים לרצח רבין. אילו פורסמו היה ניתן בנקל להפריך את התיאורייה הממוסדת שנכפתה עלינו באופן הכי לא דמוקרטי:

1) אבישי רביב גויס לשב"כ בתקופתה של ממשלת יצחק שמיר ז"ל. שמיר כידוע היה גאון בענייני מחתרות ומומחה ל"שמפניות" ופרובוקטורים שימושיים והטיב לזהותם. שמיר היה הראשון לזהות את מעלליו של אבישי רביב בתור סוכן שב"כ נגד המחנה הלאומי, כי בסרט הזה היה שמיר לא בפעם הראשונה. הוא זכר היטב מה היו תוצאותיה של עלילת-דם רצח ארלוזורוב, לכן הזעיק את הרב בני אלון והזהיר בפניו:

"בני, הרוויסיוניסטים הפסידו את השלטון ל-30 שנה בגלל רצח ארלוזורוב, אתה חי את השטח - אל תיתן לזה לקרות שוב". (מעריב, 27.11.98).

מיד לאחר מכן החליט בני אלון לחשוף את זהותה של "השמפניה" כסוכן שב"כ לפרובוקציות נגד הימין בסיוע התקשורת, ומי שגילה זאת והקדים אותו היה זה העיתונאי אמנון אברמוביץ, השש אלי סקופים, שחשף את אבישי רביב כסוכן שב"כ.

וכמו בלעם כך גם אברמוביץ': רצה לקלל ויצא מברך!

זה היה נס גלוי שהתחולל על המחנה הלאומי כולו. אלמלא היה העיתונאי האמין ביותר על השמאל בישראל בלעם אברמוביץ' - איש לא היה מאמין לשום מתנחל, לשום ימני ולשום 'דתי "הזוי" עם זקן וכיפה'. גם לא לרב בני אלון, כי כל האברמוביצ'ים בתשקורת ובמערכת המשפט היו דואגים ל"הוכיח" לציבור שבני אלון "מדמיין" או "הוזה" כפי שהם יודעים ומטיבים לעולל למחנה הלאומי!

לא פלא שלאחר חשיפתה של 'השמפניה' קונן כרמי גילון כי: "חשיפתה של 'שמפניה' על-ידי העיתונאי אברמוביץ' הייתה אסון".

גם אברמוביץ' נבהל כשהבין את הנזק שגרם לשב"כ ולהסכמי אוסלו באבחת סקופ והצטער מרה על החשיפה והתנצל בפניהם. הוא הבין את גודל הטעות שהוכיחה קבל עם ועולם שהמתנחלים לא משקרים באומרם כי השב"כ מעליל ותופר להם תיקים על לא עוול בכפם במטרה להשחיר ולהשניא אותם על הציבור, כדי להקל על פושעי אוסלו את גירושם מביתם ואדמתם למען אויבי ישראל וערפאת בראשם!

גילוי נאות - מאז חשיפת 'השמפניה' על-ידי אברמוביץ' נגמרה לי המדינה בארץ חמדת אבותיי! אינני מאמינה לאף מילה שיוצאת מפיהם הממאיר של ערפדי השמאל הקיצון ומערכת המשפט שלהם - אף לא למילה אחת בנוגע לסכסוך בין ימין לשמאל ובין ערבים לציונים. אף מילה! אני מאמינה תמיד להפך ממה שהם אומרים ולעולם אינני טועה, ליגוני.

התנצלותו של אברמוביץ' היא הראייה הטובה ביותר לעובדת היותו של אבישי רביב, סוכן פוליטי לפרובוקציות ועלילות-דם נגד המתנחלים, הבנימין והימין כולו, ששימש כלי שרת בידי ממשלת אוסלו: "במחשבה שנייה לא הייתי מפרסם את זה... לא חזיתי למה זה יתפתח. לא רציתי להיות זה שמעניק לימין מתנות חינם" (15.12.95, עיתון 'ירושלים').

אתם הבנתם את זה?

לחשיפת האמת הצרופה אודות זהותה של 'השמפניה' כסוכן שב"כ, לפרובוקציות ולעלילת סרק כלפי חפים מפשע, שנעשו במסגרת השב"כ של רבין, גילון ואוסלו, במטרה להפוך יהודים לאויבים ואויבים ל'יהודים' כדי לכפות עלינו את הסכמי פשע אוסלו מכנה האברמוביץ': "מתנות חינם לימין"? רחמנא ליצלן!

כרמי גילון שיקר בנוגע ל'שמפניה' בתוכניתה של אילנה דיין "עובדה". בתוכניתה הוא סיפר כי היתוודע לראשונה לקיומה של ה"שמפניה" מפיו של אמנון אברמוביץ' ב-17.11.95, כלומר שלושה עשר יום לאחר הרצח, שהתרחש ב-4.11.95.

בספרו, "שב"כ בין הקרעים" עמ' 254 כותב גילון כי היתוודע לראשונה ל'שמפניה' ביולי 1995, כלומר, חמישה חדשים לאחר שמונה לתפקיד ראש השב"כ במרץ 1995 - הווה אומר, כחמישה חדשים לפני הרצח.

הרי אילו נחשף גילון לקיומה של ה'שמפניה' לאחר הרצח, הוא לא היה מצליח להתנבא ברמה של 'נס' גלוי על אפשרות של רוצח בעל פרופיל מדויק: "יהודי, תימני קטן ומקורזל", העשוי להגיח לאו-דווקא מההתנחליות, אלא גם מהרצליה, מקום מגורו של עמיר.

ולראייה מתוך ספרו של גילון עמ' 13: "אין שום ודאות שרוצח כזה יגיע דווקא מההתנחלויות. הוא יכול לבוא גם מהרצליה או מדימונה".

בזמנו, בזמן אמת, הגעתי למסקנה שלדעתי, רבין טעה טעות מרה כשהעדיף את כרמי גילון על פני גדעון עזרא ז"ל לתפקיד ראש השב"כ. כי לגדעון עזרא פשלה כזאת לא הייתה מתאפשרת ומתרחשת - וללא ספק רבין לא היה נרצח!

באחת מהשיחות שלי כפעילת ליכוד עם גדעון עזרא, אמרתי לו את זה והוא נדהם, אך לא השיב מילה, הוא גם השיב לשאר שאלותי כשרק הגן על השב"כ.

דרך אגב, הרב בני אלון ידע מלכתחילה שאבישי רביב סוכן שב"כ ופרובוקטור בשירות הממשלה, הוא אפילו הזהיר את יגאל עמיר מפניו - ועמיר השיב לו כך: "אל תדאג, אני אמתן את אבישי"!

2) גם בסרטו של קריב, כצפוי, אין שום איזכור ל"צלם התימהוני" והכי מגויס שניתן לעלות על הדעת, 'הצלם האקראי' רוני קמפלר. קשה להאמין שקיים אזרח אחד במדינה שלא תהה לגביו ומאמין שרק 'במקרה' נקלע קמפלר חמוש במצלמה לזירת הרצח ונדבק דווקא לאדם הכי פחות אטרקטיבי, בלשון המעטה, שנראה לו חשוד והתביית עליו במצלמתו כאילו הייתה זו בר רפאלי רחמנא ליצלן!

לדעתי, סרטו של "הצלם" רוני קמפלר, שנערך לפני הקרנתו לציבור, נועד להוות אליבי לאותם רוצחים שניצלו את תוכנית ההתנקשות המבוימת ברבין שנועדה לחיסולו הפוליטי של הימין והבנימין והתנקשו בו על אמת, כדי למנוע מרבין לחסל את 'יצירת המופת' שלהם הסכמי אוסלו - כפי שהחליט רבין לעשות כתוצאה מסקרים שריסקו אותו פוליטית. הרוצחים ידעו שאם רבין, כחתן פרס נובל ל'שלום' יבטל את ההסכמים במו ידיו, העולם יקבל זאת בהבנה ובברכה - וכתוצאה מכך סרסורי ה'שלום' ומחנה השמאל יסיימו את הקריירה הפוליטית שלהם לנצח נצחים - והם לא הרשו זאת לעצמם!

3) אני מצטרפת לתמיהותיה ולחשדותיה של דליה רבין גם בנוגע לסתירה הזועקת לשמיים בין הדוח של הרופא שטיפל ברבין באיכילוב - לבין הדוח של הפתולוג של הממסד יהודה היס. וכך מספרת דליה רבין בראיון ל"עולם האישה" בנובמבר 1999:

"הספק מושרש. כל הזמן עולים סימני שאלה. כמו למשל הסתירה בין הדוח של הרופא שקיבל את אבא כשהגיע לאיכילוב לבין הדוח של הפתולוג. זה לא מנחם אותי. תחושת התסכול קשה מאוד... כשאני שומעת שאדם כמו אביגדור אסקין, אדם שאני עוקבת אחריו מקרוב מאז הרצח, הופעל על-ידי השב"כ, זה מעורר בי כמה מחשבות קשות... הדברים האלה, שוב ושוב מעוררים בי ספקות..."!!

ולסיום, מספר שאלות מתוך מאות, שאינן נותנות מנוח לנפשי - כיהודיה - שלא העלתי בחלומות הכי שחורים שלי שאי-פעם, לאחר השואה, במדינת היהודים, תקום ממשלה יהודית שתשתמש בסוכן שב"כ יהודי שהיה אמור לשמור על חייהם וביטחונם של יהודים ואזרחים חפים, להגן עליהם מפני אויביהם, ולשמור על חוק וסדר כצפוי מדמוקרטיה מתוקנת, ובמקום זאת תעשה בסוכן שב"כ שלנו, של כולנו, שימוש פוליטי לצרכים אלקטוראליים נגד יהודים בארץ חמדת אבות? שמע ישראל!

1) גם על-פי עדותו של דביר קריב בסרט, השב"כ ידע על מספר ניסיונות של עמיר לפגוע ברבין. אז מדוע אפשר אבישי רביב ליגאל עמיר לפגוע ברבין "בפעם השלישית", כלשונו של השב"כ, דקה לאחר הרצח במקום למנוע ממנו על "הפעם הראשונה", ניסיון שנכשל? ומדוע השב"כ שידע לא התערב?

2) מדוע אסר יגאל עמיר על עורך דינו ג' גולדברג להזמין את אבישי רביב להעיד במשפטו?

3) מדוע ביטל חגי עמיר את התביעה נגד אבישי רביב לאחר שהובהל לפגישה דחופה עם אחיו בכלא, לראשונה מאז הרצח, לצורך דרישה זו? ומה גרם לחגי עמיר לציית?

4) מספר שניות לאחר הרצח, כשכל המדינה כמרקחה ואיש טרם ידע מה באמת קרה לרבין - עיתונאים רבים ובחלקם מגויסים קיבלו ידיעה מאבישי רביב: "הפעם פספסנו - בפעם הבאה נצליח". על החתום ארגון אי"ל.

5) האם ידע רביב מלכתחילה שמדובר בכדורי סרק לצורך התנקשות מבויימת? ולכן עמיר "פיספס" גם הפעם? או שמא, רביב היה שחקן נוסף ומכריע בהתנקשות המבויימת ולכן זוכה 'פה אחד'?!

6) מדוע ולמה ועל סמך מה זוכה אבישי רביב פה אחד? שעל-פי כל הראיות ידע על כוונותיו של עמיר לפגוע ברבין ויכל בנקל לסכל את הרצח הכי צפוי בעולם?! לעומת מרגלית הר-שפי (הכסת"ח של הפרקליטות והשב"כ!) שגם כרמי גילון וגם עמי איילון הודו בחפותה, הואשמה ונשפטה בטיעון הכי שקרי וזדוני מתוך כתב האישום של מישאל חשין: "טלפון אחד למשטרה והרצח היה נמנע"?

זו עלילת-דם שהובילה את אחיה, של קורבן 'יוקרת המערכת' של חשין, ברק, ארבל וביניש, מרגלית הר-שפי להתאבד - הי"ד!!

7) האם גורמים בשב"כ הקדוש שלנו, של כולנו, תכננו התנקשות מבויימת ברבין כפי שפורסם בעיתון הבריטי "אובורבר" המסתמך על גורמים ביטחוניים ומקורות ישראלים תחת הכותרת: "השב"כ תיכנן התנקשות מבויימת ברבין ויגאל עמיר ניצל את התוכנית" (2.4.96)?

הרי על-פי העדויות, הראיות והכדורים, בדיעבד, לא היה זה עמיר שניצל את 'תוכנית ההתנקשות המבויימת'. מי שניצל את התוכנית חייב להיות מי שחשש פחד מוות מחיסולם של הסכמי אוסלו, בניגוד להאשמות הזדוניות והמכוונתו כלפי כל הימין ש: עמיר רצח להם לא רק את רבין ו'השלום' - הוא רצח גם את הסכמי אוסלו!!

יכול להיות שהעיתון הבריטי "אובורבר" הוטעה בזדון ובמכוון על-ידי מקורות ישראלים לגבי יגאל עמיר? - כדי להסיר כל חשד מהאפשרות שאחרים ידעו וניצלו את תוכנית ההתנקשות המבוימת ורצחו את רבין? גם זה לא נחקר עד כה!

8) ב-3.11.05 הוקרן סרטו של נפתלי קליקסברג "תיק לא סגור" בערוץ 2. בתחקיר שערך מוכיח קליקסברג, קבל עם ועולם, שלא מהאקדח של עמיר נרצח רבין!

שום פשע

ואני שואלת בזעקה: איך ייתכן במדינה מתוקנת ו'דמוקרטית' שאיש לא קם? אף איש מערכת משפט בישראל לא נזעק? אף חוקר עיתונאי אחד לא הגיב על כך? איך אנשי ימין לא הקימו קול זעקה? לאן נעלמו כל אבירי הצדק והדמוקטריה משמאל? איך משפחת רבין שומרת עד היום על זכות השתיקה? וביתר-שאת איך התחקיר עבר לסדר היום כלא היה? נראה לכם תקין?

על זה אמר ג'ורג' אורוול:"אין שום פשע, שום פשע בכלל שלא ניתן למחול עליו כאשר "הצד שלנו" מחולל אותו"!!

דרך אגב, עורך דינו של יגאל עמיר ג' גולדברג נשאל מדוע אסר עליו עמיר לזמן את אבישי רביב להעיד במשפטו- וכך הוא השיב: " לא יודע. הוא לא אמר לי. התחושה שלי הייתה שעדותו של אבישי רביב הייתה מזעזעת את העולם" ('ידיעות אחרונות' 'על השרון' 26.9.97)!

עד כאן קמצוץ של תהיות ושאלות מקוממות ללא מענה!

אוסיף רק שיש בי צער עמוק על הירצחו של רבין משום שלא זכה לבטל את הסכמי הדמים מאוסלו - כפי שרצה והחליט - לכן נרצח - גם על-פי עדותה של דליה רבין: "הרבה אנשים שהיו קרובים לאבא אמרו לי שערב הרצח, הוא שקל לעצור את תהליך אוסלו מפני שהטרור השתולל ברחובות וערפאת לא סיפק את הסחורה. אבא הרי לא היה עיוור שרץ קדימה בלי מחשבה" (ידיעות אחרונות, 8.10.10)!

בעיתון 'מעריב' השבת, 16.10.15 מודיעים כתבלבי העיתון "בתדהמה" לקראת פסטיבל רבין והמשך הריקוד על הדם, במלאת 20 שנה לרצח על סקר שנערך בעם ישראל שתוצאותיו מזעזעות את השמאל בישראל:

"אחד מכל שלושה ישראלים: אין דבר כזה מורשת רבין".

"אחד מכל שלושה ישראלים: תומך בתיאוריית הקונספירציה".

"אחד מכל חמישה ישראלים: יגאל עמיר לא הרוצח".

"אחד מכל שלושה ישראלים: לקצוב את עונשו של יגאל עמיר".

"אחד מכל שני ישראלים: לא מתגעגע ליצחק רבין".

"אחד מכל שני ישראלים: לא מזדהה עם אירועי הזיכרון".

"אחד מכל ארבעה ישראלים: רבין היה מבטל את הסכמי אוסלו"!!!

אמרתי לכם: לשקר אין רגליים. יש לו תשקורת שמאלנית אנטישמית סלקטיבית ברובה!

אמרתי לכם שאברהם לינקולן צדק. עובדה: "...אינך יכול להערים על כל האנשים כל הזמן!"

זעקו שמיים וצדק, אמת מארץ תצמח וצדק משמיים נשקף, במוקדם או במאוחר ובעזרת השם כמובן!

* הערה חשובה ביותר, אני נוהגת להשתמש במילה "השב"כ" באופן כללי, אינני מתכוונת חלילה וחס לכל השב"כ שרוב חייליו עושים עבודת קודש למען עם ישראל - וללא צל צלו של ספק אני תמיד זוכרת שאין לנו שב"כ אחר והשב"כ המבורך הזה הוא שלנו - של כולנו - הוא אנחנו!
תאריך:  05/11/2015   |   עודכן:  05/11/2015
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא חשבתי אחרת!
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסתר ש. ג
5/11/15 14:57
 
ל - א.ש.ג
5/11/15 15:37
 
קורןנאוה טבריה
5/11/15 16:10
 
בכל וגם ילדי תימן
8/11/15 08:52
2
ל-נאוה קורן
5/11/15 15:12
 
קורןנאוה טבריה
5/11/15 16:28
3
לפתוח את התיק
5/11/15 15:34
4
קורןנאוה טבריה
6/11/15 11:58
5
על דליה רבין
6/11/15 12:17
6
הגוי..
6/11/15 13:58
7
ישע
8/11/15 11:09
8
אסף צבי
9/11/15 00:28
 
קורןנאוה טבריה
9/11/15 07:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למרות המעורבות הצבאית הרוסית בסוריה אין עד כה שינוי במאזן הכוחות לטובתו של הנשיא הסורי בשאר אסד ובכמה חזיתות בקרבות אף נרשמה נסיגה של הכוחות הסורים.
05/11/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
התרסקותו של המטוס הרוסי במצרים בשבת האחרונה (31.10.15) העלתה מספר ספקולציות ודאגות לאור השאלה כיצד אירע הדבר. דאגות אלו הוחמרו, לאחר ששלוחת דאעש בסיני נטלה אחריות על הפלת המטוס, בלי לציין כיצד עשתה זאת.
05/11/2015  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
אין חולק על כך, שלשכת ראש הממשלה היטיבה לעשות במאמציה לאתר אדם ראוי, שכל תפקידו יהיהלשאת בעול האחריות למערך ההסברה. האדם שנמצא כמתאים הוא ד"ר לפילוסופיה רן ברץ, העשוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים.
05/11/2015  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
למרבה המזל אין ישראל עומדת, עדיין, על סדר-יומו הרשמי של ארגון הטרור הרצחני דאעש, ככל הנראה רק תודות לעובדה שעדיין לא תם ונשלם ביסוסה המוצק של המדינה האיסלאמיסטית, העומדת כיום בראש מאווייו. אלא שהיום הזה בוא יבוא. לפחות על-פי איתותי איומיו. שהרי לצורך מימוש איומו כבר דאג הארגון להקים תחנת-שידור בעברית משלו, בה הוא קורא בעצם ימים אלה "לעקור את מדינת היהודים משורשיה, ולא להותיר בה עוד שריד לפליטה".
05/11/2015  |  ראובן לייב  |   מאמרים
סופרים וסופרים, קהל שוחרי ספרות,
05/11/2015  |  הרצל חקק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il