|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

סמוז - משקה אקזוטי בטעמים טרופיים מושק בישראל

- הודעה מטעם קונארד טייט
08/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

מותג המשקאות הבינלאומי "סמוז" מושק בישראל ופותח קטגוריה חדשה בשוק המשקאות הקלים: משקה פירותי על בסיס פרי הקוקוס. את המותג מייבאת חברת "קונארד טייט ישראל שהיא חברת בת של תאגיד "קונארד טייט אינטרנשיונל" המוביל את שוק חומרי הגלם הכשרים למוצרי מזון ברחבי העולם.

"סמוז" הנו משקה פירותי בריא המיוצר באיי אינדונזיה, המתמחים בגידול קוקוסים לתעשיית המזון והמשקאות. "סמוז" מכיל 100% רכיבים טבעיים, מבוסס על חלב קוקוס בשילוב פירות טרופיים ומועשר בוויטמין C. במשקה אין כולסטרול, אין שומן, ואין בו חומרים משמרים. בהמשך למוטיב הבריאות הדומיננטי במשקה, מקפידים בתהליך הייצור להשתמש אך ורק בקוקוסים טריים אשר מרגע הקטיף ועד למוצר המוגמר עוברות 24 שעות בלבד.

בשלב הראשוני ישווק המשקה בארבעה טעמים; אננס, פסיפלורה, מנגו וגויאבה ורודה ובשני גדלים : בפיצוציות במארז אישי במחיר של 7.99-8.99 שקלים ל- 250 מ"ל וברשתות שיווק במארז משפחתי במחיר של 14.99 שקלים לליטר. המשקה מגיע במארז קרטון חדשני הניתן למחזור בצורת מחומש ייחודי ומעוצב בססגוניות מרהיבה.

סמוז הושק בספטמבר האחרון במדינות המזרח הרחוק ומאז, הוחדר בהצלחה לשוק האמריקני בארה"ב ולשווקים אירופים (אנגליה, צרפת וגרמניה).

התאגיד האנגלו-אמריקני "קונארד טייט אינטרנשיונל" המוביל את שוק שיווק והפצת חומרי הגלם למוצרי המזון והמשקאות הכשרים ברחבי העולם הנמצא בבעלותו של איש העסקים החרדי זאבי מסר אשר היקף פעילותו הבינלאומית עומדת על כ- 7 מיליון דולר בשנה, יחדיר את המותג "סמוז" לישראל בהשקעה כוללת של מיליון וחצי דולר באמצעות חברת-הבת "קונארד טייט ישראל".

זאבי מסר, מנכ"ל ובעלים של "קונארד טייט אינטרנשיונל" יבואני "סמוז" לישראל: "מבדיקה מקיפה של שוק המשקאות בישראל ובדיקת כדאיות עלה כי קיים פוטנציאל של כ- 50% מהאוכלוסיה שטעם הקוקוס במשקאות רלוונטי לה. אין עוד משקה כזה בארץ, טעם הקוקוס מזכיר לצרכן הישראלי תחושה נעימה של חופשה בחופי איים טרופיים".

המשקה ישווק באמצעות חברת ההפצה "אדיר סחר" האחראית על הצלחת ההחדרה והשיווק של מותגי המשקאות הנישתיים "מאסטר קפה", "איילנד" ו"גוארנה".

שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ- 1.5 מיליארד שקלים בשנה. כאשר משקאות קלים עם 50% מהשוק, סחוטים עם 13%, קפואים עם 7% ונישת הנקטר והמיצים העמידים תופסים 30% משוק זה.

"מק'אן אריקסון - בוטיק" האחראים על מיתוגו של "סמוז" לשוק הישראלי ועל קמפיין ההחדרה שהיקפו למעלה ממיליון דולר ערכו קבוצות מיקוד רבות מהן עלו תובנות אשר הובילו לשינויים ויזואליים במוצר עצמו וליצירת זהות אופי למותג.

מתוך הרציונאל שסמוז הנו משקה הקוקוס האמיתי הראשון בישראל, אסטרטגיית הקמפיין נשענת על קוקוסים אמיתיים ולוקחת את הסיטואציה לחופים קריביים עטורי עצי קוקוס שהפרי נופל על החוף.

קמפיין ההחדרה יכלול פרסומות בערוצים המסחריים, 2, 10 וערוץ 24, שילוט חוצות, קמפיין אינטרנט, קמפיין בכלל המגזרים - רוסי, דתי, חרדי, ערבי. קמפיין גרילה במדיות אלטרנטיביות וילווה בפעילויות קד"מ שונות כגון הטעמות עם דיילות ממותגות ברכבים ממותגים במוקדי צעירים ברחבי הארץ. הקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר ינוהל ע"י משרד הפירסום מקאן אריקסון - בוטיק. כמו-כן, יעלה קמפיין יחסי ציבור מאסיבי הכולל מסיבת השקה ברנז'אית התואמת את ערכי המותג.

קרדיטים: סמוז
יבואן: "קונארד טייט אינטרנשיונל"
הפצה: "אדיר סחר"
משרד פרסום: "מק'אן אריקסון - בוטיק"
מנכ"ל מק'אן בוטיק: אורנה נדב
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
מנהלת קריאייטיב: אלדד ויינברגר
קופי: ירמי ניר
ארטדיירקטור: יפעת שלזינגר
אסטרטגיה: אלדד הילוויל
מנהלת לקוחות: אורית שצברג
תקציבאית: שרון חשפאי
מפיקת משרד: אידית לוי
חברת הפקה: אולפנות / אבנר אורשלימי
בימאי: קובי חוויה.
פוסט פרודקשן: ברודקאסט.
עיצוב מוצרים: סטודיו מק'אן אריקסון.
יחסי ציבור: זאביק דרור יחסי ציבור.
קידום מכירות: מומנטום ישראל.
אינטרנט: מק'אן דיגיטל - יוסי ארז.

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
זאביק דרור , יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב כהן, מבעלי רשת "ללין": "אנו מזהים עלייה חדה, במודעות למוצרי טיפוח מחומרים טבעיים והתחברות לתרבות טיפוח הגוף, לכן, אנו רואים בהתרחבות הרשת צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק, כאשר המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של רשת "ללין" ליצור רשת בינלאומית מובילה בתחומה".
08/08/2006  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
למרות ההפצצות הבלתי פוסקות על קרית-שמונה אמש ועל ואזור הצפון כולו, הגיעו נציגים מחברת התוכנה SPL ומדריכי כושר של מכון וינגייט עם משאית עמוסה בציוד ספורט לאזור המופצץ.
המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" לא כולם יפים, לא כולם גורים, אבל לכולם מגיע בית חם... אנא עזרו לנו למצוא להם בתים מאמצים. ללא ספק, מבט חטוף בתמונותיהם מעלה את מצב הרוח.
07/08/2006  |  דפנה טלמון  |   הודעות כלליות
רשות ההסתדרות לצרכנות פותחת מחר קו חם מיוחד למתן ייעוץ טלפוני לצרכנים בעניינים הקשורים לצרכנות במצב החירום.
ההסתדרות הרפואית גייסה 500 ערכות עזרה ראשונה מתקדמות שחולקו לתושבי הצפון. הערכות כוללות תחבושות איכותיות לטיפול בכוויות, כדורים נגד כאבים לילדים ומבוגרים, חוסם עורקים וציוד רפואי נוסף.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המחשבה שתגובה לפרובוקציה תשנה את ה-דנ"א של אויבנו המוסלמים היא מחשבת סרק    עלינו ליטול את היוזמה לידיים ולתקוף בהתמדה בנקודות הכי כואבות    התגובה והנקמה הן נשק של עניים, ואנו לא כא...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il