חברת כלל העבירה את עיתון הסוכנים שלה לאינטרנט. החל מחודש אוגוסט, סוכני כלל ביטוח יקבלו את עיתון החברה במתכונת מקוונת.
דורית זינגר, סמנכ"ל שיווק ומו"פ בכלל ביטוח, אמרה כי המתכונת החדשה של עיתון החברה "יוצא מן הכלל" מבקשת להדק ולהעמיק את מרקם הקשרים בין קהילת הסוכנים לבין כלל ביטוח על אגפיה ומרחביה, ואף בין סוכני כלל לבין עצמם. "שמנו לעצמנו למטרה לעדכן את הסוכנים בכל הנוגע לחידושים בתחומים המקצועיים, ולענין אותם ברעיונות ובנושאים אקטואליים הקשורים לביטוח ולשוק ההון", אמרה זינגר.
בעיתון ייכללו חדשות וכתבות מקצועיות בתחומי הביטוח השונים, פסיקות משפטיות רלוונטיות, מידע על מבצעים שעורכת כלל ביטוח לסוכנים, יוזמות שיווקיות של סוכנים ושל מפקחים, מידע על הנעשה במרחבים וסיכומי קורסים מקצועיים. בצד ביטוח יהיו גם כתבות על נושאים הקשורים לניהול, שיווק ומכירות, שירות, ועוד.
העיתון גם יהיה במה להכרת פעילויות ותחביבים של סוכנים - במדור "סוכן בנעלי בית" ירואיינו סוכנים על תחומי העניין המיוחדים להם. מערכת "יוצא מן הכלל" ביקשה מכל הסוכנים לדווח לה על אירועים מיוחדים ולהציע נושאים חדשים.
"יוצא מן הכלל" יגיע אל הסוכנים בדואר האלקטרוני שיציג את תקצירי הכתבות. המגזין במלואו יוצג באינטרנט, וקישוריות הדואר האלקטרוני יאפשרו לסוכן להגיע לכתבות המלאות.
"הרוב הגדול של סוכני כלל ביטוח מחובר כבר לרשת האינטרנט", אמרה דורית זינגר. "עם זאת אין אנו מזניחים גם את אלה שעדיין אוהבים לקרוא חדשות בכורסה - לעיתים רחוקות יותר יועבר לסוכנים המגזין המודפס, שיכלול חלק חשוב מהתכנים של העיתון המקוון".