|   15:07:40
דלג
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

אין מנוס ממנוסה

כשהגברים שאמורים לגבות ולתמוך בורחים משדה הקרב הווירטואלי
06/12/2015  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   מראה   |   תגובות
ינון מגל [צילום: פלאש 90]

אין דבר שמרגיז את הברנז'ה יותר מן הבוגדים בה. והדרך הטובה ביותר לחסל פוליטית מי שמשויך למחנה היהודי-לאומי הוא להטיל בו רפש מיני.

פעם היו כאן גברים. הם התגייסו להגנת העם והארץ. הם עברו טירונות של טרטורים מכאן ועד לגבעה שמעבר לאופק. הם עמדו חתומי פנים בפני הרוח המצליפה ולשונו החדה של סמל המחלקה בשחר שאחרי ליל מסע מפרך על רגליים בצקות בתוך נעליים רטובות מיזע וגשם. הם יצאו לפעולות נועזות שמהן חלק מחבריהם לא חזרו. בזכותם, כך אמרו לנו, אנו חיים פה בבטחה יחסית, יותר בטוח מלונדון, פריז או סאן-ברנרדינו. פעם היו כאן גברים שיכלו לעמוד בכל משימה, בכל קושי, בכל התעמרות גופנית, נפשית ומילולית, ולהמשיך את המסע בגאון.

זה היה פעם. היום הם נמוגים מאימת הפוסט בפייסבוק.

אז מה היה לנו כאן? מלח הארץ, לוחם סיירת מטכ"ל, מגיש ראשי במהדורת החדשות הלאומית, עיתונאי העומד בראש אחת ממערכות החדשות החשובות בארץ, החליט לעשות מעשה ולהתגייס מחדש להגנת העם והארץ, והפעם כחבר כנסת. לא בשמאל, שם כל עיתונאי חבר ברנז'ה הוא למעשה פוליטיקאי במסווה, אלא בימין, אולי אף בימין הדתי לאומי. האיש התפטר מעבודתו, עשה ימים ולילות במסע הבחירות, נבחר לכנסת, ומן הדוכן הציבורי החל להרביץ את האמת, באופן שרק תקשורתן מיומן יודע להרביץ.

ואז הוא פגש את פייסבוק. פוסט אחד בפייסבוק אודות סיפור ישן, חרבוש אחד בדיו אלקטרונית אודות חליפת מילים זו או אחרת, והאיש התקפל. הוריד את הדגל, ירד מן הדוכן, ברח מן הכנסת, ונעלם לתוך מחילה שאין בה קליטה של תקשורת אלקטרונית.

אבל מילא הוא. הספונסור שלו, מי שהיה אמור לעמוד מאחוריו כחומה בצורה, אף הוא קצין סיירת שהתפאר בכך שהרג ג'יהאדיסטים הרבה, גם הוא התפרק כשלג אחרי הגשם לכדי עיסת בוץ דביקה של דיבורי התנצלות. אפשר להתרשם מן ההקלה שנשמעה בכל התבטאות על שחברו חסך ממנו את הצורך להראות קצת נחישות, קצת תמיכה, קצת עמידה ברוח הנושבת מן השמאל. מורך, התקפלות כאטרייה שלוקה, חברות על הקרח, עמידה נחושה של דיונה. האלה הגברים שלנו?

ומה על שאר הגברים של המפלגה המסוקסת המתיימרת להנהיג את העם מעמדה של צדק הנתמך בכוח? לפתע הם התאדו כולם. איש לא פתח פה וצפצף, מוראם של הפייסבוק ושל התקשורת השואבת ממנו את סמכותה נפלו עליהם. האלו גברים אלה?

חורצי הדין ללא דין

מילא הם. מה עליה? כולנו יודעים מזה כעשור שכל האשמה על-רקע מיני די בה כדי להחריב חיים של כל גבר הניצוד בכוונת של הממסד הפמיניסטי. היא, המייצגת את כל מה שהפמיניזם המודרני אמור להשיג: עלייה מסחררת בסולם החברתי עד כדי היותה שרת המשפטים, גם היא לא התייצבה לצידו של חברה המותקף. מותקף במה? בטינופת אלקטרונית שאין מאחוריה שום דבר יותר מדיבורים של בינו לבינה.

היא, שיודעת כמה קל ללכלך על בן אדם בדברים שאין בהם ממש, שדוגלת בהפרדה הראויה בין תפקוד לבין דעה קלה לרגע, הייתה צריכה להיות גבר, במובן הלא מיני של המילה, ולצאת חוצץ נגד השימוש הנלוז במין כדי להפלות את הגברים לרעה - לא בשל עוול שעשו, אלא בשל דמיון העוול במוחה של האישה שהוסתה לעשות עוול. אבל לא. גם היא התמוססה לתוך דיבורים חסרי תוחלת שאין בהם כדי לסייע לאיש לעמוד במתקפה התקשורתית שניתכה עליו.

מילא הם. בתשאול קצר בקרב נשות המגזר מתברר שטוב עשה יינון מגל שברח, כיוון שלדעתן עשה מעשים לא ראויים. על סמך מה חרצתם את דינו של האיש? האם הוגשה תלונה למשטרה, נחקרו העדים, היה תהליך של חקרת ודרשת היטב והנה נמצא הדבר? לא, מספיק שההאשמות הופרחו בחלל הווירטואלי, ומבחינתנו הוא פסול.

בפרשת יינון מגל ברור דבר אחד. לא היה בה שום דבר הקשור לתפקודו של מגל כחבר כנסת, או כראש מערכת החדשות של וואלה, או כמגיש החדשות הממלכתי. היה בה שימוש ציני של השמאל בעורבא פרח כדי לסתום את פיו של הדובר הרהוט ביותר של נאמני ארץ-ישראל. בפעם שלרשותם היה איש שהיה בכיר בצד השני של התהום, ממש בלב הברנז'ה. הוא עמד באומץ מול כל חבריו ומוקיריו בחייו הקודמים וענה להם בשפתם, אבל באמת ולא בשקר, במציאות ולא באשליות, בנטילת קורה מבין העיניים ולא בטיוח. אין דבר שמרגיז את הברנז'ה יותר מן הבוגדים בה. והדרך הטובה ביותר לחסל פוליטית אדם המשויך למחנה היהודי-לאומי הוא להטיל בו רפש מיני.

יינון מגל עמד בחוצות העיר הווירטואלית וחש את גושי הרפש המוטחים בו מכל עבר. הסתכל ימין ושמאל, למעלה ולמטה ומסביב, ואין איש עימו. כולם נטשו אותו ורצו להתחבא ממטר הרפש המיני, פן ידבק גם בהם. הסתכל לאחור לטור הלוחמים על ארץ ישראל שחשב שמגבים אותו, והנה אין איש. כולם עשו פזצ"ט בלי אלף, מבלי להשיב אש אל מקורות הירי. התגנב החשש לליבו שאלה שהיו אמורים להיות עימו בצוות, שבו מאחריו, אולי מכיוון שהתבלט יתר על המידה. אוריה החיתי בשדה הקרב הווירטואלי.

בשלב זה היו לו ליינון שתי אפשרויות. להילחם ולקוות שבמלחמה הזו יתגייסו לטובתו כל אותם עשרות ואולי מאות אלפים שהיו חבריו הווירטואלים, או לנוס על נפשו.

יינון בחר לנוס על נפשו.

מפלגת הבית היהודי נמלטה מן המערכה, והברנז'ה שונאת-ציון חגגה את נצחונה. היא הוכיחה כי הימין המתון הוא חבורה של מוגי לב, פחדנים בני פחדנים, שאינם מסוגלים לעמוד אפילו בהכפשה וירטואלית. מנהיגות שכזו אינה יכולה להיות ראויה לאימון העם, כי האתגרים האמיתיים נוראים בהרבה מבליסטראות אלקטרוניות של בחורה זו או אחרת.

אי-אפשר שלא לחשוב על האיש שלנו בוושינגטון, ג'ונתן פולארד, עומד בתוך השגרירות כשציידי הבולשת ממתינים לו בחוץ והריר נוזל בין לסתותיהם הווירטואליות, סמוך ובטוח כי עתה הוא מוקף חברים, מגובה במדינת ישראל ובמוסד הכל-יכול, ופתאום מוצא עצמו מאוים ומושלך אל הקור, אל הכלא, אל 30 שנה אבודות. יינון מגל לא הושלך לכלא אמיתי, אלא לכלא וירטואלי, אבל בימינו, זה הכלא הקשה יותר, במיוחד לתקשורתן.

לצורך התרגיל המחשבתי, מה היה קורה לו דבק יינון מגל באקדוחיו, והיה מתחיל לירות את התחמושת הווירטואלית שבידיו במבקשי נפשו, היה מכריח את המאשימים לגבות את הפוסטים בפייסבוק בעובדות שניתן להוכיח בבית משפט, מכריח אותן מאשימות לעמוד בבית משפט בחקירת שתי וערב של בן-גביר, לעמוד ולתאר בדיוק רב עם ההקלטות המתאימות והעדים שאין-בהם-רבב את האמירות שהופרחו לפני שנתיים, חמש ועשר. מה היה לו היה ח"כ מגל מגייס לעזרתו את כל נאמני ארץ-ישראל שרואים בו מנהיג בכוח של התנועה לחיזוק הריבונות היהודית על ארץ ישראל? הייתכן שהיה יוצא מן התלאות הללו כמנהיג?

אין סיכוי. כי מערכת המשפט היא חלק מן הברנז'ה. ראו את הרשעתו של הנשיא לשעבר קצב על סמך עדות בת עשר שנים. ראו הסיכול הממוקד שנעשה לשר המשפטים חיים רמון כאשר תהה אם יוכל לבצע שידוד מערכות במערכת המשפט. ראו סיכול מועמדותו של סילבן שלום לנשיאות דרך רפש מיני ממוחזר שהועלה מן האוב נגדו ונעלם כשהסיר את מועמדותו.

חבל. רציתי להאמין בדור הנוכחי ובנחישותו להתמודד עם הרשע, אבל אין לי ברירה אלא לסמוך בינתיים על הדור הקודם. בינתיים אשתדל לנהל את ענייני עם נשים במרחק של לפחות שולחן.

הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial" ו-"The Witches of West Bend ו- [קישור]
תאריך:  06/12/2015   |   עודכן:  06/12/2015
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין מנוס ממנוסה
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמעד
6/12/15 11:07
2
אהוד פרלסמן
6/12/15 15:00
3
מהלך דוחה
7/12/15 06:02
4
וינטר הניה
7/12/15 21:12
5
באום
7/12/15 22:03
6
איל
10/12/15 20:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טוב, אז כמו שאתם זוכרים, סוף-סוף החליטה החברה שלי לעבור לגור איתי. אבל כמעט מיד נהייתה לנו הבעיה של מה היא מעבירה מהבית שלה ומה אני מוציא מהבית שלי. כן, אני יודע שזאת לא נשמעת בעיה אמיתית, בעיקר בהתחשב בכל הבעיות האמיתיות שיש לנו כאן במדינה, כמו השוד של הגז, והמצב של הפליטים המסכנים שאיש לא עוזר להם, וכמו הדברים הלא יפים שאמר אחד מחברי הכנסת על בחורה אחת מהעבודה שלו, שזה נורא נורא חשוב, כי זה קשור בדמותה המוסרית של המדינה שלנו, וזה שאחד מהח"כים צחק על אחת אחרת שהיא מהמגזר של הנכים, ולמרות שהיא אמרה עליו דברים לא נעימים (ואני בכלל לא בטוח שהיא אמרה אותם, כי כולם יודעים שאפשר בקלות לזייף צילומים).
06/12/2015  |  עילי צוף  |   מאמרים
איתמר לוין, במאמרו ב-News1 מיום שישי האחרון, ("חכמים על חלשים"), קובל על חוקרי המשטרה (שאותם משום מה הוא מכנה: חכמים) על נחקרים קטינים (אותם משום מה הוא מכנה: חלשים). כולנו יודעים זה מכבר שפושעים קטינים, אינם בהכרח חלשים או סתם ילדים מסכנים נרדפים. במקרים רבים הם נחשבים חזקים, אכזרים ואלימים, שלא ישברו בקלות בחקירות, ביחוד אם שולחיהם קטין בעיני החוק, ואז אין פה שאלה של מה דתו או מה ייחוסו - הוא קטין. אך האם הוא תמיד "חלש"?.
06/12/2015  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
לאחרונה התבשרנו שדירקטוריון מפעל הפיס החליט שלא להלוות את כספי המפעל לחברות שהן או בעליהן כבר ביצעו תספורת למלוויהן בעבר. אין ספק שהחלטה זו היא זרקור ל"מוסדיים" ואף לבנקים המסמן שמי שלא פורע התחייבויות בל יצפה לכך שהוא יוכל לחזור וללוות. הוא מועד ושומר נפשו ירחק. אם הבנקים היו נוהגים כך היה נחסך מהם הצורך לבצע מספר מגה מחיקות שביצעו. כל לווה קטן שהבנק נאלץ למחוק חלק או כל חובו מופיע ברשימות התראה ואינו יכול ללוות יותר. ניהול נכון של האשראי יצריך שימוש מופחת במוחק.
06/12/2015  |  יעקב שטרכר  |   מאמרים
לא פעם אני מרים גבה ולא מבין את נימוקי העליון כאשר הם באים לפסול החלטות ממשלה, צבא, מערכת הביטחון. והפעם הריסת ביתו של מחבל שרצח חיל ישראלי על לא עוול בכפו.
06/12/2015  |  שמעון זיו  |   מאמרים
הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין ממשיך ב"סדרת החינוך" שהוא עושה לנשיא טורקיה רג'ב טייפ ארדואן ועל-פי הנחייתו הקפיאה רוסיה ב-3 בדצמבר את בניית צינור הגז שאמור להעביר את הגז הרוסי לטורקיה ומשם לאירופה.
06/12/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
משבשב ברוח (14)  /  עילי צוף
בורסת הדמים העולמית   /  טל בן דור
יונתן פולארד הוא אידיוט  /  יובל ברנדשטטר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il