"מסע אחר - המדרשה לצילום גיאוגרפי" (
www.masa.co.il/photo ) בית הספר לצילום של קבוצת "מסע אחר" והמדרשה לצילום גיאוגרפי עולה לראשונה בקמפיין פרסום באינטרנט. הקמפיין יעלה השבוע תחת הכותרת "אם תמיד חלמת ללמוד צילום, הקלק", באתרי האינטרנט השונים באמצעות TBWA\ DIGITAL.
הקמפיין עולה במטרה לקדם ולעודד הרשמה לתוכנית הלימודים הדו- שנתית המיועדת לתלמידים המעונינים להפוך צילום למקצוע. לאחרונה הסתיים תהליך המיזוג בין 'מסע אחר - בית ספר לצילום' למדרשה לצילום גיאוגרפי, שני בתי הספר הבולטים בארץ בתחום צילום תיעודי-גיאוגרפי, תחת השם "מסע אחר - המדרשה לצילום גיאוגרפי".
לדברי אריק שיק, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"מסע אחר", איחוד הכוחות בין "מסע אחר - בית ספר לצילום" ו"המדרשה לצילום גיאוגרפי" הביא ליצירתו של "מסע אחר- המדרשה לצילום גיאוגרפי", המציע את מסלול הלימוד העשיר והמקצועי ביותר בתחום הצילום התיעודי-גיאוגרפי.
לדבריו, קהל היעד אליו פונה ביה"ס הוא בעיקר קהל צעיר, משוחררי צבא וחובבי צילום החולמים להפוך את הצילום העיתונאי/מגאזיני למקצוע ועל כן הוחלט להעלות קמפיין אינטראקטיבי, הפונה לאלו שחלמו תמיד לעסוק בצילום וכן, מדגיש את נושא המקצוענות - בית הספר המקצועי ביותר עבור אלו שמעונינים להפוך את הצילום למקצוע.
מנהל קריאייטיב: אריאל קוצר, סמנכ"ל לקוחות: גל ברק, מנהלת אסטרטגיה: שלומית קוטיק, תקציבאית: הילה לייזרוביץ', קופי: חן רותם, ארט: רועי קינן.
מנהל מותג 'מסע אחר - המדרשה לצילום גיאוגרפי' בקבוצת "מסע אחר": דביר קליין.