חברת HOT עולה בקמפיין פרסום המיועד לשירותי הטלפון הפנים ארצי שלה תחת המסר: "מתחברים לרשת HOT ומדברים ב- 0 אג' לדקה". הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין יעלה בטלוויזיה (ברשת ערוץ 2), בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובשילוט חוצות, בהשקעה של 3 מיליון ש"ח.
יוסי לובטון, סמנכ"ל שיווק ב- HOT אומר כי : "HOT ממשיכה לחדש בתחום הטלפון הקווי אחרי שהביאה לפריצת דרך בתחום הטלוויזיה כאשר הציעה מסלולים במחיר קבוע . HOT מזמינה את הלקוחות להתקדם ולהצטרף לשירותי הטלפון המתקדם בישראל ובכך ליהנות ממחירים אטרקטיביים וממגוון מסלולים אטרקטיביים והתקנה חינם".
לדוגמא, 2 מהמסלולים:
- לראשונה בישראל - מסלול 1 - חופשי ב- HOT 077 - מסלול המאפשר לדבר ללא הגבלה ובאופן חופשי 24 שעות x 7 שיחות בתוך הרשת. שירות תא קולי, שיחה מזוהה, שיחת ועידה, התקנה ללא תשלום עד 4 שקעים. דקת שיחה לבזק : 9 אג', דקת שיחה לרשתות הסלולר 41.09 אג'. עלותו 39 ש"ח לחודש בלבד ללקוחות הוט (59 שקלים ללקוחות טלפון בלבד).
- מסלול 2 - דבר חופשי 077 - המסלול כולל: עד 2,000 דקות בחודש ל- HOT/בזק, שירות תא קולי, שיחה מזוהה, שיחת ועידה, התקנה ללא תשלום עד 4 שקעים. דקת שיחה לבזק מעבר ל- 2,000 דקות: 12 אג', דקת שיחה לרשתות הסלולר 41.09 אג'. עלותו 59 שקלים לחודש בלבד ללקוחות הוט 79 שקלים ללקוחות טלפון בלבד.
קרדיטים: מנהלת תקשורת שיווקית: רונית חביב, מנהל שיווק: אריאל כהן, ארט: מוטי רובינשטיין, קופי: איילון גורן, סופרוויזר: קרן ימיני, תקציבאית: מיטל קאופמן, פלנרית: הלה תמיר, יח"צ: שטרן אריאלי.