חברת "נירלט צבעים" מציגה שיפור ניכר בפעילות וברווחים. כך עולה מהנתונים הכספיים שפרסמה החברה. הרווח הנקי ברבעון השני של החברה הסתכם בכ- 3.8 מיליון ש"ח, עלייה חדה בשיעור של 160% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2006 כמעט והוכפל ל- 7.3 מיליון ש"ח - גידול של 81% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
במחצית הראשונה של שנת 2006 הסתכמו ההכנסות ממכירות בכ- 144 מיליון ש"ח, גידול של 10% ביחס להכנסות במחצית השנה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה ממכירות ברבעון השני של השנה הסתכמו בסך של כ- 72 מיליון ש"ח, עלייה של 4% לעומת ההכנסות ברבעון השני של שנת 2005. בששת החודשים הראשונים של שנת 2006 הסתכם הרווח הנקי של החברה ב- 6.83 מיליון ש"ח, גידול של כ- 126% בהשוואה למחצית הראשונה המקבילה אשתקד.
אלדד בן- משה, מנכ"ל נירלט צבעים: "במחצית השנה החולפת הציגה נירלט צמיחה השזורה בשיפור משמעותי בכל מדדי הרווחיות. מגמה זו של צמיחה דו ספרתית בהכנסות ושיפור חד ברווחיות הנה מגמה מתמשכת ועקבית. במחצית השנה החולפת השקנו מוצרים חדשים, פתחנו מרכז חדשני לעיצוב בצבע, והעלנו שני קמפיינים פרסומיים. למרות כל זאת השכלנו להציג שיעורי רווחיות התואמים לתוכניותינו. נמשיך להשקיע בבסיס התפעולי שלנו ובבסיס השיווקי-מותגי שלנו, כי הם אלה שיאפשרו לשמור על מגמות הצמיחה ושיפור הרווחיות לאורך שנים. ככלל, התעשיה הישראלית סובלת מעליות חדות במחירי תשומות הייצור, ובפרט, תעשיית הצבעים בישראל, אך כל אלה הנן בחזקת מאפיינים אקסוגניים ולא ברי שליטה מבחינתנו, ועלינו מוטלת החובה להתחדש ולצמוח תוך קיום תהליכי התייעלות מתמידים".