|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

עלילת חלחול לדוגמה ועד לסרטון המשטמה

סרטון המשטמה העכשווי-תורני טלטל אותי היישר אל שנת 1993, לרגע בו החל להתחד"ש עלינו הסיזון שלא נגמר, לקראת הסכמי אסון אוסלו ומעורבותו הדומיננטית של השב"כ שלנו. ולא תאמינו עד כמה לא למדנו דבר ושום לקח לא הופק בשב"כ, בפרקליטות ובתשקורת
04/01/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
חתונת הדמים. באין 'שמפניה' תוססת מתחכמים בסרטונים? [צילום: מן הטלוויזיה]

"אם תכלא את האמת ותקברנה במעמקי האדמה, סופה לצמוח. היא תאצור בקרבה חומר נפץ כזה, שביום התפרצה השמד תשמיד כל דבר בדרכה"! (אמיל זולא)

בעקבות הלינץ' התורני שנעשה בציבור שלם על לא עוול בכפו, בעטיו של סרטון מתוזמן להפליא שהמתין לעיתוי הנדרש להדהים. עיתוי שנועד להסחת-דעת מפני עינויים בלתי חוקיים בעליל שדגל שחור מתנוסס מעליהם, הנעשים במרתפי השב"כ נגד חפים מפשע לצורך קבלת הודאה בפשעים שלא ביצעו - במטרה ליחס למעונים 'פצצה מתקתקת' והצדקת פשעים בשם החוק.

כי באין 'שמפניה' תוססת מתחכמים בעינויים וסרטונים. סרטון ההסתה בחתונת היהודים בירושלים בו ניצפו רעולי-פנים רוקדים עם סכינים שלופות מעלה, כשתמונתו של התינוק האומלל מאסון דומא נעוצה בסכין, הינו מעשה בזוי והכי לא יהודי, שיהודי מאמין באמת היה מעלה בדעתו-בדיוק כמו הפוסטר של רבין במדי אס.אס.

אינני מכירה יהודי אחד שומר מצוות המאמין באמת ביהדות ואיסוריה שהיה מעלה בדעתו להפיץ פוסטר נקלה מסוג זה בהקשר לפשע אוסלו-ודווקא לרבין, למי שנחשב בעיני רוב הימין ל'מר ביטחון' ששובר 'ידיים ורגליים' לפלשתינאצים כשצריך. רבין האחרון בתור שהיה 'זוכה' מהמחנה הלאומי לפוסטר נקלה שכזה!. וביתר שאת סרטון ההסתה של 'טקס ההשבעה', מבחן קבלה למחתרת "הימין הקיצוני" שביים העיתונאי איתן אורן אודות ארגון אי"ל בהנהגת אבישי רביב ומימון השב"כ!.

סרטון המשטמה העכשווי-תורני טלטל אותי היישר אל שנת 1993, לרגע בו החל להתחד"ש עלינו הסיזון שלא נגמר, לקראת הסכמי אסון אוסלו ומעורבותו הדומיננטית של השב"כ שלנו, של כולנו, בממשלת רבין-אוסלו באמצעות סוכנים שימושיים לצורך זה. ולצורך השוואה לימים רעים אלה בחרתי לקט קצר של עדויות המתארות במדויק התנהלות חוזרת על עצמה, בלי בושה אפילו, מתוך העיתונות 'שלנו' בזמן אמת - ולא תאמינו עד כמה לא למדנו דבר ושום לקח לא הופק בשב"כ, בפרקליטות ובתשקורת. ועד כמה צדק בן-גוריון באזהרתו: "האויב המסוכן ביותר לביטחון ישראל - זוהי האינרציה המחשבתית של אלה האחראים לביטחון"! ('בהלחם עם")

ואתחיל עם היועץ הפיננסי של הארכי-טרוריסט יאסר ערפאת, יוסי גינוסר, בניסיונו 'לטהר' תחילה את "העם" הערבי המכנה עצמו "פלשתיני" (להד"ם!) לקראת מסירת חלקי מולדת אסטרטגיים לביטחון ישראל במסווה של:'תהליך מדיני' ל'שלום' הקרויים 'הסכמי אוסלו'.

גינוסר מתכוון לערבים ה"צדיקים" המכנים עצמם 'פלשתינים' מסיבה פשוטה לצורך הגשמת יעודם: חיסולה של מדינת היהודים על-פי תורת השלבים של אש"ף גם בדרכי 'שלום' אם צריך-כלפיהם קיווה גינוסר וחבורת אוסלו שנשנה את דעתנו לטובתם ונאמין להם ובהם? רחמנא ליצלן!

כך החל מבצע הכנת דעת-העם בישראל ושטיפת מוחו, לקראת הסכמי אוסלו מפי יוסי גינוסר: "שטפו לכם את המוח, אני נושא באחריות אישית בשטיפת המוח הזאת. אנחנו הבהלנו אתכם. אנחנו הפחדנו אתכם, זה היה מסע הפחדה מכוון. אנחנו לימדנו אתכם ש'הפלשתינים' הם שקרנים, נוכלים מוליכי שולל. אנחנו לימדנו אתכם שאין לתת אמון בדבריהם, המערכת הפוליטית הייתה זקוקה לזה, פעלנו בשמה. זה היה המסך המגן, ולעם לא הייתה ברירה, לא השארנו לו שיקול דעת. הוא האמין לנו".

מעניין כיצד ג'ורג' אורוול היה מגיב על הטקסט הנ"ל של יוסי גינוסר?

ואולי לזה התכוון עבדול-עבד-ראבו הפרטנר הצמוד של יוסי ביילין בהסכמי פשע אוסלו באומרו: "הטענה שערפאת הוא שקרן היא הוצאת דיבה. הראיס מעולם לא הוליך שולל את בני עמו, כפי שעושים זאת השכם וערב מנהיגי הישות הציונית"?!

אז איך נולדות עלילות-דם לאחר שפיכת 'השמפניה'? ולאחר שהשב'כ מת באוסלו יחד עם השמאל משום שאיבד את אמון רוב העם - ליגון הכל!.

כזכור, ב-7.9.95 נרצח סלמאן זמערה ליד ביתו בחלחול. "ארגון אי"ל לוקח על עצמו את האחריות על רצח הערבי הלילה בחלחול. אי"ל מתכוון להחליף את המאבק לקראת ההסכמים". ('דבר', עתי"ם, 20.4.95)

וכצפוי, ההסתה השמאלנית בתשקורת הערפדית מתגיסת ופורצת במלוא עוזה: ניסים זווילי מזכ"ל 'העבודה': "רצח שלושת הערבים הינו אחד מפירות הביאושים הראשונים של ההתבטאויות חסרות האחריות של פוליטיקאים מן הימין".

אלי גולדשמיט: "להוציא אל מחוץ לחוק את תנועת 'כך', 'כהנא חי', ו'אי"ל'. ('הארץ', 12.12.93)

"שר המשטרה משה שחל, דיווח בישיבת הממשלה הבוקר על מאמץ מוגבר של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי ללכידת רוצחי שלושת הערבים". ('גלובס', כתב עתי"ם 13.12.93)

הרב בני אלון:"הייתה פה שתילה מכוונת, שנועדה לקלוט את כל המטורפים ולשלוט בהם - אבל בו בזמן היא המאיסה עלינו את החיים והבאישה את מאבקנו"! (19.11.95).

עודד גרנות:"...וישנה עוד סכנה: שברגע שאתה מניח לאחד כמו אבישי רביב לפרסם הודעות בשם אירגונו, שנוטלת אחריות למעשה טרור שלא ביצע, אתה אולי הופך אותו ל'אטרקטיבי' יותר בעיני הימין הקיצוני, אבל אתה מסתכן בהכפשת ציבור גדול של מתיישבים"!
('מעריב' 19/11/95)!

מה שעודד גרנות לא העלה בדעתו, או שכן, שזו בדיוק הייתה מטרתו של השב"כ של רבין, גילון ואוסלו מלכתחילה, להבאיש את ריחו של הימין והבנימין לקראת הסכמי אסון אוסלו בכפייה, על חודו של מיציבושי והשתקת הימין!

"זמן קצר לאחר הירצחו של תושב חלחול סלמאן זמערה, הודיע ארגון אי"ל כי אנשיו ביצעו את הרצח. מספר שעות לאחר מכן הודיע הארגון "חרב דויד" כי אנשיו שלו רצחו את זמערה: 'נעשה הכל, כולל פגיעה בערבים, לסכל את התהליך המדיני' מצהירים אנשי הארגונים: 'ואם לא תהיה ברירה נפגע גם ביהודים". ('מעריב', חנן שלאן 9.9.95).

"אתמול התקיימה בחלחול עצרת גדולה לזכרו של הנרצח זמערה, בהשתתפות קבוצה גדולה של פעילי 'שלום-עכשיו'. בסוף השבוע הושמעו בעיירה קריאות נקמה במתנחלים". ('מעריב, 10.9.95)

כך החל מסע ההסתה והמשטמה לקראת מימושו של פשע אוסלו כלפי המתנחלים וכך זה עובד: "השמפניה" מעלילה, התשקורת מסיתה, 'שלום עכשיו' רוקדים על הדם במר"ץ, הערבים דורשים נקמה, דמם של היהודים הותר= וחוזר חלילה עד עצם היום הזה!

"המשטרה והשב"כ הקימו צוות מיוחד לחקירת רצח הצעיר הערבי, סלמן זמערה....כיוון החקירה העיקרי: קבוצה של קיצונים יהודים ביצעה את המעשה". ('מעריב', 10.9.95)

"יאסר ערפאת יו"ר הרשות 'הפלשתינית': "אנשי ביטחון הישראלים סייעו לרצח סלמאן זמערה. להכרתי, הרצח בוצע ע"י אנשי ימין ישראלים כנקמה על הרצח שהיה במעלה מכמש בשבוע שעבר".

ח"כ עבד אלוואהב דראוושה: "הרצח החמור צריך להדליק נורה אדומה בממשלה. ראוי לזרז את החתימה על הסכם אוסלו ב' כדי למנוע מעשים כאלה בעתיד". ('ידיעות אחרונות' 10.9.95)

"השר יוסי שריד: "עד שלא קמה קרית-ארבע וקם הישוב היהודי בחברון והתקבצו שם מי שהתקבצו, לא תיארנו לעצמנו שיהודים בשם היהדות יכולים לרדת כל כך נמוך". ('הארץ', 10.9.95)

וגם לי, האדם הפשוט של ג'ורג' אורוול מותר: עד שלא קמה מר"צ וגרורותיה לא תיארתי לעצמי ולא האמנתי ששמאלנים, בארץ חמדת אבות שלאחר השואה, שבשם "השלום" באספמיא ו'הדמוקרטיה" הסלקטיבית =יכולים לרדת כל כך נמוך!!

"...הרצח בחלחול מצטרף למעשי רצח מסתוריים, שבוצעו לפי החשד על-ידי גורמי ימין-קיצוניים וטרם פוענחו". ('ידיעות אחרונות', רוני שקד, צבי זינגר, 10.9.95)

אילו הייתי ערבייה, לאחר קריאת שורות אלה של שקד וזינגר, היה מתחשק לי לרצוח יהודי-כי בלווא הכי הישראלים השימושיים מאשימים אוטומטית את היהודים מ'הימין הקיצוני'?!

מאוד חבל שמעולם לא נבדק החשד כמה כתבלבים משת"פים מופעלים ע"י השב"כ נגד המתנחלים, הבנימין ו'הימין הקיצוני'? שווה חקירה!

"ראש הממשלה יצחק רבין תקף אתמול במילים חריפות את הרצח: "...מי שסבור כי על-ידי פגיעה ב'פלשתיני' על לא עוול בכפו, יפסק התהליך המדיני אינו אלא טועה'...." ('מעריב', בן-כספית יעקב גלנטי, 11.9.95)

מזכיר לי את מדינות 'הכאילו' שנהג בנו רבין בהסכמי אוסלו: "נעשה שלום כאילו אין טרור, ונילחם בטרור כאילו אין שלום"- מה ששרת להפלאי את תרבות 'היעני' 'שלום' של הפלשתינאצים!.

אליק רון:"גילוי הרוצחים בחלחול הוא המשימה הדחופה והחשובה ביותר כרגע...דווקא לפני ולקראת חתימת ההסכם על הסדר הביניים, מתחדדת שבעתיים החשיבות על תפיסת הרוצחים. אסור לאפשר לאיש להשפיע בדרכי טרור לעכב או לטרפד את מהלך הדיונים". ('ידיעות אחרונות', 11.9.95)

אורוול בתגובה: 'תפוס ת'יהודי' והציל את העולם- אתם הבנתם את זה: היבסקציה בשב'כ של אוסלו מייצרת, מחוללת ומממנת את "הטרור היהודי" וטוענת שזה בגלל הניסיון ל"טרפד" את מהלך 'הויתורים הכואבים' לפלשתינאצים במסווה של 'תהליך שלום'?!

"ביום שני בערב התקבצו כ-100 אנשים מתושבי קרית-ארבע על הדשא, מול נקודת המשטרה במקום. מישהו דאג מבעוד מועד לסגור את השלטר ולהימנע מעימותים מיותרים, בחוץ נישאו נאומים בתוך מגאפון נייד. כשבכולם חזרה טענה מרכזית אחת: 'עלילת-דם'. ההאשמה הגורפת המופנית נגד המתנחלים בכלל ואנשי קרית-ארבע בחברון בפרט, בנוגע לרצח בחלחול היא 'עלילת-דם שפלה מהסוג הנמוך ביותר'.....'באנו להפגין דווקא מול תחנת המשטרה כיוון שהממשלה מנצלת ניצול ציני את פרשת חלחול כדי להצדיק את הפקרתנו, וזה לא היה עובר ללא שיתוף פעולה של משטרת ישראל, המפזרת הערכות המטילות עלינו את האשמה"! (מעריב, 11.9.95).

אורוול בתגובה: ללא ספק!

ואופס....'תפנית' - והחגיגה נגמרת עד לעלילת-דם הבאה בתור!

"תפנית בחקירת הרצח בחלחול בניגוד לרוב ההערכות שהושמעו מאז נרצח סלמאן זמערה, גילו השב"כ והמשטרה כי ארבעה 'פלשתינים' תושבי חלחול הם שרצחו את זמערה במהלך שוד"!. ('מעריב', 17.9.95)

הלקח מחלחלת חלחול שהפנימו הערבים הוא: משתלם לרצוח גם ערבים=יש על מי לסמוך!

"מי שהיה ראשון בהפניית האצבע המאשימה כלפי יהודים 'קיצונים' היו הישראלים עצמם שהצביעו על תנועת אי"ל-לא אנחנו. על ישראל לחקור מי הפיץ את ההודעה הזאת"? (ראש עיריית חברון מוסטפה נאטשה, 'ידיעות אחרונות', 17.9.95).

אתם הבנתם את זה? הערבי מוסטפה נאטשה מאשים את הישראלים בהפצת עלילות נגד יהודים חפים = לאן נוליך גם את החרפה הזאת במדינת היהודים?

"הרי בשב"כ ידעו בוודאות שארגון אי"ל, המופעל ע"י השב"כ, לא ביצעו את הרצח. מדוע הסתירו נציגי השב"כ משרי הממשלה עובדה זאת? בכירי השב"כ היו ערים בוודאות למסכת ההסתה נגד הימין הקיצוני על-רקע הרצח הזה, ובכוחם היה לתרום להרגעת הרוחות, אך הם בחרו שלא לעשות זאת. האם אין בכך נקיטת עמדה של ראשי השב"כ לצידם של הממשלה וראש הממשלה בוויכוח הפוליטי המתלהט?" (הכתב השמאלן הכי הגון שהיה אי-פעם ב'הארץ', ראובן פדהצור ז"ל - 19.4.95).

"חכ"ים מהאופוזיציה דרשו בסוף השבוע משרי הממשלה שהאשימו את המתנחלים ברצח סלמאן זמערה מחלחול להיתפטר מתפקידם - ואילו ח"כים ושרים מהשמאל מיהרו להתנצל על דברים שאמרי למחרת הרצח".
(מנחם רהט, אריה בנדר, ועדה כהן, 17.11.95).

סוכן השב"כ לפרובוקציות ועלילות-דם ויו'ר ארגוני אי"ל, 'חרב דויד' ו'גדעון', אבישי רביב, הודה כי אנשיו באי"ל ביצעו את הרצח בחלחול: "....נעשה הכל, כולל פגיעה בערבים, לסכל את התהליך המדיני, ואם לא תהיה ברירה נפגע גם ביהודים".
('מעריב' 9.9.95).

רגע לאחר גילוי הרוצחים הערבים הודיע אבישי רביב:
"מלכתחילה הכחשתי כל קשר לפרשה הזאת. ההודעה שאי"ל ביצעה את הרצח הייתה פרובוקציה מכוונת, שנועדה להכפיש את שמנו, עם זאת, אנחנו לא מצטערים,כמובן, שערבי נהרג". ('ידיעות אחרונות', 17.9.95).

שמעון פרס לפני גילוי הרוצחים הערבים: "אם יתברר שהרצח בחלחול בוצע ע"י ישראלים, יהיה זה כתם מוסרי על המדינה".

פרס אחרי הגילוי: "אבן ירדה מלבי. הפיענוח המוצלח משחרר מאתנו נטל כבד. איש לא האשים האשמות קולקטיביות, והתגובות היו על-פי מידע שנמסר לנו בעת שנמסר".

השאלה היא רק מי מסר את 'המידע בעת שנמסר'? אבישי רביב? כרמי גילון? איתן אורן? יגאל עמיר? מי מר פרס מי? זכות הציבור לדעת כיאה למדינה דמוקרטית מתוקנת!

והאחרון למאמר זה, ולא חביב בלשון המעטה, עוכר ועוקר יהודים יוסי שריד לפני גילוי הרוצחים הערבים בחלחול: "אם אכן מתקיימת מצוות חברון מחדש ע"י יהודים, אזי מצווה היא לעקור אותם משם".

ולאחר הגילוי, למרות שמלכתחילה, כחבר בוועדה חוץ וביטחון ידע השריד שאי"ל נשלטת ע"י רביב במימון השב"כ וכה אמר: "לא אתנצל על דברי. היו שם גורמים שקיבלו על עצמם את האחריות. אני שמח שיהודים לא היו מעורבים בכך הפעם, ונקווה שלא יהיו מעורבים גם להבא".

והשריד ידע גם ידע שהכל תלוי בשב"כ, מה שלא הפריע ללז מעולם להסית, לנאץ ולהכפיש יהודים חפים מכל פשע!!. לכן, גם אני לא אתנצל על סלידתי מה"נחש" של יאיר קוטלר, יוסי שריד!.

לסיכום חברים, משינון החומר וניסיון עבר למדתי היטב וליגון, שהאמת אודות דומא לא רחוקה מהאמת של חלחלת חלחול!!.
לשיפוטכם!

תאריך:  04/01/2016   |   עודכן:  04/01/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלילת חלחול לדוגמה ועד לסרטון המשטמה
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שישנת כל כך
4/01/16 12:36
 
קורןנאוה טבריה
4/01/16 14:22
2
איריס כהן
4/01/16 17:58
 
קורןנאוה טבריה
5/01/16 06:29
3
אלטע קאקער
4/01/16 19:24
 
ועל "אייל"?תגובתך
4/01/16 22:34
 
קורןנאוה טבריה
5/01/16 06:55
4
פלא יועץ
4/01/16 19:37
5
אדיר 1
4/01/16 23:24
 
הבזויה שלהם
6/01/16 03:59
6
ארכיון שמתעד!!!
5/01/16 01:43
7
lב.ל
7/01/16 16:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתמול, 1.1.16, נתקלתי באתר "וואלה", במאמר של אבי יששכרוף, הנושא את הכותרת: "סופה של המדינה היהודית שלה פיללנו הולך וקרב". המאמר מכיל שפע של הצהרות ריקות וסיסמאות פוליטיות בעלות גוון שמאלני מובהק, שכמותן שמענו רבות בעבר ואנו ממשיכים לשמוע כאילו לא למדנו דבר מנסיונות הסרק הרבים שעשינו מול הערבים להגיע להסדר. אבל מר יששכרוף עושה בבוטות רבה דבר נוסף, שבגינו החלטתי להגיב על הדברים: הוא מציב את כותב המאמר בעמדה של "המקונן הלאומי" ו"הנבחר" שהוסמך כביכול לקבוע מהי המדינה היהודית לה פיללנו, ועד כמה אנו קרובים או רחוקים מן המצב הרצוי לכולנו... לדעתו.
04/01/2016  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
הצורך בעיגון נושא ה"בדיקה המקדימה" על-ידי רשויות החקירה היה ברור, יותר מידי פעמים שמענו את המושג "בדיקה המקדימה" כאשר תוכנו לא היה די ברור. על-פי נוהל היועמ"ש יש לנושא ה"בדיקה המקדמית" התייחסות בפסקי דין של בית המשפט העליון, יש לנו גם הבנה כללית שכאשר פיתוח "מוצר" (וחקירה או האשמה היא ודאי סוג של מוצר) עולה הרבה מאוד כסף (או שווה כסף) רצוי לבדוק אותו בפיילוט על-מנת להעלות את סיכויי היתכנות ההצלחה, ולכן לא ניתן לשלול על הסף את הצורך בפיילוט חקירתי אשר לצורך העניין נקרא "בדיקה המקדמית" ואשר עוגן בימים אלה בנוהל יועמ"ש.
04/01/2016  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בשני סוגי קדושה נתקדש בכור-אם: בקדושת ראשית ובקדושת כהונה ומשתי קדושות אלו נפדה הבכור. את קדושת הראשית, ניתן להבין כפי שלמדנו מהרב אליעזר מלמד שליט"א, בכך שבכל דבר ראשוני, בראשיתי, מתגלה יותר יד ה. כשהאדם נפגש לראשונה עם משהו חדש, שנברא זה עתה, כמו תינוק למשל, ליבו מתפעם, והוא מתקרב יותר לאמונה. וכן מבאר המהר"ל מפראג (גבורות ה' פרק לח), שכל דבר ראשוני דומה במידת מה לבורא יתברך שהוא 'ראשית המציאות', ולכן ישנה קדושה בבכורות. יש קדושה בפירות הראשונים שגדלים מחדש בכל שנה על העץ, עד שאיננו רשאים לאוכלם, ועלינו להעלותם לירושלים לכהנים, ולקיים בהם את מצוות הבאת הביכורים. כמו-כן, יש קדושה בבן הראשון שנולד, עד שאינו יכול לחיות חיי חולין רגילים בעולם הזה, מבלי שנפדה אותו כמצוות התורה.
04/01/2016  |  משה חסדאי  |   מאמרים
היחסים אירן לסעודיה התדרדרו לשפל חסר תקדים בעקבות החלטתה של סעודיה ב-3 בדצמבר לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם אירן לאחר שמפגינים אירנים תקפו את השגרירות הסעודית בטהרן ואת הקונסוליה הסעודית במשהד.
04/01/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
יש משהו מזוהה ומוגדר שנקרא על-ידינו חוכמת הטבע. המאמינים, ואני בתוכם קוראים לזה השגחה אלוקית. ישנם הרבה מאוד דברים שאנו עומדים מולם ולא יודעים איך לפתור אותם, ישנם גם דברים כאלה בגופנו שאיננו יודעים לעמוד על פתרונם. לא לכל המחלות ישנן תרופות ואף הרפואה עדיין לא זיהתה את כל המחלות, במיוחד הנפשיות. אתה לבוש מוכן ומזומן לחתונה של ידיד "רחוק" ופיתאום משתלטת עליך תחושה זרה מה שנקרא אין מצב רוח, אז מה הפתרון הולכים או לא? שאלות בלתי פתירות יכולות להיות גם בתחום הפיננסי, אתה מת לקנות טלוויזיה פלזמה אבל המשכורת מספיקה בקושי לדברים השוטפים, מה הפתרון? קונים וסומכים על סמוך או לא? הולכים לחתונה ויהיה בסדר או נשארים בבית?
04/01/2016  |  אלברט שבות  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il