סיגל פירסט, מנכ"ל קבוצת כ.צ.ט הודיעה (יום א', 18.8.02) על מינויו של דורון פהימה למנכ"ל השיווק של כ.צ.ט. פירסט הוסיפה ואמרה, כי עם התגברות המגמה בענף למעבר לתחום התרופות ללא מרשם רופא ויציאת מוצרים אלו למדפים, נדרש ענף התרופות לבצע שינויים בתפיסות השיווקיות ולנהל דו שיח פתוח וישיר עם הצרכן, בדומה לזה המתקיים באופן קבוע בחברות מוצרי הצריכה. לפיכך, מנהל שיווק המגיע מתחום הצרכנות, כדוגמת פהימה, הינו בחירה הולמת.
דורון פהימה, 35, בעל תואר שני M.B.A בשיווק מטעם הטכניון בחיפה, שימש בתפקידו האחרון כמנהל חטיבת השיווק בויטה פרי גליל, בין השאר בנה וקידם את מותג ריצ' בארץ. בתפקידיו הקודמים שימש פהימה כמנהל השיווק של ויטה לפני האיחוד עם פרי גליל, כמנהל תחום ריצ' ואחראי על היצוא בויטה ולפני כן שימש כמנהל לקוחות ב- A.B. DATA.
על קבוצת כ.צ.ט
קבוצת כ.צ.ט מתמקדת בייצור ויבוא של תרופות ומוצרים פרא-רפואים, אספקה וציוד רפואי, מוצרים וטרינריים, מוצרים להגנת הצומח וזרעים. כמו-כן כ.צ.ט. מייצאת תרופות ומוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה. כיום, לאחר 80 שנות פעילות, מעסיקה חברת כ.צ.ט, במסגרת חברות הבת שלה, כ- 250 עובדים והינה רבגונית בתחומי פעילותה. יו"ר הקבוצה - מאיר כהן, מנכ"ל - סיגל פירסט.