בנק ירושלים יוצא בקמפיין פרסום חדש באינטרנט להלוואות רכב ייחודיות בריבית אטרקטיבית. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אי-דיאולוג'יק ויכלול באנרים באתרי אינטרנט מובילים, דיוור ישיר, מודעות בסניפים ודפי מידע שיחולקו ללקוחות. היקף הקמפיין כ- 200,000 ש"ח.
לדברי מנהלת מערך השיווק בבנק ירושלים, דינה פרומוביץ' הקמפיין פונה אל ציבור הנהגים המעוניינים לשדרג את רכבם לרכב חדש. בנק ירושלים מאפשר להם להגשים את החלום באמצעות הלוואה לתקופה ארוכה מהמקובל בהלוואות מסוג זה - עד 6 שנים במקום עד 5 שנים, בריבית אטרקטיבית ועם אפשרות לפרוע את ההלוואה לפני סיומה ללא עמלת פירעון.
פרומוביץ' מוסיפה כי הקמפיין הנוכחי מציג חדשנות בתחום הלוואות הרכב ונותן מענה למי שחולמים לרכוש רכב חדש וזקוקים למימון לשם כך. מלבד המבצע בנק ירושלים עורך שיתופי פעולה עם יבואני רכב ועם סוכנויות רכב, על מנת להעניק ללקוחותיו את התנאים הנוחים ביותר לרכישה של מוצר טוב.
בנק ירושלים משרת כ-100,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 16 סניפים. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי מתמחה הפועל בארבעה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון והחיסכון. מספק שירותים למשקי הבית בתחומים הבאים: משכנתאות והלוואות לדיור, הלוואות לרכישת רכב, חסכונות ופיקדונות, השקעות בשוק ההון ועוד.
משרד פרסום: אי-דיאולוג'יק
מנהל לקוחות: דני צ'כנובר
תקציבאית: איילת שררה
קופירייטר: נדב רביד
סמנכ"ל קריאייטיב: אייל כרמי
משרד יחסי ציבור: ארד תקשורת