|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
וינשטיין. שירות חשוב [צילום: מרים אלסטר / פלאש 90] אשכנזי. זכה לתמיכה מעיתונאים [צילום: פלאש 90] ברק. יצא בלא פגע [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

עיתונאים בכירים הפרו חיסיון

החלטת היועץ המשפטי לממשלה יהודה ונשטיין בפרשת הרפז, חשפה גם את קלונם של עיתונאים בכירים שהפרו, ברגל גסה, חיסיון עיתונאי אילה חסון, רוני דניאל ובן כספית, פטפטו וקשקשו וחשפו בפני חוקרי המשטרה פרטים משיחותיהם עם גורמים שונים, כולל עם מקורות מידע
23/01/2016  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת הרפז   |   תגובות
לינדנשטראוס. דחף לחקירה [צילום: פלאש 90]

מנדלבליט. מי ניסה להפלילו [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

מדיניות הטיוח נמשכת
היועץ המשפטי לממשלה קובע, בחוות דעתו (סעיף 257): "לאחר בחינה מדוקדקת של תמונת הראיות שנאספה ונלמדה על ידינו, הגעתי לכלל מסקנה, שאשכנזי, בתפקידו כרמטכ"ל, מסר לכאורה פרטי מידע מסוימים שלא בסמכות, הן לעיתונאים והן לאחד משרי הממשלה, ובכך התקיימו לכאורה יסודות העבירה של מסירת ידיעה סודית על-ידי אדם שאינו מוסמך לכך עבירה על סעיף 113א' לחוק העונשין".

עם זאת, לאחר דיון שמקיים היועמ"ש עם עצמו ועם גורמים בכירים בפרקליטות ובלשכתו, ונוכח שורה של נימוקים בעד ונגד העמדה לדין, מחליט היועמ"ש שלא להגיש כתב אישום נגד גבי אשכנזי.

אחד הנימוקים המעניינים שבו נוקב היועמ"ש, בהחלטתו המקיפה: הרצון להימנע מחשיפת המידע בפני גורמים נוספים. ולפי הבנת הח"מ: רצונו להימנע מחשיפת המידע בפני שופטים ואנשי משפט נוספים, בפניהם תיאלץ התביעה לחשוף את המידע הסודי הנפיץ, היה ויועמד אשכנזי לדין. ובמילים פשוטות: אשכנזי, שסיכן את סודות המדינה הכמוסים ביותר כשמסר מהם בפגישותיו עם שני עיתונאים לפחות, זוכה עתה מן ההפקר - ולא נוכח זאת שטוהר בחקירה.

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, חשף בדוח על פרשת הרפז את קלונם של עיתונאים בכירים שעסקו בפרשה. וינשטיין אולי לא כיוון לכך - גם אם נתעלם מרצונו המובן להשיב מלחמה לאותם עיתונאים שגינו אותו במשך שנים בשל התנהלותו הבעייתית בפרשה זו, אך בפועל: הדוח שהוציא תחת ידיו, שנועד להכריע בשורה של שאלות משפטיות פליליות, בין היתר: בנוגע לחשדות נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, ועוזרו לשעבר של הרמטכ"ל, אשר וינר, עושה שירות חשוב מאוד לציבור, בתחום הרגיש ביותר הנוגע לחובה לשמור ולהגן על מקורות מידע עיתונאיים. שכן הדוח מלמד על דמותם האמיתית של כמה מהעיתונאים הידועים בישראל, שהפרו, ברגל גסה, את החיסיון העיתונאי.

דבריו של וינשטיין, בדוח שהגיש, ראויים לדיון מעמיק, על-אף כשליו האישיים: א) מחמת זאת שגרר רגליים ונאלץ להורות על פתיחת חקירה משטרתית רק לאחר פניות ודרישות חוזרות ונשנות מצד מבקר המדינה דאז, מיכה לינדנשטראוס; ב) מחמת זאת שניסה להפליל, בלא צידוק ראוי, את הפרקליט הצבאי דאז, אביחי מנדלבליט (שמונה באחרונה לכהן כיועץ המשפטי לממשלה, עם פרישתו של וינשטיין).

בדוח המקיף שהגיש היועמ"ש וינשטיין, הוא ציין, כי הוא הנחה את חוקרי המשטרה "לפעול בצמצום וריסון ביחס להליכים נגד עיתונאים בשל מילוי תפקידם או בשל עבירות המשיקות לחופש הביטוי, וכן לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע להליכים אשר עלולים לפגוע בחיסיון העיתונאי". עוד ציין היועמ"ש, כי "בכל מקום בו עיתונאי מסר לחוקרי המשטרה כי תשובתו עלולה לפגוע בחיסיון עיתונאי, החקירה ביחס לאותו הנושא הופסקה, והדברים הועברו לבחינה. בסופו של יום הוחלט במקרים אלו שלא לנקוט הליך כלשהו לצורך הסרת החיסיון". בפועל, על על "נדיבותו" של היועמ"ש, נמצא כי לא היה צורך בהגנה על אותם עיתונאים שאת קלונם נפרט. שכן, אותם עיתונאים התנדבו לפטפט ולקשקש ולרכל עם החוקרים גם במחיר הפרת החיסיון העיתונאי.

דוח היועמ"ש מתמקד בעיקר בעיתונאים: אילה חסון (נגד אשכנזי), רוני דניאל ובן כספית (נגד אהוד ברק). היועמ"ש מביא ומפרט ומנתח את עדותם. מדבריהם מתחוור: המטרה שעמדה לנגד עיניהם קידשה את האמצעים. בניסיון להשיג את מבוקשם - הפללת שנוא-נפשם, או למצער הפללת מי שנתפס אצל כאיש הרע, הם בחרו לפטפט לרכל לקשקש וגם לשתף את חוקרי המשטרה בפרטים ובמידע ובשמות של גורמים ששימשו אותם כמקורות מידע.

עיתונאים אלה לא נמנעו, כאמור, משבירת החיסיון העיתונאי, המחייב: בחדרי החקירות ובעצם בשום מקום - לא מוסרים שמות ושום רמז על זהות מקור המידע; לא מוסרים גרסאות; לא מוסרים מי היה בפגישה וגם לא מי לא היה בפגישה; לא מוסרים מידע על מקום ו/או דרך קבלת המידע; לא מוסרים מידע השולל טענה וגם לא מידע השולל מעורבות של פלוני; לא משיבים לשום שאלה שנוגעת לתוכן המידע שפרסם עיתונאי, זולת אמירות כלליות לפיהן עומד העיתונאי מאחורי תוכן המידע שפרסם ואמיתותו. עיתונאי המכבד את עצמו, לא מפנה את החוקרים ולא רומז על מקורות מידע שלו. עיתונאי הגון ומקצועי, לא מסגיר אפילו מקור מידע שרימה אותו, גם אם הולך שולל, ומובן שאינו מוסר מה קיבל מאותו מקור מידע. לא כך נהגו שלושת העיתונאים שלהלן.

אופן התנהלותם מהווה בעיה קשה למקצוע העיתונות בכללותו. לא רק לאותם עיתונאים שסרחו - שכן, בפעם הבאה שיסרבו להעיד ויטענו לחיסיון מקורות, לא תעמוד להם הגנה זו. בחקירה הבאה שהם יהיו הצד החושף ו/או ההודף הם יידרשו, בחדרי החקירות, להשיב לשאלות. בדיוק כפי שנהגו ופטפטו וקשקשו וריכלו ושרפו מקורות מידע בפרשת הרפז.

ברשימה שלהלן מובאים קטעים מדוח החלטת היועמ"ש, שציטטו רק חלק קטן מאוד מדבריהם של אותם עיתונאים בחדרי החקירות. הדוח המשטרתי בנושא, כמו גם פרוטוקול עדותם המלאה, כולל פרטים נוספים, המלמדים על התנהלותם המבישה של עיתונאים אלה, התנהגות העלולה להעמיד בסימן שאלה גדול: האם מקורות סמויים המוסרים להם מידע מסכנים את נפשם.

החלטת היועץ המשפטי לממשלה: פרשת הרפז / החלטה
החלטת היועץ המשפטי בפרשת הרפז: סגירת התיקים נגד גבי אשכנזי, אבי בניהו וארז וינר; כתב אישום נגד בועז הרפז

אילה חסון
חסון. הפרה החסיון [צילום: בוצ'צ'ו]


העיתונאית אילה חסון (ערוץ 1, בעת טיפולה בהפרשה) יצאה באופן נוקב נגד הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי ונגד אנשיו הבכירים. במקביל היא צידדה בעמדותיו של שר הביטחון דאז, אהוד ברק. במהלך טיפולה באשכנזי היא נגררה גם לפרסום בדותות. אחת מהן, שאותה פרסמה בערוץ 1: חוות דעת שניתנו, כביכול, בפרקליטות מחוז תל אביב, בהן המליצו הפרקליטות שעסקו בתיק להגיש כתב אישום נגד גבי אשכנזי, אבי בניהו ואחרים. חוות דעת אלה לא גובשו, לא היו ולא נבראו - מה שלא מנע מחסון מלהמשיך לגלגלת בדותה זו שוב ושוב, בערוץ 1, על-אף שזו הופרכה, מכל וכל.

בחדרי החקירות ניסתה חסון להפליל את אשכנזי, בכל מחיר, גם בלא שהציגה ראיות כל-שהן. במהלך חקירתה-עדותה "זימרה" חסון בלא עכבות ותוך הפרה של עקרונות עיתונאיים בסיסיים. היא סיפרה על פרטים מהמידע שהובא לידיעתה, גילתה עם מי נפגשה ומה נאמר לה, ואף חשפה את שמו של בועז הרפז כמקור סמוי. כל-זאת, כאמור, בניגוד לעקרונות המחייבים עיתונאי המכבד את עצמו לשמור על חיסיון מקורות.

להלן הקטעים מתוך דוח היועמ"ש וינשטיין בדבר עדותה של חסון (ציטוט):


  • 94) נגבו הודעות גם מעיתונאים וביניהם, מאילה חסון שהגיעה לחקירה עם תזה מגובשת. לדבריה, בתחקיר שעשתה גילתה שאשכנזי גייס פוליטיקאים, עיתונאים, קברניטי תקשורת, ותורמים, לרבות את נשיא המדינה, לצורך טרפוד מינויו של גלנט לרמטכ"ל ולצורך הצגת הדרג המדיני בתקשורת כחסר אחריות, ומסוכן למדינה; וזאת, כדי שאשכנזי יוכל להגיח כמושיע, לאחר שנשיא המדינה ידאג לפעול לביטול תקופת הצינון.

    95) טענתה של אילה חסון, לו אוששה ראייתית, הייתה חמורה עד מאוד, הן באשר לאופרציה עצמה שהייתה, לדבריה, כרוכה בעבירות פליליות חמורות) האזנות סתר, מעקבים וסחיטה באיומים (והן לכוונה שהייתה מאחוריה כיבוש השלטון ע"י רמטכ"ל במדים, ובתוך כך סיכול החלטות דרג - מדיני בעניין מינוי הרמטכ"ל ובענייני מדינה אחרים) בהקשר להחלטה מבצעית מסוימת הצגת - הדרג המדיני כמסוכן וחסר אחריות.

    דא-עקא, שהגב' חסון לא מסרה לחוקרים בדל ראיה לביסוס התיזה הזו. ראוי להדגיש, כי גם אם היה בידה של חסון ביסוס המספיק לתחקיר עיתונאי, הרי שבהיעדר ראיות קבילות, אין בהודעתה לתרום דבר לבירור העובדות בהליך פלילי.

    96) חלקים גדולים מהתזה של חסון, כמו גם של אהוד ברק, 'המתלונן', התבססו על גרסאות הרפז בפני המבקר ובפני כלי התקשורת, ובעניינה של חסון, על פרטי מידע שקיבלה משעות עבודה עם בועז הרפז (כך לדבריה).


הנה-כי-כן: העיתונאית חסון הפרה חיסיון מקורות. ולא בכדי. לדידה, המטרה - הפללת אשכנזי, קידשה את האמצעים, גם במחיר מסירת גירסאות שונות בחדרי החקירות והפרת החיסיון. אופן התנהלותה אמור להדאיג מקורות מידע, שמא תחשוף אותם חסון, מטעמי נוחות שלה, אם וכאשר יועדפו אצלה אינטרסים אחרים.

רוני דניאל
דניאל. המידע שפרסם הופרך [צילום: יח"צ]

העיתונאי רוני דניאל, יחד עם העיתונאי אמנון אברמוביץ', פרסם בערוץ 2 את מה שכונה לימים: "מסמך הרפז". כדאי להזכיר ולזכור: בפרסום המקורי ייחס דניאל חשדות לשר הביטחון דאז, אהוד ברק, ולאנשי לשכתו, לפיהן גיבשו מסמך שנועד "להסדיר" פעולות בעייתיות נגד הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי, כדי לסכל, למצער, הארכת כהונתו. בפועל, גירסה זו הופרכה. שכן, לאחר שורה של בדיקות (אצל מבקר המדינה) וחקירות במשטרה ובדיקות בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש, לא נמצא ממש בטענות המהותיות נגד אהוד ברק. האיש הרע בפרשה, התחוור, הוא דווקא גבי אשכנזי. ובמילים פשוטות: הפרסום של רוני דניאל הופרך, מכל וכל.

הפרסום שהופרך לא מנע מרוני דניאל להמשיך בשלו, ואף לפטפט, בחדרי החקירות, תוך הפרת החיסיון העיתונאי. דניאל דיבר בחקירות באופן מפורש על השיחות שקיים עם אשכנזי (שהיה המקור שלו) ועם גורמים נוספים, ואף ציין בפני החוקרים מה היו כוונותיו הגלויות ואף הסמויות.


להלן כמה קטעים מתוך עדותו במשטרה, כפי שהוצגו בדוח היועמ"ש (ציטוט):


  • 214. רוני דניאל מסר בהודעתו מיום 7.5.14, כי לא זכור לו שהרמטכ"ל ביקש ממנו לפרסם דברים המצביעים על התנהלות לא חוקית של קורן, והראיה היא שלא פרסם. מסביר אמירתו בשיחה "אני הולך עם זה לאהוד" כאמירה שמקורה בתחושת אחריות ורצון לנסות לעצור את הסחף - ביחסים הגרועים.

    215. דניאל נשאל בחקירתו אם מישהו מסביבת אשכנזי הפעיל אותו כעיתונאי במסגרת המאבק, והשיב שאם נותנים לו אינפורמציה שאהוד עושה או עשה משהו לא בסדר ספק אם זה נקרא "להפעיל".

    216. דניאל ציין בהודעתו, כי מעבר לשיחה זו, לא היו מקרים נוספים בהם התבקש להעביר מסרים לברק, לא דיבר עם אשכנזי יותר מעיתונאים אחרים, ולא היה שופר של הרמטכ"ל. הדגיש כי יש לו דעה מגובשת לגבי דברים ששומע, ונוהג לבדקם.

    217. בשיחה מיום 9.5.10 בין בניהו לבין אשכנזי משוחחים השניים על פגישת רוני דניאל ואמנון אברמוביץ' עם השר. אשכנזי מציין שרוני הלך לשיחה "בשביל לעבוד עבורנו".

    218. אשכנזי הסביר בחקירתו מה- 15/6/14, כי דניאל ואברמוביץ' ניסו ליישר את ההדורים. בניהו ציין - בחקירתו, כי רוני ואמנון הלכו להרגיע את ברק, ולהגיד לו 'שהוא מקלקל את היחסים עם הצבא ושישתלט על יוני'. אף רוני דניאל אישר בהודעתו מיום 7.5.14, כי לא מדובר ב"עבודה" עבור אשכנזי, אלא ניסיון לסייע בהרגעת הרוחות "בכל המלחמה הזאת".


הנה-כי-כן: רוני דניאל הפר חיסיון עיתונאי. הוא קשקש ואף ריכל על חלקו כעיתונאי בבירור המידע שהובא לידיעתו, ואף שיתף את החוקרים בפרטי הפגישות שקיים, לרבות עם אהוד ברק ואשכנזי.

בן כספית
כספית. הסגיר מקורות [צילום: פלאש 90]


העיתונאי בן כספית 'סימן' את אהוד ברק. עוד שנים קודם לכן. מסיבות שונות ומשונות, שאין זה המקום לפרטן. בענייננו - בן כספית חטא לתפקידו כעיתונאי, בכך שחרג באופן גס ועקבי מעקרונות החיסיון העיתונאי. בן כספית הסגיר מקורות מידע (הרפז, רונית אשכנזי, גבי אשכנזי ואחרים), גם כדי להרחיק טענות שהועלו נגדו. הוא סיפר, לפרטי פרטים, על שיחותיו ועל מידע שהחליף עימם. הדברים שלהלן הם רק חלק מצומצם ביותר מדברים שאמר בעדותו, המשתרעת על-פני עשרות עמודים.


להלן קטעים מעדותו, כפי שהובאו בדוח היועמ"ש (ציטוט):


  • 204. בן כספית מסר בהודעתו מיום 29.5.14, כי הרפז מסר לו מידע על ברק, בין היתר, על תשלום במזומן שברק קיבל על הרצאה שהעביר בז'נבה, ועל כספת שפתח לשם כך. הרפז לא אמר לו מה מקור המידע שלו, ולבסוף לא העביר לידיו חומר בנושא. כספית הבין שמדובר באדם לא רציני ולא אמין. לדבריו, לא התבקש ע"י וינר/בניהו לבדוק את נושא ז'נבה. לדבריו, אם בכלל, הוא זה
    שסיפר להם.

    205. אשר לקשריו עם רונית אשכנזי דיבר עם רונית בעיקר ברמת רכילות, פריקת מתחים שלה. לא - זוכר אם העבירה לו אי-פעם מידע שפרסם. שוחחו רק על התעמרות שר הביטחון ברמטכ"ל. מחומר החקירה עולה שבחודשים 4/10-8/10 יש בין רונית אשכנזי לבן כספית 34 התקשרויות.

    206. בן כספית טען כי לא היה בקשר עם וינר כלל, ושלל אפשרות לפיה אשכנזי ביקש ממנו לפרסם חומר נגד ברק ו/או גלנט.

    207. מעניין להפנות לשיחת רקע שהתקיימה ב-9.2.2010 בין בן כספית לאשכנזי, במהלכה בן כספית - נשמע מדובב את אשכנזי לשתף אותו במידע על יחסיו 'הגרועים' עם שר הביטחון, בעוד אשכנזי מנסה למתן את הדברים, לשכנע בתקינות היחסים ולהחזירו לשיח בענייני צבא. בתוך כך, בן כספית מציג בפניו את התיזה כי ברק מתנהג אליו כך כי הוא מרגיש מאוים על ידו, ואשכנזי משיב שאין לו שאיפות פוליטיות. בשלב מסוים, בן כספית תוהה מולו מדוע הוא לא עוסק ביחסי ציבור.

    208. רונית אשכנזי מסרה בהודעתה מיום 12.6.14, כי יכול להיות שקישרה את הרפז לבן כספית אלא שבן כספית שולל זאת. עוד ציינה כי אמרה להרפז שאם הדברים נראים לו מושחתים שיפנה לעיתונות, משטרה, מבקר המדינה. לדבריה, הרפז אמר לה שפנה למבקר המדינה.

    209. נסכם אם כן מחומר החקירה עולה כי בן כספית קיבל מידע מהרפז על ברק, אלא שלא סיפק לו - חומרים לביסוסו. עוד עולה כי בן כספית היה בקשר עם רונית אשכנזי. אין כל ראיות שקשר זה הניב חומרים מכפישים נגד ברק, שפורסמו על-ידי בן כספית.

    210. כמו-כן, אין ראיות להפעלת בן כספית על-ידי אשכנזי לפרסום מידע מכפיש על ברק או אנשי משרדו. אומנם בן כספית מסקר שנים את אהוד ברק סיקור ביקורתי, אך לא ניתן לקשר איזה מהפרסומים למידע שהועבר ע"י אשכנזי או אנשי שלומו.


בן כספית, כמו גם אילה חסון ורוני דניאל, פעלו בהפקרות מוחלטת ושברו קודים בסיסיים בתחום העיתונות. המסקנה האופרטיבית העולה מהתנהגותם: טוב יעשה מקור מידע פוטנציאלי, המבקש לשמור על עצמו, אם ימנע מקיום כל קשר עם עיתונאים אלה.

תאריך:  23/01/2016   |   עודכן:  23/01/2016
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיתונאים בכירים הפרו חיסיון
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פעמון
23/01/16 12:42
 
על מספר פרשות
25/01/16 09:19
2
ללא הסברך !
23/01/16 14:15
 
יש הסבר
23/01/16 23:56
3
אריה קרישק
23/01/16 15:55
4
יוסי מ
23/01/16 16:15
5
שמ
23/01/16 17:56
6
קורא מזדמן
23/01/16 21:20
 
יש אמת 1
23/01/16 23:48
 
מזדמן לרגע
24/01/16 04:15
7
דניאל ארצי
23/01/16 23:39
8
דן ה
24/01/16 02:14
9
קורןנאוה טבריה
24/01/16 04:19
10
יוסי ארגואן
24/01/16 06:14
11
אתי אורי
24/01/16 08:57
12
אורח
24/01/16 09:00
13
יוסינק'ה
24/01/16 09:14
14
ירון בן נון
24/01/16 12:08
15
ק.כ.
24/01/16 20:50
16
רחמים
25/01/16 16:22
17
דורנרג
26/01/16 00:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת הרפז
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - דרג, מחסור, סרחו ומתרסקים
21/01/2016  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
כן הפרת אמונים, לא הפרת אמונים, כן פוטש, לא פוטש, אלה שאלות אשר לדעתי התשובות אליהן היו ידועות מראש. חבל על הכסף שהושקע בחקירות והאזנות, חבל על הזמן, סה"כ מדובר על אגו והרבה אגו, על סגידה לאגו, על פרנסה שמנה בתפקידים בכירים בצבא, בשמירה על מקורות עיתונאיים הנוגעים בצמרת הצבא, ובחימום הקנה של יאיר לפיד לקראת יציאתו מהחושך הפוליטי לאור הפוליטי.
21/01/2016  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
לפי יהודה וינשטיין, לעולם לא יועמד איש לדין על מסירת סודות מדינה. היגיון פשוט העולה מהחלטתו (יום ד', 20.1.16) בפרשת הרפז.
21/01/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
התבשרנו ע"י היועץ המשפטי לממשלה שבדיקתו מצאה שלא נעשה ניסיון ל"פוטש" ע"י הרמטכ"ל בעבר גבי אשכנזי וידידיו הקצינים הבכירים כנגד שר הביטחון לשעבר, אהוד ברק. נכון שהייתה פעילות לא מעטה בנושא, אבל היא לא הייתה עבירה פלילית, ולכן כולם יצאו מהפרשה בשן ועין למעט ה-ש"ג (הרפז) שיעמוד לדין (וכפי שאנו מכירים את הפרקליטות - זה יקרה בעוד כמה שנים).
21/01/2016  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
קריאת החלטתו של וינשטיין בפרשת הרפז מלמדת לאיזו דרגה של ריקבון הגיעו אשכנזי ואנשיו, מעלה שאלות מדאיגות בתחום אבטחת המידע וגם חושפת את כשלונו של מי שבכלל לא נזכר בה
20/01/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il