|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

שקרים עם אושרת קוטלר

אושרת קוטלר התגייסה גם היא למסע לטיהורו של אפרים ברכה שהתאבד בעקבות הממצאים הפליליים שהתגלו נגדו במחלקה לחקירות שוטרים קוטלר מצאה אשם ואחראי אולטימטיבי להתאבדות - מי שחשף את העבירות שביצע ברכה: יחסי שוחד, מרמה ושיבוש הליכי חקירה ומשפט קוטלר מתנהגת כ'בהמה גסה', בלא עכבות, תוך התעלמות מהעובדות והטעיה מכוונת של צופי ערוץ 10 קוטלר ביצעה עריכה מניפולטיבית והשמיטה מהראיון דברים שאמר מאיר ברכה, לדנינו: "אתה אשם. אתה רצחת את אפי"
24/01/2016  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת ברכה   |   תגובות
יד רוחצת יד [צילום: מן הטלוויזיה]

מוטי ברכה. מאשים [צילום: מן הטלוויזיה]

'המקור' לבדותות והמצאות
יואב יצחק
רביב דרוקר וברוך קרא פרסמו שוב שקרים כדי לפגוע ב-News1 * במקום להציג את העובדות כהוויתן בפרשת התאבדותו של תנ"צ אפרים ברכה, לרבות את הממצאים הפליליים שאומתו בחקירת מח"ש, הם חותרים להציג את ברכה כצדיק שנרדף עד להתאבדותו * לעזרתם הם גייסו את משה לדור ויואב סגלוביץ', ששלחו את ברכה למסלול של התרסקות * למרבה הפרדוקס, בראיון הטילו לדור וסגלוביץ' על אפרים ברכה את האחריות להחלטה ששינתה את חייו והובילה לאובדנו
לרשימה המלאה

קוטלר צינזרה טענות נגד דנינו: "אתה רצחת את אפי"
אושרת קוטלר לא הסתפקה בפרסום כזבים, אלא ביצעה עריכה מניפולטיבית. כדי להשיג את מבוקשה, היא צינזרה גם טענות שנאמרו בראיון מצד מאיר ברכה (שישב מחוץ לפריים), נגד המפכ"ל דאז, יוחנן דנינו: "אנחנו כועסים על דנינו שלא נתן לו את אפשרות להתראיין", אמר. "אני אמרתי לו: אתה אשם. אתה רצחת את אפי".

הדברים הנ"ל, שמלמדים על לפחות גורם נוסף שאשם..., כביכול, בהתאבדותו של ברכה, הועלו בסרטון קצר (קדימון) בעמוד הפייסבוק של ערוץ 10 יום לפני השידור במוצ"ש. אך הם צונזרו מהכתבה ששודרה. ולא בגלל קוצר הזמן.

הנה, פעם נוספת - קוטלר לא הסכימה ליתן לעובדות לשבש את תוכנית הכזבים. לכן השמיטה האשמות אלה, והותירה רק את הטענות וההאשמות של מוטי ברכה נגד הח"מ. לדידה, הח"מ הוא האשם, ולכן - לעזאזל העובדות והאמיתות.

העיתונאית אושרת קוטלר, מגישת תוכנית 'המגזין' (מוצ"ש, ערוץ 10), התגייסה למסע של משפחת ברכה וידידיו הקרובים לטיהורו של תנ"צ אפרים ברכה, שהתאבד בעיצומה של חקירה סמויה נגדו. בכתבה ששידרה - שבה רואיין אחיו הצעיר, מוטי ברכה, פומפמו שקרים, חצאי אמיתות והאשמות שווא במגמה לשרת מטרה זו.

קוטלר ניצלה לרעה את כאבו ויגונו של מוטי ברכה, בצערו המובן על אחיו שהתאבד, כדי להונות את הצופים ולגלגל ולהתפיח את השקרים שהוקמו בערוץ 10 בתוכנית 'המקור' על-ידי רביב דרוקר וברוך קרא (ברכה היה אחד המקורות הקרובים והפוריים של דרוקר. התאבדות ברכה קטעה את ההפקרות). קוטלר, שהגיעה לכתבה זו עם אג'נדה מגובשת - שנועדה לאחז את עיני צופי ערוץ 10 בדבר 'מורשתו' של ברכה, כביכול, כקצין מצטיין ונקי כפיים - הסתירה במכוון את העובדות הבעייתיות. כשמוטי ברכה התקשה להתבטא - אולי בגלל שהתקשה לשקר כלפי כולי-עלמא, היא לא נמנעה מלהובילו במה שנראה כמאמץ לחלץ מפיו אמירות קשות ומשמיצות נגד הח"מ.

קוטלר ומוטי ברכה פעלו תוך זהות אנטרסים. בפועל, הם ניהלו יחסים של 'יד רוחצת יד' (יחסי שוחד): היא זוכה בראיון בלעדי שמביא רייטינג ובאפשרות לממש אג'נדה מניפולטיבית שגיבשה לעצמה; והוא זוכה לבמה ולהתגייסות של בכירים בערוץ 10 ולפרסום שקרים לטובת בני משפחת ברכה, במאמץ לטהר את שמו של אחיו, ובניסיון לעצור את החקירה נגדו ונגד אחיו מאיר ברכה. כאמור, שני הצדדים יצרו יחסי שוחד לכל דבר ועניין, תוך שימוש במשאב ציבורי: תדר לשידור ערוץ חדשות, הפועל מכוח רשיון שניתן לו על-ידי משרד התקשורת.

קוטלר, המעידה על עצמה כעל עיתונאית דעתנית ונשכנית, לא נמנעה בכתבה מהפרחת בדותות לפיהן כל הכתבות שפורסמו ב-News1 על ברכה נחקרו במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) והופרכו; וכאילו לא נמצא בסיס לחשדות המבוססים שהועלו נגד ברכה: עבירות שוחד, מרמה, הדחת עדים לעדות שקר, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט ועוד ועוד.

העובדות שונות, כמובן, בתכלית: מרבית הכתבות-החשדות לא נחקרו על-ידי שום גורם. נקודה. לא נחקרו, בגלל ההגנה המופקרת שלה זכה ברכה מהיועץ המשפטי לממשלה ומפרקליט המדינה. ומעט כתבות-חשדות שכן נחקרו במח"ש - בעל-כורחם של היועמ"ש ופרקליט המדינה, הוכחו כנכונים.

כמה מהעניינים שנחקרו והוכחו החשדות לגבי ברכה:

  • הדלפות מתיק החקירה בפרשת השוחד בעיריית אשדוד, תמורת יחסי שוחד עם הקבלנים;
  • הדלפה לעבריין בן כהן מתיק רצח, תמורת יחסי שוחד;
  • ההדלפה לעיתונאי אבירם זינו מתיק החקירה בפרשת שרה נתניהו, תמורת זאת שיימנע מפרסום ידיעה על כספים שקיבל ברכה למימון טיפול באחד מבני המשפחה.

השאלות שקוטלר לא הציגה
ברכה. קיים יחסי שוחד [דוברות המשטרה]


קוטלר, המחשיבה את עצמה לעיתונאית מקצועית ומקורית ועצמאית ונועזת ואמיצה, ומה-לא, לא טרחה להציג בפני מוטי ברכה ואחיו מאיר ברכה את השאלות האמיתיות שאותן מחויב כל עיתונאי הגון להציג:

  • האם חיפשתם ו/או מצאתם את מכשיר הסלולר המשטרתי שהיה ברשותו של אפרים ברכה, שנעלם עם התאבדותו של אחיכם? האם יכול להיות שהמכשיר סולק, באופן מכוון, מחמת זאת שהכיל מסרונים ו/או מידע ו/או אנשי קשר שהיו עלולים להפליל את ברכה?

  • האם אתה יכול לומר לצופים, מר מוטי ברכה, מה היו הממצאים של הצוות המשטרתי שבדק את זירת ההתאבדות ונדרש לחתום על סיבות המוות?

  • האם נכון שהופעלו לחצים על צוות החקירה, כדי שיוציא תחת ידיו דוח עמום שיאפשר לכפור בהתאבדות ולהעלות חשד לפיו אפרים ברכה נרצח?

  • מדוע לא דאגתם לקחת מאפרים את נשקו האישי-המשטרתי, למרות הפרסומים ב-News1 שהתריעו על-כך שהוא מאיים בהתאבדות - אם יוחלט לחוקרו במח"ש?

  • מדוע לא שמרתם עליו באופן צמוד ורציף, למרות שמסר בעצמו שהוא חושש מחקירה במח"ש?

  • האם אתם באמת מאמינים, בני המשפחה, שאחיכם - קצין בכיר במשטרה, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, בעל ניסיון מול גורמי פשיעה בכירים, חוקר מנוסה ומיומן, לא יכול היה להילחם על שמו הטוב, אם אכן לא ביצע עבירות פליליות חמורות?

  • האם אתם באמת מאמינים שאחיכם, שחקר במשך השנים מאות ואולי אלפי חשודים, לא יכול היה לעמוד בפני חוקרי מח"ש, שחלקם היו בעבר פקודיו, אם אכן היה נקי כפיים?

  • האם ייתכן שפרקליט המדינה שי ניצן, והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, דחו את בקשתו של אחיכם אפרים ברכה לחקור ו/או לעצור ו/או להגיש כתב אישום/תביעה נגד יואב יצחק, בגלל שידעו היטב: פרסומיו של יואב יצחק על אחיכם, הינם אמת, ולכן גם איפשרו למח"ש להמשיך בחקירה הסמויה?

  • האם ידעתם שאחיכם אפרים ברכה מנהל יחסים אישיים וכספיים עם גורמים בכירים מקרב גורמי פשע בכירים (הערה: שמות בכירי הפשע בידי הח"מ)?

  • האם ידעתם שבבדיקת פוליגרף שנערכה במח"ש לעו"ד מיכל כהן נמצא שאחיכם קיים יחסי שוחד עם כמה קבלנים בכירים בעיריית אשדוד, הדליף להם מידע על התוכנית לעוצרם בבוקר שלמחרת והציע להם להימלט לחו"ל? (כפי שאכן עשו).

  • האם ידעתם שביום חמישי לפני ההתאבדות העיד העבריין בן כהן, שלא מיוזמתו..., בפני חוקר מח"ש, על הדלפה שקיבל מברכה מתוך תיק רצח? האם אתם יודעים מדוע ברכה הדליף לבן כהן?

  • האם אתם באמת מאמינים שאחיכם אפרים התאבד בגלל הכתבות של יואב יצחק, ולא בגלל שידע היטב כי חקירתו בעבירות הפליליות שאכן ביצע היא עניין של ימים אחדים?

  • האם אתם יודעים על הפגישה שהתקיימה ביום חמישי שלפני ההתאבדות, בלשכתו של היועמ"ש וינשטיין, ועל ההחלטות שהתקבלו שם: לפרוץ ביום ראשון בחקירה גלויה ולחקור ולגבות עדויות מחלק ניכר מהמעורבים?

  • ומדוע אתה (מוטי) ואחיך מאיר ברכה מתגוללים על יואב יצחק - כאילו הוא האחראי לחקירה נגדכם במשטרה, בשל העבירות המיוחסות לכם בחברת בחברת דן? הרי החקירה נגדכם נפתחה בעקבות דוח מבקר המדינה, ותלונות שהוגשו נגדכם על-ידי כמה בכירים בהנהלת דן, שנמנו בעבר עם חבריכם הקרובים. הלא כן?

  • ואם אכן יואב יצחק העליל עליכם ועל אחיכם שהתאבד - מדוע אתם נמנעים מהגשת תביעה נגדו? ומדוע לא תלכו איתו עד הסוף (עד מתן פסק דין, לא כצעד טקטי של הגשת תביעה ומשיכתה כשאיש לא רואה...), אם אכן הוא אשם, כדבריכם, בפרסומים שיקריים שגרמו להתאבדות אחיכם? (חוק איסור לשון הרע מאפשר זאת);

  • ומדוע אתם לא דורשים מהיועץ המשפטי לממשלה ומפרקליט המדינה להסיר את התנגדותם ליוזמת השר לביטחון פנים גלעד ארדן: להקמת ועדת בדיקה בראשות שופט או קצין משטרה בכיר שתחקור את נסיבות התאבדותו של אחיכם?

קוטלר לא הציגה בפני מוטי ברכה את השאלות הנ"ל. ולא בכדי. שהרי מלכתחילה היא התנהלה באופן זדוני במטרה להציג תמונה חד-צדדית, ופעלה ככלי וכחוליה נוספת במסע לטיהורו של אפרים ברכה. גם במחיר הכפשת News1 בכלל והח"מ בפרט, וגם במחיר הטעיית צופי ערוץ 10.

התנהלה כ'בהמה גסה'
יוכפז. סמרטוט [צילום: בוצ'צ'ו]

קוטלר פעלה באופן מגונה. היא ועורך התוכנית לא כיבדו אפילו סיכומים מוקדמים עם הח"מ לגבי תוכן התגובה שתפורסם. גם מנכ"ל "חדשות ערוץ 10", גולן יוכפז, לא פעל כמתחייב מתפקידו ולא טרח לבדוק ו/או לכפות את מרותו, ולא בכדי: אושרת קוטלר מתייחסת אליו כאל מטרד, סמרטוט. ולא יותר מכך. קוטלר לא היחידה. גם רביב דרוקר וברוך קרא מתייחסים אל יוכפז כמנכ"ל רופס וחלש, ובשורה התחתונה הם עושים בתוכנית 'המקור' ככל העולה על רוחם, כולל פרסום שקרים באופן סדרתי.

הח"מ לא נבהל מעיתונאים שרלטנים. הוכחנו זאת לא אחת. נמשיך ללכת בדרכנו ולחתור להוצאת האמת לאור. לא נירתע - גם לא מעיתונאות משמיצה כמו זו שמייצגת אושרת קוטלר, המתנהלת כ'בהמה גסה'. ולא בפעם הראשונה. זכורים היטב דבריה המקוממים בערוץ 10, כשהעלילה על חיילי צה"ל - שעמדו על משמרתם ומנעו כניסת מסתננים אריתראים בגבול ישראל מצרים, כאילו הם פועלים כחיילים נאצים. לא פחות; זכורים לגנאי דבריה והשתלחותה בעובדים אחרים, כשהתנהלה כ'פרה משוגעת' במערכת ערוץ 10; זכורים לגנאי כתבות מגזין נוספות שלה בעניינים שונים שאין זה המקום לפרטם, כשהתנהלה כ'בהמה גסה', ועיוותה וסילפה עובדות יסוד שמא אלה ינגסו בכתבות המגמתיות שבישלה.

אכן, ובהשאלה מדבריה של קוטלר: יש עיתונאיות שלא מסתכלות על עצמן פנימה מתוך חשש, כמו קוטלר לדוגמה, שמא תראה במו-עיניה את דמותה האמיתית כפי שזו נראית בעיני רבים וטובים.

השאלות, התגובה


לנוחות גולשי News1: מצ"ב להלן השאלות שהופנו אל News1 מטעמה של אושרת קוטלר, ותשובותינו שניתנו בהתאם.


להלן השאלות שהוצגו על-ידי ערוץ 10:

1) בכתבה עלתה הטענה כי כתבותיך היו חלק ממסע הכפשה מכוון נגד תנ"צ אפרים ברכה, ולראיה כל התלונות שהובאו בכתבותיך נמצאו בביהמ"ש כחסרות בסיס.

2) עוד טענה שעלתה היא כי כתבותיך על אודות תנ"צ ברכה שעובדותיהן התבדו בביהמ"ש, הביאו להכתמת שמו של קצין מוערך במשטרה, וזו אחת הסיבות שהביאו את תנ"צ ברכה לשים קץ לחייו.

3) עוד נטען כי כחלק ממסע ההכפשות של הרב פינטו אחר משפחתו של תנ"צ ברכה, גורמים מטעם חברת "דן" העבירו לך מידע על-אודות בני משפחתו העובדים בחב' "דן". מידע אותו פרסמת בכתבות לאחר מותו של תנ"צ ברכה כחלק ממסע ההכפשה.

להלן תגובת News1 לערוץ 10:

1) אני מוחה על התגייסות ערוץ 10 למסע מפוקפק לטיהור תנ״צ אפרים ברכה, על-אף שהתאבד בעיצומה של חקירה סמויה במח״ש שהתנהלה נגדו בגלל חשדות לעבירות פליליות חמורות, ולמרות העלמת מכשיר הסלולר שלו. נסיונכם להטיל בי דופי, לא יצלח.

2) בניגוד לטענותיכם - אין מדובר במסע הכפשה, אלא בסדרה של תחקירים שפרסמתי וחשפתי ב-News1 בדבר מעשיו הפליליים של תנ״צ ברכה; בניגוד לטענתכם - בית המשפט לא קיים שום דיון מהותי בשום פרשה שחשפתי ולכן לא הפריך וגם לא אימת מאומה, מכיוון שאלה לא הובאו בפניו כלל וכלל, ואף הוסתרו מבית המשפט על-ידי הפרקליטות שגוננה על ברכה (וחבל); בניגוד לרושם שאתם מנסים ליצור, כדאי להדגיש: חלק מהמידע שחשפתי על מעשיו של ברכה - שכן הובא לחקירה בפני המחלקה לחקירות שוטרים, אומת בחקירה הסמויה שנערכה, כולל בבדיקות פוליגרף. חוקרי מח״ש עצמם אישרו פרטים אלה. למרבה הצער, מרבית הפרשות שחשפתי על מעשיו המפוקפקים של ברכה, טרם נחקרו, בגלל התאבדותו של ברכה.

3) בניגוד לטענותיכם - מאומה מכתבותי לא התבדה בבית המשפט, כאמור. נהפוך הוא: תנ״צ ברכה התאבד, למרבה הצער, בגלל שידע היטב על האירועים שהתרחשו במח״ש ועל העדויות שנשמעו בשבוע שקדם להתאבדות, לרבות: עדויות שאימתו החשדות בדבר הדלפותיו מחקירת פרשת השוחד בעיריית אשדוד; ועדויות נוספות שאימתו החשדות לכך שקיים יחסי שוחד ושלמונים עם כמה גורמים ובהם קבלנים בכירים; בנוסף נמסרה עדות במח״ש מצד העבריין בן כהן על הדלפה מצד ברכה, מתיק רצח. ברכה ידע היטב כי חקירתו היא עניין של ימים ולכן בחר להתאבד, ובדרך זו לעצור חשיפת האמת והעמדתו לדין.

4) בניגוד לטענותיכם - הפרסומים על מעשיהם של מאיר ברכה ומוטי ברכה לא נעשו כחלק ממסע הכפשה, אלא כחלק מסדרה של כתבות לחשיפת עבירות פליליות שבוצעו במשך שנים בחברת דן. הפרסומים התבססו, בין היתר, על דוח מבקר המדינה שחשף כשנה קודם לכן את מעשיהם של האחים ברכה, וכן על בסיס תלונות למשטרה שהגישו נגדם בכירים בחברת דן. כידוע לכם, המשטרה נאלצה לפתוח בחקירה מקיפה בנושא, בהוראת פרקליט המדינה שי ניצן, ובמסגרתה כבר אומתו חלק נכבד מהחשדות נגדם. לכן מוזר למדי שערוץ 10 מאפשר לאחים ברכה להטעות את הציבור, וזאת במטרה לטשטש את ממצאי החקירה המשטרתית נגדם, ובניסיון נלוז להפריח בדותות ולעשות שימוש בשמו של אחיהם שהתאבד כדי לעצור את החקירה נגדם.

5) לתשומת לבכם: על-פי החוק וכללי הרשות השנייה הינכם מחויבים, נוכח שאלותיכם, להביא את תגובתי במלואה.

תאריך:  24/01/2016   |   עודכן:  25/01/2016
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקרים עם אושרת קוטלר
תגובות  [ 58 ] מוצגות   [ 58 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לסלף את האמת!?
24/01/16 11:04
 
אפרים ברכה =צדיק
24/01/16 14:38
 
קליין ח.
24/01/16 15:13
2
חרד
24/01/16 11:06
3
אהוד פרלסמן
24/01/16 11:24
 
ה.א
24/01/16 11:54
 
הוא שואיייל
24/01/16 12:59
 
הערה לפרלסמן
24/01/16 13:34
 
אהוד פרלסמן
24/01/16 14:20
 
ה.א
24/01/16 17:10
 
לא אשכנזיות
24/01/16 20:19
 
גבי המגיב
24/01/16 22:42
 
נוכרי
25/01/16 05:34
4
העיתונאית שהתנפחה
24/01/16 11:33
 
בבר
24/01/16 15:04
5
נתין מדמנת ישראל
24/01/16 11:43
 
א. וינשטיין
24/01/16 11:52
6
האמת כבר תגיע
24/01/16 11:50
7
הכל אינטרסים
24/01/16 12:07
8
יוסי 12
24/01/16 12:13
 
שמ
26/01/16 03:46
9
ע.ג.
24/01/16 12:18
 
בורק
24/01/16 22:41
 
ע.ג.
25/01/16 08:22
10
דני לוי
24/01/16 12:25
 
העיקר להגיב...
24/01/16 12:37
11
Mr x
24/01/16 12:35
12
כיפה אדומה
24/01/16 12:48
 
לורנץ צבי
24/01/16 17:45
13
שינשין
24/01/16 13:16
14
קורןנאוה טבריה
24/01/16 13:31
 
צודקת נאוה
24/01/16 17:17
15
7 שחור
24/01/16 13:33
16
בנושא אחר
24/01/16 14:01
 
לית דין ודיין
24/01/16 15:55
17
כוכי
24/01/16 14:24
18
עובד סלולר
24/01/16 14:56
 
קליין ח.
24/01/16 16:53
 
המדייק
24/01/16 18:30
19
yeshurun
24/01/16 15:19
20
עיניה
24/01/16 15:25
 
תקשורת מסלפת
24/01/16 19:58
21
חוסיין אובמה
24/01/16 17:37
 
כיפה אדומה
24/01/16 18:50
 
התיק נסגר
24/01/16 21:35
22
יוד65
24/01/16 19:08
23
אינטרסים אישיים
24/01/16 19:48
24
כיפה אדומה
24/01/16 20:39
25
מושיקו
24/01/16 21:50
26
חשדנית
24/01/16 21:53
 
חשדנית
25/01/16 00:13
 
חוקר
25/01/16 21:48
27
רון3
24/01/16 22:32
28
דן ה
24/01/16 23:07
29
רמי מ.
25/01/16 05:31
30
שלום כלפה
25/01/16 15:53
 
חוסיין אובמה
25/01/16 18:19
31
akdib
26/01/16 09:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת ברכה
אין מקום להתערבות בג"ץ במינוי דרעי לשר הפנים האם ארדן קובע מראש מה יהיו מסקנות בדיקת התאבדותו של ברכה? "שוברים שתיקה" מתקרב לבגידה זהירות מפני עסקה בזיונית עם אולמרט שופטים מוכיחים את החוק הראשון של פרקינסון כיצד מטפלים בעותרים תמהוניים?
15/01/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בשבועות הקרובים ייצא לדרכו צוות הבדיקה לנסיבות התאבדותו של תת-ניצב אפרים ברכה - אומר השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בראיון ל"עורך הדין", בטאון לשכת עורכי הדין.
11/01/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
בית המשפט העליון דחה (יום ג', 5.1.16) את ערעורו של הרב יאשיהו פינטו, שנדון לשנת מאסר לאחר שהודה במתן שוחד של 200,000 שקל לתת-ניצב אפרים ברכה ז"ל. פינטו ייכנס לכלא ב-16.2.16.
05/01/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, מגשים את חלומו של כל חשוד בפלילים: הוא נותן לו את האפשרות לדעת מראש שמתנהלת חקירה נגדו, מבלי שיהיה נתון למגבלות כלשהן ויוכל לשבש אותה כאוות נפשו. לא מאמינים? זה בסדר, גם אני לא הייתי מאמין, אלמלא הייתי רואה במו עיני את הכללים שפרסם וינשטיין בנוגע לעריכת "בדיקה".
04/01/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים

02/01/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il