|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

והים אותו הים!

הרצח המתועב והבלתי נתפס בעתניאל, כמו כל רצח יהודים באשר הם שהיו לקורבנות עלילת-דם 'הכיבוש' שבגינה דמנו הותר, על לא עוול בכפנו, מאז שבנו בשלישית אל ארץ מכורתנו -כ חוק!
24/01/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
אותו כאב [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]


טבריה 1970 = עתניאל 2016

"הסכם אוסלו הוא השלום של הצבר. וכי מי שמתיימר לפתור את חידת היחסים בין ישמאעל ליצחק, סופו למות או להיות מובס" (מרדכי שלו) וע"ע: רבין,פרס,ברק,שרון,אולמרט.

טבריה. יום ירושלים, 3.6.1970. כותרת ב'ידיעות אחרונות': "גבר שבא לביקור בבית הוריו ואישה שישבה על מרפסת - נהרגו בהפגזת טבריה".

'מעריב': "ההרוגים הם: מסודי בן-חיים, בת 39 ואם לארבעה, מהם בת המשרתת בצה"ל ויעקב ג'ומעה עובד 'מקורות' אב לשלושה".

'ידיעות אחרונות', 4.6.1970: "ישראל למערב: לא נשב בחיבוק-ידיים נוכח ההתקפות על טבריה ובית-שאן".

ההספד בהלווית קורבנות ה'כיבוש' מ-1948 בטבריה, שר החינוך יגאל אלון: "יועצים זרים אומרים שהמלך חוסיין חלש ויש להתחשב במצבו. אך כשם שאין ישראל רוצה שבניה יפלו בגלל כוחם של בנינו, כך לא נשלים שבנינו יפלו בגלל חולשת שכנינו וקשריהם עם החוץ. טבריה הייתה ותשאר חזקה ויחד עם שכניה באזור תמשיך לקיים את מעמדנו בחבל ארץ זה. צה"ל יהלום בכל מקום ובכל עת ובכל שיטה בצורה שתשרת את ביטחון ישראל ואת מדיניות השלום שלה כאחד. הפעם השיגה יד המרצחים שניים מטובי תושביה של טבריה, הם נרצחו בדם קר על-ידי הכוונת תותח ממרחקים כדי לקטול אזרחים שלווים של טבריה. זו צורת מלחמה של אנשים ומשטרים מוגי-לב המתנכלים להחליש את כוחנו ולמוטט את עמידתנו. הם בחרו בצורת הרג נפשעת זו ולא בשדה קרב. אך נגזר עלינו לעמוד איש איש במקומו".

באוסלו 1995, אמרו לנו שהארכי-טרוריסט ערפאת 'חלש' לכן צריך לחמש אותו כדי ש"ילחם בטרור בלי בג"ץ, בלי בצלם ובלי אימהות נגד שתיקה' אליבא ד'רבין, וביתר-שאת צריך לחזק את יורשו, 'האפרוח בלי נוצות' אליבא ד'שרון, את אבו-מאזן מכחיש השואה ומתכנן רצח ילדי מעלות וספורטאי ישראל במינכן.

עד כדי כך הכהה 'השלום' את מוחם של מנהיגנו הציונים-שאיבדו את אינסטיקט ההישרדותי שלהם במהזה"ת החדאעש!

כשאימא ומולדת יש רק אחת!

עתניאל. 17.1.16, 'ערוץ 7': "אישה בת 39, אם לשישה נרצחה בפיגוע דקירה".

ההספד בהלווית קורבן 'השלום' מ'כיבוש' 1967, דפנה מאיר הי"ד, שר הביטחון בוגי יעלון: "הרצח היום בעתניאל מלמד אותנו פעם נוספת מול איזה אויב אכזר וחסר מעצורים אנו מתמודדים. כוחות הביטחון - צהל", שב"כ ומשטרת ישראל יניחו את ידם על הרוצח ועל שולחו, אם היו כאלה. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נבוא חשבון עם המחבל, בכל מקום בו יהיה".

ובאותו יום מר ונמהר בו נרצחה עוד אימא יהודיה בארץ ישראל, בגלל האינטרסים המושחתים של אמריקה עם העולם האיסלאמי, תקף והאשים שגריר אמריקה-'ידידתנו', דן שפירו את ישראל ב"סטנדרד כפול באכיפת החוק ביו"ש. יש דין אחד ליהודים ודין אחד ל'פלשתינים'". שיקר ללא בושה!

לא די לה לאמריקה שמאז 1948 הקריבה את ישראל, בעלת-ברית נאמנה, על מזבח האינטרסים שלה עם ערב המרצחת, היא גם כועסת ומאשימה אותה באי-ציות לשלוח יד בנפשה מרצון?!

ונחשו ממה 'מודאג' מזכ"ל האו"ם הבאן-קי-מון-תימהון? מההחלטת היהודים להכריז על 1,500 דונם קרקע מארצנו מולדתנו החוקית כעל אדמתנו הנצחית כדי לא להרגיז את מרצחי ערב?!

לעומת זאת, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ספד לקורבן-תורן של מעבדת הניסויים ממכון פרס ל'שלום' שווא ו'תהליכי' סרק, המגבירים את התיאבון האנטישמי ואת המוטיבציה של מבקשי נפשנו הערבים המתחזים ל'פלשתינים' כדי להצדיק את המשך רציחתנו בתמיכת 'האיחוד האירופי' במילים אלה:

"הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפסיק עם הצביעות ותקרא לילד בשמו... שורש הסכסוך הוא הסירוב להכיר בזכותם של היהודים לקיים מדינה בגבולות כלשהם, כאן בתל אביב בכל מקום. אני רוצה את האמת הזאת להפיץ בעולם, אני רוצה שנעמוד על האמת כי בסופו של דבר האמת מנצחת ואנחנו ננצח... פגשתי עכשיו משפחה נפלאה עם תעצומות נפש כבירות, ציונים, פטריוטים, אנושיים, שאיבדו אם ורעיה נפלאה... הם ביקשו ממני רק דבר אחד - לרומם את עם ישראל".

איפה ישנם עוד אנשים כמשפחת מאיר ולאיזה עם?

ותודה לראש הממשלה שלא שכח מה זה להיות יהודי וזוכר היטב את האמת הצרופה של עם ישראל אותה יש להפיץ בעולם ויפה שעה אחת קודם - רוץ על זה!

"שקר ממית ואילו האמת מחייה" (פרופ' דידייה סיקאר)!

ביגון הזה גם אני הייתי ליגוני,

הרצח המתועב והבלתי נתפס בעתניאל, כמו כל רצח יהודים באשר הם שהיו לקורבנות עלילת-דם 'הכיבוש' שבגינה דמנו הותר, על לא עוול בכפנו, מאז שבנו בשלישית אל ארץ מכורתנו -כחוק!

אך יותר מכל הספד מר, דברי ההספד של בכורתה של הנרצחת, רננה בת ה-17 הלמו בי בחוזקה וריסקו אותי מחדש, כאילו לא חלפו להן מאז 46 שנה, כשאיבדתי אני את היקר לי מכל: "אימוש שלי, משפט אחד ילווה אותי כל החיים, 'איזה כיף שאכפת לך מה אני חושבת'. השארת לנו חלל עצום. אנחנו לא נשתה תה ביחד לא תלווי אותי לחופה... לבקו"ם... לחדר הלידה..."!

הייתי בת 18, חיילת בצה"ל שלנו, הייתי בכורתה של הנרצחת מטבריה, אימא שלי, שלא זכתה ללוות אותי ואת אחיי לחופה ולא לחדר הלידה... אבל היא זכתה בחייה הקצרים להקים בית בארץ ישראל על-פי ההבטחה האלוקית וללדת ילדים בארץ חמדת האבות והאימהות עליה חלמה כל ימיה וזכתה לאחר אלפיים שנות גלותו ושואה נוראה גם ללוות אותי לבקו"ם... לצבא ההגנה לישראל!

אך החלל העצום שהותירה אחריה רק הלך והעצים ככל שנקפו השנים... והוא נוכח בכל יום ביומו... והוא החריף בשבתות, בחגים ובשמחות... והוא מכה שוב ושוב בכל פעם שיהודי נרצח בארץ ישראל... סתם, רק בגלל היותו יהודי... והנורא מכל הוא שהתרגלנו לפשע הזה, כאילו היה החלל המקומם הזה גזרה משמיים?
כאילו שאלוקים המציא את 'העם' הפלשתיני, הביא לכאן את ערפאת שרק רצה להיות היטלר החד"ש, וכאילו שאלוקים חימש את שאהידיו ברובים וקידש אותו כמשיח-'שלום' וראיס של כול כול כול 'פלשתין'?

זה לא היה אלוקים למי שמתבלבל!

ואין איש בישראל שיקום ויזעק בפני אומות העולם:


הנגזרנו להיות קורבנות 'שלום' לנצח? איפה זה כתוב?

היעלה על הדעת ששם, באפלה האירופית, היינו לקורבנות הנאצים על מזבח מדינת היהודים החד"שים שהקימו הציונים וכאן במדינת היהודים הננו קורבנות הציונים על מזבח 'השלום' עם הפלשתינים המתחד"שים עלינו לכלותנו בגלוי כי 'שלום עושים עם אויבים לכן צריך קורבנות כדי 'לקנות' את 'הזכות' לשבת סביב שולחן הוויתורים? רחמנא ליצלן!

מישהו יכול להשיב על החרפה הזאת? על הפשע הזה שהתעצם בהסכמי תרמית אוסלו וגם להמשיך ולצייר לנו ולעולם ערבים 'קורבנות', 'רודפי שלום' 'מופלאים' שאם רק נקים להם עוד מדינה 'פלשתינית' בגבולות אושוויץ 67, חמש דקות מכפר-סבא, במסגרת הפתרון הסופי של הסכסוך במזרח השימון החדאעש - אזי, הם יאהבו ויכירו בנו וזה מה שיגאל את עם ישראל לנצח?

עד מתי נחיה בשקר ובכחש הזה?!

כאדם הפשוט של ג'ורג' אורוול, אני מודה שאין לי 'פתרון לסכסוך' הנצחי מאז שעשיו, ישמעאל ובן-גוריון שונאים ליצחק, יעקב ובגין. קטונתי. אך בדבר אחד כבר אין לי ספק שאנו במו ידינו, בהבל פינו הממאיר, בשנאתנו בחינם, ביהירותנו לריק ובבגידתנו בארץ חמדת אבותינו הבאנו עלינו את הצרה הזאת! ולראייה - עד כמה אין חדש תחת השמש המדינית-ציונית-קטסטרופאלית ובמהרסינו-מחריבנו ניתן ללמוד מדבריו המצמררים אך אקטואליים ליגוני, של יצחק קצנלסון:

"... לא מזימות האנגלים, לא כלי זינם של מחריבי העולם הנאצים - שכל שנאתם ממקור אחד היא יונקת - מן הגרמנים הארורים - לא הם עמדו לשטן לנו, רק אתם הקלים הנבזים שהתכחשתם לעמכם...

הוי, לולא שכתם את הדרך בעדם לארץ ישראל, אל ארץ המקלט לנפשו, לו ישבו בה שלושה מיליונים, לא רק אלה שבחסד העמים באו להתם, כי אם עם אלה שנאחזו בה בכוח - ארץ ישראל העובדת, הפועלת הבונה על חשבון ממשלת פועלים יהודים קטנה, שלמה ובריאה, ברוח-נכון, שאינה מתכחשת לכל נכסי הרוח שלה, בארץ אבותיה ותרבותה העתיקה המתחדשת בכל דור ודור, מוסיפה כוח ומגבירה חיילים עם אוצרות רוח שאינה בלה, בארץ גזענו בה - היינו יכולים להתקיים בעשרות מיליונינו באירופה, לא היו חורצים לשון לנו, שום חדל-אישים לא היה יכול להצית תבערה של שנאת-חינם והריגה עד תום על לא דבר, מחמת שאין דורש דמיו...

ארורים אתם בכל העולמות. אתם ראשי המתבוללים עניי-רוח ומסכנים בנפש מתוך הכרה בעניותכם זו! ... אתם הרעלתם המונים עם שאר-רוח ושאר-לב... ארורים אתם!

"לא את תורת השוויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל הלא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל בצורה ישראלית. לימדתם את המון ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה... סתרתם!

"כל כוחכם בסתירה לבנות לא ידעתם! ארוררים אתם, משכילים מן הסוג הגרוע... לא טיפחתם את הגחלת הלוחשת תמיד בלב המוני ישראל, ואם היא סמויה וחבויה ברמצה - את הנקודה היהודית! "... אתם המיתם את עם ה' ! אתם דיברתם סרה, אתם ניאצתם את כל היקר לנו... אתם, כזבנים משוחצים... רעים אתם וצרי-עין... אתם הבוגדים... לולא הנחתם את אבני-הנגף, המכשולים על דרך חיי המונים מישראל, לולא שפכתם מי-שופכיכם על כל היקר לנו, על ארץ מולדת, לו היינו שם בארץ אבות במיליונינו, לא רק שלא היה מחננו הרב במקום שרשה וחיותה לפליטה, אלא גם בארצות הגלות לא הייתה החיה הרעה, העם הגרמני מרהיב עוז, לא היה מעז לגעת בנו, העם הפחדן לא היה נוגע ביהודים אזרחי ממשלת פועלים בארצם.

לא האנגלים, לא עמים קטנים ורעים מהם הפריעו בעדנו, לא המה בערמומיותם וברוע לבבם עמדו לנו לשטן, לא הסנחריבים היו בעוכרינו, כי אם אתם, הרבשקים!

אתם עבדי-עבדים עם מליצת החופש בפיכם הטמא, אתם הבוגדים בעם, את חלום חיינו ביטלתם במקום לממש אותו, השלכתם עליו שיקוצים, אתם הרוח הרעה הממרה... האם לא חדרו אל ליבותכם הנבובים חיצי השנאה שכל עין של גוי תיר בכם?......אתם!" (וע"ע תעיו'ש, 'שוברים שתיקה', הקרן החד'שה, בצלם, 'יש דין' ושכמותם)!!

ולנו לא נותר אלא לשנות בדבריו של יצחק קצנלסון את המילים: 'החיה הרעה הנאצית' לחיה הרעה הפלשתינית ובין: בוגדי ומרעילי הדור ההוא-לבוגדי ומרעילי הדור-עכשיו=אין חדש!
הטרגדיה היא, שאותם הבוגדים רק מתחלפים!

זעקו שמיים וצדק!

תאריך:  24/01/2016   |   עודכן:  24/01/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
והים אותו הים!
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסתר שניאורסון גר
24/01/16 19:18
 
קורןנאוה טבריה
25/01/16 11:53
2
צר לי עלייך
25/01/16 09:24
 
קורןנאוה טבריה
25/01/16 12:07
 
לא הבנת?
25/01/16 15:22
 
קורןנאוה טבריה
26/01/16 07:41
 
הים הוא אותו הים!
26/01/16 08:28
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים שילדה בת 13 יוצאת מבית ספרה במזרח ירושלים ומתוך סגידה לתרבות הדם היא מבקשת לרצוח אדם במערבה של העיר, בימים של סכינאות רצחנית, כשנער בן 14 טובח אם לששה ילדים ובן גילו מנסה לרצוח אם בהריון, אני מבקש נגד כל הסיכויים להמשיך לחתור לעבר מציאות, שתרבות החיים ממירה את תרבות הדם. תרבות שהפכה לחלק מהווייתנו בארץ הזו.
24/01/2016  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
כפי שפרצה כסערה פוליטית מכוונת, כך שככה הפרשה בכל הנוגע לשאלות האתיות והנורמטיביות של חיינו הציבוריים המגולמים בה. גם דרכו של דרעי וגם הסערה הציבורית כביכול שכל כולה פסדה - מכוערת מבחינה נורמטיבית וחמורה ביותר מבחינה ציבורית - פסולות.
24/01/2016  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
בנימין נתניהו כמו גולדה מאיר 1973 (ה"מחדלטורית" הגדולה לפי דוח ועדת אגרנט) אינו מנהל מדיניות חוץ, אלא מקפיד על שימור הסטטוס-קוו, ניהול הסכסוך, "גחלים לוחשות", קיפאון מדיני וניהול הקונפליקט הישראלי-פלשתיני ונגזרותיו האזוריות, האירופיות והגלובליות על אש קטנה.
24/01/2016  |  דוד סנדובסקי  |   מאמרים
הארץ התמלאה לאחרונה במודעות פרסום יקרות מטעם הקרן לישראל חדשה, שעליהן מתנוססים תמונתו ושמו של יצחק רבין, ראש הממשלה שנרצח, והמלים: "בשתול הזה הם כבר טיפלו". הנוסח מדבר בכוונת מכוון על "הם", ללא פירוט, מתוך הנחה שקוראי השלט יפרשו מי "הם" כפי שהמפרסמים התכוונו: הציבור הימני בישראל.
24/01/2016  |  רון בריימן  |   מאמרים
בפרק כו בספר ויקרא, בחלק הקללות הבא אחרי חלק הברכות, מוזהרים בני ישראל שאם יפרו את הברית, יהפכו שמיהם לברזל וארצם לנחושת:
24/01/2016  |  אורנה ליברמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
עפר דרורי
עפר דרורי
הספר הכתוב יוצא מן הכלל חושף את פעילותו של אלון כמנהיג צבאי במלחמת העצמאות, ומפרט קרבות בהם אלון שינה את פני המערכה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
למרות שאיילת שקד אינה נושאת בתפקיד ציבורי, היא חייבת לתת הסבר לציבור על השיחה המביכה    שיחה שלמעשה הכתימה את דרכי פעולתה של מערכת המשפט בישראל, והיא מעיבה על המערכת גם היום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il