|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

פלאפון יוצאת בפנייה ישירה לנשים

- הודעה מטעם פלאפון
30/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: עמירם פליישר יועצים לתקשורת ויחסי ציבור  |    |  עמירם פליישר יועצים לתקשורת ויחסי ציבור

חברת פלאפון משיקה בימים אלו, את מכשיר הפלאפון הוורוד הראשון בישראל - V3c של מוטורולה. במסגרת ההשקה, חתמה פלאפון על הסכם שיתוף פעולה עם זכיינית חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו" ובחרה בדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני, להוביל את ההשקה.

ניר שטרן סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר "בחרנו לקיים פנייה ממוקדת לנשים ולהפריד את פעילות השקת המכשיר הורוד מהפעילות שאנחנו מקיימים בימים אלו להשקת קולקציית מכשירי הדור 3 מתקדמים, כחלק מהתפיסה של המכשיר הסלולרי כמוצר אופנתי. שיתוף הפעולה עם "מאדינה מילאנו" ועם שלי גפני מעניק להשקת ה- V3c הורוד ערך מוסף המעמיק את הקשר בין סלולר וסטייל. שלי גפני הינה אוטוריטה בנושאי אופנה וסגנון חיים, ומהווה את הבחירה הטבעית עבורנו להשקת מכשיר שהוא אופנתי, מתקדם ופונקציונאלי.

ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה פלאפון, נמצא כי נשים מעריכות שילוב של עיצוב ייחודי ואופנתי בטכנולוגיה מתקדמת ופונקציונלית. עוד עלה, כי שלי גפני נתפסת כמובילת דיעה בקרב נשים שעיצוב ואופנה בשילוב עם טכנולוגיה ופרקטיות קיבלו ערכים גבוהים בקרבן ואף מהווים עבורן דרך חיים. גפני, המשדרת אופנתיות, נשיות ואסרטיביות נתפשת כמי שמצליחה לשלב קריירה מצליחה ומשפחה והיא בעלת מראה מטופח ואופנתי.

השקת ה- V3c הוורוד תזכה לקמפיין עיתונות ממוקד של פלאפון בהיקף של כרבע מיליון שקל, בנוסף לקמפיין הטלוויזיה של מוטורולה בנושא בהיקף של כ-340 אלף דולר, אשר אף הוא מתמקד בחיבור שבין אופנה וסלולר. במסגרת שיתוף הפעולה של פלאפון ו"מאדינה מילאנו" תוביל גפני, את מסע יחסי הציבור של המכשיר ותהיה אחראית על הסטיילינג של מודעות הפרסום של המכשיר. ההסכם כולל גם קידום של המכשיר בנקודות המכירה של "מאדינה מילאנו" וקיום מבצע קידום מכירות למכשיר במסגרתו תעניק ללקוחות אשר ירכשו את המכשיר, שובר מתנה לחנויות האיפור של "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ.

שלי גפני מסרה "אני מברכת על שיתוף הפעולה האסטרטגי, בין חברת פלאפון לבין "מאדינה מילאנו" ושמחה על בחירתי כפרזנטורית שתייצג את ה- V3c החדש, אשר פונה לקהל יעד נשי, מתוחכם ועדכני". לדבריה, "כיום, נפרצו הגבולות בין עולמות התוכן של האופנה והקוסמטיקה מחד ועולם הטכנולוגיה והאינטרנט מאידך, כאשר תחומי האופנה והלייף סטייל הם המשפיעים ונותני הטון במובילות החברתית".

גפני מצטרפת לדמויות מוכרות בעולם, המזוהות עם לייף סטייל ואופנה, כמו דויד בקהם, אשר נבחרו להוביל מכשירי סלולר מעוצבים.

מכשיר ה- V3cהוורוד, הוא המכשיר הדק ביותר בסדרת ה RAZR של מוטורולה. המכשיר מושק באופן בלעדי על ידי פלאפון בסדרה מוגבלת ותומך בדור ה-3. השקת ה- V3c הורוד בפלאפון מהווה פניה שיווקית ממוקדת וישירה ראשונה של פלאפון לנשים. הפניה הנה בעיקר, לנשות קריירה, אשר יכולות לעשות שימוש במכשיר הטלפון בנוחות ובפשטות. המכשיר כולל מצלמת וידאו וסטילס, אוזניית בלוטוס לדיבור חופשי, ומכשיר ניווט GPS מובנה בתוך המכשיר.

שלי גפני, (נשואה + 2) מזוהה במשך שנים כאוטוריטה בתחום האיפור, ומשמשת פרזנטורית פעילה בתחום האיפור המקצועי של "מאדינה מילאנו". גפני הינה הזכיינית של חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו", רשת האיפור המקצועי המובילה בישראל המונה 13 סניפים ברחבי הארץ. למאדינה מילאנו קשת רחבה של מוצרים חדשניים ואופנתיים הכוללים 900 פריטים שונים ב- 45 קטגוריות מוצר. החברה מציגה מידי 4 חודשים קולקציות איפור חדשות.

תאריך:  30/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
עמירם פליישר יועצים לתקשורת ויחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי חדש לאשראי צרכני, המתבסס על סיטואציות מחיי היום יום, בהן אנו משתמשים בהלוואות כדי לסייע לנו להתקדם בחיים ולהשיג מטרות שונות - חידוש דירה, קניית רכב חדש או חופשה חלומית. למרות שרובנו זקוקים מדי פעם לאשראי, אף אחד מאתנו לא מעוניין לספר מי עזר לו ובכמה כסף, כדי להתקדם בחיים.
רשת תכשיטי היוקרה "מילר" משיקה את הקולקציות החדשות לחורף 2006/7 של מעצבי התכשיטים המובילים בעולם, באמצעות קטלוג חדש בפורמט מהודר, קמפיין שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ודיוור ישיר לקהל הלקוחות.
המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" לא כולם יפים, לא כולם גורים - אבל לכולם מגיע בית חם!! אנא עזרו לנו למצוא להם בתים מאמצים.
30/08/2006  |  דפנה טלמון  |   הודעות כלליות
ספידו ישראל מציגה לראשונה בעולם את קו מוצרי הלבשה תחתונה ייחודי שפותח לאחר מחקרים ממושכים ע"י חברת "ספידו" לגברים ונשים, אידיאלי לפעילות ספורטיבית.
חברת אלדן עלתה לראשונה בקמפיין על גבי קירות ענק של נור סטאר מדיה בהיקף השקעה של 500 אלף שקל. הקמפיין מחדד ומבליט את המסר "שוב עזבנו הכל בכדי לתת לכם שירות".
30/08/2006  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il