בימים אלו משיקה חברת הביטוח AIG פריצת דרך צרכנית בעולם הביטוח - חבילות ביטוח מותאמות אישית לצורכי הלקוחות.
את מהלך ההשקה תלווה AIG בקמפיין פרסום בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט בהיקף כספי של מיליון דולר את הקמפיין הפרסומי נבחר להוביל השחקן אבי קושניר, אשר נתפס ע"י הציבור הישראלי כדמות מוכרת, אהובה, רגישה חמה ואנושית.
חברת AIG העולמית פועלת ביותר מ 130 מדינות ברחבי העולם, דורגה לאחרונה ע"י מגזין פורבס העולמי כחברת הביטוח הגדולה בעולם וכתאגיד הרביעי בגודלו בעולם.