|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

הלו קיטי עושה עליה לישראל

- הודעה מטעם Sanrio
30/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

המותג הבינלאומי הידוע Hello Kitty השייך לחברת Sanrio העולמית בחר את חברת (LDI (Licensing Dynamics Int., החברה הגדולה ביותר בישראל, הפועלת בתחום מסחור זכויות ומתן רשיונות שימוש ברוב מותגי הילדים הבינלאומיים הנמצאים כיום בשוק, להיות נציגתה בישראל.

חברת Licensing Dynamics Int.) LDI) בבעלות חברת מפל תקשורת וגרנית הכרמל השקעות, מחזיקה במותגי הילדים הנחשבים ביותר בעולם כ- Looney Tunes, טום וג'רי, סופרמן, ספיידרמן, באטמן, Winx Club, צבי הנינג'ה, יו-גי-הו הארי פוטר, הפלינסטונס, פאוור-פאף גירלז, פוקימון, גרפילד, מונסטר אלרגי, פלוריסיינטה והמורדים.

LDI מעריכה כי חתך מותגי הילדים הפעילים בשוק המוצרים בארץ עומד על נתח של כ- 21% ממותגי Warner Brothers (אשר כוללים מותגים כ- Looney Tunes, טום וג'רי, הארי פוטר), מותגי kids 4 (הכוללים מותגים כמו המותג העולה והמדובר - Yu-Gi-Oh!, צבי הנינג'ה) אשר עומדים על כ- 10%, מותגי Marvel (ספיידרמן, X-men) ועוד. בּכל השמות הגדולים הללו מחזיקה LDI (Licensing Dynamics Int.), והיא מצליחה להגיע עם מותגי הילדים שבבעלותה לכל הארץ.

עתה - Hello Kitty עושה עלייה לישראל ומצטרפת למשפחת המותגים של (LDI (Licensing Dynamics Int.! חברת Sanrio (אשר מקורה ביפן) מייצרת בד"כ בעצמה את מוצרי Hello Kitty ומפיצה אותם ישירות דרך מפיצים מקומיים ברחבי העולם, אולם בישראל מינתה Sanrio את חברת (LDI (Licensing Dynamics Int. להיות נציגתה, לייצג את מותגי החברה בארץ ולמכור אותם לזכיינים ולקמעונאים השונים (LDI עובדת מול החברות ורשתות השיווק הגדולות במשק כטרה, עלית, שטראוס, אוסם-נסטלה, חוגלה- קימברלי קלארק, H&O, המשביר החדש לצרכן, כפר השעשועים, מקדונלד'ס, הפנינג, שופר-סל, קו-אופ, אל-על, בזק ועוד).

המותג Hello Kitty נוצר לפני כ- 40 שנה ונחשב למותג מוביל לילדים ולמבוגרים. מחזור המותג הפונה לקהל יעד ספציפי של נשים מגיל 0 - 50 הוא למעלה מ- 5 מיליארד דולר! לחברת SANRIO מאות חנויות ברחבי העולם.

Hello Kitty מתגאה בכך שפונה לצעירים ולצעירים בנפשם, שכן המוטו של Sanrio הוא שמוצריה באים להעשיר את העולם באמצעות מתנות שאנו מעניקים ליקירינו. התפיסה הייחודית, המכונה interpersonal communication קובעת כי "מתנה קטנה מעניקה חיוך גדול", ולפי נתוני החברה, כ- 91.5% מהכנסותיה נובעות ממתנות שאנשים רוכשים בעבור יקיריהם. ברחבי העולם מפעילה חברת Sanrio חנויות (בארה"ב בלבד מעל ל- 4,000 נקודות מכירה), פארקים-שעשועים, מסעדות ושירותי מזון (1.4% מהכנסותיה), וכן פועלת בענף הקולנוע והווידאו (תחום שעוד לא נכנס לישראל ואשר מניב 1.3% מהכנסותיה).

בישראל כאמור, Hello Kitty מצטרפת למשפחת המותגים של LDI (Licensing Dynamics Int.), ובשנה הקרובה נוכל לבטח לראות את דמותה על ילקוטים וציוד לבית הספר, פרטי לבוש, מצעי מיטה, טלפונים סלולאריים ועוד, בהתאם לשיתופי הפעולה של LDI (Licensing Dynamics Int.) עם הזכיינים.

תאריך:  30/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
גולדאספקט-אסטרטגיה, ייעוץ תקשורתי ויח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלו משיקה חברת הביטוח AIG פריצת דרך צרכנית בעולם הביטוח - חבילות ביטוח מותאמות אישית לצורכי הלקוחות.
חברת "טמפו" תארח זו השנה השנייה מאות ברמנים ב"אקדמיה לבירה של גולדסטאר" במלון מג'יק סנרייז שבאילת, במסגרת מועדון "גולדסטאר ברנז'ה" בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל לאור ההצלחה חסרת התקדים בשנה שעברה.
אתר מקראי של עמותת גשר מסייע ללימודי התנ"ך. האתר, "מקרא גשר" שמו, מיועד לתלמידי ביה"ס מכיתה ז' עד י"ב. הוא מציע גלישה ידידותית ונוחה לתלמיד בשילוב הצגת החומר התנ"כי הנלמד בביה"ס. האתר עובד בשיתוף עם משרד החינוך ובכך מתאים עצמו לדרישות הלימודיות של בתי הספר. דרכי לימוד שונות, הכוללות את כלל הפרשנים, מציגות סרגל ציר הזמן מתקופת האבות ועד לימי מלחמת העולם השנייה, אנציקלופדיית מונחים ושמות ועוד.
30/08/2006  |  גשר  |   הודעות כלליות
אשת העסקים פנינה רוזנבלום מביאה את הספא הביתה ומשיקה סדרת ספא חדשה ואיכותית המציעה 12 מוצרים המשווקים במחירים אטרקטיביים תחת השם DEAD SEA PURE MINERAL SPA. סדרת הספא של רוזנבלום הושקה בארה"ב ובמזרח אירופה ובימים אלה משווקת ברשתות השיווק ובחנויות המובילות ברחבי הארץ, בהשקעה של כ-250,000 שקל.
30/08/2006  |  יפה אפרתי   |   הודעות כלליות
Smile.biz מעלה קמפיין רחב ראשון מסוגו ללקוחות עסקיים. הקמפיין בשיתוף עם החברות צ'ק פוינט, CA ואלאדין. במסגרת הקמפיין, מציעה smile.biz ללקוחות עסקיים לבצע בדיקה מיוחדת על-מנת לבדוק האם רשת המחשבים שלהם מוגנת בצורה טובה ולבצע עבורם מבדקי חדירה לארגון וסקרי סיכונים. הקמפיין יעלה בהיקף כספי של כ- 500 אלף שקל, בדיוור ישיר ללקוחות, בעיתונות המקצועית ובאינטרנט.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il