"ישיר בית השקעות" מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, יוצאת בקמפיין חדש לסל המוצרים הפיננסים בבית ההשקעות תחת הכותרת "ישיר בית השקעות: מבינים השקעות, מבינים אותך". הקמפיין יתמקד במוצרים ובשירותים הפיננסים המוצעים לציבור הרחב כגון: קרנות נאמנות, ניהול תיקים, קופות גמל.
הקמפיין, שעולה באמצעות קבוצת Lead לפרסום ממוקד, ימשך כשבועיים. הקמפיין יכלול סדרת סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב בהיקף של כ- 1.8 מיליון ₪.
לדברי אביעד בר- סלע, סמנכ"ל השיווק: "רפורמת ועדת בכר הטילה על הציבור את האחריות על חסכונותיו, רבים מהצרכנים מרגישים בלבול נוכח השינויים המשמעותיים בבעלות, החדשנות במוצרים ובכמות המידע המציף את הלקוחות. לכן, אנחנו בחרנו לדבר אל הלקוח בגובה העיניים ולשים דגש, לצד הביצועים הגבוהים של החברה, על הענקת ליווי פיננסי צמוד, התאמת המוצרים לצרכי הלקוח לטווח הארוך ושירות לקוחות מנצח".
קרדיטים:
משרד פרסום:קבוצת Lead
מנכ"ל: רמי יהודיחה