חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב בעיתונות ובטלוויזיה לרגל השקת קולקציית סתיו- חורף 2006/7.
חברת רנואר תצא בקמפיין זוגי, המשותף לרשת נשים ורשת גברים, בכיכובם של דוגמני הבית החדשים אנה זאיקין וטל אלון.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בלמעלה מ-2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה רביעית.
הקמפיין יכלול: סרט טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, בעיתונות מקומית ועיתוני נוער. כמו כן כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים, בלמעלה מ- 300,000 עותקים.
קמפיין הפרסום יערך במשך חודשיים והסלוגן שילווה את הקמפיין הוא:
New Winter New Fantasy
לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנואר: "העונה רנואר תתמקד בקונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות".
עוד מסר אלי ברקוביץ כי: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה.
ולכך מתחברים גם שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי".
אופנת "רנואר", הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשתות רנואר ורנואר מן, ומונה 66 סניפים ברחבי הארץ.