מכון היצוא, בשיתוף עם Google ישראל, יערכו ביום ד' ה- 13 בספטמבר, במלון דן פנורמה, תל אביב, את הועידה הראשונה לשיווק בינלאומי באינטרנט, ועידת
יצו@נט. הועידה הינה בהשתתפות שר התמ"ת אלי ישי, יו"ר מכון היצוא דוד ארצי, מנכ"ל Google ישראל, מאיר ברנד, מנכ"ל מכון היצוא, יחיאל אסיה, וראס כהן, מנהל תחום העסקים והשווקים המקומיים ב- Google EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). הועידה נועדה לסייע ליצואנים הישראלים - גדולים, בינוניים וקטנים - למקסם את התועלת מהאינטרנט ככלי שיווקי מהמעלה הראשונה.
בנוסף ישתתפו בכנס פרופ' אריה סקופ, מייסד מייקרוסופט ישראל ויו"ר לשעבר, שינחה פאנל בנושא "מיקרו פרסום - טרנדים ומגמות לשיווק באינטרנט", בהשתתפות אוריאל אוחיון, קרן הון סיכון Gemini; אלון כרמלי סמנכ"ל שיווק Babylon; יוחאי לוי סמנכ"ל שיווק אונליין - kasamba, אוהד ברגר - סמנכ"ל שיווק - AHAVA ועליזה תמיר סמנכ"לית שיווק Netafim. בנוסף, אלירון טובי, מנכ"ל E.toby & Co. ומומחה בתחום השיווק באינטרנט ידבר על שיווק באינטרנט 2010 ואופיר כהן מנכ"ל Compucall Web Marketing ידבר על שיווק באינטרנט בעידן 2.0.
לדברי יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון הייצוא, "לאור ההתפתחויות בשוק הגלובלי, מקומו של האינטרנט תופס תאוצה. מכון היצוא שם לו למטרה להיות נושא הדגל של היצואנים בשימוש באינטרנט ככלי שיווק אסטרטגי. בעולם כבר הבינו מזמן, בייחוד בארה"ב ובאירופה, שהאינטרנט הוא הכלי האולטימטיבי להגיע לקהלי מטרה ממוקדים ברחבי העולם. הנתונים מראים כי 85% מהכניסות לאתרים נעשה באמצעות השימוש במנועי חיפוש ומתוכם 46.3% דרך מנוע החיפוש Google, המהווה כיום כלי מרכזי ועיקרי באינטרנט. המיזם המשותף של שני הגופים בוועידה נועד לחשוף את היצואנים הישראלים לפוטנציאל העצום הקיים בפרסום ובשיווק באינטרנט. האינטרנט נותן כלים ממוקדים ומטרתנו לסייע ליצואנים הישראלים לנצלם בפעילויות השיווקיות שלהם ברחבי העולם, במיוחד בתקופה הנוכחית".
"האינטרנט בכלל ומנועי חיפוש בפרט הוכיחו עצמם ככלי היעיל והכלכלי ביותר עבור יצואנים להגעה לקהלי המטרה הממוקדים שלהם בכל מקום בעולם. גם עסקים שלא היו יכולים להרשות לעצמם פרסום ברמה הארצית, כיום להרשות לעצמם - בזכות מנועי החיפוש - להגיע לקהל המטרה המדויק שלהם בכל מקום בעולם ובשעה שקהל זה מחפש אחר המוצר או השירות", אמר מאיר ברנד, מנכ"ל Google ישראל. "ועידת יצואנט הינה הזדמנות ליצואנים מכל הגדלים לשמוע את סיפורי ההצלחה של חברות יצואניות וללמוד מהן את הדרך להצלחה".