|   15:07:40
דלג
  זאב בן-יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

זו מלחמת עולם טמבלים

מנהיגי העולם הדמוקרטי החופשי הנאור מתקשים לסמן את האויב האמיתי ולכן גם לא נלחמים בו כראוי וגם בישראל יש שמתעלמים מכך שהטרור המקומי שלנו לא נובע מ"תסכול לאומי" אלא מאותם מקורות כמו בכל שאר העולם
27/03/2016  |   זאב בן-יוסף   |   מאמרים   |   תגובות
הפיגוע בבלגיה [צילום: AP Photo/Peter Dejong]

לא רק האירופים חייבים להפסיק לאכול שוקולד ולהבין שבפניהם מלחמה ממש, כפי שאמר בצדק השר ישראל כץ. גם האמריקנים ואפילו הישראלים חייבים לשנן לעצמם שלא מדובר כבר רק בטרור דמים והרג של מאות אזרחים תמימים, אלא על סף מלחמת עולם וששום ויתורים טריטוריאליים או כלכליים לא ימנעו אותה. יש עדיין המגדירים זאת "אינתיפאדה" או "גל טרור" ואינם קולטים, תוך מאמצי ההכחשה שלהם, כי "גל הטרור" המתעצם בישראל ובאירופה מהווה רק חוליה אחת בשלשלת פעולות טרור בינלאומי, שמזה כעשרים שנה מכין את הקרקע להשתלטות איסלאמית על המדינות הדמוקרטיות המפותחות באירופה ובאמריקה, פותח מלחמת עולם שלישית בה ישראל המערבית היא חוד החנית. יש לשנן לעולם כולו את המשפט - זו מלחמת עולם, טמבלים!.

התפשטות ההגירה המוסלמית האדירה לאירופה, ההססנות של מִמשל אובמה מול התוקפנות הרוסית והערבית, חוסר האונים של הממשלות הדמוקרטיות להתמודד עם התופעה - כל אלה מעודדים מדינות טוטליטריות כמו סין, אירן, רוסיה, אפגניסטן ופקיסטן, לתמוך במדינות המטפחות טרור בינלאומי - מי בגלוי ומי בסתר. פעולות הטרור הבינלאומי, כולל המרידות והמהפֵּכות בעולם הערבי, נועדו לקדם מאבק של גוש תרבויות דרום-מזרחי טוטליטרי שלמעשה מנהל מלחמת חורמה בתרבויות של הגוש הדמוקרטי-חופשי בצפון-מערב העולם, בשאיפה להשתלט עליו. זו איננה רק מלחמת דת כפי שטוענים. זו בעיקרה מלחמת תרבויות.

תרבות המזרח מול תרבות המערב

בקיץ 1993, לאחר הפיגוע הראשון ה"קטן" במגדלי התאומים, התריע סמואל הנטינגטון, פרופסור למדע המדינה באוניברסיטת הרווארד, על פרוץ מלחמת תרבות עולמית במאמרו "התנגשות הציביליזציות" שפורסם בכתב העת "פוריין אפיירס" (תרגום לעברית של המאמר הופיע בכתב העת "תכלת"). במאמר חזה הנטינגטון את העתיד הצפוי לעולם לאחר מפלת המשטר הקומוניסטי של ברית המועצות. הוא טען כי מתחיל אכן עידן חדש, אך לא עידן של שלום ושגשוג כפי שטענו אז, אלא של התנגשות ומלחמה בין "ציביליזציות" לא על-רקע לאומי אלא על בסיס תרבותי.

הוא גרס כי העולם יתארגן על בסיס 7 - 8 גושים תרבותיים, כאשר הגוש המערבי ייאלץ להתעמת עם גוש איסלאמי-קונפוציאני-לטינו-אמריקני-היספאני-הינדי-סלאבי-אורתודוקסי. הנטינגטון צפה כי היחסים בין שני הגושים הללו (שתי ה"ציביליזציות", בלשונו של הנטינגטון) יתאפיינו ביריבות ועימות. הוא חזה שקו העימות החריף ביותר יהיה בין הציביליזציה האיסלאמית לציביליזציה המערבית.

מקור המלחמות לאורך ההיסטוריה

בשנת 2002, לאחר פיגוע הטרור שהרס כליל את מגדלי התאומים וקטל 3,000 בני אדם, מבלי שידעתי אז מה שטען הנטינגטון, כתבתי מאמר בו חזיתי שתוך זמן קצר תפרוץ מלחמת עולם תרבותית בין שני גושי תרבויות. האחד - גוש תרבויות טוטליטריות בדרום-מזרח העולם (למעט אוסטרליה); השני - גוש המדינות הדמוקרטיות בצפון-מערב העולם (כולל אוסטרליה). טענתי אז, לפני עשר שנים בדיוק, כי אין מנוס מההכרה שהניאו-קומוניזם (במסווה "סוציאל-דמוקרטי" המזכיר את המסווה הנאציונאל-סוציאליסטי של היטלר) מנסה לקום מחדש לאחר שהתברר שהקומוניזם והסוציאליזם פשטו את הרגל כליל, לפחות בדמוקרטיות המערביות, ובייאושו הוא איננו בוחל באמצעים עד כדי שיתוף פעולה סמוי עם הטרור הבינלאומי הקומוניסטי-איסלאמי.

כבר אז, לפני 14 שנים, טענתי שכל המלחמות לאורך כל ההיסטוריה פרצו כתוצאה מאימת ההשתלטות של תרבות אחת על אחרת והאיום לחיסולה של תרבות זו, ו/או מאבקי כוח של קואליציה אחת שכללה תרבויות קרובות ברוחן זו לזו מול קואליציה שנייה כזו.
המלחמות בעת העתיקה (כגון - אשור-בבל, בבל-פרס, פרס-יוון, יוון-רומא, רומא-שבטים הגרמניים) - פרצו כולן בעיקר עקב מאבק ההישרדות של תרבות דועכת מול תרבות חדשה שזרחה.

גם מלחמת העולם הראשונה הייתה בעיקרה מלחמת תרבות טוטליטארית-מונרכיסטית שהתמודדה מול תרבות ליבראלית-דמוקראטית. כך גם אפשר לראות את מלחמת העולם השנייה: קואליציה של תרבויות פאשיסטיות טוטאליטאריות סגורות (גרמניה, יפן, איטליה, וגם רוסיה שכרתה ברית עם הנאצים בתחילת המלחמה עד שהותקפה על ידם בשנת 1941 ונאלצה לפיכך לקיים שיתוף פעולה זמני עם הדמוקרטיות המערביות). קואליציה טוטליטארית זו פתחה במלחמת חורמה בתרבויות הדמוקראטיות הפתוחות (אמריקה הצפונית, אירופה, אוסטרליה).

הגוש הטוטליטרי נגד הדמוקרטי

בניגוד למה שמקובל לחשוב, גם היום לא מדובר רק במלחמת איסלאם דתית פונדמנטליסטית מול אירופה וארה"ב. האיסלאם מהווה רק ענף אחד, חשוב ומשמעותי ביותר באיכותו וכמותו, אך רק ענף אחד בעץ הדתות והתרבויות בחלק הדרום-מזרחי של העולם (להלן - "דרומזרח"), אשר לא מכבר הצטרף אליו גם השמאל הבינלאומי.

אני מעריך שבראש הגוש הזה עומדת בחשאי סין, ואולי גם רוסיה ויפן. למרות המחלוקות הטריטוריאליות שביניהן, הן שותפות למלחמת התרבות של האיסלאם ואף מעודדות אותה בסתר, למרות שהן יודעות להסוות היטב מגמה זו בהשמיען קולות של ידידות עם המדינות בחלקו הצפון-מערבי של העולם (להלן - "צפונמערב").

ישראל נתפסת (בצדק) בעיני "דרומזרח" בכלל ומדינות ערב בפרט כחוד החנית של תרבות "צפונמערב" המאיימת להקים ראש גשר לקראת ההשתלטות על תרבויות "דרומזרח".

מזה שנים רבות שרוי הגוש ה"דרומזרחי" בתחושה כללית של נחיתות, שבחלקה מוצדקת בהחלט, יחד עם פחד עמוק למראה התרבות ה"צפונמערבית" הפולשת בהדרגה לאוכלוסיות "דרומזרח", כובשת יותר ויותר בעיקר את הדור הצעיר, עקב הפיתויים וההנאות החומריות שהיא מציעה.

ברור שמגמה זו יוצרת סחף, כדור שלג ואיום שבטווח הארוך עלול להיווצר חיסול כללי של התרבויות העתיקות ב"דרומזרח", בגין הפיתויים החומריים, הרווחה והקידמה של "צפונמערב".

הבלגה או מלחמת מנע

רוב מדינות "צפונמערב" (כולל ממשל אובמה דהיום) ביקרו קשות את המדיניות התקיפה שגילו ארה"ב בראשות בוש הבן וממשלת בריטניה מול ציר הרשע ה"דרומזרחי" ועדיין מתנגדות למִתקפת מנע צבאית כוללת מולו. הבלגה מדינית זו, המתפרשת כחולשה, עלולה לגרום בסופו של דבר למלחמת עולם שלישית שתפיל לא רק מיליוני קורבנות, כפי שקרה לפני ובזמן מלחמות העולם השנייה, אלא אולי אף מיליארדים.

הימנעות "צפונמערב" מפתיחת מלחמת מנע מול הטרור ה"דרומזרחי", תתפרש בדיוק כמו כניעת המדינות הדמוקרטיות לדרישות הציר הפאשיסטי-טוטליטרי ערב המלחמה הכוללת הקודמת ותעודד את "דרומזרח" להגביר את פעולות האיבה, מה שיגרור את העולם למלחמת עולם שלישית.

האפשרות ששוב אנו עומדים היום בפני מלחמת עולם שהפעם עלולה להפיל מיליארדי קורבנות, נראית כתסריט נורא מידי, ממש בלתי אפשרי. אבל חייבים לזכור ואסור לשכוח שגם באותה תקופה, ערב מלחמת העולם השנייה, חשבו כולם במדינות הדמוקרטיות, כולל המנהיגות הציונית, שתסריט כזה, אותו ניבא רק מנהיג ציוני אחד - זאב ז'בוטינסקי - הינו בלתי אפשרי. שהוא נורא מידי.

זו הייתה האווירה הכללית כשחזר ראש ממשלת בריטניה צ'מברליין, מנפנף בהסכם השלום שחתם במינכן עם היטלר ומסר את צ'כוסלובקיה בידיו, וקרא בקול גדול: "הבאתי שלום לדור שלם". כידוע, "הסכם השלום" ההוא גרם למיליוני קורבנות בכל העולם בחמש השנים שלאחר מכן, ולשואה איומה בה הושמד שליש מהעם היהודי.

לא נותר אלא לקוות שהמנהיגים בישראל ובעולם הצפון מערבי הדמוקרטי החופשי הנאור ילמדו לקח במהרה ממה שקרה אז וממה שקורה עתה, יבינו שגם הפעם מדובר באיום על העולם הדמוקרטי החופשי הצפון-מערבי כולו, וינחיתו מכת מנע על המדינות תומכות הטרור שתמנע את האיום אחת ולתמיד, במקום להשתעשע ב"הסדרים מדיניים", "מהלכים דיפלומטיים" וב"וועידות שלום" חסרות טעם וערך נוסח הסכם מינכן הזכור לדראון, שרק מעודדות את הטרור וההרג.

תאריך:  27/03/2016   |   עודכן:  27/03/2016
זאב בן-יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זו מלחמת עולם טמבלים
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
"אני מעריך..."
28/03/16 22:39
 
משה מיכאל
29/03/16 09:58
2
יוסי ארגואן
29/03/16 04:37
 
משה מיכאל
29/03/16 09:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שאט נפש בוז וחמה ממלאים את לבי נוכח תגובת הדרג הפוליטי והצבאי לפעולת חייל יהודי שפעל נכון ועשה מה שנדרש מכל לוחם יהודי באשר הוא, בין אם בחייל במדים עסקינן ובין אם באזרח או חייל מילואים הנתקל בנסיבות דומות ברוצחים ערבים.
27/03/2016  |  בעז שפירא  |   מאמרים
בגרסה מודרנית של משפט שלמה הקדום, שעל-פיה "גם לי וגם לך לא יהיה", מבקשת השדרנית, סיוון רהב-מאיר, לחרוץ לטוב או לרע את גורל הנחייתו של חידון התנ"ך העולמי, שייערך ביום העצמאות הקרוב.
27/03/2016  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בפסק הדין בעניין עו"ד אורי דניאל (עלילת האונס) חזר בית המשפט העליון ואישר ברוב דעות, שנגד עורך הדין נרקמה עלילת כזב שמטרתה הייתה להציגו כעבריין מין ולהרוס אותו מבחינה אישית ומקצועית. למרות זאת, משום מה החליט בית המשפט העליון שלא לפרסם את שמותיהן של המעלילות.
27/03/2016  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
כל פעם שאסיר מפורסם מגיש בקשה להשתחרר בניכוי שליש מתחוללת בחברה שלנו בעידוד התקשורת מהומה גדולה, בדרך כלל כשמדובר במורשע השייך לצד המסוים של הקשת הפוליטית. מתנגדי השחרור טוענים: "מה פתאום משחררים מוקדם את האיש שביצע עבירה כה חמורה!".
26/03/2016  |  יורי מור  |   מאמרים
למחרת הפיגוע בבריסל פנה מגיש החדשות, שהוא גם פרשן ודעתן לעת מצוא, אל המומחה לטרור ד"ר בועז גנור ושאל מה הם רוצים? מה הם רוצים מבריסל השלווה, למה להם לייצא את המהפכה האיסלאמית ללב אירופה? הרי דאעש שייך לכאן למזרח התיכון, ולא לאירופה המערבית הליברלית השבעה פתוחת הגבולות. מגיש חדשות ישראלי בעל ותק של 50 שנה, מאז היותו חייל בגלי צה"ל, אינו מסוגל להסביר לעצמו מדוע יש טרור וזקוק למומחה שיאיר את עיניו. דומה הדבר לרופא שאינו יכול להסביר למעשן מדוע יש לו סרטן ריאות, או כבאי שאינו יכול להסביר את הקשר בין חיבור לקוי של מערכת גז והפיצוץ שהרים את הבניין.
26/03/2016  |  יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il