טלפונים טורדניים בשעות היום והלילה יכולים לשגע. זה מה שקרה לגילה ואורלי ביסה מתל אביב שמספר הטלפון בביתם פורסם על-ידי מועדון גולדסטאר זאפה בחודש פברואר השנה, בעיתון עכבר העיר תחת הזמנה למופע.
אנשים שרצו לקנות כרטיסים, צלצלו לביתן בסוף השבוע בשעות היום והלילה, והטרידו את מנוחתן.
גילה ואורלי ביסה תבעו בחודש יולי השנה את מועדון גולדסטאר זאפה, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 3,000 שקל בעטיה של מורת הרוח שנגרמה להן.
גילה ביסה, הגיעה לטענתה, למצב של ייאוש טוטאלי, והפסיקה לענות לטלפונים. "הצרה הגדולה היא שאני עובדת מהבית ומאחר שכל היום הייתי בבית, לא היתה לי מנוחה לרגע. שיחות שניהלתי, במסגרת עבודתי, הופרעו כשכל רגע היתה שיחה ממתינה שקטעה את השיחה, ולא יכולתי לנהל שיחה תקינה עם הצד השני".
לדבריה, ביום ראשון התלוננה במרכז ההזמנות של מועדון הזאפה, "שידע על התקלה ולא טרח להתקשר ולהתנצל". ביסה הוסיפה שלאחר שהטלפונים הטורדניים לא פסקו, התלוננה בפני מנהל המועדון שיפתור את הבעיה אולם הוא התייחס אליה בזלזול. "יוני, מנהל המועדון, לא רק שלא התנצל, אלא שדיבר אלי בטון מזלזל ושאל מדוע צלצלתי, נורא נפגעתי ממנו".
ביסה גילתה שאף על-פי שהטלפונים שיגעו אותה, ענתה באדיבות לפונים ומסרה את הטלפון של מועדון הזאפה. "דאגתי למסור ללקוחות הזאפה את המספר הנכון, ויעידו על כך אנשי מחלקת ההזמנות".
ביסה פנתה בתלונה למנהל עיתון עכבר העיר, ולדבריה, הוא השיב שהאחריות חלה על המפרסם ולא על העיתון. "שלחתי למועדון הזאפה מכתב, וביקשתי לתקן את המודעה ולפצות אותי בסכום של 3,000 שקל בגין ההטרדה. כעבור חודש דיברתי עם נועם, בחור נעים הליכות, שהציג עצמו כמנהל המועדון והציע שנגיע להופעה חינם".
ביסה דחתה את ההצעה מאחר שהוריה אינם נוהגים לבלות במועדונים והיא היתה לאחר לידה והניקה. "פניתי למועדון בכתב והודעתי שלא אקבל את ההצעה. ביקשתי פיצוי, אך עד היום לא זכיתי להתייחסות. ביסה הוסיפה שטלפונים של לקוחות זאפה המשיכו להטריד את מנוחתה.
מועדון זאפה לא הגיש כתב הגנה, והתפשר עם ביסה מחוץ לכתלי בית המשפט. נקבע שהמועדון יעניק לביסה 8 כרטיסים למופע של יהודה פוליקר בתוספת שתייה קלה ולביסה לא תהיה טענה והתביעה תימחק. השופט אביחי דורון, הורה בהחלטתו על מחיקת התביעה ללא צו להוצאות.