סימילאק, יוצאת בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל ל"סימילאק בייבי קולג'" - אירוע ההתפתחות הגדול במדינה.
הקמפיין, כולל סרט ובו קריאה לציבור הרחב להירשם ולבוא לאירוע הייחודי, שייערך באוניברסיטת ת"א.
הקמפיין יכלול מלבד סרטון הטלוויזיה, גם תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ופעילות אינטרנטית (באמצעות אידיאולוג'יק) ודיוור ישיר. כמו כן יעלה הקמפיין גם במגזר הרוסי בטלוויזה ובעיתונות.
"SIMILAC BABY COLLEGE " - שיתקיים ב- 26,27,28 בספטמבר, הנו אירוע התפתחות חוויתי ראשוני מסוגו להורים, תינוקות ופעוטות, המציע ללא כל תשלום לציבור הרחב, מגוון גדול של: הרצאות, סדנאות והפעלות אותן יעבירו מיטב השמות המובילים בתחום התפתחות התינוק.
האירוע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום אך מצריך הרשמה מוקדמת באתר similac.co.il.www. מספר המקומות מוגבל.
תחליפי החלב סימילאק, הנן פרי פיתוח של מעבדות ABBOTT- חברת תרופות אמריקאית מהמובילות בעולם, ומשווקות בישראל בלעדית על-ידי חברת פרומדיקו.
קרדיטים:
שרון אלון- מנהלת יחידת התזונה באבוט
רונית דוייב- מנהלת מותג סימילאק
מנהל קריאיטיב- דני יעקובוביץ'
קופי: אלעד גביזון
ארט: שרון חורב, רן אלון
סמנכ"ל לקוחות - פנינה פישר
סופרוויזר- אפרת קונפורטי
תקציבאית- יהודית אורקין
סמנכ"ל אסטרטגיה- ניסים מויאל
פלנר- שי-לי נתן