רשת בגדי הילדים הגדולה "קידי שיק", מהמובילות בשיווק לציבור החרדי, יצאה במיני מהפכה, והפיקה קטלוג אופנה חדש, לבנים ולבנות. קטלוגי אופנה, הינם פריט פרסומי נפוץ, ולעיתים אף בלתי נסבל בציבור הכללי. לא כן בציבור החרדי, באשר הקטלוג המדובר הינו הראשון מסוגו, ולמעשה מהווה אבן דרך בעולם הפרסום לציבור החרדי.
עד כה התפרסמו פה ושם בעיתונות החרדית תמונות של חרדים שדיגמנו פריטי לבוש, אך רק בתור מודעות, ולא בתור קטלוג נפרד המופץ בשכונות החרדיות. הקטלוג החדש, שנחטף כמו לחמניות טריות, אינו מכיל תמונות בלתי צנועות או תמונות של דוגמנים ודוגמניות בגירים. בקטלוג מופיעות תמונות ילדים וילדות המדגמנים ממגוון דוגמאות בגדי הילדים המיוצרים על-ידי החברה.
בחברה החרדית, שבה אין דגש על יופי חיצוני, מעבר להיותו של הקטלוג פרסומי הוא משמש כאמצעי חינוכי לילדים. בקטלוג הבגדים, הנקרא "שנה של מעשים טובים", מופיעים הילדים בסיטואציות שונות בהן הם מקבלים על עצמם עשיית מעשים טובים לקראת השנה החדשה. כך לדוגמא, מעודד הקטלוג את הילדים לחצות את הכביש בזהירות, לדבר בנימוס, להגיע בזמן, לשמור על האחים הקטנים ועוד.
מ' שניאורסון
בפתיחת הקטלוג מופיעה ברכתה של מירי שניאורסון, מנכ"ל קידי שיק, כאשר במקום שמה מצוינת האות מ', על-מנת שלא יידע הקורא כי המדובר באישה. שניאורסון מוסרת כי "קידי שיק נמצאת כיום כמעט בכל בית ובית במגזר. בהתאם לכך, גם לקטלוג שהפקנו במיוחד לקראת חגי תשרי, ראינו לנכון לצרף מסרים שכל הורה מחנך על פיהם את ילדיו: להתנהג יפה, להתייחס בכבוד לזולת ולקבל על עצמם מידות טובות מתוך בחירה ומחוייבות".
הקטלוג החדש מופץ בעיתונים ובחנויות הרשת בריכוזים החרדיים בבני-ברק, בירושלים, בביתר עילית, בקריית ספר, באשדוד, בבית שמש, באלעד ברחובות, ואפילו בחנות שבתל אביב.