חברת הטיפוח והקוסמטיקה AHAVA - מעבדות ים המלח, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי על גבי 400 מוניות בלב מנהטן ובמספר מגזיני אופנה, צרכנות ולייף-סטייל מובילים ונחשקים בארה"ב בעלות השקעה של כ-2,000,000$.
הקמפיין יעלה במגזינים הבאים:
מגזיני האופנה - GLAMOUR , ALLURE , INSTYLE,
מגזיני הלייף-סטייל - REAL SIMPLE , FITNESS ,SELF
ובמגזיני הצרכנות - BONUS ISSUES , BEAUTY BIZ.
מוצרי החברה זכו אף לביקורת מפרגנת במיוחד במגזין "O" של אופרה וינפרי תחת הכותרת: "קשה לעמוד בפיתוי מלהשתמש במוצר שוב שוב"
שמוליק כהן, מנהל הייצוא של AHAVA: "חברת מעבדות ים המלח בשיתוף פעולה עם המפיץ האמריקני של מוצריה משלימה באמצעות הקמפיין התדמיתי המסיבי בארה"ב, מהלך אסטרטגי של ביסוס והעצמת המותג בתודעת הצרכן האמריקני. המהלך מבוסס על הרחבת היקף פריסת החנויות בארה"ב והעצמת נוכחות המותג על המדף וכעת מהלך פרסומי נדיר מבחינת היקפו במונחים של מוצרי צריכה ישראלים בחו"ל".
www.ahava.co.il תקופת קמפיין: אוגוסט-נובמבר 2006