|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

"עובדה": אין דין ואין דיין

ליגוני, לא זכה גנדי להגשים את הבטחתו: "יבוא יום שאפרסם ספר שחור על השמאל האדום" כי רצחו לנו אותו, בטרם עת
17/04/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
גנדי. גיבור [צילום: יצחק הררי/פלאש 90]

"והיית משוגע ממראה עיניך אשר תראה" ('דברים' כ"ח)!

צפיתי ב'תחקיר' 'עובדה' מן השאול, ולדעתי על הציבור לקחת את החשדות המיוחסות לכאורה לגיבור ישראל (על אפו וחמתו של בלעם אברמוביץ'!) והאינטלקטואל שביניהם, האלוף רחבעם זאבי הי"ד בערבון מוגבל!

מכיוון שלא ניתנה לחשוד זכות התגובה, בניגוד למשפט צדק כנהוג בכל מדינה דמוקרטית מתוקנת בעולם (וע"ע דן ראדר השדרן האמריקני, לתשומת ליבה של אילנה דיין), וגם משום שלא דווח לציבור במסגרת 'זכות הציבור לדעת', למשל, האם וכמה שולם ל'חברו' של גנדי מהעולם התחתון, אושרי, לומר את דבריו? לדעתי, בחינם הוא לא היה עושה את זה.

לכן זכות הציבור, שמעולם לא נשאל לרצונו, לדעת, כי מי שמחליט כאן מהי 'זכות הציבור לדעת' או לא לדעת, זו התשקורת וערפדיה שנוהגים להזדעזע סלקטיבית במה שכופים על הציבור, בברכת אימא פרקליטות ואבא בג"ץ, מה עלינו הציבור המוסת לדעת ומאיזה כיוון פוליטי לחשוב ולדעת!

הרי כל מי שחי את התקופה ההיא זוכר היטב ויודע שאילו נעשה "תחקיר" דומה לרוב הגנרלים המהוללים דאז, ומנהיגי הציונות לדורותיהם הנושאים את שם השואה לריק ו'יד ושם' לשווא, עם ישראל היה נוכח לדעת שגנדי היה צדיק בדורו!

מורמים מעם

לדעתי, על הציבור לשפוט את מנהיגיו וגיבוריו לדורותיהם, לא על-פי צדקנות והתחסדות מאוחרת או רכילות של נשים מהבויידעם שהוטרדו לכאורה לפני 40 שנה, אלא אך ורק על-פי אהבתם, נאמנותם ותרומתם לעם ולמולדת וכידוע, גנדי שלנו, לא היה לעולם מגרש יהודים מארץ חמדת אבות, לא עוקר נטוע ולא מביא לכאן צורר כערפאת ומחמש אותו ברובים ושטחי מולדת אסטרטגיים לביטחון ישראל, וגם לא היה מוסר את מפתחות הר קודשנו ומערת המכפלה זכות וסלע קיומנו למבקשי נפשנו מאז ועד עצם היום הזה!

אני מניחה גם, שכבוד השופטת עינב רביד הייתה דוחה בשאט נפש תחקיר דומה בטיעון הבולשביקי: 'זכות הציבור לדעת' נגד משה דיין, יצחק רבין, משה שרת, שזר, אשכול, שמעון פרס, יוסי ביילין, קין בן-גוריון, דן בן-אמוץ, עיתונאים ושופטים 'מורמים מעם' ושאר קדושי השמאל הקיצון. גם השופטת והגוזרת אילנה דיין, אחייניתו של משה דיין, לא הייתה משדרת זאת!

לי נהיר כשמש הזורחת, שלא הדברים המיוחסים לגנדי, לכאורה, ב'תחקיר', הם אלה שהינחו את אילנה דיין וחבריה להעלות באוב את גנדי הנרצח מקברו ולעשות בו שפטים בפרהסייה. המטרה השמאלנית ידועה והיא:

חיסולה בשלבים של 'מורשת גנדי', המתבססת על מורשת הפלמ"ח המקורית, שהינה במקורה 'ימנית קיצונית' רחמנא ליצלן, שרוב העם תומך בה בגלוי או בסתר, לאחר שערבים, מאז התחזותם ל"פלשתינים", הצליחו לשכנע סופית, וביתר-שאת מאז פשע אוסלו, את רוב הציבור היהודי שגם גנדי וגם כהנא צדקו - ולכן נרצחו!

סיבה חיוניצ

הרי מורשת גנדי מתובלת אידיאולוגית במצעם ובחלומם של בוני הארץ ומשחרריה, ובראשם אבי תורת הטרנספר והסוציאליסט הציוני ברל כצנלסון ושכמותו.

ולראייה לקט פנינים מפיהם של מוריו ורבניו של רחבעם זאבי הי"ד, ממשיך דרכם.

ברל כצנלסון: "טוב שכן רחוק מאויב קרוב... הזכויות של עם ישראל על ארץ ישראל אינן עניין של דמוקרטיה... האם החלום שלנו על מדינה יהודית הוא דמוקרטי, כאשר מיליון ערבים הגרים בארץ ישראל אינם רוצים בנו?... התנ"ך הוא המנדט שלנו, אין זו מליצה זהו אחד הניבים המעמיקים של המחשבה הציונית... אל נעזוב את המיסטיקה של ארץ ישראל ההיסטורית למען המיסטיקה של מדינה יהודית".

חיים ויצמן: "השטח המצומצם ביותר של המדינה היהודית היא סיבה חיונית לטרנספר של הערבים".

יצחק רבין: "בעיות מסוג זה נפתרו על-ידי הזזת האוכלוסייה. אני רוצה ליצור תנאים שתהיה נדידת אוכלוסייה טבעית לגדה המזרחית".

יצחק טבנקין: "לא כל שלום הוא אידיאל, אל נשגה באשליות של שלום על גבי הנייר... הסיסמה של החזרת 'שטחים' תמורת שלום, היא שגיאה חמורה".

מנחם אוסשקין: "בלי חברון זו לא תהיה מדינת היהודים... ובדבר ארץ ישראל עליי להתייעץ עם סבי שכבר מת, ועם נכדי שעדיין לא נולד".

משה דיין: "אם מישהו אצלינו חושב שהקריירה שבידינו היא 'שטחים' או 'שלום', ושבתמורת החזרת 'שטחים' נוכל לקבל שלום אמת, טועה בהערכת המציאות. לא הפחד מהתפשטות ישראלית היא הגורם המונע שלום. הם מסרבים להשלים עם עצם קיומנו כאן כמדינה".

בנימין זאב הרצל: "נשתדל להעביר את הערבים מעבר לגבול על-ידי עבודה בשבילם שם, תוך שלילת עבודה כלשהי בארצנו".

בן-גוריון: "אני מחייב את הטרנספר, אינני רואה בזה שום דבר לא מוסרי... יש בטרנספר הגיון ממלכתי רב גם מבחינת הערבים, לנו צפונה בזה ברכה גדולה, לנו זאת שאלת קיום, מגן, תרבות, חופש ועצמאות".

יגאל אלון: "אין אנו עושים די בין הערבים כדי לעודד אותם לעזוב".

נחום גולדמן: "פינוי הערבים הוא מאורע נהדר בתולדות הארץ ובמובן מסוים אף נהדר יותר מהמדינה".

האתרוג המושחת שנחשב כל חייו ל'רוצח' מסברא ושתילה, שבזקנתו קודש על-ידי ערפדי התשקרות ואברמוביץ' בראשם, בזכות השיבה לחיק מורשת הפלמ"ח האדומה וגירוש יהודים מארץ ישראל אריאל שרון:

"גנדי ממשיך דרכם של אבות"!

ורק על זה לא סלחו לגנדי. על שלא הלך בדרכם האדומה שמאלה ובמקום זאת פנה ימינה, כדרכי אבותיו המקוריים! והלוואי שתלמידיו של ז'בוטינסקי העכשווים והחד"שים מהליכוד, היו מתבטאים כאבותיו של גנדי, כי אז היינו במקום טוב יותר.

נצח ישראל לא ישקר

השמאל העכשווי כידוע, מקדש אתרוגים התומכים אך ורק במורשת הפלמ"ח האדומה-שמאלנית, זו שמקדשת 'תותחים', עלילות ו'שמפניות', אותה הטיב לתאר הפלמ"חניק האדום יורם קניוק בספרו 'נבלות': "אנחנו לא היינו פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול. אנחנו היינו חוראניים והייתה לנו מורשת. בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים, גם יהודים אם צריך".

ומי שלא בגד במורשת הפלמ"ח המקורית-יהודית-ימנית, ונותר נאמן לעמו ומולדתו עד יום הירצחו היה גנדי, לכן חותרים בגלוי מכפישיו ומשנאי הימין והבנימין להחריב ולמחוק את מורשתו המקורית של העם היהודי בארץ ישראל מעל פני האדמה. אך זה לא יקרה לעולם כי נצח ישראל לא ישקר!

נבצר מבינתי איזו תועלת חשבו לעצמן כבוד השופטת עינב רביד ואילנה דיין, תצמח לעם ישראל מן התחקיר המעורר פלצות נגד גנדי ב'עובדה'. מהכפשת גיבור ישראל שאינו יכול להתגונן על שמו ולהגן על משפחתו ותומכיו-אוהביו הרבים? ובמה זה אמור לקדם את ה'שלום' עם הערבים?

למעט רוח גבית לטרויאנים בכנסת שרוקדים על הדם ושנאת החינם, וזריקת מוטיבציה למבקשי נפשנו הגלויים המחככים ידיים בהנאה כל הדרך להגשמת חלומם ותקוותם הידועה, שום דבר טוב לא יצא לשונאי הימין מהתחקיר הבזוי הזה, ותרשמו את זה!

ואם מישהו בשמאל מעלה בדעתו או מצפה שאיזה ערבי 'טוב' יביע התפעלות מה'דמוקרטיה' ו'הערכים ה'מוסריים' שמפגינים הציונים החד"שים והאידיוטים השימושיים משמאל - או שהערבים יחמיאו ויעריכו אותם ואותנו על כך טועה ומטעה בזדון, והראייה לכך, אותם הערבים המודים בהבל פיהם שהם שונאים שמאלנים שגזעניים וצבועים יותר מימניים - וע"ע טיבי, בהלול, זחאלקה, סתיו שפיר.

ולתשומת לבו של שר הביטחון בוגי יעלון בפרשת החייל מחברון.

גיבור ישראל

כיהודיה מארץ ישראל והאדם הפשוט של ג'ורג' אורוול, החרדה משנאת השמאל שמת באוסלו וממזימותיו, יותר משנאת הערבים, אני פונה בבקשה ובתחינה לכל היהודים שטרם קרס בהם, כתוצאה משטיפות מוח בולשביקיות, אינסטינקט ההישרדות במזרח השימון החדאעש, ולכל אזרחי ישראל המבחינים בין טוב לרע והנאמנים, ללא הבדל דת, לזכור שאנו מנציחים תחילה את גיבור ישראל רחבעם זאבי השם יקום דמו, הכפשתו והלבנת פני בני משפחתו ויקיריו: את מורשתו לאהבת ישראל ונאמנותו לעם ולמולדת על-פי צוואתו של רחבעם זאבי:

"אני כבן העם היהודי, למוד הסבל ורב הנדודים שהתארח אצל כל עמי תבל ונדד בכל היבשות, וטעם טעמם של פוגרומים ורדיפות ורציחות ואונס ואינקוויזיציה, ובדורנו שואה בה הושמד שליש מן העם - בטוח שאין דבר יותר מוסרי מתחת לשמיים שלנו מאשר להקים מולדת לעם הזה, בלי שותפים, מולדת שלו ורק שלו, אפילו כרוך הדבר בטרנספר".

ליגוני, לא זכה גנדי להגשים את הבטחתו: "יבוא יום שאפרסם ספר שחור על השמאל האדום" כי רצחו לנו אותו, בטרם עת.

לסיום, לכל מנאציו האדומים והקבועים של גיבור ישראל גנדי, ולכבוד השופטת רביד ואילנה דיין אצטט את דבריו האקטואליים להדהים, ובעיקר כתגובה לנבלה שנעשתה בישראל, מאת היינריך היינה: "את מצבת הזיכרון לכבודם של הענקים עושים הננסים. זוהי נקמתם של הענקים, זוהי זכות קיומם של הננסים"!

תאריך:  17/04/2016   |   עודכן:  17/04/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"עובדה": אין דין ואין דיין
תגובות  [ 29 ] מוצגות   [ 29 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסתר ש. גרי
17/04/16 11:55
 
קורןנאוה טבריה
17/04/16 13:51
 
הלך הזרזיר
17/04/16 13:58
 
ואישר העובדות
18/04/16 07:45
 
איריס כהן
19/04/16 21:24
 
תאומות סיאמיות
19/04/16 14:27
 
קורןנאוה טבריה
19/04/16 16:16
 
שתי טיפות ארס.
19/04/16 16:36
2
בורק
17/04/16 13:35
 
מדקלם הארץ
17/04/16 16:24
 
איריס כהן
19/04/16 21:33
 
קורןנאוה טבריה
20/04/16 03:41
3
יענקל דודל
17/04/16 21:30
 
קורןנאוה טבריה
18/04/16 06:38
 
דונה גרצ'יה
18/04/16 17:44
4
אהוד פרלסמן
18/04/16 01:57
 
אהוד פרלסמן
18/04/16 09:19
 
מאד מתאים לך,
19/04/16 11:49
 
חחחחחחחחחחחחחחחחח
19/04/16 14:33
5
באום
18/04/16 16:10
 
אתה יכול לנוח
19/04/16 15:41
 
על אנשים כמוהו
19/04/16 18:21
6
יוסי פלס
19/04/16 23:39
 
קורןנאוה טבריה
20/04/16 03:32
 
איריס כהן
20/04/16 08:58
 
יוסי פלס
20/04/16 23:51
 
איריס כהן
22/04/16 08:35
7
hatsofe
20/04/16 02:14
 
שיעור קומה ננסי,
20/04/16 10:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מן הראוי לבחון האם כל הקולות, כולל קולן של נשים, בא לידי ביטוי בהגדה של פסח. ההגדה היא סיפור נפלא של סיפור הזיכרון ההיסטורי, שנבנה נדבך אחר נדבך בסיפור הגיבוש והמעבר שלנו ממשפחה לעם.
17/04/2016  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
הטלפון מצטלצל.
ערב חג החֵרות, בו אנו חוגגים את היציאה מעבדות לחֵרות, חשוב להבהיר את המשמעות האמיתית והשורשית של המושגים הללו. עבדות היא לא רק שיעבוד של אדם למשעבד, כמשמעה הרשמי במילון, אלא גם (אולי בעיקר) שִעבוד כל אדם ליצרים הפרימיטיביים. שִעבוד ליצרים, תכונה בהמית של בעלי חיים. חֵרות איננה רק חופש ודרור ושִחרור משִעבוד, אלא גם היכולת האישית לגבור על היצרים החייתיים הבהמיים ולנהוג באיפוק ובהדר.
17/04/2016  |  זאב בן-יוסף   |   מאמרים

17/04/2016  |  אביתר בן-צדף   |   מאמרים
אני לא בדיוק יודע מה המצע של מפלגת מר"צ, אלא שהשלטים שלה הם בצבע ירוק, והרי ירוק זה כמובן הצבע של "הטובים", וכשנכנסו לקואליציה בכפר סבא אומנם לא ציפיתי שיחתמו על הסכם שלום עם אבו מאזן או שמי מעובדי הקבלן שעושים את עבודות השטח בתחומי העיר כפר סבא יתקבל (חלילה!) להעסקה ישירה, אבל כמי שמוותר ( לטובת אשתי) על סחיבת טונה מתכת מרעילה ומזהמת סביבי בכל פעם שאני קופץ לדואר, ומתנייד בעיר ("הירוקה"...) רק באמצעות אופניים, שמחתי שלפחות הנה מר"צ תציל אותי מהצורך לבחור בכל נסיעה מחדש אם לדרוס את הולכי רגל במדרכה או להידרס בעצמי על-ידי המכוניות שבכביש, ובהיותה "ירוקה" היא שתפעל לרשת את כל העיר (וגם ממנה למרכז רעננה, וממנה למרכז הוד השרון...) בשבילים המיוחדים רק לרוכבי אופניים. נפלא!!!
17/04/2016  |  אריה גל  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 מתעלמת מחלקת המדינה מהאידיאולוגיה הפנאטית, חיסולית ודתית ביסוד תפישת העולם, החזון, המדיניות והטרור של חמאס ואש"ף, כפי שמתועד במסמכי היסוד שלהם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il