לראשונה בישראל, מאפשרות חברת "דלק" ותשלובת ישראכרט לשלם עבור הדלק בשלושה תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה החל מ-20 בספטמבר ולמשך חודשיים. מהלך זה של פריסת תשלומים מקובל מאוד בתחום הקמעונאי אולם בתחום הדלק הוא מהווה פריצת דרך משמעותית. השירות מיועד ללקוחות הרוכשים בנזין או סולר באמצעות כרטיסי ישראכרט ומאסטרקרד מתשלובת ישראכרט.
המהלך החדש ילווה בקמפיין משותף לישראכרט וחברת דלק, בהפקת משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי\Y&R . הקמפיין יעלה לאוויר לקראת ראש השנה, ביום ד' 20 בספטמבר בעלות של כ- 1.1 מיליון שקלים.
מנכ"ל חברת "דלק", אייל לפידות אמר: עליית מחירי הדלקים המהותית בשנים האחרונות הביאה את סך ההוצאה המשפחתית על רכישת דלקים למעל 1,000 ש"ח בממוצע. מרכיב הדלק בסל ההוצאה המשפחתי הינו השני בהיקפו לאחר מרכיב המזון.
עיתוי ההשקה בתקופת החגים, המאופיינת ברמת הוצאות גבוהה יחסית, נועד לסייע ללקוחותינו באמצעות פריסת ההוצאה על רכישת דלקים ל- 3 תשלומים חודשיים, ללא ריבית וללא הצמדה, כמקובל בתחומי קמעונאות אחרים. חברת "דלק", רואה את עצמה מחויבת ללקוחותיה, ולפיכך תמשיך ותציע גם בעתיד תוכניות ייחודיות בתחום קמעונאות הדלק, שיספקו פתרונות חדשניים ויעילים יותר לרווחת לקוחותיה".
חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט ציין כי: "כחברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, משקיעה ישראכרט משאבים רבים בשיפור וייעול השירות לצרכן הישראלי. במסגרת זו אנו פועלים במגוון ערוצים על-מנת ליצור מספר רב של יוזמות ושיתופי פעולה מסחריים. חלוקת עסקה לתשלומים נחשבת לדבר מאוד אהוד על הלקוחות על אחת כמה וכמה בענף שמהווה מרכיב רציני בהוצאות המשפחתיות. שיתוף הפעולה החלוצי בין דלק לישראכרט מאפשר למאות אלפי הלקוחות המשותפים של שתי החברות, ליהנות משירות זה".
הקמפיין המשותף לישראכרט ודלק יעלה לאוויר תחת הסיסמא "תפרוס לי"; ובמסגרתו ייעשה שימוש בערוצי המדיה הבאים: טלוויזיה, שילוט חוצות בתחנות חברת דלק ועל גבי חולצות המוכרנים בתחנות הדלק המשתתפות.
אייל לפידות וחיים קרופסקי ציינו כי "הוחלט להשיק את הקמפיין בערב ראש השנה כדי להקל על הצרכן הישראלי בתקופה בה ההוצאות גבוהות מהרגיל, הן בשל החזרה ללימודים והן בשל הרכישות הגדולות לקראת חגי תשרי".
קרדיטים:
משרד יחסי ציבור: טריואקס יועצים ליחסי ציבור
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי\Y&R
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: שושו שפניר
ארט דירקטור: איילת חן
סופרוויזרית: טל יופה
תקציבאית: יעל עמית כהן
מנהל מחלקת אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: יהורם דוידי
מפיקת משרד: שירה רובס, מיכל מלמד
חברת הפקה: אייל גפן
חברת מדיה: יונייטד