|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

ותודה לאלוף יאיר גולן!

תודה לאלוף גולן על כך שזיכה אותי, ולו במעט, לרענן את זכרוננו ולאפשר לי להוכיח עובדתית על אירועים היסטוריים בישראל שכן ניתן ליגוני, להשוות לגרמניה שלפני השוא
11/05/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

"אכן, שיכתוב ההיסטוריה מרחיק לכת עד כדי כך שנמצאו כמה יהודים המקבלים את הטענה ש"הערבים הפלשתינים" נזקקים פשוט ל"טקטיקה יהודית" כדי להשיג להם מדינה כאשר שלוח-הטרור הערביים תוקפים בתוך ישראל ומחוצה לה. סיסמת התעמולה הערבית היא שהיהודים הם "נאצים" ב"פלשתינה" (ג'ואן פיטרס ז"ל,'מאז ומקדם' 1988 עמ' 176)!

אלמלא, לצערי, הלכה לעולמה מפריכת "הנרטיב" 'הפלשתיני' על כל שקריו ועלילותיו בסכסוך הערבי-ישראלי, לדעתי, הייתה ג'ואן פיטרס מתפלצת למשמע נאומו המביך של אלוף בצה"ל.

למרות זאת, תודה לאלוף גולן על כך שזיכה אותי, ולו במעט, לרענן את זכרוננו ולאפשר לי להוכיח עובדתית על אירועים היסטוריים בישראל שכן ניתן ליגוני, להשוות לגרמניה שלפני השואה - אך הם לא התרחשו בישראל 2016 ולא על-ידי ממשלות ליכוד-ימין אלא עשרות שנים לפני ועל-ידי ממשלות מפא"י-שמאל.

כמו כולם שמעתי את נאומו של האלוף יאיר גולן בערב העצוב ביותר לעם היהודי, לזכרם של קורבנות הנאצים, יותר משליש מעמנו הי"ד, ותודה לאל שהנקמה יצאה לדרכה נוכח כיבוש אירופה ע"י האיסלאמונאצים החד"שים על-פי חוקי הקוסמוס:

מידה כנגד מידה ונצח ישראל לא ישקר!

במקום לתקוף את האו"ם שמום והעולם הצבוע שהפקיר בחדווה את יהדות אירופה לנאצים כולל ההנהגה הציונית-וייצמנית-קסטנרית כ"אבק אדם כלכלי בעולם אכזרי"- וכיום אותו עולם אכזרי מפקיר את היהודים בסיועם של ישראלים המתחזים לפעילי 'זכויות אדם' בידי הפלשתינים החד"שים בארץ ישראל כ"כובשים" וכ"נאצים בפלשתינה".

בחר האלוף גולן לתקוף את היהודים שמאז השואה הנוראה, ולמרות הצבא החזק ביותר המזה"ת, עודנו נרדפים, נדקרים, נשחטים ומתפוצצים כ'צאן לטבח', ולהאשים אותנו 'בגזענות' ו'בשנאת הזר'? על זה נאמר: והיית משוגע למשמע אוזניך אשר תשמע! כנראה שהאלוף גולן פספס את נאום 'הגזענות' של זחאלקה מעל דוכן הכנסת נגד הגזעניים המקוריים ממפלגתה של סתיו שפיר שהמציאו את הגזענות בארצנו.

דרך אגב, הראשון שהגדיר את "הפלשתינים" כ"נאצים" ובצדק היה ברל כצנלסון.

ליתר ביטחון, קראתי את נאומו של גולן יותר מעשר פעמים כדי לא לאפשר לאף שמאלן מתחכם להעליב ולסבן אותי בטיעונים בולשביקים צפויים כגון: 'הדברים הוצאו מהקשרם', 'העיתוי', 'הסגנון' 'הכיבוש' וכל שאר הבלה בלה בלה בכל פעם כששמאלנים נתפסים בקלקלתם!

לא נדרשתי לפרשנות רש"י כדי להבין למה התכוון המשורר בנאומו, שלמעט היעדרותן של המילים: 'ביבי','מנשקי מזוזות','לה פמילייה' וששר הביטחון והרמכ'ל צדקו לגבי התבטואיותיהם הנמהרות והמביכות נגד החייל מחברון, האלוף גולן אמר ה-כ-ל כדי שנבין שהוא הצטרף בגלוי למסע התעמולה של קרנפי השמאל להפלת ממשלת נתניהו=על-ידי השוואת ישראל 2016 לגרמניה הנאצית שלפני השואה-לא פחות ולא יותר!

'המתבהמים' וה'מתקרנפים' לדידו, הם 'הפשיסטים' אוהבי ישראל שתמכו בחייל צה"ל מחברון ו"מהלך האימים" הוא אויב השמאל הקיצון מאז ומקדם בנימין נתניהו, שהעז להזהיר את בני עמו מפני הערבים המגיעים בהמוניהם לקלפיות באוטובוסים הממומנים על-ידי ה-V15 בחסות אמריקה של חוסיין אובמה.

והראייה לעד כמה צדק נתניהו באזהרותיו - קיבלו האידיוטים השימושיים משמאל מהח"כים הערבים שסירבו לחתום עימם על 'הסכם עודפים' - ובהתרסה הם ממשיכים לנהוג בעויינת ולהסית נגד ישראל בעולם כולו וללא הפסקה. וביתר-שאת הכאפה שחטפו במחנ"צ מ'הערבי הטוב' שלהם, זוהיר בהלול 'הציוני' החד"ש, שגילה לראשונה ש: "הדוקר מחברון אינו מחבל"? - ולקחים איין! היהודים שנואים עליהם יותר מהערבים!

ואם יש משהו שמפחיד אותי בזכרון השואה זו ההשוואה בין ישראל לגרמניה, בין יהודים לנאצים ובין יהודי-גרמניה לערביי-ישראל. חילול קודש מקומם וזועק ועוול נורא לקורבנות! ואם יש משהו שמבהיל אותי בלקחי השואה הוא ש:"זכרון השואה אינו מתפקד"(מרדכי הורביץ), הבורות וזילות השואה! ואם יש משהו שמעורר בי חלחלה, מבחינת הוספת חטא על פשע, זו התמיכה הגורפת של השמאל הקיצון בדבריו של גולן וביניהם גנרלים לשעברים. לדעתי, זהו שיא הבגידה והשפל!

ב-1/8/14 חשפה אילה חסון מבלי לנקוב בשמות ש"האמריקנים משלמים ללשעברים במערכת הביטחון שיתבטאו ברוח עמדותיהם"-נגד נתניהו. בגידה שטרם נחקרה!

זכות הציבור לדעת, האם לכאורה, קיימים גנרלים עכשווים בצה"ל שהאמריקנים או 'האיחוד האירופי' הפרו-"פלשתיני" ושכמותם משלמים להם כדי שיתבטאו ברוח 'שוברים שתיקה', בצלם, הקרן החד"שה ו'קרן אברהם' המפרנסים והמתפרנסים מעלילת-דם 'הכיבוש', אנטישמיות והשחרת צה"ל כ"נאצים"?!

'סוף מעשה מחשבה תחילה'

היתכן שאלוף בצה"ל שלנו לא לקח בחשבון מה תהיינה תוצאות ההשוואה הכוזבת והמצוצה ממוחם הקודח של ניאו-קסטנרים ואויבי ישראל בין ישראל לגרמניה? ואיזה שימוש יעשו בהם האנטישמים בעולם המייחלים להשמדת ישראל וחיסול היהודים כולם, ללא הבדל עדתי ומפלגתי?!

היתכן שקיימים בתוכנו ישראלים שטרם קלטו ממי יונקים האנטישמים בעולם את שנאת ישראל? וכיצד נולדות עלילות-דם נגדינו? בדבריו החמורים, נתן גולן משנה-תוקף לכל העלילות נגדנו! עצוב שהאלוף גולן התבלבל בממשלות ובתקופות.

ואם כבר מותר להשוות בין גרמניה הנאצית שלפני השואה לבין ישראל אזי, יש לדייק בעובדות ולחדד את הדמיון המעורר פלצות בין גרמניה לישראל בשנים 1948-1977 וב-1995 תחת ממשלות מפא"י-אוסלו - ולא לישראל 2016 תחת ממשלת נתניהו, כפי שהתכוון גולן בנאומו-עלילה לשמה!

בממשלות מפא"י-אוסלו ניתן היה לזהות בנקל ובגלוי תהליכים מעוררי חלחלה ומבהילים בדמיונם לאלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט! ושכולנו נזכור היטב מי היו הראשונים שהתחילו עם ההשוואות האלה?! די לזכור את עלילותיה ופשעיה של מפא"י הקסטנרית ש'הקימה את המדינה' לעצמה במטרה ליצור עם חדש ליהודים 'מועדפים'- ובמקביל לחנך מחדש את 'מנשקי מזוזות'. כפי שהודה השופט המנוח חיים כהן, סניגורו של קסטנר במשפטו: "קסטנר עשה לא פחות ולא יותר ממה שעשינו אנו בהכשרה ובעלייה לארץ ישראל בזמן המנדט- שתמיד היו כרוכות באפליה ובסלקציה".

לדעתי, גולן התבלבל. ה'מתבהמים,המתקרנפים והמתחסדים' היו אלה שערכו מסע צלב בסיזון והעלילו את עלילות-הדם: ארלוזורוב, 'המרד' ודיר-יאסין-ולא 'הל'פמילייה' הימנית. הדמיון המובהק לגרמניה הנאצית התרחש בפרשת ילדי תימן החטופים ובניסויים כימיים שנעשו בילדי מרוקו, תימן וקורבנות אחרים-וזה לא קרה בישראל 2016!

ל'גזעניים' בנאומו התכוון גולן לאלה שהגו את הרעיון הציוני 'הפנקס האדום' הגזעני כתחליף 'אנושי', 'נאור',סוציאליסטי ו'דמוקרטי' לטלאי הצהוב-וגם זה לא קרה בישראל 2016!

ואם זכרוני אינו מטעני, לא זכור לי שגולן התחלחל מהשימוש הבולשביקי שעשתה ממשלת אוסלו/פרס/רבין/מר'צ/ בסוכן שב"כ ציוני הידוע בשמו המחתרתי: 'שמפניה' לפרובוקציות, עלילות סרק ותפירת תיקים לחפים מפשע!

תמהני, היכן היה האלוף גולן כשממשלת אוסלו כפתה טרנספר סלקטיבי וטיהור אתני על יהודי יש"ע נגד רצונם, ובכוח הזרוע הם גורשו מביתם, אדמתם ופרנסתם ואף החריבו בתי-כנסת ובתי קברות בדם-קר= שתי טיפות מים למה שעוללו הגרמנים ואחרים ליהודים בתקופה שקדמה לשואה! והשמאל מתכבד להפריך זאת!

אין לי מושג מניין נובע הצורך הנפשי-חולני בשמאל הקיצוני להשחיר, להעליל, להכפיש, לרחם על כל אויב, זר ומסתנן, להתאכזר ליהודים,לנאץ את עם ישראל ובעזות מצח ועלבון לאינטליגנציה לטעון שזה "לטובתנו"? ללא כל קבלה והוכחה!

הלווואי שיכלו המומחים בקרבנו לחקור את התופעה הפתולוגית וההרסנית הזאת שגרמה למזכירו של ז'בוטינסקי ארתור קסטלר לתהות ולגחך: "תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של: 'ישראל ערבים זה לזה'. הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטלין היו יהודים, הם היו האכזרים מבין ה'קאפוס' בטרזינשטאד, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים'.

ההשוואה השקרית בין גרמניה שלפני השואה לישראל 2016 שבחר גולן לעשות דווקא בערב יום השואה והגבורה, מצטרפת לשורה ארוכה של התבטאויות נאציות מפיהם הממאיר של אנשי תרבות וספר נאורים בעיניהם, כתבלבים, פוליטיקאים בגובה-הדשא, גנרלים, משוררים וסופרים מתוצרת כחול-לבן- כאחרוני הטוקבקיסטים המתבהמים ברשת. הגורו המתבהם של השמאל הקיצון דן בן-אמוץ לדוגמה, חתם ביומן ביקורים באושוויץ: "אל תדון את הגרמנים עד שתגיע למקומם"?(עיתון 'העיר' 2/12/89).

ובן-אמוץ נערץ עד היום על חסידיו משמאל ונחשב ל'שפוי'? ותשאלו את רבקה מיכאלי.

והגורו ליבוביץ' הגיע למסקנה בסיפוזיון באוניברסיטת ת"א ב-10/3/93 ש:"היטלר היה דמות מוסרית למופת". עצוב, שבנוסף לכל צרותינו והמלחמה על קיומנו עלינו להתמודד גם עם סוג זה של 'יהודים'. רק דמיינו, מה היה עולה בגורלו של גנרל דתי-מזוקן, כבנצי גופשטיין או ברוך מרזל, יהודים נאמנים ויקרים, שהיו מרהיבים עוז להשוות בערב הזיכרון לקורבנות הנאצים, בין גרמניה שלפני השואה לישראל שלפני המהפך ב-1977? רחמנא ליצלן!

שיהיה ברור, עובדתית: מפא"י הציונית=נושאת את שם השואה לשווא! והשמאל מתכבד להפריך זאת! המשך בגידת השמאל בגלוי על כל עמותותיו,ארגוניו וקרנותיו בעם ישראל ובמדינת היהודים קשה לעיכול ומקוממת עד מאוד: "לבו של יהודי חדור תימהון וזעם גם יחד, עת מתפרצת מגרונו קריאתו של פרוספרו ב"סערה": זכור ישראל, ו: "שים אל לב, וזכור תזכור, איך היה אח בוגדני ורב כחש"! (בן-הכט 'כחש')!

עד מתי?

תאריך:  11/05/2016   |   עודכן:  11/05/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ותודה לאלוף יאיר גולן!
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אליעם
11/05/16 17:38
2
שוחר-שלום
11/05/16 19:32
3
שמ
11/05/16 22:28
4
יפה כתבה נאוה
11/05/16 22:38
5
נובל
12/05/16 07:24
 
קורןנאוה טבריה
12/05/16 13:14
6
סניל
12/05/16 10:48
7
אסתר ש. גרי
12/05/16 18:41
 
ל-אסתר שניאורסון
12/05/16 21:54
 
אסתר שניאורסו.גרי
12/05/16 23:47
 
קורןנאוה טבריה
13/05/16 07:39
 
קורןנאוה טבריה
13/05/16 09:04
8
מב"י
13/05/16 00:47
9
אבי געזונט
13/05/16 01:58
 
קורןנאוה טבריה
13/05/16 07:47
10
איציק סיבוש
14/05/16 22:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
"בסופו של יום, רק אנחנו נציל את עצמנו מעצמנו. עלינו חלה האחריות והחובה להוביל ליצירת מציאות של שתי מדינות, שהיא הדרך היחידה להבטיח את קיומה של מדינת ישראל כציונית, בטוחה בגבולותיה, יהודית ודמוקרטית" (עמי איילון, אל"ם במיל' וראש השב"כ לשעבר).
11/05/2016  |  דביר מור   |   מאמרים
יום העצמאות ה-68 של מדינת ישראל הוא יום שמח לכל אזרחי ישראל אך יום עצוב מאוד לפלשתינים, אלה החיים כאזרחים במדינת ישראל, הפלשתינים בשטחים והפלשתינים בפזורה הפלשתינית.
11/05/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
קצין צה"ל (20) נפצע (יום ג', 10.5.16) באורח בינוני-קשה בפיגוע בכיכר אדם בבנימין, סמוך למחסום חיזמה. ארבעה מטעני צינור שהונחו על הציר התפוצצו וגרמו לפציעת הלוחם בלסתו. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
10/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות

10/05/2016  |  שמעון זיו  |   מאמרים
הותר לפרסום: נער פלשתיני כבן 17 שהשתייך לזרוע הצבאית של החמאס סיפק מידע רב ערך בנוגע לתוואי המנהרות ושיטות העבודה. הנער נעצר ב-6 באפריל לאחר שהסתנן לישראל. כתב אישום הוגש נגדו בבית המשפט המחוזי בבאר-שבע.
10/05/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
חברון: סוכל פיגוע דקירה ליד מערת המכפלה  /  מחלקה ראשונה
הותר לפרסם: נחשפה עוד מנהרה התקפית  /  עידן יוסף
המדינה תחזיר גופות מחבלים  /  איתמר לוין
מכתב מעולם האמת  /  אסתר שניאורסון גרי
צה"ל 2016: והתמכרתם לאויביכם  /  מנחם רהט
מכון וולקני לעמק דותן  /  אריה זריצקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il