בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מיזם אינטרנט חדש מציע הדרכה לקנייה הנכונה
|
אתר WiseBuy החדש מציע מדריכי קנייה, מאגר מפרטי מוצרים ומידע מועיל ושימושי הדרוש לצרכן כדי לקבל החלטה נכונה ברכישה של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה
אתר המדריך לקנייה חכמה הוא מיזם תוכן צרכני המתמחה במתן כלים התומכים בקבלת החלטות קנייה של מוצרים ושירותים שונים. בשלב זה מתמחה האתר במכשירי חשמל לשימוש ביתי, מכשירי אלקטרוניקה ומחשבים. בעתיד, בכוונת היזמים להרחיב את שירותי האתר למגוון תחומי צריכה נוספים. בפיתוח האתר ובהקמתו הושקעו כ- 2 מיליון שקל. האתר מנוהל על-ידי אור קרן וערן פישמן מיזמי האתר. על-פי דברי החברה - האתר, המושק בימים אלו, מהווה פריצת דרך צרכנית בכך שהוא מספק בפשטות ובאובייקטיביות את כל המידע לו זקוק הצרכן כדי לקבל החלטה נבונה ומדויקת מה והיכן לקנות. השימוש בכלים המוצעים באתר, הנקרא WiseBuy מסייע לצרכנים לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לצרכיהם וליכולתם ומאפשר להם לקבל החלטה מתוך ידע והבנה. האתר מאפשר למצות את תקציב הקנייה בצורה היעילה ביותר, בכך שהוא מסייע לצרכן למקד צרכים ולהגיע למעמד הקנייה מוכן, מבין ובטוח. כמו כן, באתר ישנו ערוץ צרכנות כללי המספק עצות לביצוע רכישה חכמה, הגנת הצרכן, אחריות וביטוח ועוד. על-מנת שיהפוך לכלי שימושי לקהל הרחב, שמו יוצרי האתר דגש על קלות ההתמצאות באתר ועל כתיבה פשוטה וברורה של תכני האתר. בשל הצורך להבטיח את עצמאותו של התוכן הצרכני באתר ולהגיש לצרכן מידע מהימן וחף משיקולים זרים, לא ניתן לבצע רכישות דרך האתר.
|
לדברי אור קרן, מנכ"ל משותף במיזם, הכנסות האתר יבואו מפרסום ומחסויות. מערכת WiseBuy מחויבת לא לערב שיקולים מסחריים עם שיקולים מערכתיים, והתכנים באתר נקבעים על-פי דעה מקצועית ועצמאית של המערכת. "אנחנו מבינים שהמפתח להצלחת המיזם הוא רכישת אמון הצרכן ולכן השיקול היחיד שמנחה אותנו בכתיבת ועריכת תכני האתר הוא טובת הצרכן". לשם כך קבע צוות האתר מספר כללי התנהגות נוקשים להם מחויבת מערכת האתר.
|
הרעיון והמקבילות לו בעולם
|
|
ערן פישמן, מנכ"ל משותף ב-WiseBuy, מסר כי "הרעיון למיזם נולד מתוך ההבנה כי בעידן המודרני ניצבים הצרכנים בפני החלטות קנייה מורכבות: הצרכן טובע בשפע דגמים, הטכנולוגיות מתקדמות ומתעדכנות חדשות לבקרים, והמידע הקיים לוקה בחסר ולא תמיד נגיש ומובן לצרכן". כתוצאה מכך, מוסיף פישמן, "בוחרים צרכנים רבים מוצרים ושירותים שאינם תמיד עונים על צרכיהם המלאים, או לחלופין רוכשים מוצרים יקרים מרובי אפשרויות, שאין להם צורך בהם. כששאלנו אנשים כיצד הם בוחרים מוצרים ושירותים מורכבים, ענו חלקם שהם מתייעצים עם "חבר שמבין". WiseBuy, אמר פישמן, נולד להיות אותו "חבר שמבין". "מודלים מצליחים בעולם, המטפלים בדיוק באותו צורך, הם ה - Consumer reports הפועל כמלכ"ר, ו-Cnet הפועל במודל עסקי דומה לזה של WiseBuy. מייסדי האתר מאמינים שהגיעה העת שגם בישראל יקום גוף צרכני בלתי משוחד, אשר יסייע לצרכן לנווט את דרכו בהצלחה אל המוצר המתאים לצרכיו ויכולותיו".
|
צוות האתר פיתח תהליך קנייה בן ארבעה שלבים אשר מציידים את הצרכן בכלים וביכולת לבחור נכון איזה מוצר לקנות והיכן לקנות אותו: - לומדים באמצעות מדריכי קנייה מעמיקים ועדכניים מה הצרכים, וכיצד לבחור את המוצר שיענה על צרכים אלו בצורה המתאימה ביותר;
- מאתרים את הדגמים המתאימים ביותר לרוכש, באמצעות חיפוש חכם במאגר המפרטים המקיף והמפורט ביותר בישראל;
- בוחרים את הדגם שעונה טוב יותר על צרכי הרוכש מבין הדגמים המתאימים לו, באמצעות מנגנון השוואת דגמים;
- ולבסוף, מחליטים היכן לקנות את המוצר באמצעות מדריך החנויות.
|
|
תאריך:
|
27/09/2006
|
|
|
עודכן:
|
27/09/2006
|
|
אסף גדות
|
מיזם אינטרנט חדש מציע הדרכה לקנייה הנכונה
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
רות מאור
|
2/10/06 13:14
|
|
מגדל החלה בשיווק פוליסת ביטוח כללי חדשה, המבטחת משרדים בלבד. החברה אומרת כי הכיסוי רחב מן המקובל, ללא תוספת לפרמיה. עם זאת, לא הודיעה החברה מה תהיה הפרמיה הבסיסית, והאם היא יקרה יותר מהפרמיה המקובלת כיום לביטוח משרדים.
|
|
|
משרד החקלאות מרגיע ואומר כי לא צפוי השנה מחסור בלולבים. ההודעה אינה מרגיעה חברי כנסת הדתיים. יו"ר המפד"ל הביע חשש, ערב חג הסוכות, ממחסור בלולבים לאחר שנציג שנציג משרד החקלאות עצר לפני כשבוע ייבוא של כ-300,000 לולבים ממצרים. מחר, אף תקיים ועדת הכלכלה של הכנסת דיון מיוחד בסוגיה לבקשתו של ח"כ זבולון אורלב.
|
|
|
האלוף גדי אייזנקוט ימונה למפקד פיקוד צפון במקומו של האלוף אודי אדם שהודיע על רצונו לפרוש מצה"ל. שר הביטחון, עמיר פרץ, אישר (ד', 27.9.06) את המלצת הרמטכ"ל, דן חלוץ, למנותו.
|
|
|
חברת כמיפל שכרה מחברות אלרוד יזום ונדל"ן ודן אביב חנות בת 120 מ"ר באזור התעשיה החדש בנתניה. היא תשלם 15 דולר למ"ר לחודש - מחיר נמוך יחסית, כמקובל בחנויות באיזורי תעשיה. כמיפל תשווק בחנות החדשה את מוצרי התינוקות שלה, שעד כה שווקו רק דרך רשתות שיווק וחנויות גדולות.
|
|
|
ראאד סלאח, ראש התנועה האיסלאמית ב"פנים הפלשתיני" (כך מכונה מדינת ישראל ע"י התנועה האיסלאמית) מאשים את "ממסד הכיבוש הישראלי" בהכבדת המצור על מסגד אל-אקצה בחודש הרמדאן. הוא דוחה את הטענות הישראליות בדבר הקלות למאמינים המוסלמים וטוען, כי ישראל בתמיכת ארה"ב "מונעת מרוב בני העם הפלשתיני להגיע לירושלים בכלל ולתפילות במסגד אל-אקצה בפרט".
|
|
|
|