למרות דיווחה על זינוק של 160% בהכנסות בחצי הראשון של 2002, מסיימת חברת הטלוויזיה בלווין הישראלית - YES, את התקופה אפריל-יוני 2002, עם הפסד משמעותי.
החברה דיווחה על הכנסות של 162 מיליון שקל ברבעון שעבר, ומנגד - על הפסד של 136 מיליון שקל בששת החודשים הראשונים של השנה. בתקופה המקבילה אשתקד רשמה YES הפסד של 420 מיליון שקל.
במחצית הראשונה של השנה צטרפו ל-YES כ-80 אלף מנויים חדשים. החברה הצליחה להגדיל את מספר המנויים שלה בתקופה זו לכ-343 אלף, לעומת 166 אלף באותה תקופה בשנה שעברה. במקביל רשמה החברה עלייה בהוצאה לתפעול שירות הלקוחות - שהסתכמה ב-11 מליון שקל, וגידול של 8 מיליון שקל בתפעול מחלקת השירות הטכני.
במקביל לגידול בהוצאות אלה, קיימת ב-YES בעיה נוספת של חובות גדולים אשר חייבים לה לקוחות. מנכ"ל YES, שלמה לירן, מסר לפני כמה ימים, כי החברה תיכנס להליך של גבייה אגרסיבית, כדי להחזיר חובות של לקוחות רבים, אשר הפסיקו לשלם את החשבונות החודשיים שלהם. לדברי לירן, יתכן כי החברה תאלץ להחשיך את המסכים של יותר מ-30 אלף לקוחות שלה, אשר חייבים לה כסף.
הוצאות המכירה והשיווק של החברה קטנו ל-69 מיליון שקל בסוף המחצית הראשונה של השנה, לעומת 100 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. הוצאות ההנהלה והכלליות ירדו מ-83 מיליון שקל במחצית המקבילה ל-61 מיליון שקל בזו שהסתיימה ביוני האחרון. אולם, את עיקר ההפסד רשמה החברה בשל גידול בעלויות התוכן - מ-141 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2001, ל-233 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002, ועלייה בעלויות "מקטעי החלל". כלומר, התשלום עבור השימוש בלווין שהגיעו ל-54 מיליון שקל, לעומת 32 מיליון שקל בינואר-יוני 2001.